Jij bent degene die heeft gezegd dat ik het laxerend vind om jouw user-icons te copiëren. Nu ben ik eindelijk zover dat ik me met die term 'laxeren' kan vereenzelvigen, ga jij jezelf afvragen of ik ervan naar de toilet moet...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ps. Laxerend ??? Hoe moet ik dat zien ? Moet je na het toilet na het lezen van mijn posts of word je winderig ?
Maar mbo, je zegt het zelfquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, moet dat visionair nu echt percé tussen aanhalingstekens ?
[..]
Ik heb maar een MBO-opleiding, dat is vrij middelbaar denk ik zo
[..]
Nog een keertje dan maar:
Iedereen wordt geboren als volgeling van het hetero-isme, iedereen is dus bij de geboorte hetero en heeft hetero gevoelens. Dit blijft zo totdat de persoon in kwestie in de puberteit kiest om voor "the other way" te gaan en dus afwijkt van de natuurlijke norm
chemische reaties die gevoelens teweeg brengen ofzo, wat jij wiltquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:59 schreef ScienceFriction het volgende:
Het zijn geen gevoelens, het zijn chemische reacties en je kiest niet voor chemische reactiesAls je je hand in het vuur steekt, dan "kies" je er toch ook niet voor dat het zeer doet? Maar je kunt alle wetenschappelijke lingo op BSB afvuren, maar het helpt toch niet. Als hij denkt dat het een keuze is, so be it.
Waarom kies je er niet voor wat slimmer te zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb maar een MBO-opleiding, dat is vrij middelbaar denk ik zo
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom kies je er niet voor wat slimmer te zijn?
ik heb niet zoveel tijd voor dat soort keuzes, dergelijke zaken laat ik altijd op zijn beloop gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom kies je er niet voor wat slimmer te zijn?
de keuze tussen homo of hetero was al werk zatquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel tijd voor dat soort keuzes, dergelijke zaken laat ik altijd op zijn beloop gaan.
Whahahaha, touche!quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:44 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
de keuze tussen homo of hetero was al werk zat
Volgens je eigen stelling heb je daarvoor gekozenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die keuze heb ik niet gemaakt dode jongen. Ik ben heteroo gebleven
Na een diep en grondig onderzoek.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die keuze heb ik niet gemaakt dode jongen. Ik ben heteroo gebleven
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:49 schreef caradoc het volgende:
[..]
Na een diep en grondig onderzoek.
Neenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgens je eigen stelling heb je daarvoor gekozen
je zou er voor gekozen hebben als je homo zou zijnquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NeenIk zou ervoor gekozen hebben als ik homo zou zijn, als je hetero-ist blijft maak je die keuze niet, je brengt simpelweg geen verandering aan bij jezelf
juist, ik denk dat ze dan ook zeer gevleid zijn om in dit o zo serieuze topic respect te krijgen voor hun onderbouwingenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:55 schreef KermitKrul het volgende:
Na het lezen van topic moet ik zeggen dat TheDeadGuy en MarMar bijzonder respecteer. Ze komen tenminste met onderbouwde argumenten. Iets waar meneer BansheeBoy nog iets van kan opsteken.
Er staan teveel drogredeneringen in je posts
Tommy Vercettiquote:Op donderdag 25 november 2004 12:53 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit om te lezen. OM TE LEZEN dan welteverstaan he, dat zegt verder dus niks over de inhoud. Maar goed. Elke kaar als ik de afkorting voor TS' naam lees moet ik denken aan een nichterig Amerikaans jongensgroepje dat een antal jaren terug hoogtij vierde. Denk niet dat TS de essayist daar graag mee geassocieerd wordt.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:26 schreef TheDeadGuy het volgende:
hier een geheugensteuntje
[..]
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -
Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?
Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek. Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden
Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.
Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?
De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later
Zou wat een kick heb je ook nog iets nieuws toe te voegen over dit onderwerp?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |