Zou het dan ook kunnen gebeuren dat we hier in nederland een burgeroorlog krijgen tussen Nederlanders en van die gasten die staan te juichen in de straat na de gebeurtenissen in Amerika?
Was zomaar een gedachte....
Wat denken jullie?
Snel afgelopen lijkt me.
quote:Heel realistisch, een burgeroorlog.
Op vrijdag 14 september 2001 14:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder aangehaald is maar ik zit dus net erover te denken, wat als het echt een zooitje word met oorlog en toestandenZou het dan ook kunnen gebeuren dat we hier in nederland een burgeroorlog krijgen tussen Nederlanders en van die gasten die staan te juichen in de straat na de gebeurtenissen in Amerika?
Wat denken jullie?
*schop* naar Onzin voor je leven!
quote:Hier heb ik het dus over , heel link allemaal!
Op vrijdag 14 september 2001 14:05 schreef Party-pooper het volgende:
Hopelijk niet, maar als ik maar de geringste aanleiding zie dat dat gaat gebeuren dan schaf ik wel een wapen aan..
quote:Ja maar ze behoren wel tot een wat minder kleine minderheid. En hoe gaan die reageren? Gaan die leidzaam toe zien hoe wij als rechtgeaarde blanken de mohammedanen een lesje geven?
Op vrijdag 14 september 2001 14:05 schreef Zanderrr het volgende:
Dat is toch een enorm kleine minderheid? Welk voordeel zouden zij bij 'een burgeroorlog' hebben die geheid binnen een dag of wat weer de kop ingedrukt wordt? En met welk doel?
quote:Je kan wel heel makkelijk zeggen *sgop naar onzin* maar dat is juist onzin.
Op vrijdag 14 september 2001 14:08 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Heel realistisch, een burgeroorlog.
*schop* naar Onzin voor je leven!
Je moet er wel degelijk rekening mee houden dat als Amerika en eventueel de Navo doelen gaan aanvallen in Irak cq Afghanistan er zeker gezeik gaat komen ook hier in Nederland want zoals een ander hier al zegt , ze gaan echt niet zitten toekijken hoe het allemaal afloopt...
quote:Misschien hebben de meeste autochtonen dan wel een probleem. Als je die verhalen over allochtonen mag geloven...
Op vrijdag 14 september 2001 14:13 schreef stevenshof het volgende:
denk niet dat het hier tot een burger oorlog zal komen, maar stel het komt er wel toe dan hebben de meeste allochtonen denk ik een probleem want dan wordt er wsl niet zoveel onderscheid gemaakt tussen 'goeie' allochtoon en 'slechte' allochtoon
Nee, ik denk niet dat het zal uitlopen tot een burgeroorlog, want niet iedereen hangt dezelfde ideëen op na als die enkele honderden hufters.
quote:De LMK heeft tijdens de aanvallen van de VS op Irak tijdens de Golfoorlog weinig tot niks gemerkt van de laaiende burgeroorlog in Nederland...
Op vrijdag 14 september 2001 14:18 schreef Armageddon het volgende:[..]
Je kan wel heel makkelijk zeggen *sgop naar onzin* maar dat is juist onzin.
Je moet er wel degelijk rekening mee houden dat als Amerika en eventueel de Navo doelen gaan aanvallen in Irak cq Afghanistan er zeker gezeik gaat komen ook hier in Nederland want zoals een ander hier al zegt , ze gaan echt niet zitten toekijken hoe het allemaal afloopt...
quote:De situatie in NL is de laatste 10 jaar natuurlijk wel veranderd. Minder tolerantie t.o.v allochtonen dan ten tijde van de Golfoorlog. Ook wordt het nu meer 'gelinkt' aan de Islam wat er allemaal gebeurt, een geloof waar veel mensen in de laatste 10 jaar ook meer 'weerzin' tegen hebben gekregen.
Op vrijdag 14 september 2001 14:20 schreef Love Mae King het volgende:[..]
De LMK heeft tijdens de aanvallen van de VS op Irak tijdens de Golfoorlog weinig tot niks gemerkt van de laaiende burgeroorlog in Nederland...
quote:Nee christenen zijn lieverdjes!!
Op vrijdag 14 september 2001 14:27 schreef Vivi het volgende:[..]
De situatie in NL is de laatste 10 jaar natuurlijk wel veranderd. Minder tolerantie t.o.v allochtonen dan ten tijde van de Golfoorlog. Ook wordt het nu meer 'gelinkt' aan de Islam wat er allemaal gebeurt, een geloof waar veel mensen in de laatste 10 jaar ook meer 'weerzin' tegen hebben gekregen.
Religie is onderdrukking!! De LMK is (oprecht) tegen religie. Elke religie! (maar dat terzijde)
Echt, waar deze discussie van een burgeroorlog tussen Nederlanders en allochtonen nu weer vandaan komt...Joost mag het weten!
Dusse....kan iemand Joost ff bellen?
quote:Ik denk dat we het wel kunnen winnen van een stuk of honderd pubers.
Op vrijdag 14 september 2001 14:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder aangehaald is maar ik zit dus net erover te denken, wat als het echt een zooitje word met oorlog en toestandenZou het dan ook kunnen gebeuren dat we hier in nederland een burgeroorlog krijgen tussen Nederlanders en van die gasten die staan te juichen in de straat na de gebeurtenissen in Amerika?
Wat denken jullie?
quote:nee onzin. Wat jij bedoelt, tegen de mensen die de religie beoefenen.
Op vrijdag 14 september 2001 14:31 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Religie is onderdrukking!! De LMK is (oprecht) tegen religie. Elke religie! (maar dat terzijde)
Maar het loopt hier echt niet uit de hand. En mocht er Nederland in staat van oorlog verkeren, zou de siuatie zo anders zijn dan nu, en komen de huidige problemen op een andere plek. Dan wordt er niet gezeurd over hoofddoeken op scholen, of andere niet belangrijke informatie.
quote:Ik geef alleen maar aan waarom de kans op een burgeroorlog m.i. groter is dan ten tijde van de Golfoorlog. Kzie niet in waar die gristenen nou in een keer weer uit de kast getrokken moeten worden
Op vrijdag 14 september 2001 14:31 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Nee christenen zijn lieverdjes!!
Echt, waar deze discussie van een burgeroorlog tussen Nederlanders en allochtonen nu weer vandaan komt...Joost mag het weten!
Dusse....kan iemand Joost ff bellen?
quote:Als het er zo weinig zijn vraag ik me af waarom ze dan allemaal tegelijk verzamelen bij mij in de straat ?
Op vrijdag 14 september 2001 14:36 schreef links234 het volgende:[..]
Ik denk dat we het wel kunnen winnen van een stuk of honderd pubers.
quote:Nee, de LMK bedoelt "De LMK is tegen religie" anders had hij wel wat anders gezegd!
Op vrijdag 14 september 2001 14:38 schreef Passione het volgende:[..]
nee onzin. Wat jij bedoelt, tegen de mensen die de religie beoefenen.
En waarom chistendom erbij halen? Jij begint over dat de aversie tegen de Islam opbloeit, de LMK vindt dat raar want ook het christendom kent hele rare acties uit het verleden...
quote:nou, dan zegt Passione dat de LMK niet goed bij is, en niet weet wat religie inhoudt
Op vrijdag 14 september 2001 14:49 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Nee, de LMK bedoelt "De LMK is tegen religie" anders had hij wel wat anders gezegd!
quote:Dan zegt de LMK dat Passione de LMK niet kent, laat staan zijn beweegredenen en argumentatie en hij er een erg kortzichtige mening op na houdt...
Op vrijdag 14 september 2001 14:56 schreef Passione het volgende:[..]
nou, dan zegt Passione dat de LMK niet goed bij is, en niet weet wat religie inhoudt
quote:Toen is NY ook niet eerst half met de grond gelijk gemaakt! DUH!
Op vrijdag 14 september 2001 14:20 schreef Love Mae King het volgende:[..]
De LMK heeft tijdens de aanvallen van de VS op Irak tijdens de Golfoorlog weinig tot niks gemerkt van de laaiende burgeroorlog in Nederland...
quote:En wat verandert dat voor de situatie in Nederland? Denk je serieus dat als Amerika volgende week aanvallen op Afghanistan uitvoert, je Nederlandse buurman na het horen van dat nieuws, je Marokkaanse overbuurman zijn hersens in gaat slaan? Of hoe zie je dat voor je dan?
Op vrijdag 14 september 2001 15:13 schreef Armageddon het volgende:[..]
Toen is NY ook niet eerst half met de grond gelijk gemaakt! DUH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |