quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Zwansen het volgende:
en ik dacht dat Artest alleen voor het regular season zou worden geschorst...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:34 schreef Robertje het volgende:
[..]
Maar het is toch nog niet 100% zeker?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:39 schreef ScienceFriction het volgende:
All Star Voting
West:
Duncan
Garnett
Kobe
Barry
Miller
East:
J. O'Neal
Prince
Wade
LeBron
Shaq
West wint dik![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd dat het westen gaat winnen. Zet Chris Bosh erin ipv Jermaine (die komt toch niet aan spelen toe) en je hebt een heel jong team uit het oosten, dat waarschijnlijk sneller en beter geconditioneerd is dan het westen. Natuurlijk heeft het westen het meeste talent, maar als Shaq en Bosh goed verdedigend spelen halen ze duncan en garnett uit de wedstrijd. Vervolgens zet je Prince op Bryant en we weten allemaal hoe dat afloopt
En dan heb je Lebron en Wade nog rondlopen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:
15 op 32 is zeker niet slecht... bijna 50%... daar kan Kobe momenteel alleen maar van dromen (afgezien van zijn vrije worpen dan)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:08 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dromen dat ie 32 keer kan schieten in een wedstrijd. Ooit schoot ie 47 keer 47!!!! @ Boston 11/07/02
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:27 schreef BitetheBullet het volgende:
Hoeveel keer schoot Wilt in zijn 100 punten wedstrijd
Die raakte namelijk ook geen free throws.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:27 schreef ScienceFriction het volgende:
8 keer iemand met 70 of meer punten... hmmm... Chamberlain dus 6 keer... David Robinson 1 keer.... en wie is de laatste?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Maar dan kom je dus op 9 keer uit...![]()
En David Thompson ken ik overigens ook niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou kunnen, hij was ook vrij oud toen hij in de NBA kwam. Eerst bij de navy gezeten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De passie voor het spel verdwijnt natuurlijk niet zomaar als je op latere leeftijd in de NBA komtIk geloof dat Rodman ook vrij oud was toen hij in de league kwam. Maar Robinson was zoals ze dat noemen een "gifted specimen"... een perfect lijf (alleen wel een zeer slaperige kop) als center.
Het is een beetje zoals Vince Carter... veel potentieel, maar geen leider, terwijl hij wordt gedwongen het te zijn vanwege zijn populariteit en dunks. VC mist ook het echte vuur.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar toch had ie de naam the Admiral omdat ie bij de marine had gezeten.
Misschien mistte hij inderdaad in zijn eerdere jaren wel een soort Duncan als teamleider. Nadat Duncan kwam wonnen ze 'ineens' 2 titels.
De vergelijking met VC snap ik eigenlijk niet, VC kan eigenlijk alleen maar een beetje leuk dunken. Heeft die gast wel potentie? Maar Robinson is niet voor niks MVP geworden, hij kon echt wel wat. Hij was altijd heel relaxed en daardoor leek het misschien alsof hij niet de passie had zoals anderen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Leuke wedstrijden vanavond:
Pistons @ Spurs
Wolves @ Suns
Pacers @ Kings
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tuurlijk was Robinson een marineMaar die mentaliteit heeft hij een beetje meegenomen naar het b-ball.
De Spurs van 94 en 95 waren goede teams hoor. In 94 hadden ze geloof ik de beste record (mét Rodman als rebounder natuurlijk). Robinson mistte killer instinct (vreemd als je marinier bent geweest). Rodman zei er over dat in western conference finals Hakeem Robinson de pan ik hakte en het team Rodman vroeg om Robinson te helpen Hakeem te double teamen. Rodman weigerde om 2 redenen: 1 Drexler die dan "onderverdedigd" zou worden. Reden 2 was dat Robinson nota bene de MVP van de league was en dat moest laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |