Tweeėndertig!quote:Op donderdag 18 november 2004 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog na 3 dagen stoppen he FF?
*kapsel aanpastquote:Op donderdag 18 november 2004 09:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat soort dingen roepen is leevenschgevaerleijck deeserdaeghen.
Je kapsel aanpassen schijnt averechts te werken.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
*kapsel aanpast
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je kapsel aanpassen schijnt averechts te werken.
Ave 'rechts'.![]()
![]()
!
Doe dat dan consequent en niet alleen bij bbd/nh-topics.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:50 schreef Knut het volgende:
Je hoeft niet altijd positief te reageren op een topic. Maar topicverneukend je gram willen halen en totaal offtopic de TS dingen te verwijten is niet de bedoeling.
ach ja, t zijn ieders vriendjesquote:Op donderdag 18 november 2004 09:59 schreef Knut het volgende:Beschuldig je me nou dat ik BBD en NH in bescherming neem ?
Get your facts straight before you start to whine.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ach ja, t zijn ieder vriendjes
Blijkbaar zijn jullie vergeten wat er allemaal is gebeurd. Jammer.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Get your facts straight before you start to whine.
BBD heeft mijn bescherming totaal niet nodig. Ik red alleen een topic wat gewoon leuk was. Het is ook niet alsof ik alleen jouw reacties verwijderde
Ik ben helemaal niks vergeten FF.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie vergeten wat er allemaal is gebeurd. Jammer.
Wat mis ik ?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Doe dat dan consequent en niet alleen bij bbd/nh-topics.
Als ze tegen mij bezig zijn zie je jullie (mods) nooit.
Wat probeer je. Ben je weer je welbekende stoornissen aan het vertonen.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie vergeten wat er allemaal is gebeurd. Jammer.
Ik zou graag van FlyingFox een nadere uitleg willen van hoe en wanneer "we" tegen hem "bezig" zijn. Aangezien ik me juist niet met hem wil bemoeien op fok. Dus hij moet kappen met loze beschuldigingen en autistische sprongen omdat hij niet genoeg aandacht krijgt. Ook heb ik niet meegekregen wat er in dat topic gaande was. Dus waarom valt mijn naam hier, FF.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:45 schreef Knut het volgende:
BBD
Wat dingen uit het orgineel gebruikt en wat dingen ebrij verzonnen. Dat was het hele punt. Dingen bedenken waaraan je kunt merken dat je in 2004 leeft.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt wat dingen gebruikt? Je bedoeld, je hebt er een paar bij verzonnen.
Als je geen plagiaat pleegt, geen teksten steelt en origineel bent.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
Als ik er nu het millenium van maak
Nou ik steelde nietquote:Op donderdag 18 november 2004 13:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je geen plagiaat pleegt, geen teksten steelt en origineel bent.
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou ik steelde nietIk leende het
En orgineel is het nu al niet meer. Bovendien moet ik toch weer studeren nu
Ik ben echt zielig. Stomme muts
Ik moet zeggen, ik voel jouw aanwezigheid. En ik stel dat zeer op prijs.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik kan jullie vooralsnog niet helpen met modden.
Maar ik hou de boel wel stevig in de gaten.
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
wat een geweldige inzetquote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ben als een schaduw.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een geweldige inzet
kan me voorstellen dat de heren rustiger slapen nu...
Je inzet draagt erg bij tot het gevoel van veiligheid. Ik voel me een stuk veiliger nu ik weet dat je een oogje in het zeil houdt.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het is vrij rustig maar ik blijf alert.
Juist op deze momenten kan er chaos ontstaan.
VAC voor stadswacht!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je inzet draagt erg bij tot het gevoel van veiligheid. Ik voel me een stuk veiliger nu ik weet dat je een oogje in het zeil houdt.![]()
Ik vind je gretigheid aandoenlijk VAC.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nu nog een zwarte schaduw, maar weldra blauw.
Jij was toch die 1337 hacker, of nietquote:Op donderdag 18 november 2004 10:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat probeer je. Ben je weer je welbekende stoornissen aan het vertonen..
*onder de indruk is*quote:Op donderdag 18 november 2004 15:12 schreef Absinth het volgende:
[..]
Jij was toch die 1337 hacker, of niet
Kneus
Hun eerste woordjes waren... ?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het volk heeft gesproken!
Samengevat dat ik een toffe mod zou zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:42 schreef gfree het volgende:
[..]
Hun eerste woordjes waren... ?
Wat bier toch allemaal aan kan richten he..quote:Op donderdag 18 november 2004 15:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Samengevat dat ik een toffe mod zou zijn.
VAC, je hebt concurrentie.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:37 schreef Tha_T het volgende:
Voor zover het gebagger
Jij hoeft dat niet aan te vragen, jij kan het zelf in de TTT plaatsen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Schokkend! Verborgen boodschappen in user names!
*TTT-aanvraag doet
Er zal wel wat vertraging zijn ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hoeft dat niet aan te vragen, jij kan het zelf in de TTT plaatsen hoor.
Eensch, Architect-Veldvisquote:Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Schokkend! Verborgen boodschappen in user names!
*TTT-aanvraag doet
Weet je wel dat er ook kleine kinderen meelezen?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:41 schreef cygnusx het volgende:
Dirk! Mijn topic, wat doe je!
Sinterklaas bestaat niet!!!!!
dat was een belangerijke mededeling!
die horen niet eens op fok te komenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weet je wel dat er ook kleine kinderen meelezen?
Die nam ik in bescherming.
Ik ben geen concurrentie. Ik opende maar twee kuttopics hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 16:47 schreef gfree het volgende:
[..]
VAC, je hebt concurrentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |