quote:Op zondag 21 november 2004 14:01 schreef Bobu het volgende:
Bossen is de hoer van PSV schijnt...
Mensen worden gefrustreerd als ze naar zo'n baggerpot moeten kijken en gaan dus spreekkoren beginnen.quote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Bobu het volgende:
Iedereen PSV maar saai noemen. Bij ons vallen de stakingen
quote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen worden gefrustreerd als ze naar zo'n baggerpot moeten kijken en gaan dus spreekkoren beginnen.
juist, opdoeken die clubquote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef quattro het volgende:
hmmm.. 2e wedstrijd gestaakt...
wederom psv betrokken... geeft toch te denken![]()
Misschien wanen ze zich beter maar raken ze gefrustreerd dat de drie punten niet in eigen huis blijven.quote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen worden gefrustreerd als ze naar zo'n baggerpot moeten kijken en gaan dus spreekkoren beginnen.
Jij bent wel het voorbeeld van die gefrustreerden. Bijna zielig te noemen.quote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
oke dank u, dus helemaal nog niet gestaaktquote:Op zondag 21 november 2004 14:03 schreef Noca het volgende:
Tijdelijk stilgelegd zegt Teletekst..
Ik heb dan ook al een schorre stemquote:Op zondag 21 november 2004 14:03 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jij bent wel het voorbeeld van die gefrustreerden. Bijna zielig te noemen.
Tien minuten afkoelen nu...
Ja, PSV staat vaak voor en de supporters van de andere clubs geven dan vervolgens de scheids de schuld..quote:Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef quattro het volgende:
hmmm.. 2e wedstrijd gestaakt...
wederom psv betrokken... geeft toch te denken![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
juist, opdoeken die club
Rood was terecht, dat zeker. Maar verder fluit hij als een natte krant.quote:Op zondag 21 november 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
volgens de radio was het rood terecht! Gezien door de 4e official!
Duidelijk, hij sloeg 'm gewoon in z'n gezicht. Maar er zijn nog dingen gebeurd.quote:Op zondag 21 november 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
volgens de radio was het rood terecht! Gezien door de 4e official!
Ach, en nu treedt die hufter ineens wel op.quote:Op zondag 21 november 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Gezien door de 4e official!
idd helmond weg ermeequote:Op zondag 21 november 2004 14:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
juist, opdoeken die club
quote:Op zondag 21 november 2004 14:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
juist, opdoeken die club
hap hapquote:Op zondag 21 november 2004 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd helmond weg ermee
Er is gewoon helemaal niks aan om naar te kijken, er is gescoord en het gaat maar achter over hangen. Dat associeer ik gauw met Italiaans voetbal jaquote:Op zondag 21 november 2004 14:07 schreef Spideyman het volgende:
PSV speelt met 2 opkomende backs, een inschuivende middenvelder, 2 aanvallend ingestelde middenvelders en 3 aanvallers. Wat een gezeik over Italiaans voetbal, typisch weer zo'n amsterdamse reactie die het niet kunnen hebben dat PSV gewoon ijzersterk speelt.
Dus eigenlijk met maar 2 verdedigers.quote:Op zondag 21 november 2004 14:07 schreef Spideyman het volgende:
PSV speelt met 2 opkomende backs, een inschuivende middenvelder, 2 aanvallend ingestelde middenvelders en 3 aanvallers. Wat een gezeik over Italiaans voetbal, typisch weer zo'n amsterdamse reactie die het niet kunnen hebben dat PSV gewoon ijzersterk speelt.
quote:Op zondag 21 november 2004 14:07 schreef Spideyman het volgende:
bossen is gewoon een hoerquote:Op zondag 21 november 2004 14:10 schreef VoreG het volgende:
Van Hanegem en Hiddink hebben beide niks gehoord
quote:Op zondag 21 november 2004 14:07 schreef Spideyman het volgende:
Dat is ook weer een beetje overdreven!quote:Op zondag 21 november 2004 14:07 schreef Spideyman het volgende:
vitesse is gewoon één grote grap, probleem is dat het nog een slechte grap is ook.quote:Op zondag 21 november 2004 14:10 schreef hellmondunited het volgende:
bij vitesse - helmond sport zaten meer supporters in het stadion dan bij vitesse - psv? wat is dit voor grap
Jaap militair moet die kutsupporters eens toesprekenquote:Op zondag 21 november 2004 14:12 schreef VoreG het volgende:
Sturing kan ook wel huilen zeg:
"Ja terecht rood MAAR hij had daarvoor al moeten fluiten en dan was dit nooit gebeurd...."
veendam - eindhoven werd ook gestaakt hequote:Op zondag 21 november 2004 14:13 schreef VoreG het volgende:
Sturing heeft de spreekkoren ook niet gehoord, gaat wel goed zo. Bijna niemand heeft het gehoord.
zo'n idioot is t wel jaquote:Op zondag 21 november 2004 14:14 schreef rubbereend het volgende:volgens mij heeft Bossen last van stemmetjes in zn hoofd
Dat het geen flitsende vertoning is geef ik toe, dat is al vaker het geval geweest. Vennegoor is nou niet de subtielste.quote:Op zondag 21 november 2004 14:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is gewoon helemaal niks aan om naar te kijken, er is gescoord en het gaat maar achter over hangen. Dat associeer ik gauw met Italiaans voetbal ja
En na de winterstop wordt 't alleen maar beterquote:Op zondag 21 november 2004 14:15 schreef Edenoniphobic het volgende:
PSV speelt lelijk degelijk saai voetbal. Maakt dus grote kans op de titel en de CL finale.
Er wordt achterin steeds vaker de bal rondgespeelt, er wordt rond getikt echt aangevallen wordt er niet. Dan kan je moet 11 aanvallers spelen, maar dat betekent niet dat je aanvallend voetbal speelt.quote:Op zondag 21 november 2004 14:15 schreef Spideyman het volgende:
Maar met de twee dingen die je daarna noemt ben ik het absoluut niet mee eens. Ten eerste het 'achteroverhangen'. Dat is dus echt geen afgesproken zaak, PSV speelde in de eerste helft niet beter dan na de 0-1. Heeft deels te maken met de speelwijze van Vitesse.
En wat dus nergens op slaat is de vergelijking met Italiaans voetbal. Daar wordt een heel andere speelstijl gehanteerd. Nogmaals PSV speelt met 3 aanvallers en verder een sterk aanvallend ingesteld elftal. Zelfs AZ durft niet met 3 spitsen 2 aanvallende middenvelders opkomende backs en een inschuivende verdediger te spelen.
De uitvoering is alleen minder, maar dat is een andere discussie.
idd, hopelijk mag ie iig tegen Arsenal startenquote:Op zondag 21 november 2004 14:30 schreef Spideyman het volgende:
FLIKKER DAN GVD VONLATHEN ERIN
Voor Vennegoor welquote:Op zondag 21 november 2004 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de blessuretijd al aangebroken?
quote:Op zondag 21 november 2004 14:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Voor Vennegoor wel
Vonlanthen verscheidene malen zien invallen en spelen dit seizoen, maar zo goed als iedereen op een of andere manier denkt dat ie is is ie duidelijk niet.quote:Op zondag 21 november 2004 14:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
idd, hopelijk mag ie iig tegen Arsenal starten
Da's afwachten. Je leert deze schakers niet weer 1-2-3 voetballen.quote:Op zondag 21 november 2004 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
En na de winterstop wordt 't alleen maar beter![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Voor Vennegoor wel
ben bang dat dat niet zal gebeurenquote:Op zondag 21 november 2004 14:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
idd, hopelijk mag ie iig tegen Arsenal starten
Daar ben ik het dan toch echt niet mee eens. Alhoewel ik achter elke PSV-er blijf staan heeft Vonlanthen in de paar minuten die hij kreeg toch echt wel wat laten zien. Ik denk bijvoorbeeld aan zijn invalbeurt tegen ADO.quote:Op zondag 21 november 2004 14:32 schreef Bobu het volgende:
[..]
Vonlanthen verscheidene malen zien invallen en spelen dit seizoen, maar zo goed als iedereen op een of andere manier denkt dat ie is is ie duidelijk niet.
Woensdag Sibon. Duidelijk.
Hij startte tegen ADO in de basis. Was niet best die wedstrijd. Hij scoorde wel tweemaal, maar was verder amper bij het spel betrokken. Echt, die jongen wordt nog wat overschat. Het ziet er allemaal snel en frivool uit, maar is vaak niet effectief.quote:Op zondag 21 november 2004 14:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan toch echt niet mee eens. Alhoewel ik achter elke PSV-er blijf staan heeft Vonlanthen in de paar minuten die hij kreeg toch echt wel wat laten zien. Ik denk bijvoorbeeld aan zijn invalbeurt tegen ADO.
En hij brengt wat snelheid in de ploeg, iets wat ze nu wel kunnen gebruiken.
jammerquote:Op zondag 21 november 2004 14:37 schreef cultheld het volgende:
Gluscevic mist.........
Maar als spits twee keer in een wedstrijd scoren is niet echt slecht te noemen....quote:Op zondag 21 november 2004 14:37 schreef Bobu het volgende:
[..]
Hij startte tegen ADO in de basis. Was niet best die wedstrijd. Hij scoorde wel tweemaal, maar was verder amper bij het spel betrokken. Echt, die jongen wordt nog wat overschat. Het ziet er allemaal snel en frivool uit, maar is vaak niet effectief.
nu nog maar een paar....quote:Op zondag 21 november 2004 14:36 schreef Zwansen het volgende:
Nog 5 minuten...
ow wacht toen scoorde hij in de tweede minuut al geloof ik. basisplaats dus.quote:Op zondag 21 november 2004 14:37 schreef Bobu het volgende:
[..]
Hij startte tegen ADO in de basis. Was niet best die wedstrijd. Hij scoorde wel tweemaal, maar was verder amper bij het spel betrokken. Echt, die jongen wordt nog wat overschat. Het ziet er allemaal snel en frivool uit, maar is vaak niet effectief.
Dat mag ik hopenquote:Op zondag 21 november 2004 14:42 schreef quattro het volgende:
hmm jammer... psv pakt 3 punkten ...
Dom dat ze dan niet winnen...quote:Op zondag 21 november 2004 14:39 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vitesse is met 10 man gevaarlijker dan PSV.
huh bossen was toch de hoerquote:Op zondag 21 november 2004 14:43 schreef Pistol_Pete het volgende:
HOEREN
quote:Op zondag 21 november 2004 14:44 schreef Bobu het volgende:
Weer een geniale overwinning en weer de nul. Wereldploeg.
Je moet je niet vergissen in roda jcquote:Op zondag 21 november 2004 14:44 schreef cultheld het volgende:
De enige op papier lastige wedstrijd die we nog krijgen vóór de winterstop is Feyenoord uit; De rest zit in theorie al in de tas
Ajax supporterquote:Op zondag 21 november 2004 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jullie gaan zwaar de boot in in Alkmaar en Rotterdam. Mark mijn woorden.
kijk... das prettigquote:Op zondag 21 november 2004 14:44 schreef cultheld het volgende:
De enige op papier lastige wedstrijd die we nog krijgen vóór de winterstop is Feyenoord uit; De rest zit in theorie al in de tas
Yep een 2e plek. Het ajax van '95 is naar de derde plek verwezen.quote:Op zondag 21 november 2004 14:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
Stijgt PSV nu ook op de langst drooghoudende scorelijst naar positie 2? Ik d8 dat ze daar nu in 800-zoveel minuten op 'drie' stonden aller tijden.
heb je nog meer hopeloze zinnetjesquote:Op zondag 21 november 2004 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jullie gaan zwaar de boot in in Alkmaar en Rotterdam. Mark mijn woorden.
En PSV plaatst zich nooit voor de 2e ronde CL..................... tot dit seizoen kwam.quote:Op zondag 21 november 2004 14:46 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Je moet je niet vergissen in roda jcDie spelen dan weer goed en dan weer slecht. En roda maakt het psv altijd moelijk
Mede door het ver komen in de CL, het vertrek van een paar spelers in de winterstop en onderschatting zal ook hier en daar nog wat gemorst worden tegen de kleintjes.quote:Op zondag 21 november 2004 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax supporter![]()
als Sibon er maar niet inkomt héquote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
En PSV plaatst zich nooit voor de 2e ronde CL..................... tot dit seizoen kwam.
Dit PSV is nieuw, sterk en degelijkRoda zal verliezen.
Wist niet dat psv zich al geplaatst had voor de 2e rondequote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
En PSV plaatst zich nooit voor de 2e ronde CL..................... tot dit seizoen kwam.
Dit PSV is nieuw, sterk en degelijkRoda zal verliezen.
maar geen Italiaans voetbal. dus lekker puh.quote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef VoreG het volgende:
Sibon zegt ook dat het saai voetbal is.
Wel tegen rosenborgquote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef rubbereend het volgende:
PSV nu 930 minuten zonder tegentreffer
quote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Hebben ze tegen utrecht niet 1-1 gespeeld ?
quote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef rubbereend het volgende:
PSV nu 930 minuten zonder tegentrefferfatsoenlijk voetbal
Jawel, de verslaggever zei:quote:Op zondag 21 november 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
maar geen Italiaans voetbal. dus lekker puh.
Mja, het werkt dus wel...en daar gaat het nou eenmaal om, het resultaat.quote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, de verslaggever zei:
Psv speelt saai, zakelijk en italiaans voetbal is dat van toepassing?
Sibon: Ja zeker
quote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, de verslaggever zei:
Psv speelt saai, zakelijk en italiaans voetbal is dat van toepassing?
Sibon: Ja zeker
We gaan weer winnen vandaag!quote:Op zondag 21 november 2004 14:53 schreef StarGazer het volgende:
Hup GRUNN
quote:Op zondag 21 november 2004 14:55 schreef Spideyman het volgende:
het gaait nait aal te best mit de grunneger fc
moar dat ligt an t seizoen en dat wordt wel weer oké
want zo rondom carnaval din kriegen ze smoak te pakken
en dai aandere voetbalclubs dai kinnen goan zakjes plakken!
4 winstpartijen uit 5quote:Op zondag 21 november 2004 14:55 schreef Spideyman het volgende:
het gaait nait aal te best mit de grunneger fc
moar dat ligt an t seizoen en dat wordt wel weer oké
want zo rondom carnaval din kriegen ze smoak te pakken
en dai aandere voetbalclubs dai kinnen goan zakjes plakken!
nu al?quote:Op zondag 21 november 2004 14:57 schreef clauwheee het volgende:
Waaaaaah1-0! GRUN!
en nog één.... en nog éénquote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef Noca het volgende:
hrhrrhr!
Hopen dat we er snel nog 1 inschieten
Als we winnen, gaan we FF feesten vanaaf in Grunnquote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef Noca het volgende:
hrhrrhr!
Hopen dat we er snel nog 1 inschieten
Precies! Pure Professionaliteit. Voetbal voor gevorderdenquote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef nozem het volgende:
Ik begin steeds meer van de stabiele degelijkheid van PSV te houden, heerlijk nuchter en doordacht voetbal met een ijzersterke verdediging.
Tsja, als je ploegie met 0-1achter staat, moet je maar je aandacht op iets anders vestigen hequote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
" Steek de vlag in Sylvie Meiss. "
zo te zien....quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Groningen krijgt steeds meer fans op fok of niet?
Tsja, student ut Grunn he.... kom zelf uit Gelderland, maar ben sinds 2003 officieel grunningerquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ook, de beginjaren '90 komen weer terug met Milko Djurovskiquote:Op zondag 21 november 2004 15:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
zo te zien....
ikzelf kom uit het noorden, Groningen was na Emmen daarom toch wel een club waar ik me mee indentificeer.
Goede zaak toch Fritsquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Seizoen 90/91... de 3e plekquote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef Danny_Blind het volgende:
[..]
Ik ook, de beginjaren '90 komen weer terug met Milko Djurovski![]()
Vorig jaar 2 - 2.quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef EminemRulezz het volgende:
Dat zou voor feyenoord een blamage zijnThuis verliezen tegen groningen
Nevland ja...quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Volgens tt heeft Nevland gescoord.
Kan iemand dit bevestigen, ik juichte te hard om de radioverslaggever te kunnen verstaan.![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan iemand dit bevestigen, ik juichte te hard om de radioverslaggever te kunnen verstaan.![]()
Klopt, met de knie!!quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vorig jaar 1-2.quote:Op zondag 21 november 2004 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 - 2.![]()
Vorig jaar thuis 3 - 3 ?
En nu 0 - 1 voor, geweldig !!!!!!!!!!!
1-2!!!!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 - 2.![]()
Vorig jaar 3-3 thuis, na een 0-3 achterstand.quote:Op zondag 21 november 2004 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 - 2.![]()
Vorig jaar thuis 3 - 3 ?
typisch kenmerk van supporters van een top 3 club. Die club is nooit hun enigequote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, student ut Grunn he.... kom zelf uit Gelderland, maar ben sinds 2003 officieel grunningerEn vindt Grunn een mooie club.
Hey Dannyquote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef Danny_Blind het volgende:
[..]
Ik ook, de beginjaren '90 komen weer terug met Milko Djurovski![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
1-2!!!!!!!![]()
oohh beters !!!!!!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar 1-2.
Ah ja, dat overkwam ADO ook al eens geloof ikquote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vorig jaar 3-3 thuis, na een 0-3 achterstand.
Dat klopt niet Hans, vorig jaar was het volgens mij 1-2 voor Groningen (wonderschone goal van Drent)quote:Op zondag 21 november 2004 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 - 2.![]()
Vorig jaar thuis 3 - 3 ?
De thuiswedstrijd was echt bizar inderdaad, de winst in de kuip dankzij de man die er nu helaas niet bij is.quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vorig jaar 3-3 thuis, na een 0-3 achterstand.
en 1-2 winst in de Kuip.
Boeiend... als Grunninger, mag je best sympathie hebben voor de plaatselijke FCquote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
typisch kenmerk van supporters van een top 3 club. Die club is nooit hun enige
Super lop(b?) over de keeper inderdaad, en die Feyenoord fans maar boos kijken naar Drent.quote:Op zondag 21 november 2004 15:07 schreef Danny_Blind het volgende:
[..]
Dat klopt niet Hans, vorig jaar was het volgens mij 1-2 voor Groningen (wonderschone goal van Drent)
Hey Spideyquote:Op zondag 21 november 2004 15:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hey Danny
moet je niet bij Judith zijn?
quote:Op zondag 21 november 2004 15:14 schreef Noca het volgende:
Matthijs moet ook geen mannetjes uit gaan spelen achterin.![]()
Wat hebben die ermee te makenquote:Op zondag 21 november 2004 15:15 schreef jerryx het volgende:
Haha Ajaciedjes
Geen idee.quote:Op zondag 21 november 2004 15:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat hebben die ermee te maken
Lees jij dit topic eigenlijk wel?quote:Op zondag 21 november 2004 15:15 schreef Noca het volgende:
Wat hebben die ermee te maken
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 21 november 2004 15:15 schreef jerryx het volgende:
Haha Ajaciedjes
Nee tuurlijk niet, ik post alleen en lees niks.quote:Op zondag 21 november 2004 15:17 schreef kasper het volgende:
[..]
Lees jij dit topic eigenlijk wel?
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 21 november 2004 15:18 schreef Noca het volgende:
Nee tuurlijk niet, ik post alleen en lees niks.
Ja, ga maar even huilenquote:Op zondag 21 november 2004 15:20 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.![]()
Goed zo, spammen die avatar.quote:Op zondag 21 november 2004 15:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik post alleen en lees niks.
Ik vrees dat jouw humeur er vanmiddag niet beter op gaat worden.quote:Op zondag 21 november 2004 15:22 schreef Noca het volgende:
Ja, ga maar even huilen
![]()
We zullen zienquote:Op zondag 21 november 2004 15:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vrees dat jouw humeur er vanmiddag niet beter op gaat worden.
Voorspelling: 4-1
Bossen is de hoer van Psv/Hiddink/Eindhoven/Whatever idd.quote:Op zondag 21 november 2004 14:46 schreef Thetallguy het volgende:
Wat werd er gezongen? Bossen is de her van Eindhoven?
Verloren?quote:Op zondag 21 november 2004 15:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Bossen is de hoer van Psv/Hiddink/Eindhoven/Whatever idd.
Verder geen discriminatie of kanker of wat dan ook.
En het erge is dat hij waarschijnlijk positief beoordeeld zal worden door de media.
P.s. wat een klompen uit trekken ploeg is psv toch... Bah!
joh ga ff lekker die havenarbeiders in de Kuip vervelen, ksst!quote:Op zondag 21 november 2004 15:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm... da's toch een beetje contradictio in terminis. Toch?quote:Op zondag 21 november 2004 15:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
De humeur van Groningen-fans hangt niet af van het resultaat in de Kuip, of het moet in positieve zin zijn.
In ieder geval een kromme zin.quote:Op zondag 21 november 2004 15:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm... da's toch een beetje contradictio in terminis. Toch?
Het is geen schande tegen Psv.quote:Op zondag 21 november 2004 15:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verloren?
0-2 is het gewordenquote:Op zondag 21 november 2004 15:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het is geen schande tegen Psv.
Het is echter wel schandalig hoe het gegaan is...
Telepathie?quote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef -Hans- het volgende:
KOM OP GRUNN!!!
quote:Op zondag 21 november 2004 15:48 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Telepathie?
Het was terecht, Psv speelde slim en volwassen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:44 schreef StarGazer het volgende:
Psv heeft terecht gewonnen , face it. Jammer..ja...
Jaloers omdat jouw clubje niet zo speeltquote:Op zondag 21 november 2004 15:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het was terecht, Psv speelde slim en volwassen.
Maar mijn haat naar Psv is zo aan het groeien deze dagen.
Arrogant, lelijk voetbal, provoceren en slaan en dan zelf gaan liggen.
Als je zo kampioen wordt is dat natuurlijk slim, maar het blijft schandalig vind ik.
Niet jaloers op het spel, maar wel op de punten.quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Jaloers omdat jouw clubje niet zo speelt?Ik geniet vaak genoeg van het voetbal psv hoor
Woensdag hoop ik een leuke wedstrijd te zien
Provoceren? Slaan?quote:Op zondag 21 november 2004 15:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het was terecht, Psv speelde slim en volwassen.
Arrogant, lelijk voetbal, provoceren en slaan en dan zelf gaan liggen.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet de 1-2 vast klaar in het snel reageren window.![]()
Blijft 1-1quote:Op zondag 21 november 2004 15:59 schreef Noca het volgende:
[..]
![]()
NU MAG HET !!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 21 november 2004 15:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet de 1-2 vast klaar in het snel reageren window.![]()
Frits! Zet die 1-3 ook even klaarquote:Op zondag 21 november 2004 16:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
1-2!!!! JAAAAHH!!!!!!
checkquote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Frits! Zet die 1-3 ook even klaar![]()
![]()
NEVLAND!![]()
![]()
uuhhm iddquote:Op zondag 21 november 2004 16:04 schreef clauwheee het volgende:
Ow van Gessel staat nu op TT
quote:Op zondag 21 november 2004 15:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Sja, kan altijd nog beter hequote:Op zondag 21 november 2004 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Hoe is je humeur, Noca?![]()
hehe zit je zeker de hele tijd al op te wachten om die opmerking te plaatsen! en terechtquote:Op zondag 21 november 2004 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Blijft een Grunneger hè. Een tien zal het nooit worden.quote:Op zondag 21 november 2004 16:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Sja, kan altijd nog beter he
Cocu, Vogel en VoH die lopen te beuken... Vogel na de rode kaart komt er ff hard in. VoH weer met zijn wekelijkse elleboog en Cocu die ff het nodig vond om Yakubu aan te pakken.quote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Provoceren? Slaan?
De enige die sloeg was Dingsdag en hij werd er gewoon terrecht afgestuurd met rood.
En het spel van PSV is inderdaad niet mooi om naar te kijken maar wel zeer effectief.
quote:Op zondag 21 november 2004 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
Nee komt zomaar spontaan in me op. Zal door m'n humeur komen.quote:Op zondag 21 november 2004 16:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
hehe zit je zeker de hele tijd al op te wachten om die opmerking te plaatsen! en terecht
word weer een leuke studiosport
whehequote:Op zondag 21 november 2004 16:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Blijft een Grunneger hè. Een tien zal het nooit worden.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 16:05 schreef jerryx het volgende:
Ik wil van Marwijk terug
Zou weer een lekker Gronings weekend zijn, Donar en de FC winnen..quote:Op zondag 21 november 2004 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Dit liedje draaiden ze ook toen Donar kampioen was geworden, en nu staat Grunn met 1 - 2 kan het nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |