quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
popcorn en vieux Jägermeister klaargezet...
Het begin hier. [feedback] Met een lege OP .quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:36 schreef Pool het volgende:
Beter hier dan in [feedback] Met een lege OP toch?
Dat is één!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het begin hier. [feedback] Met een lege OP .
Dan hier maar Frans.
Ja, maar dat kost nu nog ¤ 2,38quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Doe eerst het bier en de borrelnootjes maar.
FlyingFox en rellen gaat niet samen. Fransje kan alleen maar uitdelen en niet incasseren, dan is hij gelijk weer weg. Of gaat hij vrolijk onder zijn chick (quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit riekt naar een valse start.
Misschien wil je eerst tegen iemand warm rellen?
Ik heb hem ook niet gepland. Slechts verplaatst van topic en de sfeer wat aangekleed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:52 schreef Ferdo het volgende:
Rellen ontstaan gewoon, die plan je niet.
Heb je PMS?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef mcDavid het volgende:
ALLE FF's EN BBD's ZIJN DOOD EN MOETEN KLOOTZAKKEN!!!![]()
![]()
nee, bewuste reltopics werken gewoon niet
FlyrinFox kan er beter daar twee van in zijn zak doen. Misschien kan zijn ontwikkeling dan eindeljik beginnen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:52 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Hier mag tevens mee gegooid worden.
[afbeelding]
De zaal is geboekt, het bier staat koud en in de rechterhoek van de ring staat een gretige Boebiedoe.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:55 schreef nietzman het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Croupouque het volgende:
volwassen gedrag
De toernooidirectie is niet aansprakelijk voor morele schuldgevoelens en gedeukte imago'squote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Croupouque het volgende:
Misschien blijkt minstens één van de twee volwassen gedrag te vertonen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:55 schreef nietzman het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij weet wel beter.
zijn de 3 maanden al om?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het begin hier. [feedback] Met een lege OP .
Dan hier maar Frans.
Als dit nog steeds over dat flauwe incidentje gaat waar ik dénk dat het over gaat, dan is dit allemaal de belachelijkheid ten top. En niks lijfwacht, naast het feit dat ik met mijn 1.77m. daar totaal ongeschikt voor ben, was ik gewoon nieuwsgierig waar dit over ging.quote:
Flikker op met je flauw icidentje. Je weet precies hoe het zit. Laat FlyingFox nou maar reageren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als dit nog steeds over dat flauwe incidentje gaat waar ik dénk dat het over gaat, dan is dit allemaal de belachelijkheid ten top. En niks lijfwacht, naast het feit dat ik met mijn 1.77m. daar totaal ongeschikt voor ben, was ik gewoon nieuwsgierig waar dit over ging.
Misschien is hij wel dood.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Flikker op met je flauw icidentje. Je weet precies hoe het zit. Laat FlyingFox nou maar reageren.
Precies.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je weet precies hoe het zit.
Wohoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Flikker op met je flauw icidentje. Je weet precies hoe het zit. Laat FlyingFox nou maar reageren.
Ik spreek voor niemand.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:19 schreef boebiedoe het volgende:
Grappig dat croupouque zo voor FF spreekt, dat doet een begeleider van een zwakzinnige ook.
Wel nobel van je hoor, dat je je zo actief inzet voor zwakzinnigen. Een advies: open er een geniaal topic over en trek je af op al die positieve reacties, maar bok hier op.
Die is volgens mij niet online.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef NightH4wk het volgende:
Croupouque, laat FF zich nou zelf verdedigen.
Croupouque, dit begint op te vallen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Tokay het volgende:
Yo, ik schuif even aan.
Ja, nu weten we het wel hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
Croupouque, dit begint op te vallen!
ik verveel me!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel hoor.
Dan wachten we en ondertussen kan jij je bek houden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet online.
Hee Tokay, ben jij ook al een kloon van Croupouque? Ik ook!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
Croupouque, dit begint op te vallen!
Ik ben jou helemaal geen uitleg verschuldigd aangezien jij net al met je arrogante houding postte dat je zo goed als zeker wist waar het over ging en dat je dat triest vond. Dat FF je bilmaatje is, is wel duidelijk. Geen enkele andere user zou voor zo'n stuk stront opkomen behalve dat hele incestieuze kutkliekje, je weet wel, dat kliekje wat jou zo vereert omdat je zo 'geniaal' bent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik spreek voor niemand.
Ik constateer iets en zeg wat ik daar van vind. Dat jij daar vervolgens nogal overdreven op reageert moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Of misschien zie ik het verkeerd en is het niet overdreven, maar dan zou ik graag willen dat je dat uitlegt.
We zouden dit toch stilhouden, Pool?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Hee Tokay, ben jij ook al een kloon van Croupouque? Ik ook!![]()
Beloften gelden niet in reltopics.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
We zouden dit toch stilhouden, Pool?
Zo zit het.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ben jou helemaal geen uitleg verschuldigd aangezien jij net al met je arrogante houding postte dat je zo goed als zeker wist waar het over ging en dat je dat triest vond. Dat FF je bilmaatje is, is wel duidelijk. Geen enkele andere user zou voor zo'n stuk stront opkomen behalve dat hele incestieuze kutkliekje, je weet wel, dat kliekje wat jou zo vereert omdat je zo 'geniaal' bent.
Voor mij ben je gewoon een betweterige bemoeial die niets anders doet dan mensen laten zien dat jij de wijsheid in pacht hebt en je boven anderen staat.
Fok!, bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
dat hele incestieuze kutkliekje, je weet wel, dat kliekje wat jou zo vereert omdat je zo 'geniaal' bent.
Of misschien ben ik iemand die het forum niet zo serieus neemt en (net als voorheen) nog steeds met alle liefde plaatjes voor jou photoshopped als je er om vraagt op MSN, zonder dat ik het nodig vind om je op een forum uit te schelden om mijn imago hoog te houden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Voor mij ben je gewoon een betweterige bemoeial die niets anders doet dan mensen laten zien dat jij de wijsheid in pacht hebt en je boven anderen staat.
heerlijk he?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:33 schreef ShaoliN het volgende:
Typisch voorbeeld van kinderen en internet. :')
Gotta love it.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef cerror het volgende:
[..]
[sub]heerlijk he?[sub]
Mijn "imago" hoef ik niet hoog te houden door jou uit te schelden. Het punt is dat jij precies weet waar het over gaat en wat er aan de hand is, en je altijd flyingfox het hand boven het hoofd houd. Als je die drol nou zelf eens laat reageren zou de "discussie" al een stuk vlotten. Nog bedankt voor de plaatjes trouwens.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Of misschien ben ik iemand die het forum niet zo serieus neemt en (net als voorheen) nog steeds met alle liefde plaatjes voor jou photoshopped als je er om vraagt op MSN, zonder dat ik het nodig vind om je op een forum uit te schelden om mijn imago hoog te houden.
Misschien, hè.
valt dit tegenwoordig al in de categorie rel?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:34 schreef SwOoSh het volgende:
nou de rel is er in ieder geval
wel tussen de verkeerde maar dat geeft niet....
Doet me denken aan de mc donalds reclame, alleen is dit wat minder "rozegeur en maneschijn".quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gotta love it.
Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat ik die actie van FF ook niet koosjer vond. En dat vind ik nog steeds.Maar goed, we wachten tot hij zelf reageert. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Mijn "imago" hoef ik niet hoog te houden door jou uit te schelden. Het punt is dat jij precies weet waar het over gaat en wat er aan de hand is, en je altijd flyingfox zijn hand boven het hoofd houd. Als je die drol nou zelf eens laat reageren zou de "discussie" al een stuk vlotten. Nog bedankt voor de plaatjes trouwens.
Het gaat hier trouwens over een topic van 2 dagen geleden. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat ik die actie van FF ook niet koosjer vond. En dat vind ik nog steeds.Maar goed, we wachten tot hij zelf reageert. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren.
Als stand-in geef je goed partij! Het startgeld en de gratis peperkoek kun je na afloop ophalen bij de servicebalie aan de zuid-ingang.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat ik die actie van FF ook niet koosjer vond. En dat vind ik nog steeds.Maar goed, we wachten tot hij zelf reageert. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren.
Ik ben een beetje de Joop Zoetemelk van het semi-rellen, ik weet het.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Als stand-in geef je goed partij! Het startgeld en de gratis peperkoek kun je na afloop ophalen bij de servicebalie aan de zuid-ingang.
Dat staat ergens bovenaan. Slechts een kwestie van lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:42 schreef SwOoSh het volgende:
zet er is bij welk topic dan
En wat doen we hier in de tussenliggende tijd?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Als stand-in geef je goed partij! Het startgeld en de gratis peperkoek kun je na afloop ophalen bij de servicebalie aan de zuid-ingang.
Dit is ook pas mijn eerste dag bij het Fok! Bureau ter Organisate van Reltopics (FBOR), ik hoop dat het niet opvalt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de Joop Zoetemelk van het semi-rellen, ik weet het.
beetje jammer, je kunt t op zich wel, maar t zou je hele imago verpesten, dus doe je het verkapt...quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de Joop Zoetemelk van het semi-rellen, ik weet het.
Je beeft een beetje, maar dat ziet niemand joh.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit is ook pas mijn eerste dag bij het Fok! Bureau ter Organisate van Reltopics (FBOR), ik hoop dat het niet opvalt.
moddergevecht tussen jou en ander vrouwelijk fokgeval?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
En wat doen we hier in de tussenliggende tijd?
De polka dansen? Recepten uitwisselen? Freefighten?
Hee, niet te ongeduldig. De reclamecaravaan is nog niet eens langsgeweest.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
En wat doen we hier in de tussenliggende tijd?
De polka dansen? Recepten uitwisselen? Freefighten?
hoelaat?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik voorzie een slotje![]()
Heb je onze moonimage nog.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
Gaat die FF nog posten of hoe zit dat?
diep graven....quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb je onze moonimage nog..
Dat zei ik in het begin al. Ben jij ook zo iemand die op zijn eeuwige geliefde blijft wachten totdat ze getrouwd is en uiteindelijk toch maar naar de hoeren gaat?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:55 schreef Georges het volgende:
Weinig rellen dus. Beetje jammer.
ik las: vrouwelijk ongevalquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:46 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
moddergevecht tussen jou en ander vrouwelijk fokgeval?![]()
nee zo gemeen ben ik nie hoorquote:Op zondag 21 november 2004 00:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
ik las: vrouwelijk ongeval
Naakt?quote:Op zondag 21 november 2004 00:05 schreef Tokay het volgende:
Croupouque?
Zullen we vechten?
Nee, voor de verandering een keer mét kleren aan, okee?quote:Op zondag 21 november 2004 00:10 schreef Croupouque het volgende:
Naakt?
Prima, maar niet hier.quote:Op zondag 21 november 2004 00:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, voor de verandering een keer mét kleren aan, okee?
quote:Op zondag 21 november 2004 00:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, voor de verandering een keer mét kleren aan, okee?
quote:Op zondag 21 november 2004 00:19 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
* NightH4wk haalt z'n pinpas er ook ff doorquote:Op zondag 21 november 2004 00:28 schreef melanie_the_miss het volgende:FF is de liefste fokker van fok!!!!!!!!
ns er even buitengelaten
Behoor ik dan niet mee te doen?quote:Op zondag 21 november 2004 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Goed slowchat topic.
Nee, jij bent okay eigenlijk...quote:Op zondag 21 november 2004 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Behoor ik dan niet mee te doen?
Qua hoeveelheid posts stevent dit zelfs af op mijn succesvolste topic.quote:Op zondag 21 november 2004 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Goed slowchat topic.
hmm, onverwachte opmerking!quote:Op zondag 21 november 2004 00:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, jij bent okay eigenlijk...
Voorzover het rel-karakter al niet dood was.quote:Op zondag 21 november 2004 00:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, jij bent okay eigenlijk...
stuart is een te gemakkelijk doelwit, en FF doet alsof ie z'n vuilniszakje aan t neuken isquote:Op zondag 21 november 2004 00:43 schreef Litso het volgende:
Ja godver waarom wordt er hier niet gereld?
Hij doet gewoon waar hij zin in heefft net als ik...quote:Op zondag 21 november 2004 00:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Voorzover het rel-karakter al niet dood was.
Nergens last vanquote:Op zondag 21 november 2004 01:26 schreef Tokay het volgende:
Aangezien er toch niet gereld wordt...
Volgens mij is msn down.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 01:28 schreef Georges het volgende:
Nergens last van trouwens.![]()
Hihihi.quote:Op zondag 21 november 2004 01:29 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2004 01:31 schreef Tokay het volgende:
Hoera!
Nichtquote:Op zondag 21 november 2004 01:32 schreef Georges het volgende:
[..]
Hihihi.
Whehehe. You wish.quote:Op zondag 21 november 2004 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nicht
Jepquote:Op zondag 21 november 2004 01:34 schreef Georges het volgende:
[..]
Whehehe. You wish.![]()
Lul niet dan.quote:Op zondag 21 november 2004 01:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep
quote:Op zondag 21 november 2004 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Lul niet dan.![]()
Zeikerd.
Wordt het dan toch rellen?quote:Op zondag 21 november 2004 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Lul niet dan.![]()
Zeikerd.
Vertel ff de inside info.quote:Op zondag 21 november 2004 01:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wordt het dan toch rellen?
Nee, ik zit stil in een hoekje te huilen.quote:Op zondag 21 november 2004 01:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wordt het dan toch rellen?
Niet meer in elk geval.quote:Op zondag 21 november 2004 01:40 schreef Kopkaastanova het volgende:
Gaat dit over die Judasstreek van FF of heb ik iets gemist?
Mijn god wat een avatar....quote:Op zondag 21 november 2004 01:40 schreef Kopkaastanova het volgende:
Ranziger kan het niet echt. Is dat je bijdrage voor de nacht?quote:Op zondag 21 november 2004 01:40 schreef Kopkaastanova het volgende:
Ik kan de overige pics die ik tegenkwam op m'n googlezoektocht naar "smegma" ook wel even plaatsen als daar behoefte aan is hoorquote:Op zondag 21 november 2004 01:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Ranziger kan het niet echt. Is dat je bijdrage voor de nacht?
Open er een topic over....quote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Ik kan de overige pics die ik tegenkwam op m'n googlezoektocht naar "smegma" ook wel even plaatsen als daar behoefte aan is hoor.
Top idee!quote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Open er een topic over....
Als ik het goed begrijp gaat dit over het feit dat hij kloontjes van gebanden gingen verlinken onder het mom van "Waarom mogen ze hier nog posten?"quote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Litso het volgende:
Maargoed, als er hier dan toch mensen zij die er verstand van hebben... wat is er met FF dan>
Uit dit topic word ik ook niet echt wijzer
Je icon verwoord het primaquote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Ik kan de overige pics die ik tegenkwam op m'n googlezoektocht naar "smegma" ook wel even plaatsen als daar behoefte aan is hoor.
Er staat me idd iets bij van een topic over Steve-O2. En het klinkt idd als een FF-streekquote:Op zondag 21 november 2004 01:49 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat dit over het feit dat hij kloontjes van gebanden gingen verlinken onder het mom van "Waarom mogen ze hier nog posten?".
Dat werd niet gewaardeerd en daarna was FF een tijdje weg...
Alhoewel, hij postte nog onder de account van zijn vriendin en "vocht" op die manier oude vetes uit..
Althans, dat is wat ik me er van kan herinneren.
Och, nog wel wat meer. Maar daar ging het nu even niet om. Hij liep weer eens te blaten om vervolgens hard weg te rennen.quote:Op zondag 21 november 2004 01:49 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat dit over het feit dat hij kloontjes van gebanden gingen verlinken onder het mom van "Waarom mogen ze hier nog posten?".
Dat werd niet gewaardeerd en daarna was FF een tijdje weg...
Alhoewel, hij postte nog onder de account van zijn vriendin en "vocht" op die manier oude vetes uit..
Althans, dat is wat ik me er van kan herinneren.
Verrek. Ben het met je eens.quote:Op zondag 21 november 2004 01:56 schreef boebiedoe het volgende:
Je icoon is echt ranzig dude..
Het was niets, het werd niets, en het zal ook niets meer worden.quote:Op zondag 21 november 2004 02:45 schreef Renmaestro het volgende:
Verdammt. Ik heb de semi-semi-rel gemist.
Jij ook.quote:Op zondag 21 november 2004 03:29 schreef Tokay het volgende:
Ga maar lekker slapen.![]()
Dat zal wel lukken.quote:Op zondag 21 november 2004 03:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij ook.
Ze zijn het hier bij mij thuis aan het uitvechten met een potje schaak. Dus stilte a.u.b.quote:Op zondag 21 november 2004 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Mis ik iets?
Met peperkoek?quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze zijn het hier bij mij thuis aan het uitvechten met een potje schaak. Dus stilte a.u.b.![]()
Nee, die krijgen ze pas na het schaken bij ronde twee: het koekhappen.quote:Op zondag 21 november 2004 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met peperkoek?
Ik heb Nighth4wk en Croupouque gewoon ingehuurd om de boel wat op te hitsen. Ik ben zeer tevreden over hun bijdrage in deze entertainment show.quote:Op zondag 21 november 2004 12:23 schreef Jerruh het volgende:
die nighthawk, moet ik eerlijk zegge, leek me nou net het jongste marokkaanse broertje in een clan dat nog moet leren hoe het reilen en zeilen gaat...in dit topic dan.
wat een schattige edoch meelopende opmerkingen!.
vroegen ze er veel voor?quote:Op zondag 21 november 2004 12:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb Nighth4wk en Croupouque gewoon ingehuurd om de boel wat op te hitsen. Ik ben zeer tevreden over hun bijdrage in deze entertainment show.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2004 12:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb Nighth4wk en Croupouque gewoon ingehuurd om de boel wat op te hitsen. Ik ben zeer tevreden over hun bijdrage in deze entertainment show.
10 euro (zwart natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2004 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vroegen ze er veel voor?
nighthawk heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een kontvlokje van de grote scheet. ach what the heck, t was leuk!quote:Op zondag 21 november 2004 12:40 schreef Pool het volgende:
[..]
10 euro (zwart natuurlijk), vier plakken peperkoek en een toffe sleutelhanger. Daarvoor moesten ze overigens wel meehelpen met het podium opbouwen.
Open sollicitaties zijn welkom. [afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nighthawk heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een kontvlokje van de grote scheet. ach what the heck, t was leuk!
De positie van de excuusnicht van het forum was al opgevuld.quote:Op zondag 21 november 2004 12:23 schreef Jerruh het volgende:
die nighthawk, moet ik eerlijk zegge, leek me nou net het jongste marokkaanse broertje in een clan dat nog moet leren hoe het reilen en zeilen gaat...in dit topic dan :').
wat een schattige edoch meelopende opmerkingen!.
excuusnichtquote:Op zondag 21 november 2004 13:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De positie van de excuusnicht van het forum was al opgevuld.
Iig, ik zal aan je denken de volgende keer, heb nog wel wat leuke ideeen.
Gekkie toch.quote:Op zondag 21 november 2004 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
excuusnicht.
de eerste die het niveau van homograpjes durft te ontstijgen krijgt van mijn een geruststellend schouderklopje.
Jerruh heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een residu van een urinecel. ach what the heck, t was leukquote:Op zondag 21 november 2004 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whatevah.
tja, nu ik geen mod meer ben (quote:Op zondag 21 november 2004 13:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jerruh heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een residu van een urinecel. ach what the heck, t was leuk
Ik heb weinig om over te zeiken. Ondanks het niet komen opdagen van de uitgedaagde, is er een goede omzet gedraaid. Op enkele hoeken van de tribune werd wat gemord over het ietwat saaie gehalte van deze strijd, maar dat mocht de pret voor de rest niet drukken.quote:Op zondag 21 november 2004 14:30 schreef NightH4wk het volgende:
Iig, Pool, wat had je verder te zeiken?
Houd je mond, muts!!!!!111quote:Op zondag 21 november 2004 15:38 schreef Tokay het volgende:
Nou ja Pool, de peperkoek was in ieder geval goed te pruimen.![]()
Je verveelt me ontiegelijk.quote:Op zondag 21 november 2004 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je mond, muts!!!!!111![]()
![]()
![]()
RELLEN!!!!
Djem is geen trommeltrut!!quote:Op zondag 21 november 2004 15:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je verveelt me ontiegelijk.
Ga toch zitten kwijlen op een foto van die trommelmuts van je!!1!!!!!![]()
![]()
nou blijkbaar trommelt ze meer dan da ze blaast, klonterkont!quote:Op zondag 21 november 2004 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Djem is geen trommeltrut!!![]()
!!!!!!1
Ga Shin-Chan kijken ofzo![]()
* gooit een royaal met roomboter besmeerde plak peperkoek in Tokays gezichtquote:Op zondag 21 november 2004 15:55 schreef Tokay het volgende:
Dan niet.
Geef me dan nog maar een plakje peperkoek, Pool.![]()
Met roomboter graag.
Houd je mond over Treblequote:Op zondag 21 november 2004 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou blijkbaar trommelt ze meer dan da ze blaast, klonterkont!!
doe ik zo goed mee?
tsssk trebbel!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je mond over Treble
En houd je grote kwebbel
Kut-ex-mod!!!!!!!111![]()
![]()
Het gaat goed ja.
Ga je ingegroeide teennagels bakken met een stukje eigendunk, afgelebberde, uitgekotste ex-mod!!!!!!!!!1111quote:Op zondag 21 november 2004 16:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tsssk trebbel!!!!
bah trebbel
bah bah bah!
ach ga toch je neusharen invlechten, uitgemolken wannabe-mod!!!!!1111111111111eeneeneen!!11!!!
cool
En hou je helemaal je mond, uitgerangeerde, linksdraaiende McTurboquote:Op zondag 21 november 2004 16:14 schreef mcDavid het volgende:
*voorraad popcorn van alle toeschouwers aanvult
at least ben ik al vaker afgelebberd dan jij, schunnig mormel met je stomme ovenwanten!quote:Op zondag 21 november 2004 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga je ingegroeide teennagels bakken met een stukje eigendunk, afgelebberde, uitgekotste ex-mod!!!!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
Ja, jij kruipt ook overal in met je gebochelde hoofd, lelijke dikke kwabbenkop met uitstekende wormachtige aanhangsels!!!!!!!1!11quote:Op zondag 21 november 2004 16:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
at least ben ik al vaker afgelebberd dan jij, schunnig mormel met je stomme ovenwanten!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar ben je nou helem aal MEE BEZIG!? GA BOEVEN VANGEN!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij kruipt ook overal in met je gebochelde hoofd, lelijke dikke kwabbenkop met uitstekende wormachtige aanhangsels!!!!!!!1!11![]()
![]()
(
![]()
:R :R
Ach watquote:Op zondag 21 november 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar ben je nou helem aal MEE BEZIG!? GA BOEVEN VANGEN!!!!![]()
![]()
zeg, doe ff moeilijk! ben je BITCH NIEJquote:Op zondag 21 november 2004 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach wat
Jij bent veel te krokant om uit de magnetron te komen![]()
![]()
!!!!!!1111
Moet je er eenquote:Op zondag 21 november 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg, doe ff moeilijk! ben je BITCH NIEJ.
eggggnieeeeeee, 180!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je er eenkoekje
bij ofzo?!!!:!@
![]()
@#@$!@#$
Vieze veelvraat !!!!quote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eggggnieeeeeee, 180!!!!!!!!!!!!(&*&%985785&^$98454(^$($$%&){_(^#%^
KIJK! Bupatih gaat er met die blauwe kleurrrrr vandooorrrrrrrrquote:Op zondag 21 november 2004 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vieze veelvraat !!!!![]()
![]()
!!!!!!1111
![]()
$@#L: # LD !L#:(
HOE WEET JIJ DAT NOU?!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 16:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
KIJK! Bupatih gaat er met die blauwe kleurrrrr vandooorrrrrrrr!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
.
!!!!!
!!!!!!!!
au contraire CLUTTERBUTT!!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT NOU?!!!!
ZIT JE SOMS WEER IN DE KONT VAN YVONNE TE KRUIPEN!!!!!!!!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:#$@:#
aach,quote:Op zondag 21 november 2004 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hou je helemaal je mond, uitgerangeerde, linksdraaiende McTurbo![]()
![]()
!!!!!!!!!11
Vlieg naar de maan ofzo!!!!!1![]()
gaat heen, aanwas!quote:Op zondag 21 november 2004 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
aach,
zit er iets dwars?
wil je er over praten?
moeilijke jeugd gehad zeker
of wil je je alleen even afreageren?
KUn je NiEt EeNs NoRmAal NEDERLANDS pRaTeN ofsoW , ExCuUs - AlLoChToOn?quote:Op zondag 21 november 2004 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
au contraire CLUTTERBUTT!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!! 111 EEEN EEEN EEN EEN111!!!!!
Oh, heeft meneer ook een LOI-cursus psychologie van de koude grond gehad ofzo?quote:Op zondag 21 november 2004 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
aach,
zit er iets dwars?
wil je er over praten?
moeilijke jeugd gehad zeker
of wil je je alleen even afreageren?
Dan moet je ze uit de reten van de modjes halen, inlikkende strontvanger.quote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
Pijn aan de vingers.![]()
SGEIT TOG EEN EINT OP MAN! NEPHEAUMEAU! ga toch inso stalcken, suckel!quote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KUn je NiEt EeNs NoRmAal NEDERLANDS pRaTeN ofsoW , ExCuUs - AlLoChToOn?(!!!
![]()
!!
![]()
![]()
Pijn aan de vingers.![]()
Hum, volgens mij stond duidelijk in het regelement bij artikel 13.1 dat de organisatie er zich niet mee mag bemoeien.quote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan moet je ze uit de reten van de modjes halen, inlikkende strontvanger.
Ach jij dan, fake chocolade-ridder!!!quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
SGEIT TOG EEN EINT OP MAN! NEPHEAUMEAU! ga toch inso stalcken, suckel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
!!!!!!
!!!!
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ey TripleM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
!
!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, you're right.quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hum, volgens mij stond duidelijk in het regelement bij artikel 13.1 dat de organisatie er zich niet mee mag bemoeien.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach jij dan, fake chocolade-ridder!!!"(:#$
$"#$:@# $##@:$@#"
Ga je hele register van smileys opentrekken, man, kontenkrikker!!!!!!!11![]()
![]()
Ey, wie heeft dat verteld!quote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, heeft meneer ook een LOI-cursus psychologie van de koude grond gehad ofzo?
Bij gebrek aan beter.....quote:Op zondag 21 november 2004 19:07 schreef boebiedoe het volgende:.
Wij 2?quote:Op maandag 22 november 2004 16:46 schreef Tokay het volgende:
Vechtuh!
Hm, nee, ik zal je sparen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Wij 2?
Ik ben hier nog zo goed in hoor.
Hij is nog minder agressief dan ik, ja.quote:Op maandag 22 november 2004 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Is hij dan ook niet zo goed in dit?
Vast alleen maar goeds hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Er wordt geroddeld over mij.
Ik probeer hem al uit te dagen, doe ik het goed zo?quote:Op maandag 22 november 2004 17:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij is nog minder agressief dan ik, ja.![]()
Anders houd jij even je mond, achterlijke organisator.quote:Op maandag 22 november 2004 18:51 schreef Pool het volgende:
*Peperkoek weer uit de GFT-bak haalt.
quote:Op maandag 22 november 2004 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
tvp
Dude, whatevahquote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Houd je bek, kut pc-nerd.![]()
Peperkoekquote:Op maandag 22 november 2004 18:51 schreef Pool het volgende:
Dát is nog eens recyclenquote:Op maandag 22 november 2004 18:51 schreef Pool het volgende:
O ja, jij, ji,j jij. DOH!quote:Op maandag 22 november 2004 19:35 schreef Bupatih het volgende:Dit wordt nooit wat.
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
O ja, jij, ji,j jij. DOH!
Helemaal als je je bedenkt dat ik die daar eergisteren in uitgekotst had.quote:Op maandag 22 november 2004 19:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Dát is nog eens recyclen
Die kwam 5 dagen geleden al niet, dus het lijkt me sterk dat het topic zich nu nog gaat ontpoppen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Komt er nou nog een rel of niet
Zullen wij anders gaan rellen? Brabanders onder elkaar?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:13 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Die kwam 5 dagen geleden al niet, dus het lijkt me sterk dat het topic zich nu nog gaat ontpoppen.
Ik moet je waarschuwen, Oost-Noord-Brabanders kunnen beter rellen dan West-Noord-Brabanders.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zullen wij anders gaan rellen? Brabanders onder elkaar?
Top Oss.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik moet je waarschuwen, Oost-Noord-Brabanders kunnen beter rellen dan West-Noord-Brabanders.
Ik distantieer me van Top Oss. En ik distantieer me wel meteen van al het andere voetbal.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Top Oss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |