Heb je PMS?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef mcDavid het volgende:
ALLE FF's EN BBD's ZIJN DOOD EN MOETEN KLOOTZAKKEN!!!![]()
![]()
nee, bewuste reltopics werken gewoon niet
FlyrinFox kan er beter daar twee van in zijn zak doen. Misschien kan zijn ontwikkeling dan eindeljik beginnen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:52 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Hier mag tevens mee gegooid worden.
[afbeelding]
De zaal is geboekt, het bier staat koud en in de rechterhoek van de ring staat een gretige Boebiedoe.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:55 schreef nietzman het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Croupouque het volgende:
volwassen gedrag
De toernooidirectie is niet aansprakelijk voor morele schuldgevoelens en gedeukte imago'squote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Croupouque het volgende:
Misschien blijkt minstens één van de twee volwassen gedrag te vertonen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:55 schreef nietzman het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij weet wel beter.
zijn de 3 maanden al om?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het begin hier. [feedback] Met een lege OP .
Dan hier maar Frans.
Als dit nog steeds over dat flauwe incidentje gaat waar ik dénk dat het over gaat, dan is dit allemaal de belachelijkheid ten top. En niks lijfwacht, naast het feit dat ik met mijn 1.77m. daar totaal ongeschikt voor ben, was ik gewoon nieuwsgierig waar dit over ging.quote:
Flikker op met je flauw icidentje. Je weet precies hoe het zit. Laat FlyingFox nou maar reageren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als dit nog steeds over dat flauwe incidentje gaat waar ik dénk dat het over gaat, dan is dit allemaal de belachelijkheid ten top. En niks lijfwacht, naast het feit dat ik met mijn 1.77m. daar totaal ongeschikt voor ben, was ik gewoon nieuwsgierig waar dit over ging.
Misschien is hij wel dood.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Flikker op met je flauw icidentje. Je weet precies hoe het zit. Laat FlyingFox nou maar reageren.
Precies.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je weet precies hoe het zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |