abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23718153
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:55 schreef maraah het volgende:

[..]

Haha, dit had ik geschreven kunnen hebben! Goede actrice inderdaad! Vond ik
Ik zal in mijn ATWT jubileum boek ui 1996 even meer info over Betsy halen....

Leuk interessant boek trouwens, kan ik alle ATWT fans aanraden!

Weet je misschien waar dit boek te koop is, hoe duur en of nog leverbaar etc. Lijkt mij ook wel wat.
A spoonful of sugar...
pi_23836252
Yes!! Het wordt eindelijk weer wat spannender..ben benieuwd wat ze met Barbar gaan uithalen !
pi_23853281
gaan mike en katie met elkaar, dat vind ik een leuk stel!!! Katie is echt goed, dat verdriet om Simon, vind het zo sneu voor haar!
pi_23882126
Arme Barbara..zit ze opgesloten in dat hutje..gna gna..lekker puh !
pi_23882158
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Smittend het volgende:
Arme Barbara..zit ze opgesloten in dat hutje..gna gna..lekker puh !
Ik vond het echt een goede aflevering
Craig de nieuwe James Stenbeck
pi_23888452
Opeens weer leuk danzij die plotselinge ontvoering. Ik had niet verwacht dat Rose en Emily alsnog wraak zouden nemen op Barbara. Dat wordt nog leuk met respectievelijk Paul en Hal. Ik vond deze actie in ieder geval meer dan gerechtvaardigd, beter laat dan nooit.
A spoonful of sugar...
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:29:59 #32
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_23889809
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef Sasandra het volgende:
Ik had niet verwacht dat Rose en Emily alsnog wraak zouden nemen op Barbara.
Als Bar Bar zich koest had gehouden hadden ze dat ook waarschijnlijk niet eens gedaan. Maar ze was zo aan het zuigen dat ze ze echt het bloed onder de nagels vandaan heeft gehaald.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 11 december 2004 @ 09:06:17 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23894381
Gisteren was weer één van de leukste afleveringen ooit
Geweldige soap.
pi_23904995
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 09:06 schreef Christine het volgende:
Gisteren was weer één van de leukste afleveringen ooit
Geweldige soap.
pi_23907853
Sowieso moeten ze Barbara eens vervangen... die stem van haar, of beter gezegd de intonatie waarmee ze spreekt, kan echt niet.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:18:27 #36
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_23907890
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso moeten ze Barbara eens vervangen... die stem van haar, of beter gezegd de intonatie waarmee ze spreekt, kan echt niet.
Nee joh cool juist, dat mens is zo verschrikkelijk dat je niet anders kan dan haar haten. En dat is ook de bedoeling, dus ze doet het goed!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_23918396
Die Barbara ontvoerverhaallijn is echt grappig whahaha. En Craig ...... ik lig constant dubbel om hem, wat een geweldige rol en geweldige acteur. Vooral met die zwarte zonnebril altijd

Dat is het enige voordeel van een weekje ziek zijn, As The World Turns weer kunnen kijken
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_23918681
Maar een paar jaar geleden (2 jaar ofzo) was Barbara toch gewoon een leuk personage?
pi_23930642
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:07 schreef Orginial het volgende:
Maar een paar jaar geleden (2 jaar ofzo) was Barbara toch gewoon een leuk personage?
Ja..vroeger... Ze is ooit wel aardig geweest, ze zal wel zo veranderd zijn door James. Ze is nu zooo zielig. Molly was in den beginne ook aardig. Nu is ze gewoon een slet..bah..
  woensdag 15 december 2004 @ 05:30:55 #40
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23982539
Echt weer een soap-stukje:
Dat gat wat Barbara gemaakt had van dat kattenluikje (in Engels hondenluikje ) was groot genoeg voor haar hoofd, zoals ze op het einde lieten zien. Maar toen Emily er stond kon ze er zogenaamd niet door en ging ze haar "bepoken". ( Terwijl ze gewoon haar hoofd erdoor had kunnen doen en zien dat Emily daar stond. Ging die doos nog vechten om die pook en veliest ze haar horloge aan die heks.
Oh oh oh oh...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 09:07:29 #41
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 15 december 2004 @ 10:07:39 #42
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23984139
quote:
Op woensdag 15 december 2004 05:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Echt weer een soap-stukje:
Dat gat wat Barbara gemaakt had van dat kattenluikje (in Engels hondenluikje ) was groot genoeg voor haar hoofd, zoals ze op het einde lieten zien. Maar toen Emily er stond kon ze er zogenaamd niet door en ging ze haar "bepoken". ( Terwijl ze gewoon haar hoofd erdoor had kunnen doen en zien dat Emily daar stond. Ging die doos nog vechten om die pook en veliest ze haar horloge aan die heks.
Oh oh oh oh...
Ja, belachelijk he?! Waarom pakte Emily zowiezo die pook vast eigenlijk? Zo heeft ze zichzelf nogal verraden. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen!
pi_23986703
Hall volgende week : 'That's EmilyzZzZz watch'
  woensdag 15 december 2004 @ 12:40:37 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23987236
hmm, had al een weekje niet gekeken, keek gisteren ff weer en ik heb toch wel wat gemist. Wat is die bar bar trut een bitch zeg Dat ze daar nog maar lang mag zitten.En ik zie ook nog wel aankomen dat het met carly heeeelemaal fout gaat.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_23995087
Ik snap zowiezo niet dat Carly zich zo de les laat lezen door Jack...Ze maakt zelf nog wel uit of ze kleding ontwerpt of niet...En ik vind dat Rose ook meer voor zichzelf mag opkomen, Barbar heeft haar, Emily en Carly tenslotte laten ontvoeren...You go girls !!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:52:48 #46
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_24126990
Ohhh Rose als Paul er achter komt!

Ik begin trouwens onderhand meer medelijden te krijgen met Marshall dan met Jessica sinds Jessica zich als een parasiet aan zijn been vastgezogen heeft.
pi_24138668
Marshall is gewoon een dominant figuur..hij denkt dat ie alles is terwijl hij gewoon een "jerk" is. Maar inderdaad ..Jessica blijft 'm wel steeds opzoeken.

En wat vonden jullie dan van Craig..zo heftig reagerend op het nieuws dat Aaron zijn dochter geholpen heeft...Ik vond hem wel erg hard tegen Rosanna. Hij is zelf geen haar beter.
pi_24138930
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef Smittend het volgende:
Marshall is gewoon een dominant figuur..hij denkt dat ie alles is terwijl hij gewoon een "jerk" is. Maar inderdaad ..Jessica blijft 'm wel steeds opzoeken.

En wat vonden jullie dan van Craig..zo heftig reagerend op het nieuws dat Aaron zijn dochter geholpen heeft...Ik vond hem wel erg hard tegen Rosanna. Hij is zelf geen haar beter.
Marschall is gewoon dom.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:56:32 #49
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_24160603
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

Marschall is gewoon dom.
echt

nee Ben stomme anti anti anti held
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 23 december 2004 @ 16:20:19 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24161017
marshall is een arrogante lul en dat figuur wat nu hal speelt, is ook een flapdrol
Alhoewel, carly, rose, en em nu wel mogen uitkijken. En idd, rose en carly moeten wat meer voor zichzelf opkomen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')