offtopic:quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k zie jullie morgen dan wel allemaal.. Ben nu lekker bij 't vrouwtje in Dieren, dus hoef niet al te vroeg op..
nee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nope.. Is er iets te doen dan?
1. klotequote:Op zaterdag 20 november 2004 21:54 schreef Ballebek het volgende:
Goed en slecht nieuws,
1: Ik kom niet, jammer maar waar, nieuwe huis neemt iets meer tijd in beslag dan wenselijk
2: Mark komt dan denk ook niet, en das dan weer goed nieuws.
Ik vind het ook jammer maar ik ga nu naar me bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan om de Ikea met een bezoekje te verblijden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1. klote![]()
2. Jammer![]()
Veel plezier morgen iigquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer maar ik ga nu naar me bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan om de Ikea met een bezoekje te verblijden.
Damn he's right!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:00 schreef t0n het volgende:
ikea zit ook in duiven!
Wassenaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
en nee ik rij niet via wassenaar scheveningen![]()
Moet ik zo ook maar is doen: gisteren over een blubberweg gereden tijdens de regen, dikke laag aangekoekte drek aan de zijkantquote:Op zondag 21 november 2004 10:30 schreef t0n het volgende:
kga nu me auto ff wassen
ben jij niet per ongeluk verdwaald en moet je naar het opelforum??quote:Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef bluevectra het volgende:
tis jammer dat ik niet konwant ik heb begrepen dat het ontzettend gezellig was
![]()
![]()
er waren meer opel's,..dan die ontzettend getunde bakken van jullie![]()
zo zie je maar weer OPEL RULEZZZ![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 15:57 schreef chucky66 het volgende:
nou zeg het was me toch een super meeting 3 auto van fok en 100 van opel
Waarom zoeken mensen met een opel dan constant om een bevestiging daarop?quote:Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef bluevectra het volgende:
tis jammer dat ik niet konwant ik heb begrepen dat het ontzettend gezellig was
![]()
![]()
er waren meer opel's,..dan die ontzettend getunde bakken van jullie![]()
zo zie je maar weer OPEL RULEZZZ![]()
![]()
Komen eraan. tWas best gezellig.quote:Op zondag 21 november 2004 16:29 schreef -Eddow- het volgende:
foto's
okequote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef PNG het volgende:
[..]
Komen eraan. tWas best gezellig.
meer roest aanwezig dan op een autosloop dus.....quote:Op zondag 21 november 2004 15:57 schreef chucky66 het volgende:
nou zeg het was me toch een super meeting 3 auto van fok en 100 van opel
dat jij zo'n zielig mietje bent die geen eens een auto hebt hoef je nog niet te mengen bij de echte mannenquote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
meer roest aanwezig dan op een autosloop dus.....
je vind het niet leuk dat opel constant wordt afgezeken maar je begint er zelf steeds over
tief toch lekker op met dat constante gezeik zeg....
dat doe jij toch ook?quote:Op zondag 21 november 2004 18:12 schreef chucky66 het volgende:
[..]
dat jij zo'n zielig mietje bent die geen eens een auto hebt hoef je nog niet te mengen bij de echte mannen
loser
jij zat zeker je schaamhaartjes te tellen dus ga nou niet wijs lopen doen
dat mag je pas als je je tussen de echte boy's had gemengt
ga jij maar weer lopen geilen op je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat weet dat losertje nietquote:Op zondag 21 november 2004 18:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat doe jij toch ook?
oe en dit was zo'n echte mannen opmerking zeker.....neej dan hoef ik er iid niet bij te horen...quote:Op zondag 21 november 2004 18:12 schreef chucky66 het volgende:
[..]
dat jij zo'n zielig mietje bent die geen eens een auto hebt hoef je nog niet te mengen bij de echte mannen
loser
jij zat zeker je schaamhaartjes te tellen dus ga nou niet wijs lopen doen
dat mag je pas als je je tussen de echte boy's had gemengt
ga jij maar weer lopen geilen op je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door lachwekkende reactie merkt iedereen dat je nog op de fiets naar school gaat en wel wijs hier loopt te ouwe hoerenquote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
oe en dit was zo'n echte mannen opmerking zeker.....neej dan hoef ik er iid niet bij te horen...
geen auto?? ken jij mij?? Vast niet, dus hou lekker je smoel daarover....
echte boys![]()
![]()
waar zijn de pics ?quote:Op zondag 21 november 2004 18:18 schreef bluevectra het volgende:
heb ff de foto's bekeken,..en wat zag ik daar idd 3 fokbarrels... een golf II roestbruin...een civic met een motorkap van de sloop...en een alfa....was zeker een grote opkomst van jullie fokkers...
mzzl![]()
![]()
8 uur is het pas bedtijd dus ik heb nog evequote:Op zondag 21 november 2004 18:20 schreef chucky66 het volgende:
[..]
door lachwekkende reactie merkt iedereen dat je nog op de fiets naar school gaat en wel wijs hier loopt te ouwe hoeren
dus joggie ga naar je betje en laat je instoppen door je mamie
""""wijs neus""
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
joggie je kan het woord net uitsprekenquote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
8 uur is het pas bedtijd dus ik heb nog eve
ga zo eerst nog eve op me scooter rijden, petje scoren en morgen een opel kopen.....
hoor ik ook bij de echte boys![]()
ken er ook miks aan doen kheb wel nederlands gehad maar heb niet gehieleptquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Xtreem het volgende:
<taalpurist>
joggie = jochie
betje = bedje
mamie = mammie
</taalpurist>
okquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef chucky66 het volgende:
worden op dit moment online gezet
jammer dat er niet meer {goeie gasten} van jullie waren was best gezellig
een opel kun jij nie betalen van je 5 euro zakgeld p/week sukkel....quote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
8 uur is het pas bedtijd dus ik heb nog eve
ga zo eerst nog eve op me scooter rijden, petje scoren en morgen een opel kopen.....
hoor ik ook bij de echte boys![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |