Als Kluivert echt zo goed was geweest als iedereen hier zegt, zou hij niet, met alle respect voor de Newcastle fans hier, bij NUFC spelen maar bij een echte topclub.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij baseert iemands kwaliteiten uitsluitend op de club waar hij voor speelt? Of heb je die bevestiging nodig om je uitspraken te onderbouwen of die van anderen onderuit te halen?
OK, dan verschillen we dus duidelijk van mening. Not that there's anything wrong with that!quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:54 schreef FinalComeback het volgende:
[..]
Nou; dan ga nu nog maar eens eerlijk vergelijken. Kluivert is echt geen luie donder op het veld, en Van Nistelrooy is helemaal niet meer zo'n opjager geweest in 2004, als ie vroeger was. En Makaay die doet net zoveel als Kluivert qua pressie, dus je baseert je op goedkope vooroordelen. Momenteel doen zijn ze alle drie even werklustig, maar Kluivert staat een paar klasse hoger qua kwaliteit.
dat wilde de machtige media daar niet. Die hadden meebetaald aan Saviola en schreven daardoor Kluivert uit Barcelona.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Kluivert echt zo goed was geweest als iedereen hier zegt, zou hij niet, met alle respect voor de Newcastle fans hier, bij NUFC spelen maar bij een echte topclub.
Barcelona, die momenteel het beste voetbal van Europa speelt, wilde Kluivert niet meer hebben. Dat zegt genoeg toch?
Saviola heeft het ook niet echt veel geholpen. En terecht, want wat die Eto'o laat zienquote:Op woensdag 29 december 2004 10:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat wilde de machtige media daar niet. Die hadden meebetaald aan Saviola en schreven daardoor Kluivert uit Barcelona.
preciesquote:Op woensdag 29 december 2004 10:06 schreef BGN het volgende:
[..]
Saviola heeft het ook niet echt veel geholpen. En terecht, want wat die Eto'o laat zien![]()
dat weet ik niet zo zeker, ik denk dat hij in de verdediging zeker wel aan zijn speelminuten was gekomen. Hij is natuurlijk erg waardevol als def MF/opbouwende verdediger zoals hij nu ook bij PSV speeltquote:Op woensdag 29 december 2004 10:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies
Maar het is dus niet altijd zo zwart/wit dat wanneer een club een speler niet meer wil, hij niet meer goed genoeg is voor het niveau. Barca wilde bijvoorbeeld ook Cocu houden, maar als ze hem niet het respect tonen (in de zin van een mooi contract) als dat hij getoond heeft (2x salaris verlaging) dan houd het op. Nou denk ik niet dat Cocu veel in de basis had gespeeld dit jaar....
NuFC is wel nog altijd beter dan Feyenoord, dus dan kunnen we Kuijt ook gaan doorstrepen... En "Barcelona" wilt niks. De socios en Marca (de krant) hebben ervoor gezorgd dat Kluivert wegging, en hij had een verstoorde relatie met de supporters omdat ie een keer had gezegd dat ie wel naar Real Madrid zou gaan. Dat zijn 3x belangrijke redenen (verstoorde supporter-relatie, een krant die je onterecht de grond in schrijft en de socios) die iemand een club dwingen te verlaten en die helemaal niks met voetballende kwaliteiten te maken hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Kluivert echt zo goed was geweest als iedereen hier zegt, zou hij niet, met alle respect voor de Newcastle fans hier, bij NUFC spelen maar bij een echte topclub.
Barcelona, die momenteel het beste voetbal van Europa speelt, wilde Kluivert niet meer hebben. Dat zegt genoeg toch?
Hij speelde niet fantastisch, maar die post boven jou klopt welquote:Op woensdag 29 december 2004 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelde dan ook geweldig vorig seizoen
Kluivert is een onbegrepen genie en iedereen die dat niet begrijpt is een domme randdebiel.
Ben je een dictator in je eigen droomwereld overigens?
Geniale voetballers moet je ook niet kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:07 schreef Spideyman het volgende:
Vooral heel erg onbegrepen.
Dat is een notoire zuiplap, dus ja.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Bellamy kan hij het nog het best vinden.
Halen ze Distin weer terug?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:46 schreef FinalComeback het volgende:
En Pandiani komt toch niet... Ze kopen Boumsong, Babayaro en Distin in de winter en that's it.
Ik hoop toch wel dat je door hebt dat dat stuk één en al sarcasme is.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Geniale voetballers moet je ook niet kunnen begrijpen.
Natuurlijk, daarom stel ik ook dat je geniale voetballers niet moet kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je door hebt dat dat stuk één en al sarcasme is.
Patrick en Frank hebben al eerder bewezen een goed duo te kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
zou kluivert als hij nu bij Barcelona zou spelen, het niet ook gewoon super doen? Ik denk eigenlijk van wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |