abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:00:38 #251
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_23513747
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ps. Laxerend ??? Hoe moet ik dat zien ? Moet je na het toilet na het lezen van mijn posts of word je winderig ?

Jij bent degene die heeft gezegd dat ik het laxerend vind om jouw user-icons te copiëren. Nu ben ik eindelijk zover dat ik me met die term 'laxeren' kan vereenzelvigen, ga jij jezelf afvragen of ik ervan naar de toilet moet...

pi_23514395
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, moet dat visionair nu echt percé tussen aanhalingstekens ?
[..]

Ik heb maar een MBO-opleiding, dat is vrij middelbaar denk ik zo
[..]

Nog een keertje dan maar:

Iedereen wordt geboren als volgeling van het hetero-isme, iedereen is dus bij de geboorte hetero en heeft hetero gevoelens. Dit blijft zo totdat de persoon in kwestie in de puberteit kiest om voor "the other way" te gaan en dus afwijkt van de natuurlijke norm

Maar mbo, je zegt het zelf psychologische studierichtingen heb je in elk geval niet veel kaas van gegeten, je hebt het nogsteeds over kiezen, leg mij eens uit hoe je kan kiezen voor gevoelens die je niet al hebt?
pi_23515189
Het zijn geen gevoelens, het zijn chemische reacties en je kiest niet voor chemische reacties Als je je hand in het vuur steekt, dan "kies" je er toch ook niet voor dat het zeer doet? Maar je kunt alle wetenschappelijke lingo op BSB afvuren, maar het helpt toch niet. Als hij denkt dat het een keuze is, so be it.
pi_23515698
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:59 schreef ScienceFriction het volgende:
Het zijn geen gevoelens, het zijn chemische reacties en je kiest niet voor chemische reacties Als je je hand in het vuur steekt, dan "kies" je er toch ook niet voor dat het zeer doet? Maar je kunt alle wetenschappelijke lingo op BSB afvuren, maar het helpt toch niet. Als hij denkt dat het een keuze is, so be it.
chemische reaties die gevoelens teweeg brengen ofzo, wat jij wilt

en ach ja, ik laat het menneke maar in de waan dat hij voor zijn hetero-istme gekozen heeft
pi_23517649
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb maar een MBO-opleiding, dat is vrij middelbaar denk ik zo
Waarom kies je er niet voor wat slimmer te zijn?
pi_23517670
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:40 schreef nikk het volgende:

[..]

dinsdag 23 november 2004 @ 15:42:18 #257
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23517695
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:40 schreef nikk het volgende:

[..]

ik heb niet zoveel tijd voor dat soort keuzes, dergelijke zaken laat ik altijd op zijn beloop gaan.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23517701
hoe vermakelijk..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2004 15:43:25 ]
pi_23517748
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ik heb niet zoveel tijd voor dat soort keuzes, dergelijke zaken laat ik altijd op zijn beloop gaan.

de keuze tussen homo of hetero was al werk zat
pi_23517760
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:44 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

de keuze tussen homo of hetero was al werk zat
Whahahaha, touche!
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:46:28 #261
13462 BansheeBoy
pi_23517780
Die keuze heb ik niet gemaakt dode jongen. Ik ben heteroo gebleven

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_23517830
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

Volgens je eigen stelling heb je daarvoor gekozen
pi_23517851
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

Na een diep en grondig onderzoek.

En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_23517864
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:49 schreef caradoc het volgende:

[..]

Na een diep en grondig onderzoek.

oh man die knul is zo hilarisch
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:50:24 #265
13462 BansheeBoy
pi_23517875
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Volgens je eigen stelling heb je daarvoor gekozen
Neen Ik zou ervoor gekozen hebben als ik homo zou zijn, als je hetero-ist blijft maak je die keuze niet, je brengt simpelweg geen verandering aan bij jezelf

pi_23517943
Je kiest in dat geval om geen verandering bij jezelf aan te brengen.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_23517959
ken jij eigenlijk wel iemand die homo is? heb je er ooit mee gesproken? of dool jij slechts rondjes in je eigen wereldje?

Een hele goede vriend van mij van reformatorische ouders heeft een jaar of 8 terug zelfmoord gepleegd omdat hij ervoor uit wilde komen dat hij homo was. Hij is 18 jaar geworden, zijn moeder vond hem op zijn kamer met tie-raps rond zijn nek.

Maar je hebt gelijk hoor knul

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2004 15:54:56 ]
pi_23518013
Na het lezen van topic moet ik zeggen dat TheDeadGuy en MarMar bijzonder respecteer. Ze komen tenminste met onderbouwde argumenten. Iets waar meneer BansheeBoy nog iets van kan opsteken.
Er staan teveel drogredeneringen in je posts
pi_23518100
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen Ik zou ervoor gekozen hebben als ik homo zou zijn, als je hetero-ist blijft maak je die keuze niet, je brengt simpelweg geen verandering aan bij jezelf

je zou er voor gekozen hebben als je homo zou zijn

wacht even

hiermee haal je je eigen redenatie er onderuit dat mensen er voor kiezen homo te worden

"je brengt simpelweg geen verandering aan bij jezelf" haalt die stelling van je er nog meer onderuit.

thx for underlining my statement
  donderdag 25 november 2004 @ 12:51:08 #270
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_23563175
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:55 schreef KermitKrul het volgende:
Na het lezen van topic moet ik zeggen dat TheDeadGuy en MarMar bijzonder respecteer. Ze komen tenminste met onderbouwde argumenten. Iets waar meneer BansheeBoy nog iets van kan opsteken.
Er staan teveel drogredeneringen in je posts
juist, ik denk dat ze dan ook zeer gevleid zijn om in dit o zo serieuze topic respect te krijgen voor hun onderbouwingen
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_23563231
Wat een heerlijk topic is dit om te lezen. OM TE LEZEN dan welteverstaan he, dat zegt verder dus niks over de inhoud. Maar goed. Elke kaar als ik de afkorting voor TS' naam lees moet ik denken aan een nichterig Amerikaans jongensgroepje dat een antal jaren terug hoogtij vierde. Denk niet dat TS de essayist daar graag mee geassocieerd wordt.
Paan!
  donderdag 25 november 2004 @ 15:45:16 #272
108391 InsignifiCunt
Deleteyourmind@yahoo.com
pi_23567523
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:53 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit om te lezen. OM TE LEZEN dan welteverstaan he, dat zegt verder dus niks over de inhoud. Maar goed. Elke kaar als ik de afkorting voor TS' naam lees moet ik denken aan een nichterig Amerikaans jongensgroepje dat een antal jaren terug hoogtij vierde. Denk niet dat TS de essayist daar graag mee geassocieerd wordt.
Tommy Vercetti
Ik doe voor Barge Spek en Bonen mee , in barg das een fries varken...
Drastisch Fantastisch ons leventje out of space... Beleving Essentieel!!!
pi_23571469
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 10:26 schreef TheDeadGuy het volgende:
hier een geheugensteuntje
[..]

De standpunten van BSB waren mijns inziens altijd al bizar, maar deze quotes zijn gewoon zorgelijk
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:33:56 #274
13462 BansheeBoy
pi_39862725
TOP!ic.

²
  zondag 16 juli 2006 @ 00:11:34 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39865447
Wat een topic kick.

Maar wat is nu precies het probleem van schaarse kledij? Dat jij je handen dan niet thuis kunt houden? Dat je dan denkt dat je seks kunt kopen?
pi_39869951
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -

Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?

Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.

Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?

Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek. Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden

Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?

Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.

Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.

Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?

De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later

HAHAHAHA

Dat van die uitstervende kastanjebomen is kostelijk.

Voor de rest, als iemand single is gaat die zijn / haar gang maar.
Mannen die hier overspelig van worden, zijn zelf schuldig. Ze behoren de verleidingen maar te weerstaan.
Omdat er een klein groepje mannen is die dat niet kan zouden anderen niet meer mogen genieten van al dat moois? Niks hoor, ze mogen buiten honger krijgen en thuis genieten van hun eigen vrouw.

Dat van die lijfstraffen vind ik wel eng. Ik heb de indruk dat je het nog meent ook.

Meestal zijn het strenge Christenen en Moslims die dit soort uitspraken doen.
Heeft God / Allah dit soort verleidingen niet juist als beproeving op jullie pad gezet?
Op die manier kunnen de gelovigen bewijzen dat ze "sterk" zijn en de hemel verdienen.
Wij goddelozen genieten dan gewoon van het uitzicht goed?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:56:33 #277
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_39873565
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
TOP!ic.

²
Zou wat een kick heb je ook nog iets nieuws toe te voegen over dit onderwerp?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')