SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
als je zo'n foto van venetie zou maken zou je ook geen straten zien...quote:Op zondag 21 november 2004 14:10 schreef skippesoepie het volgende:
Nou, waarschijnlijk behoor ik niet tot de 14%.....maar als ik tog wat moet zeggen dan: Ik zie geen straten....
Verrek, valt zelfs bij mij nu het kwartje..........quote:Op zondag 21 november 2004 14:13 schreef B00STER het volgende:
Het is inderdaad een soort Escher effectduurde wel lang voor ik het zag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:27 schreef longinus het volgende:
Geen Moskee.
Ja.quote:Op zondag 21 november 2004 14:31 schreef Biancavia het volgende:
De bebouwing aan de ene kant ziet er heel anders uit dan aan de andere kant.. en de zee lijkt me veel te blauw voor in zo'n baai... ???
dus perspectivisch klopt het allemaal?quote:Op zondag 21 november 2004 14:34 schreef patty het volgende:
Ik wil eerst kijken of iemand het raad, tot nu toe zijn de antwoorden fout
Doe even in spoilertags dan ofzo...quote:Op zondag 21 november 2004 14:34 schreef patty het volgende:
Ik wil eerst kijken of iemand het raad, tot nu toe zijn de antwoorden fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef Murray het volgende:Het lag op het puntje van mijn tong!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef Murray het volgende:Ja dat bedoelde ik dus te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
of de stand van de zon?quote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef mother-mother het volgende:
de stroming van de zee?
quote:Op zondag 21 november 2004 14:41 schreef Chielus het volgende:
Het dak van het grijze gebouw linksonder klopt van geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
Dat zijn schapen.quote:Op zondag 21 november 2004 14:48 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Er zwemmen allerhande rare puntjes in zee ? : {.
Gelukkig is de baywatch altijd paraatquote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Dat zijn schapen.
volgends mij is dat geen achtbaan maar een grijze bergquote:Op zondag 21 november 2004 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Er staat een hele grote houten achtbaan linksbovenin? :')
Van Baywatch schijnt ook een film te komen. tof he.quote:Op zondag 21 november 2004 14:53 schreef Lurk-piet het volgende:
[..]
Gelukkig is de baywatch altijd paraat [afbeelding]
![]()
en het lukt iedere keer weerquote:Op zondag 21 november 2004 14:55 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk die topics van Patty![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:45 schreef Alcatraz het volgende:
Je ziet wel duidelijk dat linksonder een vlak zowel een grijs dak is als de grijze zijkant van een rood dak.
Stuiterende Tieten.quote:Op zondag 21 november 2004 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van Baywatch schijnt ook een film te komen. tof he.
Ik anders welquote:Op zondag 21 november 2004 14:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee hoor zie geen scheidingslijn daar lopen hoor
jammer dat ze altijd eens in de zoveel maanden weer terugkerenquote:Op zondag 21 november 2004 14:55 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk die topics van Patty![]()
Grapjasquote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef mcDavid het volgende:
goh, Patty is weer bij het "topic met plaatje waar nix mis mee is, maar doen alsof dat wel zo is" in het lijstje aanbeland
welke kwam hierna ook al weer?
nou, doe je best. 't is best een moeilijkequote:Op zondag 21 november 2004 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
er was al snel iemand die riep dat er niks aan de hand was met de foto. aangezien patty zei dat het juiste antwoord nog niet gegeven was, geef ik patty het voordeel van de twijfel.
Wat __Saviour__ zegt.quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jammer dat ze altijd eens in de zoveel maanden weer terugkeren
Ziet er inderdaad vreemd uit, maar daar zit de fout nietquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef mrkanarie het volgende:
volgens mij kan die schaduw daar onderaan niet
het moet natuurlijk wel eerlijk blijven. ooops dit staat in onz...quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou, doe je best. 't is best een moeilijke
Denk je dat wij een man met een K3 avatar geloven?quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Vaak helpt het om het plaatje even door Photoshop te gooien. Gebruik Negatief, Filters, Perspectief enzo. Dan zie je het echt zo.
Dan niet hequote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Denk je dat wij een man met een K3 avatar geloven?
Fond D'Ecran.quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef Barcelona het volgende:
Eén vraag kan ik wel beantwoorden. Namelijk dat dit Nice, Zuid-Frankrijk is.![]()
Ja:quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef Barcelona het volgende:
[afbeelding]
Eén vraag kan ik wel beantwoorden. Namelijk dat dit Nice, Zuid-Frankrijk is.![]()
had je ook kunnen zien door met je rechtermuisknopje op het plaatje te drukken en dan bij eigenschappen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:15 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Fond D'Ecran.
Googledegoogle:
[afbeelding].
Bij mijn plaatje wel ja, bij die van Patty niet.quote:Op zondag 21 november 2004 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
had je ook kunnen zien door met je rechtermuisknopje op het plaatje te drukken en dan bij eigenschappen.
je hebt volkomen gelijkquote:Op zondag 21 november 2004 15:25 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Bij mijn plaatje wel ja, bij die van Patty niet.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:07 schreef Alcatraz het volgende:
[afbeelding]
Ik moest ook ff kijken hoor..
Fok is geen representatieve afspiegeling van de wereldbevolking.quote:Op zondag 21 november 2004 15:27 schreef alsem het volgende:
raar dat net die 14% nog niet hierlangs is gekomen..
idd als er al een antwoord is dan hehquote:Op zondag 21 november 2004 16:08 schreef B00STER het volgende:
Wanneer komt het antwoord nou!![]()
vanavond is een wijd, een woord dat jou waarschijnlijk niet vreemd in de oren klinkt, begrip. maar je houdt het wel spannend!quote:Op zondag 21 november 2004 16:10 schreef patty het volgende:
Ik ga het antwoord vanavond geven, tenzij iemand een goed antwoord geeft voor die tijd.
ja tis avondquote:Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef B00STER het volgende:
Pattyyyyy kom op nou!
En als ze nog iets langer wacht niet meerquote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja tis avond![]()
nee dan komt ze vertellen dat er nix mis is met de fotoquote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
En als ze nog iets langer wacht niet meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
Het zal toch niet he... ik zit niet al die uren voor nix te wachtenquote:Op zondag 21 november 2004 20:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee dan komt ze vertellen dat er nix mis is met de foto![]()
ne dat onderste gedeelte is er juist opgeplakt./.. dat bovenste, die flats enzo, horen erwel,, volgensmij!quote:Op zondag 21 november 2004 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
dat het bovenste gedeelte erin gesoept is. kwa bouwstijl en verhouding?
haha naja ik roep ook maar watquote:Op zondag 21 november 2004 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Hehe prutsers
Neee gooi het in de groep!! ik val bijna van mijn stoel van spanning!quote:Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef Evie het volgende:
Ik wil eerst het antwoord zien voordat ik me met een comnpleet foutief antwoord nog erger voor lul ga zetten dan ik al sta
Er staan geen leuke mannen op!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Neee gooi het in de groep!! ik val bijna van mijn stoel van spanning!![]()
hahaha Touché!quote:Op zondag 21 november 2004 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Er staan geen leuke mannen op!!!!
Je mag op fok gewoon cracksnol zeggen hoorquote:Op zondag 21 november 2004 21:13 schreef P8 het volgende:
waar blijft die ^$%# met het antwoord
Kom je m langsbrengen dan?quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Graag gedaan, biertje?![]()
Ja hoor kan ik weer gaan rijden hahaha nou vooruit. Ik neem voor mezelf wel Amstel mee dan als je 't nie erg vindt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je m langsbrengen dan?
(geen bavaria slootwater... dat sla ik af... maar voor een lekker grolschje ben ik vandaag wel in de mood)
Ik heb eigenlijk geen idee wat er fout aan is.... aan de ene kant hebben de gebouwen een rood dak en aan de andere kant nietquote:Op zondag 21 november 2004 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja hoor kan ik weer gaan rijden hahaha nou vooruit. Ik neem voor mezelf wel Amstel mee dan als je 't nie erg vindt.
Ontopic (voor ik zo op m'n sodemieter krijg):
Ik denk dat het de zeilbootjes zijn .. er staat geen wind!
Die gebouwen hebben inderdaad wel wat weg van Utrecht .. misschien is dat de fout welquote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat er fout aan is.... aan de ene kant hebben de gebouwen een rood dak en aan de andere kant niet![]()
Euhm![]()
(kom je t biertje zo langsbrengen dan? moet je wel ff naar utrecht komen zucht)
Zucht ik zit nu niet in een gebouw dat enigzins op de gebouwen van de foto lijkt. (kzit in een felgekleurde container met aardige mensenquote:Op zondag 21 november 2004 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die gebouwen hebben inderdaad wel wat weg van Utrecht .. misschien is dat de fout wel
Utrecht is nie zo heel erg ver van Lelystad vandaan...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
Ja nix ik moest een ontopic link leggen tussen Utrecht en het foute in de foto vandaar. Maargoed jij woont in een container dus. Das weer es wat anders.quote:Op zondag 21 november 2004 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Zucht ik zit nu niet in een gebouw dat enigzins op de gebouwen van de foto lijkt. (kzit in een felgekleurde container met aardige mensenWhoei)
Wat is er mis met Het O-zO-mooie Utrecht dan?![]()
nee ik woon niet in n containerquote:Op zondag 21 november 2004 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja nix ik moest een ontopic link leggen tussen Utrecht en het foute in de foto vandaar. Maargoed jij woont in een container dus. Das weer es wat anders.
PATTY KOM OP NOU!!!!!!!![]()
Ik zou toch zweren dat je dat net zeiquote:Op zondag 21 november 2004 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
nee ik woon niet in n containerik zit bij vrienden
Ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef petre86 het volgende:
bij het voorste gedeelte komt het licht van een andere kant...
goed de foto bekijken van een afstandje..
ik ook, anders had ik het niet gezegdquote:Op zondag 21 november 2004 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt...![]()
zie ikk hetzelfde als jou?? (ov andersom? )quote:Op zondag 21 november 2004 22:10 schreef Tokay het volgende:
Jaaaa!
Verdraaid, ik ZIE het!
Hahahaha. Goed kijken, dan zien jullie het ook.
Het is eigenlijk heel simpel, namelijk.
Ik heb nou volgende week eens een keer géén tijd voor een stille tocht hoor!quote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef P8 het volgende:
je bedoelt omdat de daken van die achterste dingen zwart zijn? dat was al ergens verworpen toch dat het fout was
en patty, er komen geen mensen meer hier, je maakt ze kwaad, je kan het beter zeggen voordat we met brandende fakkels achter je aan komen om je hoofd op een staak te zetten
neequote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef P8 het volgende:
je bedoelt omdat de daken van die achterste dingen zwart zijn?
quote:en patty, er komen geen mensen meer hier, je maakt ze kwaad, je kan het beter zeggen voordat we met brandende fakkels achter je aan komen om je hoofd op een staak te zetten
Ik denk dat jij iets anders ziet.quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef petre86 het volgende:
zie ikk hetzelfde als jou?? (ov andersom? )
of zit ik fout?
Als je naar de gevels van de gebouwen kijkt, lijkt dat wel het geval te zijn, niet omdat de daken achterin zwart zijn, maar omdat de gevels achterin aan de rechterkant lichter zijn dan de rest, terwijl dat voorin het plaatje juist aan de linkerkant is,quote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef P8 het volgende:
je bedoelt omdat de daken van die achterste dingen zwart zijn? dat was al ergens verworpen toch dat het fout was
en patty, er komen geen mensen meer hier, je maakt ze kwaad, je kan het beter zeggen voordat we met brandende fakkels achter je aan komen om je hoofd op een staak te zetten
Ook geen tijd voorquote:Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef patty het volgende:
Ik wil trouwens geen stille tocht, doe maar een luide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef patty het volgende:
Ohja, ik moest nog het antwoord geven.
Hier volgt het antwoord, redelijk uitgebreid, maar je moet er uit kunnen komen:Ik heb zojuist tijd GEMAAKT volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier volgt het antwoord, redelijk uitgebreid, maar je moet er uit kunnen komen:wat een domme, trieste kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valsspelen kan iedereen en hebben alleen mensen die hun neusje tot het nokje volgestopt hebben veel plezier, who cares.quote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
En het leuke is...dit grapje heeft ze al 3 miljard keer geflikt. En over een paar maaden weer. En dan trappen er wéér veel mensen in
liegebeest!quote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef patty het volgende:
Aan het onderstaande plaatje is iets mis. Er is iets vreemds aan wat absoluut niet kan![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
En het leuke is...dit grapje heeft ze al 3 miljard keer geflikt. En over een paar maaden weer. En dan trappen er wéér veel mensen in
Kan de openbaar aanklager ook een jaartje of 3 eisen?? (Onvoorwaardelijk)quote:Op maandag 22 november 2004 09:23 schreef mrkanarie het volgende:Ik vind dit echt dom. Kun je Patty niet bannen voor zeg maar... 3 maand?
Hier volgt het antwoord, redelijk uitgebreid, maar je moet er uit kunnen komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu echt zwáár depressief
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar wel voorspelbaar!quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Niet leuk.![]()
Waarom trap jij er dan ook in?quote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar wel voorspelbaar!
Omdat het wel leuk is!quote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom trap jij er dan ook in?
Nou!quote:Op maandag 22 november 2004 15:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat het wel leuk is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef bonke het volgende:
grinnik
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:19 schreef Thomas B. het volgende:
nou nogsteeds geen slot?
dan moet je ook niet onder je werk gaan fokken!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
ik eis een schadevergoeding voor alle tijd die ik niet aan mn werk heb kunnen besteden
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:19 schreef Thomas B. het volgende:
nou nogsteeds geen slot?
Ik heb er godverdomme geen tering zin an dat ik in dit kk-topic nog één post zal maken, ook al zou je mijn bek vol schijten! Zoiets?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:54 schreef patty het volgende:
Slotje komt er niet op vrees ik, zolang jullie het topic niet volschelden
ehhh de hele foto?quote:
Hier volgt het antwoord, redelijk uitgebreid, maar je moet er uit kunnen komen:ha ik had hem doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |