Kijk op suprnova.org, met bittorrent is hij snel te downloaden.quote:Op maandag 22 november 2004 19:00 schreef RayMania het volgende:
Misschien al langsgeweest, maar ik wil dat filmpje van die vechtpartij hebben.
Ik heb hem al gezien, maar wil hem gewoon bewaren. Dus iemand nog een link.
Ach maakt mij niet uit, als ze de eerste acht maar halen, daarna kunnen ze in principe van iedereen winnen in de playoffs.quote:Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
7e plaats in het Oosten voor de Pacers, kunnen ze meteen de Pistons eruit gooien in de eerste ronde.
Dat lijkt mij het perfecte scenario
hehe ja....quote:Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
7e plaats in het Oosten voor de Pacers, kunnen ze meteen de Pistons eruit gooien in de eerste ronde.
Dat lijkt mij het perfecte scenario
quote:Op maandag 22 november 2004 19:20 schreef popolon het volgende:
Sneu voor Pacer supporters
http://www.theindychannel.com/sports/3935604/detail.html#quote:Op maandag 22 november 2004 19:00 schreef RayMania het volgende:
Misschien al langsgeweest, maar ik wil dat filmpje van die vechtpartij hebben.
Ik heb hem al gezien, maar wil hem gewoon bewaren. Dus iemand nog een link.
Tuurlijk Kees, tuurlijk..quote:Op maandag 22 november 2004 15:23 schreef Fonzarelli het volgende:
Eh mensen, tis maar een brainwave maar toch:
Omdat het salaris van die gasten (gedeeltelijk) niet betaald gaat worden, komt er salariscap vrij, toch? Kunnen ze dan zegmaar Stojakovic halen (wil weg) ?
Excuses als ik het niet helemaal heb begrepen....
Vond het ook raar. Uiteraard een goede prestatie dat ie nu neerzet maar Lebron James deed het ook ok deze week...quote:Op maandag 22 november 2004 23:50 schreef BitetheBullet het volgende:
Stoudemire en Hill zijn Players of the week geworden.
Stoudemire is natuurlijk logisch, maar Hill???
Hij speelde zeker goed, maar de Magic hebben maar twee wedstrijden gespeeld afgelopen week, dus dan kom je niet in aanmerking voor die award.
Sad but true....
He smoeltje houwe ouwequote:Op maandag 22 november 2004 23:25 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Tuurlijk Kees, tuurlijk..
Ja het was vooral onnodig. Je hebt de hele werdstrijd je enige echte concurrent uit het oosten wegespeeld, nu heb je je concurrenten er alleen maar sterker opgemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef Dos37 het volgende:
Heb net ook die beelden gezien van die vechtpartij nou wat ging het eraf
Ik weet nog wel wat je zei toen de Pacers de allereerste wedstrijd moeizaam wonnen van Cleveland.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:37 schreef Zwansen het volgende:
Heat kan ook een goede concurrent worden... En ik hoop dat Cleveland dat al kan maar daar is het nog iets te vroeg voor...
Hehe ja, maar nadat ze 6 achter elkaar wonnen blijkt dus dat Cleveland helemaal niet zo slecht is...quote:Op woensdag 24 november 2004 00:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat je zei toen de Pacers de allereerste wedstrijd moeizaam wonnen van Cleveland.
Vanavond kijken op Canal +quote:Op woensdag 24 november 2004 03:31 schreef F1Bas het volgende:
Pacers met 106-96 gewonnen, al is het maar Boston
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:17 schreef Evertje het volgende:
En ja, ik baal een beetje, want Pacers zullen altijd mijn favo team blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |