In de regular season kun je daar inderdaad mee wegkomen, maar in de playoffs wordt het afgestraft. In de finals tegen de Pistons kon je dat ook goed zien. 1 monster game, maar de back-tobacks waren dramatisch...quote:Op woensdag 1 december 2004 14:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Over Shaq: Back-to-backs zijn inderdaad zijn zwakke plek, maar dat zal dit jaar veel minder zijn: hij is een stuk fitter/lichter en hij heeft degelijke back-up, zodat ze hem nu in de eerste wedstrijd tot circa 30 minuten kunnen beperken. Met Doleac en zelfs Laettner op center (ja, dat gebeurde gisteren) kun je hem die rust wel gunnen.
Zou dat aan zijn leeftijd liggen? in de vorige 3 Finals met de Lakers was ie elke wedstrijd goed.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In de regular season kun je daar inderdaad mee wegkomen, maar in de playoffs wordt het afgestraft. In de finals tegen de Pistons kon je dat ook goed zien. 1 monster game, maar de back-tobacks waren dramatisch...
Ik denk dat het een combinatie is geweest van leeftijd en conditionering. Hij won zijn eerste titel op z'n 28e en kon in de off season gewoon zijn gang gaan en zich tijdens de regular season in vorm spelen. Vorig jaar werd het duidelijk dat het zo niet meer kon. Hij zit aan de verkeerde kant van de 30 en dan moet je echt gaan opletten wat je eet en hoe je leeft.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou dat aan zijn leeftijd liggen? in de vorige 3 Finals met de Lakers was ie elke wedstrijd goed.
Uhmmm...quote:Op woensdag 1 december 2004 16:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In de regular season kun je daar inderdaad mee wegkomen, maar in de playoffs wordt het afgestraft. In de finals tegen de Pistons kon je dat ook goed zien. 1 monster game, maar de back-tobacks waren dramatisch...
Dat weet ik, maar de serie van 6 juni, 8 juni, 10 juni is voor iemand als Shaq wel zwaar, bovendien heb je na de wedstrijd van 8 juni (waar de Lakers maar 68 punten scoorden) de trip naar detroit (die de pistons overigens zelf ook hebben). Na 10 juni waren er 2 dagen rust waarna er weer op 13 juni en 15 juni werd gespeeld. Dus maar 1 keer langer dan 1 dag rust. De finals waren erg fysiek en hebben dus zeker hun tol geeist voor Shaq.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:27 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Uhmmm...
in de finals werden geen back to backs gespeeld hoor, minimaal een dag rust.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:17 schreef Fonzarelli het volgende:
....
Heb niet gekozen voor Yao Ming (nu Brad Miller) omdat ie slecht speelt, en ik heb gekozen voor Dwyane Wade omdat JKidd geblesseerd is, en voor R.Wallace zou ik normaal J. O'Neal nemen...interessant hè?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:12 schreef Fonzarelli het volgende:
ehm,zn stats voor de playoffs zijn beter dan voor t seizoen...misschien dat je Peja bedoelt? Want die laat t naar mijn gevoel wel altijd liggen als t om playoffs gaat...
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:12 schreef Fonzarelli het volgende:
hmmm ik ging eigenlijk voor "defense wins championships"...maar die is ook goed hoor
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:16 schreef Fonzarelli het volgende:
Komt goed joh...Pacers hebben goede team-defenseHebben ze al free agents gehaald?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:07 schreef Zwansen het volgende:
Wat maakt het uit, de playoffs halen ze toch wel...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:37 schreef Robertje het volgende:
Het echte shit begint pas na de all-star game
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is ook altijd de vraag hoe de teams na de allstar break spelen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik kijk nu de live persconferentie...
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:43 schreef Zwansen het volgende:
En in de playoffs is Artest er weer bij, niet dat het iets uitmaakt want zolang Miller er speelt zullen de Pacers geen kamioenschap winnen... Die gast heeft gewoon niet door dat ie gedoemd is om nooit te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |