quote:Op woensdag 24 november 2004 13:55 schreef maraah het volgende:
[..]
Haha, dit had ik geschreven kunnen hebben! Goede actrice inderdaad! Vond ik
Ik zal in mijn ATWT jubileum boek ui 1996 even meer info over Betsy halen....
Leuk interessant boek trouwens, kan ik alle ATWT fans aanraden!
Ik vond het echt een goede afleveringquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Smittend het volgende:
Arme Barbara..zit ze opgesloten in dat hutje..gna gna..lekker puh !![]()
Als Bar Bar zich koest had gehouden hadden ze dat ook waarschijnlijk niet eens gedaan. Maar ze was zo aan het zuigen dat ze ze echt het bloed onder de nagels vandaan heeft gehaald.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef Sasandra het volgende:
Ik had niet verwacht dat Rose en Emily alsnog wraak zouden nemen op Barbara.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:06 schreef Christine het volgende:
Gisteren was weer één van de leukste afleveringen ooit
Geweldige soap.
Nee joh cool juist, dat mens is zo verschrikkelijk dat je niet anders kan dan haar haten. En dat is ook de bedoeling, dus ze doet het goed!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso moeten ze Barbara eens vervangen... die stem van haar, of beter gezegd de intonatie waarmee ze spreekt, kan echt niet.
Ja..vroeger... Ze is ooit wel aardig geweest, ze zal wel zo veranderd zijn door James. Ze is nu zooo zielig. Molly was in den beginne ook aardig. Nu is ze gewoon een slet..bah..quote:Op zondag 12 december 2004 14:07 schreef Orginial het volgende:
Maar een paar jaar geleden (2 jaar ofzo) was Barbara toch gewoon een leuk personage?![]()
Ja, belachelijk he?! Waarom pakte Emily zowiezo die pook vast eigenlijk? Zo heeft ze zichzelf nogal verraden. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen!quote:Op woensdag 15 december 2004 05:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Echt weer een soap-stukje:
Dat gat wat Barbara gemaakt had van dat kattenluikje (in Engels hondenluikje) was groot genoeg voor haar hoofd, zoals ze op het einde lieten zien. Maar toen Emily er stond kon ze er zogenaamd niet door en ging ze haar "bepoken".
( Terwijl ze gewoon haar hoofd erdoor had kunnen doen en zien dat Emily daar stond. Ging die doos nog vechten om die pook en veliest ze haar horloge aan die heks.
![]()
Oh oh oh oh...
Marschall is gewoon dom.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef Smittend het volgende:
Marshall is gewoon een dominant figuur..hij denkt dat ie alles is terwijl hij gewoon een "jerk" is. Maar inderdaad ..Jessica blijft 'm wel steeds opzoeken.![]()
En wat vonden jullie dan van Craig..zo heftig reagerend op het nieuws dat Aaron zijn dochter geholpen heeft...Ik vond hem wel erg hard tegen Rosanna. Hij is zelf geen haar beter.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |