dat heb ik idd niet in de OP gemeld, maar het weer was ronduit klotequote:Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mooie foto's
beetje weinig kleur, maar waarschijnlijk ook geen lekker weer gehad. en met architectuur heb je daar natuurlijk geen invloed op
en nummer je volgende serie effe![]()
Ja, de nu 1na laatstequote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef Xilantof het volgende:
dus ik ga er van uit dat portier nummer 15 bedoeld
daar heb je idd een goed punt.quote:Op zondag 21 november 2004 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Mooi! Ik zou bij #1 nog een stukje aan de onderkant croppen (donkere rand weg).
daar heb ik onderweg in de trein veel mooie voorbeelden van gezien, in Berlijn zelf vallen toch vooral de nieuwe gebouwen op. ook omdat die vooral aanwezig zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 07:55 schreef Elation het volgende:
Leuke foto's ik zie wel heel veel nieuwe architectuur, geen interesse in de oudere grote zware gebouwen? (oorlog-stijl, Hitler tijd, wat je oa. ook in veel 'moderne' films terug ziet)
het Rijksdag, of hoe schrijf je dat?quote:Op maandag 22 november 2004 20:38 schreef Elation het volgende:
welk gebouw is 24 en verder?
vind ze erg mooi
zonde, de Rijksdag is erg mooi.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:28 schreef LomarVe het volgende:
Ah, Xilantof, erg mooi! Ik ben een paar jaar geleden ook voor de studie naar Berlijn geweest, had toen nog geen digitale helaas. Maar wel 6 rollen volgeschoten. Zo te zien hebben we beide dezelfde plekken bezocht, leuk om te zien. Nouja, ik ben niet IN de Rijksdag geweest, das jammer.
ik vond het zelf ook jammer dat we dat niet hebben bezocht.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:36 schreef rique het volgende:
Mooie foto's van een prachtige stad Xila! Wel erg veel nieuwe architectuur maar dat zal ook wel aan de "studiereis" hebben gelegen. Berlijn heeft ook heel veel bizarre oude plekken waar je echt het dubieuze verleden proeft. Weggeslagen gebouwen, gebouwen met kogelgaten en veel wederopbouw. Dat mis ik een beetje maar je kan niet heel Berlijn in 1 weekend zien natuurlijk.
*zucht* ik verlang wel weer terug hoor...
ik ben trouwens erg onder de indruk van het museum (en idd het is van Liebeskind), tis een erg goed gebouw!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:43 schreef sander0105 het volgende:
weer een prachtige serie!!
Foto's van het Joods museum (liebeskind) (toch?) zijn erg goed!! zonder het hele gebouw te zien weet je welk gebouw het is! Reichstag is ook erg goed gelukt!!
er is niets gebeurt met PS.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:41 schreef buzzer het volgende:
@foto 28
Het lijkt wel of het perspectief vertekend is, die foto heeft iets Esscher-achtigs.
nee die heb ik helaas niet.quote:Op maandag 29 november 2004 22:40 schreef huiz het volgende:
Er zitten hele mooie foto's bij maar architectuur zegt me verder niet zoveel
Heb je geen Berlijnse babes op de foto?
Die hebben namelijk ook van die golvende lijnen en uitsteeksels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |