quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:09 schreef Taurus het volgende:
Homo. (Niks mis mee hoor, maar reageer niet je frustraties af op het vrouwelijk geslacht)
Hebben de eerste drie letters van jouw naam iets te maken met iets dat je wel eens krijgt?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Ik word zo nu en dan weleens gebanned, maar dat is niet de redenquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben de eerste drie letters van jouw naam iets te maken met iets dat je wel eens krijgt?
In principe respectloos.quote:Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.
De topictitel heb ik aangepastquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Wat is het verschil met part 1: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
??
Sinds wanneer heb jij modrechten zodat jij een topictitel kan aanpassen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De topictitel heb ik aangepast
Oorspronkelijke topic was vol. Dus heb ik een nieuwe geopend met een andere titelquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij modrechten zodat jij een topictitel kan aanpassen?
BUIGTquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oorspronkelijke topic was vol. Dus heb ik een nieuwe geopend met een andere titel
Kdacht meer aan keiharde tepels. Altijd goedquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:05 schreef veldmuis het volgende:
IK VIND DAT ZOOO GEIL HE MET DIT WEER< KEIKIPPEVEL OP DIE NAVELPIERCING!!
![]()
![]()
Een pompje gebruiken voor je opblaaspop....zelfde effect!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:36 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Kdacht meer aan keiharde tepels. Altijd goed![]()
Mag je onder een burka wel een string dragen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jullie kunnen hier wel allemaal een beetje offtopic grapjes lopen maken, maar BansheeBoy heeft wel mooi gelijk. Het is een schande. Ik zie maar één oplossing: Lang leve de Burka.
Alleen als die niet doorschijnend is en men ten allen tijden ervoor zorgt dat er niet onder de burka gekeken kan worden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mag je onder een burka wel een string dragen?
Dus heren mogen geen gladde, gepoetste schoenen dragen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alleen als die niet doorschijnend is en men ten allen tijden ervoor zorgt dat er niet onder de burka gekeken kan worden.
als Verdonk weer eens onaangepast, niet geintegreerd tuig eruitschopt hoop ik dat jij bovenaan het lijstje staat....quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij.
Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes
Nederlands paspoortquote:Op zondag 21 november 2004 09:02 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
als Verdonk weer eens onaangepast, niet geintegreerd tuig eruitschopt hoop ik dat jij bovenaan het lijstje staat....
Ik ben getrouwd, en met een hele mooie vrouwquote:Op zondag 21 november 2004 11:19 schreef MarMar het volgende:
verkapt ik kan geen mooie vrouw krijgen topic
Komt ze wel eens buiten?quote:Op zondag 21 november 2004 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, en met een hele mooie vrouw
En het mooie is, als hij dorst en honger heeft kan hij haar melken en geitenkaas makenquote:Op zondag 21 november 2004 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dit topic vooral gaat over vrouwen die sletten door zeer schaars en / of uitdagend gekleed de mannen hun hoofd op hol brengen.quote:Op zondag 21 november 2004 11:36 schreef MarMar het volgende:
Btw als je de goede instelling hebt als vrouw, dwing je respect wel af, kort rokje of lange broek, does't matter, sletzijn zit em in de houding niet in de kleding, er zijn best sletten met gevoel voor stijl en klasse en ook best brave meisjes met een ordinaire kledingsmaak. Ik kom het dichtstbij de stijlvolle slet denk ik,
Jai als frouw hatte sin in sex? Ish niet goed... ish niet goed... mootte niet teviel sin hebben in sex.... allain als man wiel...quote:Op zondag 21 november 2004 11:36 schreef MarMar het volgende:
Ik kom het dichtstbij de stijlvolle slet denk ik, maarreh BSB weet je, elke keer als ik seks heb/had was het gewoon omdat ik er zin in had en er van genoot, ik heb geen lijstje, getrouwde mannen moet ik niet, ik vind mezelf te goed om tweederang te zijn namelijk, zelfs als het maar voor 1 keer zou zijn![]()
Ik ben dan ook een foute vrouwquote:Op zondag 21 november 2004 11:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jai als frouw hatte sin in sex? Ish niet goed... ish niet goed... mootte niet teviel sin hebben in sex.... allain als man wiel...![]()
Ja, dat wel maar ik geloof ook dat vrouwen niet iets moeten laten om dat ze anders sletterig gevonden worden.quote:Op zondag 21 november 2004 11:45 schreef MarMar het volgende:
martijn: ze zijn er wel, vrouwen die mannen scoren als trofee, maarreh, andersom niet?![]()
Ja, inderdaad weet niet waar hij ze tegenkomt maar ik heb ze nog nooit gezien een horde sletjes die op mannenjacht is.quote:Op zondag 21 november 2004 11:45 schreef MarMar het volgende:
om er maar vanuit te gaan dat elke vrouw die zich sexy kleedt zo is en om het zo te schetsen als BSB doet dat ze in groepjes gewoon op jacht gaan (ik vind het nogal een cartooneske voorstelling zoals hij het schetst in de OP) come on
Ja, want je hebt ook van die sletjes die het echt voor het geld doen en als het vriendje in kwestie dan leeg gezogen is weer verder gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 11:45 schreef MarMar het volgende:
Stijlvolle slet, ook wel femme fatale genoemd, maar geen pigeon, niet voor geld, status, of wat dan ook, puur om van het leven te genietenthats all there is to it.
Je vindt het jammer dat zo'n meisje niet probeert jou overspelig te maken?quote:Op zondag 21 november 2004 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik noem mannelijke vrienden van mij die veel meiden gehad hebben ook slet hoorquote:Op zondag 21 november 2004 12:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik geloof ook dat vrouwen niet iets moeten laten om dat ze anders sletterig gevonden worden.
Want waarom is een jongen die veel meisjes gehad heeft stoer en een meisje die veel jongens gehad heeft een slet?
En zo heb je ook genoeg mannen die een vrouw gebruikenquote:Ja, want je hebt ook van die sletjes die het echt voor het geld doen en als het vriendje in kwestie dan leeg gezogen is weer verder gaan.
quote:Op zondag 21 november 2004 11:36 schreef MarMar het volgende:
* BansheeBoy is er vast van overtuigd dat haar visie van mooi een andere is dan die van BSB
Waarom jij je aangesproken voelt is me tcoh echt een raadselquote:ik vind mezelf te goed om tweederang te zijn namelijk, zelfs als het maar voor 1 keer zou zijn![]()
* MarMar doet eens een duik in haar kledingkastquote:Op zondag 21 november 2004 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
[..]
Waarom jij je aangesproken voelt is me tcoh echt een raadsel
Jij bent toch rond de 40 jaar ? Dan hoef je je denk ik niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 21 november 2004 12:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
* BansheeBoy doet eens een duik in haar kledingkast
daar zit genoeg bij wat bij jou onder de noemer "schaarse kleding" zou vallen
als je mij zou zien lopen op een vrijdagavond ofzo, zou je je oordeel ook meteen klaar hebben denk ik
lol BSB does fotoboek marmar zoekenquote:Op zondag 21 november 2004 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent toch rond de 40 jaar ? Dan hoef je je denk ik niet aangesproken te voelen
Nu nog integreren ..quote:Op zondag 21 november 2004 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nederlands paspoort![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |