De dates die ik heb gehad zijn nooit tegengevallen. Niet van mijn kant dan. Komt denk ik ook dat ik pas date als ik het echt zie zitten.quote:Op zondag 21 november 2004 13:01 schreef louvres het volgende:
Er zijn inderdaad veel succes stories, maar zijn er ook stories waar het tegen is gevallen?? Of de mannen of vrouwen, vies zijn tegenvallen? Of niet voldeden aan het profiel? Of ze een verhaal vertelden terwijl je dan in oog staat met een zeer oude vieze man of vrouw?
Dit geldt voor mij ook. Je moet maar net de juiste tegenkomen, net zoals in real life.quote:Op zondag 21 november 2004 12:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heb het wel gedaan, maar er is nooit wat uitgekomen. Zelfs geen vriendschap. Voor mij werkt het dus niet, wat niet betekent dat het voor andere ook niet werkt, ik heb vaak zat "succes story's" gehoord.
Ja, maar als het IRL niet zo lekker gaat. Ik maak blijkbaar moeilijk contact is internet misschien wel een optie, maar dus ook niet.quote:Op zondag 21 november 2004 13:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij ook. Je moet maar net de juiste tegenkomen, net zoals in real life.
Waarom denk je dat ik via internet ging datenquote:Op zondag 21 november 2004 13:26 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja, maar als het IRL niet zo lekker gaat. Ik maak blijkbaar moeilijk contact is internet misschien wel een optie, maar dus ook niet.
Anders gaan jullie eens daten.. ik zie de vonken al gaanquote:Op zondag 21 november 2004 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
En nu ben je alsnog terug bij af.
Nope. Gewoon mijn instelling veranderd. Het gaat nu wel goed om contact te leggen, dus geen internet meer voor mij. Alhoewel 't een mooie manier is om contacten te leggen, en zeer zeker niet alleen voor mensen die slecht zijn in contact maken.quote:Op zondag 21 november 2004 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
En nu ben je alsnog terug bij af.
Ja dat kan op internet, maar ook IRL.quote:Op zondag 21 november 2004 14:22 schreef louvres het volgende:
Mensen kunnen zich altijd anders voordoen wie zij werkelijk zijn..
em en een post daarrvoor zeg je nog dat er niks uit voortgekomen is, sorry hoor maar dat noem ik wel een tegenvaller. ik heb laatst ook gehad dat het wel een leuke middag was toen ik iemand had ontmoet maar dat het toen ook niks is geworden, tja dan is het voor mij dus wel een tegenvaller.quote:Op zondag 21 november 2004 13:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
De dates die ik heb gehad zijn nooit tegengevallen. Niet van mijn kant dan. Komt denk ik ook dat ik pas date als ik het echt zie zitten.
De dates zijn nooit een tegenvaller geweest. Ja als het bij één date blijft en er verder niks uitkomt dan is het natuurlijk wel een tegenvaller. Hopelijk wat duidelijker.quote:Op zondag 21 november 2004 15:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
em en een post daarrvoor zeg je nog dat er niks uit voortgekomen is, sorry hoor maar dat noem ik wel een tegenvaller. ik heb laatst ook gehad dat het wel een leuke middag was toen ik iemand had ontmoet maar dat het toen ook niks is geworden, tja dan is het voor mij dus wel een tegenvaller.
Het belang van begrijpend lezen op de basisschool moet niet onderschat worden, dat blijkt wel weer..quote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef louvres het volgende:
Zozo.. dus jij belandt meteen tussen de lakens al ken jullie elkaar een paar uur..??!!
Maar goed dat die knipoog erachter staat.quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef nozem het volgende:
Ik heb een ex van me ontmoet nadat ze me toe had gevoegd op icq, zomaar, omdat ze op zoek was denk ik. Die eerste date beviel heel goed, we waren al na een uur aan het zoenen en een week later was het dikke mik tussen ons.
Bij een ander meisje ben ik (een aantal jaar geleden nu al) de 2e date ook in bed beland.
In het kader van successtory's he.
Waarom?quote:Op zondag 21 november 2004 16:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar goed dat die knipoog erachter staat.
Het is maar wat je een succes story wilt noemen. Ik heb toch een ander idee van een succes story. Maar iedereen is verschillend.quote:Op zondag 21 november 2004 16:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom, ik heb met die ex bijna een jaar wat gehad en dat andere meisje is nu een heel goede vriendin van me.quote:Op zondag 21 november 2004 16:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een succes story wilt noemen. Ik heb toch een ander idee van een succes story. Maar iedereen is verschillend.
Ja dat staat er niet bij he.quote:Op zondag 21 november 2004 16:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom, ik heb met die ex bijna een jaar wat gehad en dat andere meisje is nu een heel goede vriendin van me.
Ik kan me dates voorstellen die slechter aflopen.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef louvres het volgende:
In IRL
opvallend? misschien. vreemd? nee. ten eerste zijn er meer mannen dan vrouwen in nederland (krappe meerderheid) en voglens mij zijn vrouwen ook 10X zo veeleisend dus tja dan haken veel mannen in het echt af, en daar komt nogeens bij dat van mannen het initatief wordt verwacht. initiatiefloze vrouwen kunnen nog best een vriendje krijgen een vriendin voor initiatiefloze mannen is minder waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 november 2004 12:47 schreef louvres het volgende:
Wat opvallend is dat er veel mannen, naar de datingsites toestromen.. Het percentage mannen is hoger dan die van vrouwen...
Ik had het over een ex, een scharrel van een week noem ik geen ex en wat betreft dat andere meisje, tussen de lakens met iemand belanden doe ik ook niet zomaar, genoeg reden om in ieder geval niet te spreken van een mislukte date.quote:Op zondag 21 november 2004 16:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat staat er niet bij he.
Ik heb geen verwachtingen bij een date. Is niet best als je dat hebt. Dan valt het meestal tegen. Je kan beter blanco naar een date gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 16:19 schreef nozem het volgende:
Ik ben dan wel heel benieuwd naar jouw criterium van een successtory, misschien heb je te hoge verwachtingen bij een i-net date?
Leuke mensen ontmoet je ook niet op datingsites, die ontmoet je op FOK!quote:Op zondag 21 november 2004 16:21 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een hardnekkig vooroordeel dat je op zulke sites alleen kansloze mensen treft, dus ik heb me er nog nooit aangemeld. Nou ken ik inmiddels best wat mensen die wel op zulke sites zitten, en die vind ik over hat algemeen niet kansloos. Maar mijn vooroordeel blijft bestaan ("dan zullen mijn vrienden wel de enige normalen zijn daar")
Ken trouwens van geen van die lui succes stories, in de zin van relaties tenminste. Sommigen hebben er wel 1 of 2 leuke contacten aan overgehouden.
Ik denk toch dat dat in de praktijk moeilijk te realiseren is. Je hebt altijd bepaalde verwachtingen, relativeren is dan erg belangrijk. Maar i-net dates, ik weet het niet, dat was meer iets van toen ik 20 was en nog niet zo lang internet had, toen was het spannend.quote:Op zondag 21 november 2004 16:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen bij een date. Is niet best als je dat hebt. Dan valt het meestal tegen. Je kan beter blanco naar een date gaan.
Ja het enige wat ik verwacht dat het leuk is. Meer niet.quote:Op zondag 21 november 2004 16:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat in de praktijk moeilijk te realiseren is. Je hebt altijd bepaalde verwachtingen, relativeren is dan erg belangrijk. Maar i-net dates, ik weet het niet, dat was meer iets van toen ik 20 was en nog niet zo lang internet had, toen was het spannend.
Ja, ik ben aanzienlijk ouder dan jij, bijna 2 jaar, compleet andere kijk op het leven heb je dan.quote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja het enige wat ik verwacht dat het leuk is. Meer niet.
Ik vind het met me 23 jaar nog steeds spannend hoor, maar ja bent natuurlijk al ouder.
Die opmerking kwam er ook maar van omdat je net doet of het eeuwen geleden is dat je 20 was.quote:Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, ik ben aanzienlijk ouder dan jij, bijna 2 jaar, compleet andere kijk op het leven heb je dan.![]()
Ik ben in die 5 jaar op zich aardig wat veranderd, van mijn 23e tot nu amper, maargoed, dat kon jij ook niet weten.quote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Die opmerking kwam er ook maar van omdat je net doet of het eeuwen geleden is dat je 20 was.
Nee, ik ben ook zo'n goedzak. Wie kan er nu boos zijn op me?..quote:Op zondag 21 november 2004 16:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik stop met slowchatten. Ik ben niet boos op Nozem.
De tederheid vliegt me om me orenquote:Op zondag 21 november 2004 16:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook zo'n goedzak. Wie kan er nu boos zijn op me?..![]()
Goh ben je waarzegster? Je weet meer dan ik.quote:Op zondag 21 november 2004 16:52 schreef louvres het volgende:
Zozo.. binnenkort een date tussen sabrina1981 en nozem??
Nee je leest verkeerd. Internet is een medium.quote:Op zondag 21 november 2004 17:20 schreef louvres het volgende:
jaja.. ben ik weer een medium.. ben gewoon lou...
Dankjequote:Op zondag 21 november 2004 17:27 schreef louvres het volgende:
I wish you a good luck!
Ik wilde net vragen, wanneer komt de volgende date, maar hierbij beantwoord.quote:Op zondag 21 november 2004 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dankje
Alleen uit de statestieken blijkt ook dat het nog een half jaar duurt voor het weer zover is...
Vervelend he heb ik ook gehad. dan zijn je verwachtingen best hoog, gelukkig had ik geen maand gechat maar maar een weekje, dan valt het nog wel mee. maar het maakt maar weer een pijnlijk duidelijk dat chatten zo anders is dan real life, weet er alles van. Zo vervelend als je niet echt iets weet om over te praten, ik had toen opzich wel veel te praten maar dingen die je net zo goed met ieder ander mens kan bespreken jah daar wil je geen date voor natuurlijk, daar zijn vrienden voor.quote:Op maandag 22 november 2004 14:49 schreef zwareshag het volgende:
Bij mij was het geen succes.
Ik kende een meisje van een datingsite, een maandje mee gechat, we vonden elkaar heel leuk enzo. Afgelopen vrijdag ben ik naar haar toe gegaan. Viel goed tegen. Het klikte totaal niet. We waren allebei een beetje verlegen, en we konden maar geen onderwerp vinden waar we allebei lekker over konden praten. Met chatten kunnen mensen zich heel anders voordoen dan in het echt, zo ook bij ons. Voorlopig dus geen internet dates meer voor mij. En bovendien is zoeken fout, dus ik ga ook geen geld en aandacht meer besteden aan datingsites. Ik kom wel een leuk meisje in real life tegen een keertje.
Als jullie allebei verlegen waren waarom dan niet nog een keer afspreken om te kijken of het dan wat beter gaat? Het is op zich niet vreemd als je je wat ongewennig voelt bij iemand die je voor het eerst ziet. Of stel ik nu iets heel erg doms voorquote:Op maandag 22 november 2004 14:49 schreef zwareshag het volgende:
Bij mij was het geen succes.
Ik kende een meisje van een datingsite, een maandje mee gechat, we vonden elkaar heel leuk enzo. Afgelopen vrijdag ben ik naar haar toe gegaan. Viel goed tegen. Het klikte totaal niet. We waren allebei een beetje verlegen, en we konden maar geen onderwerp vinden waar we allebei lekker over konden praten.
Nja zij woont in Leiden en ik in Zuid Limburg, en ik heb sowieso niet het geld om iedere keer 40 euro aan een treinkaartje uit te geven. Maar hoe verlegen beide partijen ook zijn, als je een beetje een onderwerp hebt waar je het allebei leuk vind om over te praten dan klikt het vanzelf wel en dan word de verlegenheid wel minder. Dat was bij ons in ieder geval totaal niet het geval. Ach, er lopen genoeg leuke meisjes rond denk ik maar, achteraf gezien zou een zo'n lange afstands relatie toch niks voor mij zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 18:00 schreef Eric_Draven het volgende:
[..]
Als jullie allebei verlegen waren waarom dan niet nog een keer afspreken om te kijken of het dan wat beter gaat? Het is op zich niet vreemd als je je wat ongewennig voelt bij iemand die je voor het eerst ziet. Of stel ik nu iets heel erg doms voor.
Ga naar een cafe ofzo en drink wat, helpt meestal al een stuk bij mensen die wat verlegen zijn.
Waarom hoeft dat niet meer als ik vragen mag??? Het is bij jou toch wel succesvol geweest.., of was jullie relatie niet uitgegaan als je elkaar in een kroeg had leren kennen ofzo??quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef louvres het volgende:
Ikzelf heb ooit een relatie via een datingsite gehad, waarvan 2 jaar bij elkaar en 1.5 jaar samenwonen. Door omstandigheden zijn wij uit elkaar. Ik heb nu en daar, nieuwe mensen leren kennen via de site. Of het de middel is? Ik deed het puur uit verveling. Nu mag ik een paar mensen tot mijn vrienden groep rekenen. Maar liefde via een datingsite? Nee, dat hoeft van mij niet meer!
Offtopic: Mail gehad?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen nieuwsgierig type![]()
Offtopic: Mooie foto's staan er op je Log!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Offtopic: Mail gehad?
Offtopic: Dank je welquote:Op woensdag 24 november 2004 12:48 schreef DIA het volgende:
[..]
Offtopic: Mooie foto's staan er op je Log!
Offtopic: Ja heb ik gehad, dankjequote:Op woensdag 24 november 2004 12:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Offtopic: Mail gehad?
Do2!!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR!.
Oh geeft niet hoor, was gewoon benieuwd. Je bent gelukkig weer beter dat is het voornaamste lijkt me.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Offtopic: Ja heb ik gehad, dankje
Maar ben ziek geweest, loop nu dus wat achter met werk en school en dat probeer ik nu in te halen. Alleen het emailtjes beantwoorden schiet er dan soms bij in.. sorry
Ik mail je echt snel terug! Echt waar, beloofd!!![]()
Ik zag je naam staan, AR...quote:Op woensdag 24 november 2004 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Do2!!![]()
Jij hier??
Even tussendoor zegt iequote:Op woensdag 24 november 2004 14:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan, AR...
( Even tussendoor; Heb jij na je laatst verzonden email naar mij, nog een email van mij terug ontvangen? )
Ik kan je helaas pas mailen als ik thuis ben... Ik ben nu aan het 'werk'quote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok nu niet meer offtopic. Kan DO2 zijn mail maken voor AR, en AR de mail voor mij![]()
Werk ze verder en nu weer helemaal ontopic.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kan je helaas pas mailen als ik thuis ben... Ik ben nu aan het 'werk'
@Do2
Om het offtopic-gedeelte goed te maken; heb jij nog een uitgesproken mening over datingsites??
Een uitgesproken mening....quote:Op woensdag 24 november 2004 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
@Do2
Om het offtopic-gedeelte goed te maken; heb jij nog een uitgesproken mening over datingsites??
Ik vind dit ook gelden voor mij eigenlijk. Misschien wel meer vrouwen.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:13 schreef MrJayMan het volgende:
of internetdating wel werkt weet ik niet. mijn ervaring is dat je lang kan chatten, maar dat je pas door iemand echt te ontmoeten er een kloppend gevoel bij kan krijgen. de kunst is dus om zo snel mogelijk tot een date te komen. nu zal dat voor vrouwen niet zo moeilijk zijn, maar voor een man betekent dat zo originieel en onderscheidend mogelijk uit de hoek komen met een zo interessant mogelijk profiel en dito berichtjes. om vervolgens niets meer te horen of afgewezen te worden met een standaard berichtje. het is hard werken voor de on line mannen. daarnaast wordt er wel gesteld dat je via internet meer op de persoon afgaat, uiteindelijk wordt je voor 90% op je foto beoordeeld. tenminste, ik doe dat wel als ik het profiel van vrouwen bekijk. voor zover ik me er uberhaupt mee bezig houd, heb namelijk geen actief account lopen ergens.
Argument?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:26 schreef JPM01 het volgende:
ik heb zo'n idee als je als man bij zo'n dating site staat ingeschreven nog al hopeloos bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |