abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24177890
Wat een geweldenaar is die man af en toe. Als je ziet hoe hij bij Newcastle mensen soms vrij zet dan kan je daar alleen maar van smullen dat zo'n voetballer nog bestaat. En onbegrijpelijk dat er dan nog mensen zijn die eeuwig blijven voort borduren op dat ongeluk en alles aangrijpen om die jongen in een hoek te douwen.

pi_24179058
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:57 schreef FinalComeback het volgende:

Dat zijn allemaal feiten qua Premiership.. Geen zin om over die 5 wedstrijden (van de 6) van UEFA Cup en Carling Cup te praten?
De 4 doelpunten van Kluivert in de UEFA cup zijn tegen het almighty Bnei Sachnin, da's toch ook niet echt serieus te nemen?
quote:
Dit is subjectief + Onzin. Heb jij Kluivert live zien voetballen? Hoe weet je dat hij niet goed zijn best doet? Hoe weet je dat hij NIET één van de belangrijkste spelers is van Newcastle? Echt allemaal dikke onzin wat je zegt!

Souness over Kluivert (22 Nov): "I stand on the touchline in training and I marvel at some of the things he does."
Souness over Kluivert (27 Oct): "He had a couple of niggly injuries at the start of the season, then lately he's had a hamstring problem and top of that has been unable to train with the group properly after having his wisdom teeth out. So to come in and play like that for 60 minutes is a great plus for us. He is a class act, and he showed that on Wednesday. Some of his touches were fantastic and he creates so much for us."
(De Kluivert-kritische) The Sun (krant met grootste oplage) op 6 Nov: "Kluivert is a class above the rest" (Een klasse apart dus)

Dit is wat ik zo snel kan vinden in 1 a 2 minuten.....
Ik zeg nergens dat ie niet z'n best doet, maar dat ie beter z'n best moet gaan doen.

Souness op 10 dec over Kluivert:
quote:
Newcastle boss Graeme Souness has warned Patrick Kluivert that he must prove he has a future on Tyneside.

Kluivert signed a one-year deal with the Magpies, with an option for either party to extend it by two years.

Souness said: "Patrick will be judged on his goals, that's the price on the ticket if you're a striker.

"The fact is we are in the performance business and if you don't perform, then you're shown the door. We will make a decision at the end of the season."
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24179153
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:22 schreef ChAoZ het volgende:

Souness op 10 dec over Kluivert:
[..]
Mooi, nu weten we dus ook weer dat Souness geen toptrainer is.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24179825
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:22 schreef ChAoZ het volgende:

De 4 doelpunten van Kluivert in de UEFA cup zijn tegen het almighty Bnei Sachnin, da's toch ook niet echt serieus te nemen?
Ik zie je Ajax-avatar, dus deze moet ik eventjes terugkoppen

Ajax verliest van Israelische clubs.... dus zeg maar niks!

En Souness heeft hem helemaal niet "gewaarschuwd". Het interview begon met enkele suggestieve vragen over Dyer en uiteindelijk ook nog wat over Kluivert. En dan zegt Souness zo'n dood-doener als "Patrick zal beoordeeld worden op zijn goals". En dan maken ze er in de pers een 'waarschuwing' van...

Je moet je maar wat eens meer inlezen, ChAoZ
Historicus en Moraalridder tegen de geesteszieke fokkertjes (m/v).
pi_24181184
Bnei Snachin was maar liefst de nr 10 van de 12 in de competitie aldaar

nou de rest van het stukje van de BBC website afgehaald en die doen toch niet echt aan sensatie-journalistiek
quote:
Kluivert joined Newcastle from Barcelona on a free transfer in July but he has scored only three goals in 12 league games.

Souness added: "Patrick will be disappointed with his goals tally.

"But his track record is of a goalscorer of the highest calibre and I'm convinced he can reproduce that form here.

"He is a big player, he has been around the block. He knows the pressures that come with this club.

"The only question mark is how much he wants it. The quality is there but how hungry is he?"
Het laatste stuk klinkt toch niet erg positief, wel?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24196021
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef ChAoZ het volgende:
Bnei Snachin was maar liefst de nr 10 van de 12 in de competitie aldaar
Dat waren ze vast niet toen ze zich voor de UEFA Cup plaatsten mmm?
quote:
nou de rest van het stukje van de BBC website afgehaald en die doen toch niet echt aan sensatie-journalistiek
Daar doen ze inderdaad niet zo veel als andere aan sensatie-journalistiek. Maar er zijn altijd wel journalisten die een bepaald verhaal in een bepaald jasje willen heffen (zodat het betekenis krijgt). Dat komt bij de beste kranten voor; nieuws proberen te maken.

En dat laatste stukkie klinkt zeker niet positief. Maar het is ook niet negatief. En dit is het minst positieve wat Souness heeft gezegd in de afgelopen 4 maanden. De rest was allemaal lofzang. Maar blijkbaar komt dat niet echt bij je door Helaas
pi_24197239
Ik wil graag weten wie een sprintduel wint tussen

A: John de Jong
B: Patrick Kluivert
C: Rafael van der Vaart
D: Robert Molenaar

Ik zet mijn geld op D
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24197247
quote:
Ik denk dat Marco nu een eigen oorlogje aan het voeren is in plaats van de beste spelers kiezen.
Ik denk dat San Marco bang is dat Kluivert er met zijn titel beste Nederlandse spits allertijden vandoor gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24199375
quote:
Op maandag 20 december 2004 02:07 schreef MaxPower het volgende:
KLUIVERT KLUIVERT FRIESLAND KOMT ERAAN, FRIESLAND KOMT ERAAN!

(op de wijs van Deutschland Deutschland, alles ist...)

Kluivert naar Heerenveen

Ik denk dat hij nog liever werkloos is
pi_24199420
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kluivert naar Heerenveen

Ik denk dat hij nog liever werkloos is
ik denk dat je het niet snapt

heerenveen vs. newcastle
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24199438
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:50 schreef fayakill het volgende:

[..]

ik denk dat je het niet snapt

heerenveen vs. newcastle
aaargh vergeten

Ik had al zo'n raar voorgevoel
pi_24201090
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 02:45 schreef FinalComeback het volgende:

[..]

Dat waren ze vast niet toen ze zich voor de UEFA Cup plaatsten mmm?
[..]
Jawel. Ze eindigden 10e, maar deden aan de UEFA Cup mee omdat ze de beker wonnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24201106
Knap overigens dat Kluivert daar 4 keer tegen kon scoren want tegen Katwijk was dat niet gelukt
pi_24224268
iedereen zegt altijd wel dat het als spits alleen gaat om doelpunten scoren, maar daar ben ik het niet mee eens. Zlatan scoorde ook niet zo veel voor ajax, maar kvind hem toch een goede spits (beter dan zo'n Inzaghi, die wel scoort).
Kluivert moet het niet echt hebben van zijn doelpunten, maar meer van zijn passes/acties. ik weet verder niet zo veel over de tactiek van newcastle, maar mss is het wel zijn opdracht om aan te geven, en dat Bellamy en/of Shearer het afmaken...
pi_24249211
Trouwens nog een citaatje voor ChAoZ dat ik zojuist tegenkwam;

“He is one of the best centre forwards in the world,” Souness enthused, this time with more credibility.
pi_24249325
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
iedereen zegt altijd wel dat het als spits alleen gaat om doelpunten scoren, maar daar ben ik het niet mee eens. Zlatan scoorde ook niet zo veel voor ajax, maar kvind hem toch een goede spits (beter dan zo'n Inzaghi, die wel scoort).
Kluivert moet het niet echt hebben van zijn doelpunten, maar meer van zijn passes/acties. ik weet verder niet zo veel over de tactiek van newcastle, maar mss is het wel zijn opdracht om aan te geven, en dat Bellamy en/of Shearer het afmaken...
Nee hij staat daar als pure spits. Ze zouden hem inderdaad achter Shearer en Bellamy moeten zetten als aangever.

Maar enkele newcastle-fans die ik sprak over h'veen - newcastle zeiden al tegen mij: "we can only play boring formations.."
pi_24249372
Kluivert in Oranje?

Nee, dank je. Die jongen mist de drive. Roy, Ruud, Pierre en Dirk daarentegen niet.
pi_24249550
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:33 schreef BGN het volgende:
Kluivert in Oranje?

Nee, dank je. Die jongen mist de drive. Roy, Ruud, Pierre en Dirk daarentegen niet.
Ah kijk eens aan! Daarop was ik nou al die tijd aan het wachten! Iemand met de intelligentie van een baksteen. Alsof we met "de drive" Brazilië gaan verslaan... Alsof Makaay of RvN de enorme aanjagers zijn... Dirk Kuijt ok; maar kwaliteiten doen er ook nog steeds toe hoor. En als je de voetbal hebt gelezen van januari 2005 (ligt nu in de winkel), dan kun je lezen over Kluivert's drive.... hij wilt niets liever.

En van Hooijdonk???? Ik dacht dat van Basten aan het vernieuwen was? Ik vind trouwens dat Martin Drent wél de goeie drive heeft; laten we hem in Oranje zetten!
pi_24249572
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Maar enkele newcastle-fans die ik sprak over h'veen - newcastle zeiden al tegen mij: "we can only play boring formations.."
Zozo... jij was dus die nederlander op toonchat.co.uk
pi_24254452
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:51 schreef FinalComeback het volgende:

[..]

Zozo... jij was dus die nederlander op toonchat.co.uk

Er zitten een stuk of 10 heerenveensupporters volgens mij
pi_24256049
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:49 schreef FinalComeback het volgende:

[..]

Ah kijk eens aan! Daarop was ik nou al die tijd aan het wachten! Iemand met de intelligentie van een baksteen. Alsof we met "de drive" Brazilië gaan verslaan... Alsof Makaay of RvN de enorme aanjagers zijn... Dirk Kuijt ok; maar kwaliteiten doen er ook nog steeds toe hoor. En als je de voetbal hebt gelezen van januari 2005 (ligt nu in de winkel), dan kun je lezen over Kluivert's drive.... hij wilt niets liever.

En van Hooijdonk???? Ik dacht dat van Basten aan het vernieuwen was? Ik vind trouwens dat Martin Drent wél de goeie drive heeft; laten we hem in Oranje zetten!
Voor iemand die anderen er van beschuldigt het iq van een baksteen te hebben, plaats je zelf ook wel een paar missers.

Ja, bij Makaay en Ruud van Nistelrooy zit het in de kop goed. Bij Kluivert helaas niet, hoewel hij in potentie de beste spits van de drie is. In een interview iets zeggen, en het op het veld waarmaken, zijn nog altijd twee verschillende dingen.

Knap lullig voor die baksteen, trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door BGN op 28-12-2004 14:42:44 ]
pi_24257184
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef BGN het volgende:

[..]

Ja, bij Makaay en Ruud van Nistelrooy zit het in de kop goed. Bij Kluivert helaas niet, hoewel hij in potentie de beste spits van de drie is. In een interview iets zeggen, en het op het veld waarmaken, zijn nog altijd twee verschillende dingen.
Nou; dan ga nu nog maar eens eerlijk vergelijken. Kluivert is echt geen luie donder op het veld, en Van Nistelrooy is helemaal niet meer zo'n opjager geweest in 2004, als ie vroeger was. En Makaay die doet net zoveel als Kluivert qua pressie, dus je baseert je op goedkope vooroordelen. Momenteel doen zijn ze alle drie even werklustig, maar Kluivert staat een paar klasse hoger qua kwaliteit.
pi_24270552
Ach daarom speelt hij nattuurlijk bij NUFC en Ruud bij MU en Makaay bij Bayern
  woensdag 29 december 2004 @ 09:21:22 #249
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24271367
quote:
Op woensdag 29 december 2004 03:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach daarom speelt hij nattuurlijk bij NUFC en Ruud bij MU en Makaay bij Bayern
jij baseert iemands kwaliteiten uitsluitend op de club waar hij voor speelt? Of heb je die bevestiging nodig om je uitspraken te onderbouwen of die van anderen onderuit te halen?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24271406
Nee andere mensen maken die afweging en ik dat die hier iets verstand van hebben.

Mijn excuses als je er wel meer verstand van hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')