abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23488973
hier maar weer verder?

Mee eens dat er goed geacteerd wordt, ik kan bijv. absoluut niet meer tegen Molly...totdat ze ineens bij Carly in het ziekenhuis stond, vond ik haar ineens weer leuk... Dat maakt die soap zo goed! Kijk nu al meer dan 15 jaar....
pi_23489179
heej, dan kun jij me vast wel vertellen welke rol Lauren Hill speelde en Meg Ryan, m.a.w. waar zaten zij in de mega familie?
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23489288
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:54 schreef Doerga het volgende:
heej, dan kun jij me vast wel vertellen welke rol Lauren Hill speelde en Meg Ryan, m.a.w. waar zaten zij in de mega familie?
Op een gegeven moment had Duncan McKechnie (de vader van Bonnie) een soort opvanghuis voor jongeren opgericht, in zijn kasteel in Oakdale. Een van de wegloopjongeren was Lauryn Hill. Ik weet niet meer hoe ze in de serie heette. Haar verhaallijn: Ze werd verliefd op Duncan, en heeft hem toen beschuldigd van sexueel misbruik. Later heeft ze haar beschuldiging weer ingetrokken.
Meg Ryan speelde de rol van Franny Hughes, een dochter van Bob en ? Later is haar rol door een andere actrice overgenomen. (ik heb Meg Ryan nooit gezien)
Meer weet ik er niet van, helaas.
A spoonful of sugar...
pi_23489841
Thanks! Was al benieuwd hoe dat nu precies zat. Er zijn geen grotere families dan die bij ATWT trouwens haha. Ben ook fan. En Molly werd mij ook wat te dramatisch en zeurderig. MIjn favorieten zijn Carly, Lucinda en Simon.
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23490801
Ja..wordt echt tijd dat Molly vervangen wordt !!
(er komt een andere actrice voor dacht ik..kan nog wel ff duren)
Deze Molly is echt niks !
Lucinda zien we trouwens ook nauwelijks, wordt weer eens tijd voor een leuke verhaallijn voor haar. Ik snap het wel..diegene die haar speelt is ook niet meer een van de jongsten..haha
pi_23491067
Ik spiek wel eens op de site van cbs en dan verbaas je erover wat voor stunts ze nog allemaal gaan meemaken. Verklap niets hoor.

Ohja, nog een favoriet vergeten: Craig!
topspeler van charmant fout met toch een goed hart.
pi_23491203
Verklappen mag wel bij het ATWT spoilertopic (deel 3)..
  maandag 22 november 2004 @ 14:27:47 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23491311
hmmmm vandaag maar ff weer kijken.Vorige week gemist

Hoest nou met carly en jack dan? Ze gaan nog steeds scheiden?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_23491655
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef Qwea het volgende:
hmmmm vandaag maar ff weer kijken.Vorige week gemist

Hoest nou met carly en jack dan? Ze gaan nog steeds scheiden?
Waarschijnlijk komen ze weer bijelkaar.
pi_23494059
Craig tegen Barbara:

Tegen de tijd dat jouw ontwerpen gebruikt zullen worden voor Monte Carlo zal het sneeuwen in hel en vliegen varkens door de lucht...

Prachtige vent blijft 't als het om Ms. Ryan gaat
...niets aan toe te voegen...
  maandag 22 november 2004 @ 16:45:27 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23494600
mijn god wat heb ik de pest aan die barbara.de vuile secreet Mike en molly zijn deels ook weer bij elkaar.En idd, carly en jack zullen ook wel weer samen komen.

Trouwens, marshall is ook een enorme lul.Alleen ik snap ben ook niet helemaal, jess liegt hem meerdere malen voor, maakt het weer goed, en nu twijfelt ie toch weer door marshall
pi_23494734
Ik kijk al niet meer,is er nog iets leuks gebeurd?
  maandag 22 november 2004 @ 16:57:01 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23494872
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:51 schreef Orginial het volgende:
Ik kijk al niet meer,is er nog iets leuks gebeurd?
rose denkt volgens mij dat alles weer goed is met barbara
pi_23494901
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

rose denkt volgens mij dat alles weer goed is met barbara
Rose vindt ik op dit moment erg goed in de serie! Mike & Molly, tsja.. het interesseert me geen ruk meer.. dat gezeik duurt me (zoals ik eerder al zei) te lang..
  maandag 22 november 2004 @ 17:20:07 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23495414
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:58 schreef marc16 het volgende:

[..]

Rose vindt ik op dit moment erg goed in de serie! Mike & Molly, tsja.. het interesseert me geen ruk meer.. dat gezeik duurt me (zoals ik eerder al zei) te lang..
rose is idd erg goed
pi_23497368
Molly duikt deze week in bed met Dusty..GETVER
pi_23499174
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:45 schreef Smittend het volgende:
Molly duikt deze week in bed met Dusty..GETVER
Bespeur ik hier enige spoiler-achtige praktijken?
pi_23520473
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef marc16 het volgende:

[..]

Bespeur ik hier enige spoiler-achtige praktijken?
Nee hoor..dit kun je gewoon in je t.v.-gids lezen
pi_23522438
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:29 schreef Smittend het volgende:

[..]

Nee hoor..dit kun je gewoon in je t.v.-gids lezen
[miereneuk mode ]
da's waar... maar er zijn van die lui (hmm.. k plaats mensen in hokjes).. die zelfs de tvgids ongeopend laten wat betreft die pagina's...
[/miereneuk mode ]
pi_23522904
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:59 schreef Sasandra het volgende:

[..]

Meg Ryan speelde de rol van Franny Hughes, een dochter van Bob en ? Later is haar rol door een andere actrice overgenomen. (ik heb Meg Ryan nooit gezien)
Meer weet ik er niet van, helaas.
Nee, dat klopt niet helemaal: Franny werd gespeeld door Julianne Moore (en later idd door iemand anders) Het personage van Lauryn Hill heette Kyra. En Meg Ryan speelde de rol van Betsy (een Stewart of Hughes telg, ik geloof Stewart) Betsy trouwde of zou gaan trouwen met onze allereigenste Craig, maar werd wanhopig verliefd op een griek en trouwde later met hem.
pi_23538694
tjeemig, dat is nog eens goeie info! Ik vond Kyra zo'n trut, die haatte ik echt...toen ze beroemd werd heeft het lang geduurd voordat ik haar personage los kan laten, dat is pas acteren!
pi_23540340
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:34 schreef nielsie het volgende:
tjeemig, dat is nog eens goeie info! Ik vond Kyra zo'n trut, die haatte ik echt...toen ze beroemd werd heeft het lang geduurd voordat ik haar personage los kan laten, dat is pas acteren!
Haha, dit had ik geschreven kunnen hebben! Goede actrice inderdaad! Vond ik trouwens ook van Parker Posey, die Tess (nichtje van Hal) speelde. Laatst kwam ik haar weer tegen in een film...

Ik zal in mijn ATWT jubileum boek ui 1996 even meer info over Betsy halen....

Okay, heb je even? De korte versie:

Ellen Stewart was aan het begin van de serie een vriendin van Penny Hughes, de zus van Bob... Ellen raakte in verwachting, gaf haar zoon op voor adoptie, kreeg later een relatie & trouwde met de adoptievader (David Stewart) van haar zoon (Dan Stewart). Dan Stewart werd later een arts, trouwde met Liz Talbot die kort naar hun huwelijk overleed, trouwde toen met Susan (die dus geen echte, maar een aangetrouwde Stewart is), trouwde daarna met Kim. (die net gescheiden was van John) Uit z'n huwelijk met Liz had hij een dochter gekregen, Betsy Stewart, die dus op een gegeven moment gespeeld werd door Meg Ryan. Dan overleed aan een hersentumor, en Kim bleef een soort moeder voor Betsy, Betsy trouwde met Craig terwijl ze eigenlijk verliefd was op Steve (een griek), Craig bleek tijdelijk impotent en permanent onvruchtbaar (toch niet zo permanent, kennelijk) en uiteindelijk ging Betsy alsnog met Steve trouwen.

Leuk interessant boek trouwens, kan ik alle ATWT fans aanraden!
pi_23547677
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:34 schreef nielsie het volgende:
Ik vind 't zowiezo moeilijk een ATWT acteur los te zien van zijn/haar rol als ik diegene in een film(o.i.d) zie. Je bent nu zo "gewend" aan ze.
pi_23675304
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:10 schreef maraah het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet helemaal: Franny werd gespeeld door Julianne Moore (en later idd door iemand anders) Het personage van Lauryn Hill heette Kyra. En Meg Ryan speelde de rol van Betsy (een Stewart of Hughes telg, ik geloof Stewart) Betsy trouwde of zou gaan trouwen met onze allereigenste Craig, maar werd wanhopig verliefd op een griek en trouwde later met hem.
Oeps, sorry, ja ik haalde Betsy en Franny door elkaar. Geweldig trouwens dat Julianne Moore ook in ATWT zat. Da's pas een goede actrice
Eveneens vergeten dat Lauryn Hill Kyra heette, maar daar heb je gelijk in, ja.
Parker Posey (die Tess speelde) heeft in heel wat erg leuke, goede films gespeeld. (Enkele titels: The house of Yes, Waiting for Guffman, The daytrippers zijn echte aanraders)
A spoonful of sugar...
pi_23718048
Wow, wat speelt die Jessica goed!
Eindelijk speelt ze eens gevoelig ipv altijd maar zo'n harde bitch! Mooie vrouw ook!
pi_23718153
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:55 schreef maraah het volgende:

[..]

Haha, dit had ik geschreven kunnen hebben! Goede actrice inderdaad! Vond ik
Ik zal in mijn ATWT jubileum boek ui 1996 even meer info over Betsy halen....

Leuk interessant boek trouwens, kan ik alle ATWT fans aanraden!

Weet je misschien waar dit boek te koop is, hoe duur en of nog leverbaar etc. Lijkt mij ook wel wat.
A spoonful of sugar...
pi_23836252
Yes!! Het wordt eindelijk weer wat spannender..ben benieuwd wat ze met Barbar gaan uithalen !
pi_23853281
gaan mike en katie met elkaar, dat vind ik een leuk stel!!! Katie is echt goed, dat verdriet om Simon, vind het zo sneu voor haar!
pi_23882126
Arme Barbara..zit ze opgesloten in dat hutje..gna gna..lekker puh !
pi_23882158
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Smittend het volgende:
Arme Barbara..zit ze opgesloten in dat hutje..gna gna..lekker puh !
Ik vond het echt een goede aflevering
Craig de nieuwe James Stenbeck
pi_23888452
Opeens weer leuk danzij die plotselinge ontvoering. Ik had niet verwacht dat Rose en Emily alsnog wraak zouden nemen op Barbara. Dat wordt nog leuk met respectievelijk Paul en Hal. Ik vond deze actie in ieder geval meer dan gerechtvaardigd, beter laat dan nooit.
A spoonful of sugar...
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:29:59 #32
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_23889809
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef Sasandra het volgende:
Ik had niet verwacht dat Rose en Emily alsnog wraak zouden nemen op Barbara.
Als Bar Bar zich koest had gehouden hadden ze dat ook waarschijnlijk niet eens gedaan. Maar ze was zo aan het zuigen dat ze ze echt het bloed onder de nagels vandaan heeft gehaald.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 11 december 2004 @ 09:06:17 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23894381
Gisteren was weer één van de leukste afleveringen ooit
Geweldige soap.
pi_23904995
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 09:06 schreef Christine het volgende:
Gisteren was weer één van de leukste afleveringen ooit
Geweldige soap.
pi_23907853
Sowieso moeten ze Barbara eens vervangen... die stem van haar, of beter gezegd de intonatie waarmee ze spreekt, kan echt niet.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:18:27 #36
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_23907890
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso moeten ze Barbara eens vervangen... die stem van haar, of beter gezegd de intonatie waarmee ze spreekt, kan echt niet.
Nee joh cool juist, dat mens is zo verschrikkelijk dat je niet anders kan dan haar haten. En dat is ook de bedoeling, dus ze doet het goed!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_23918396
Die Barbara ontvoerverhaallijn is echt grappig whahaha. En Craig ...... ik lig constant dubbel om hem, wat een geweldige rol en geweldige acteur. Vooral met die zwarte zonnebril altijd

Dat is het enige voordeel van een weekje ziek zijn, As The World Turns weer kunnen kijken
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_23918681
Maar een paar jaar geleden (2 jaar ofzo) was Barbara toch gewoon een leuk personage?
pi_23930642
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:07 schreef Orginial het volgende:
Maar een paar jaar geleden (2 jaar ofzo) was Barbara toch gewoon een leuk personage?
Ja..vroeger... Ze is ooit wel aardig geweest, ze zal wel zo veranderd zijn door James. Ze is nu zooo zielig. Molly was in den beginne ook aardig. Nu is ze gewoon een slet..bah..
  woensdag 15 december 2004 @ 05:30:55 #40
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23982539
Echt weer een soap-stukje:
Dat gat wat Barbara gemaakt had van dat kattenluikje (in Engels hondenluikje ) was groot genoeg voor haar hoofd, zoals ze op het einde lieten zien. Maar toen Emily er stond kon ze er zogenaamd niet door en ging ze haar "bepoken". ( Terwijl ze gewoon haar hoofd erdoor had kunnen doen en zien dat Emily daar stond. Ging die doos nog vechten om die pook en veliest ze haar horloge aan die heks.
Oh oh oh oh...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 09:07:29 #41
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 15 december 2004 @ 10:07:39 #42
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23984139
quote:
Op woensdag 15 december 2004 05:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Echt weer een soap-stukje:
Dat gat wat Barbara gemaakt had van dat kattenluikje (in Engels hondenluikje ) was groot genoeg voor haar hoofd, zoals ze op het einde lieten zien. Maar toen Emily er stond kon ze er zogenaamd niet door en ging ze haar "bepoken". ( Terwijl ze gewoon haar hoofd erdoor had kunnen doen en zien dat Emily daar stond. Ging die doos nog vechten om die pook en veliest ze haar horloge aan die heks.
Oh oh oh oh...
Ja, belachelijk he?! Waarom pakte Emily zowiezo die pook vast eigenlijk? Zo heeft ze zichzelf nogal verraden. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen!
pi_23986703
Hall volgende week : 'That's EmilyzZzZz watch'
  woensdag 15 december 2004 @ 12:40:37 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23987236
hmm, had al een weekje niet gekeken, keek gisteren ff weer en ik heb toch wel wat gemist. Wat is die bar bar trut een bitch zeg Dat ze daar nog maar lang mag zitten.En ik zie ook nog wel aankomen dat het met carly heeeelemaal fout gaat.
pi_23995087
Ik snap zowiezo niet dat Carly zich zo de les laat lezen door Jack...Ze maakt zelf nog wel uit of ze kleding ontwerpt of niet...En ik vind dat Rose ook meer voor zichzelf mag opkomen, Barbar heeft haar, Emily en Carly tenslotte laten ontvoeren...You go girls !!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:52:48 #46
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_24126990
Ohhh Rose als Paul er achter komt!

Ik begin trouwens onderhand meer medelijden te krijgen met Marshall dan met Jessica sinds Jessica zich als een parasiet aan zijn been vastgezogen heeft.
pi_24138668
Marshall is gewoon een dominant figuur..hij denkt dat ie alles is terwijl hij gewoon een "jerk" is. Maar inderdaad ..Jessica blijft 'm wel steeds opzoeken.

En wat vonden jullie dan van Craig..zo heftig reagerend op het nieuws dat Aaron zijn dochter geholpen heeft...Ik vond hem wel erg hard tegen Rosanna. Hij is zelf geen haar beter.
pi_24138930
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef Smittend het volgende:
Marshall is gewoon een dominant figuur..hij denkt dat ie alles is terwijl hij gewoon een "jerk" is. Maar inderdaad ..Jessica blijft 'm wel steeds opzoeken.

En wat vonden jullie dan van Craig..zo heftig reagerend op het nieuws dat Aaron zijn dochter geholpen heeft...Ik vond hem wel erg hard tegen Rosanna. Hij is zelf geen haar beter.
Marschall is gewoon dom.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:56:32 #49
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_24160603
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

Marschall is gewoon dom.
echt

nee Ben stomme anti anti anti held
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 23 december 2004 @ 16:20:19 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24161017
marshall is een arrogante lul en dat figuur wat nu hal speelt, is ook een flapdrol
Alhoewel, carly, rose, en em nu wel mogen uitkijken. En idd, rose en carly moeten wat meer voor zichzelf opkomen
pi_24183330
Ik vind de scènes tussen Carly en Rosanna altijd super. Heerlijk om naar te kijken als die twee aan het kibbelen zijn. Wat kunnen zij bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen zeg .

En Rick Decker, voor wie er niet mee is opgegroeid, hij speelde de rol van Jeff in de Amerikaanse soap:

vrijdag 24 december 2004 @ 17:05:17 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24183381
Ik vind de nieuwe Hal echt zo...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24183434
jacko went wacko
pi_24183724
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:03 schreef schatje het volgende:
Ik vind de scènes tussen Carly en Rosanna altijd super. Heerlijk om naar te kijken als die twee aan het kibbelen zijn. Wat kunnen zij bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen zeg .

En Rick Decker, voor wie er niet mee is opgegroeid, hij speelde de rol van Jeff in de Amerikaanse soap:

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanx voor de foto..hij kwam mij al zo bekend voor maar ik wist niet meer waarvan !
  donderdag 30 december 2004 @ 18:02:25 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_24301698
is die Hal voor altijd?hope not
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_24301781
Waarom is er eigenlijk ineens een nieuwe Hal?
(Un)masking for the greater good.
pi_24319273
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:06 schreef Natalie het volgende:
Waarom is er eigenlijk ineens een nieuwe Hal?
De moeder van de oorspronkelijke Hal was toentertijd overleden, vandaar tijdelijk deze vervanger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_24319419
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:48 schreef toiletseatgirl het volgende:

[..]

De moeder van de oorspronkelijke Hal was toentertijd overleden, vandaar tijdelijk deze vervanger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een droge Hall.
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:30:15 #59
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_24320081
quote:

Dat verklaart het
(Un)masking for the greater good.
pi_24414467
wat een grappige laaste scene met Craig en Roseanna
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:49:23 #61
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_24458221
quote:

[..]

SPOILER
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_24500770
Ik begin al te wennen aan deze Hal..en dan gaat ie weer weg..is zooooo vervelend !
Jammer dat Rose valt voor Dusty, ik vind 'm maar een engerd...bah..
  maandag 10 januari 2005 @ 12:54:24 #63
71384 Urnie
.... is een zij
pi_24500955
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:49 schreef jadelovespat het volgende:

[..]

Ik denk dat het 2 verschillende dingen zijn: nu is hij tijdelijk uit de serie (vanwege overleden moeder), maar over een tijdje wordt hij definitief vervangen. (Ik hoop dan trouwens niet door de huidige vervanger, idd een flapdrol )
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 10 januari 2005 @ 22:10:08 #64
52555 jadelovespat
pi_24507747
Ik snap niet dat ze zo sletterig kan zijn, want ook al zou Dusty niet voor Barbara werken en haar gewoon leuk vinden. Dan zou ze net zo goed zo makkelijke over springen, ik had wel meer van haar verwacht bah.

Ik kan die randzige Dusty engerd ook niet uit staan. Ik vond de eerste kus tussen hem en Rose wel geweldig, kreeg hij lekker klappen.

Maar die tijd is voobij, nu moet ze zijn gezicht aflebberen bah bah bah.
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_24519344
Molly heeft haar bovenlip 'laten doen' volgens mij, ze is meer duckface dan ooit
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:32:12 #66
52555 jadelovespat
pi_24522667
ja wat ze mens toch allemaal aan doen, die is echt van nette huisvrouw naar geflipte slet gegaan in een korte tijd.

En met dat haar enzo, bah ze ziet er soms echt uit als een crackjunkie!
Can't rain all the time
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:42:04 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24522867
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:03 schreef schatje het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik dacht al: hij komt me erg bekend voor..
Ik vond 'm vroeger toch leuker.. (maar ja, toen was ik 8 ofzo )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24522994
Als Jeff had-ie altijd te kleine colbertjes aan, hij liep altijd zo met zijn armen gebogen, ellebogen naar achter, alsof het jasje bij de schouders te nauw was
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:35:05 #69
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24535202
quote:
schreef jadelovespat het volgende:
..bah.
...bah bah bah.
die is echt van nette huisvrouw naar geflipte slet gegaan in een korte tijd.

Dat is ze altijd al geweest hoor...dat maakt die rol zo leuk
Ga maar na: Holden, David, Andy, Reid (David again), Chris, Jake, Mike, Jack (bijna), Dusty en de rest die ik vergeten ben.
Vooral de combi met Reid, Chris en Dusty zijn
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:17:00 #70
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24535756
Vandaag weer een hoop Katie
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:48:28 #71
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24550207
Ja, het is eindelijk weer een beetje leuk/spannend de laatste tijd,

-Ontvoering Barbara, ontmaskering Craig etc.
-Modeshow Carly. (ontknoping morgen?)
-Rose en Dusty.
-Mike en Katie.

Vooral het stukje dat Allison Barbara tackelde was erg
  donderdag 13 januari 2005 @ 20:11:45 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24551391
Hal sucks, barbar is een kutwijf, carly heeft een probleem, graig , rose en em ook Paul gaat weer met james, Molly naait dusty ( ook letterlijk ) Katie is gek op mike, alison wil wat met chris, jack vertrouwt carly niet helemaal, carly is zwanger van mike, barbar komt erachter dat die ontwerpen van haar zijn, marshall laat jessica niet met rust, ben bedreigt marshall,bonny neemt wraak, isaac houdt dr tegen, james gaat waarschijnlijk zich weer met oakdale bemoeien, molly wordt flink bedreigt door die FBI gast,Hal komt erachter dat paul met james weg is, moek verder gaan?

Maar ja, dit is alleen maar wat ik denk dat dr gebeurt
pi_24557756
James is nog niet terug..Paul fantaseerde dat alleen maar.
pi_24558560
Het wordt tijd dat ik het weer eens kan gaan zien (tja, werken he). Heb al weer een heel stuk gemist......
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:30:53 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24559129
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 08:25 schreef Smittend het volgende:
James is nog niet terug..Paul fantaseerde dat alleen maar.
Hij komt vast wel terug
pi_24564635
Vast wel..die vent is niet kapot te krijgen.Hij is al een paar keer dood geweest,maar komt steeds weer terug.
Ik vind het trouwens wel goed dat dezelfde acteur de rol van James nog steeds speelt na al die jaren !
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:51:41 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24564897
uhuh idd. * Qwea vind dat de echte hal terug moet
deze zuigt big time
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:54:36 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24564944
Ik ben benieuwd naar de uitzending van vandaag! Wat zou Rosanna uit gaan halen met de jurken van Carly? Gaat zíj ze nou verknippen? En hoe loopt het met het handgemeen van Alison en Barbar af?

* er voor klaar zit
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24564966
* gaat er ook klaar voor zitten
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:14:47 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24565273
Als Barbar haar zin zou krijgen, zit binnenkort heel Oakdale in de bak geloof ik
pi_24565987
hoe zit het nu precies met die gestolen ontwerpen van Barbara?
Ik heb die afleveringen dus gemist.
Wist Carly ervan Ze heeft toch zelf tijdens haar verblijf in het ziekenhuis en de herstelperiode erna ontwerpen getekend?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:20:35 #82
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24566174
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:32 schreef jadelovespat het volgende:
ja wat ze mens toch allemaal aan doen, die is echt van nette huisvrouw naar geflipte slet gegaan in een korte tijd.

De actrice die Molly speelt was ook pornoster voordat ze in ATWT kwam.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:21:37 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24566193
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:09 schreef milagro het volgende:
hoe zit het nu precies met die gestolen ontwerpen van Barbara?
Ik heb die afleveringen dus gemist.
Wist Carly ervan Ze heeft toch zelf tijdens haar verblijf in het ziekenhuis en de herstelperiode erna ontwerpen getekend?
Craig heeft Barbars designs vernietigd, maar hij vond ze wel geweldig. Toen heeft ie Carly geïnspireerd door wat te brabbelen over het thema uit Barbara's ontwerpen, maar natuurlijk zonder te zeggen dat ze van haar waren. Carly wist dus niet dat het thema oorspronkelijk Barbs idee was. Craig wel, daarom probeerde 'ie haar daar weg te houden.
pi_24567216
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als Barbar haar zin zou krijgen, zit binnenkort heel Oakdale in de bak geloof ik
Barbar moet zelf de bak in !!!
Ze is teveel met James omgegaan ...en je weet: waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:45:37 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24567487
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:26 schreef Smittend het volgende:

[..]

Barbar moet zelf de bak in !!!
Ze is teveel met James omgegaan ...en je weet: waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Duidelijk!

Ik moet er wel om lachen hoor, Barbar die overal hysterisch loopt te blèren "Arrest her/him/it!!!"

Maar, ze is ook wel gruwelijk irritant.
pi_24567539
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Craig heeft Barbars designs vernietigd, maar hij vond ze wel geweldig. Toen heeft ie Carly geïnspireerd door wat te brabbelen over het thema uit Barbara's ontwerpen, maar natuurlijk zonder te zeggen dat ze van haar waren. Carly wist dus niet dat het thema oorspronkelijk Barbs idee was. Craig wel, daarom probeerde 'ie haar daar weg te houden.
Ah, okay, dus Carly heeft het wél zelf getekend, alleen het thema is niet van haar zelf, maar van Craig (en dus van Barbara )
De gevonden tekeningen die Bar als bewijs aandroeg zijn dus wél haar eigen tekeningen (die Craig dus gestolen had), alleen heeft Carly die nooit gezien.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:55:21 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24567605
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Ah, okay, dus Carly heeft het wél zelf getekend, alleen het thema is niet van haar zelf, maar van Craig (en dus van Barbara )
Bijna Carly heeft het wel zelf getekend inderdaad, maar thema is van Barbara. Craig had die tekeningen gejat en vernietigd, maar wel het thema "maanlicht" op subtiele wijze aan Carly laten doorschemeren.
quote:
De gevonden tekeningen die Bar als bewijs aandroeg zijn dus wél haar eigen tekeningen (die Craig dus gestolen had), alleen heeft Carly die nooit gezien.
Het zijn tekeningen die ze even snel voor Paul had gemaakt, om te laten zien wat er gestolen was, de originelen heeft Craig dus verbrand. Carly heeft die nooit gezien nee.

Maar Craig ging naar Carly, toen zij in haar inspiratiedip zat, zo van: "misschien kun je wat met maanlicht doen ofzo?" Zo quasi-nonchalant.
pi_24567688
dat zei ik dus
thema heeft ze van Craig en die heeft het van Barbakots.

eigenlijk raar, alsof je door een gedeeld thema op dezelfde ontwerpen uit zou komen en Carly's interpretatie van moonlight op exact hetzelfde neerkomt als Barb's .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:06:26 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24567746
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
dat zei ik dus
Sorry, ben gaar, hence de warrige posts
quote:
thema heeft ze van Craig en die heeft het van Barbakots.

eigenlijk raar, alsof je door een gedeeld thema op dezelfde ontwerpen uit zou komen en Carly's interpretatie van moonlight op exact hetzelfde neerkomt als Barb's .
Mja, vond ik ook al zo vaag. Alsof twee aparte individuen aan de hand van één thema exact dezelfde jurken zouden ontwerpen. En, bestaat er copyright op een thema? Barbar heeft nergens bekend gemaakt dat ze met dat thema aan de slag ging, dus het is haar woord tegen die van Carly/Craig/enz enz.

We zullen het wel zien
pi_24567823
milagro gaat even vooruit lezen op de ATWT site
we zitten geloof ik in mei 2003 of zo dus feitelijk is het achteruit lezen
pi_24639464
Iedereen bekend met http://www.cbs.com/daytime/atwt/ ???
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:56:56 #92
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24639653
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:44 schreef ve4443 het volgende:
Pas op, spoilers

Zoek anders eens het spoilertopic op?
pi_24642467
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:44 schreef ve4443 het volgende:
YES !!!
alleen jammer dat we zo erg achter lopen
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:22:16 #94
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_24642865

Mike
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:21:54 #95
52555 jadelovespat
pi_24762724
uhmm... jaaaa... waar is hij ?
Can't rain all the time
pi_24798149
ik kon me niet meer inhouden, en nu heb ik álle major spoilers gelezen

maar gelukkig blijft ATWT leuk genoeg om te blijven volgen
pi_24877841
Het is momenteel weer lekker spannend....zou Simon binnenkort terug komen? Ze hebben het nu wel ineens veel over hem..... en ze hebben Bartleby gevonden.
En Carly dan..waarom zit ze in dat huisje?..zou het vrijwillig zijn of......?
Vandaag zeker weer kijken !!
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:35:30 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24881325
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 08:40 schreef Smittend het volgende:

Vandaag zeker weer kijken !!
Ik kan het niet zien vandaag, en morgenvroeg ook niet
pi_24881710
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik kan het niet zien vandaag, en morgenvroeg ook niet
En je hebt geen videorecorder?
BALEN
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:00:57 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24881772
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef Smittend het volgende:
En je hebt geen videorecorder?
Nee
quote:
BALEN
Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')