morguh!quote:Op woensdag 24 november 2004 07:28 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen FOT![]()
wat is het weer veels te vroeg
ik moet al weer aan het werkquote:Op woensdag 24 november 2004 07:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
morguh!
psssst [Centraal]Ik zoek een traditionele cameraquote:Op woensdag 24 november 2004 01:54 schreef Oosthoek het volgende:
Ik wist niet waar ik het moest vragen, dus doe het maar in het hol van de leeuwIk ben een beetje aan het rondneuzen naar een tweedehands spiegelreflex en ik vroeg me af wat de verschillen zijn tussen een EOS 300 en 300V, kom er zelf namelijk niet helemaal uit. En als iemand betere alternatieven voor een newbie heeft dan een EOS 300(v) dan zijn suggesties altijd welkom
Mogguh Subquote:Op woensdag 24 november 2004 08:10 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Subhuman gaat ook zo sprayen!
Is die gids handig en/of bruikbaar?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft dan volgens de National Geographic Fotogids hele originele en sfeervolle foto's
In tegenstelling tot de slappe jeugd van tegenwoordig
Ik vind hem handig. Hij is wel EUR 30quote:Op woensdag 24 november 2004 08:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Is die gids handig en/of bruikbaar?
Dan maar geen bikkelquote:Op woensdag 24 november 2004 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
En echte bikkels krabben natuurlijk gewoon de ruiten schoon
Je betaalt voor het merkjequote:Op woensdag 24 november 2004 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind hem handig. Hij is wel EUR 30. Wil je hem een keertje doorkijken?
Ik neem hem wel ff mee de 11equote:Op woensdag 24 november 2004 08:54 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Je betaalt voor het merkje![]()
En ja ik wil hem wel eens door bladeren.
Geen LSD meer voor sharkquote:Op woensdag 24 november 2004 09:12 schreef Shark.Bait het volgende:HET IS EEN MIRAKEL!!!!
oja...goedemorgen iedereen![]()
HET IS WONDERBAARLIJK!!!!!
ik
kan
infrarood
zien
!!!!
De blaadjes zijn wit, het gras ook!!!
Alleen nog maar Spa Infraroodquote:Op woensdag 24 november 2004 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen LSD meer voor shark
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:43 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen nog maar Spa Infrarood
Kan je je ogen ook eens op de weg houdenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje balen dat ik geen camera's in de auto heb liggen
Ik hou mijn ogen altijd op de wegquote:Op woensdag 24 november 2004 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je je ogen ook eens op de weg houden
En dat gebeurt nogal eens geloof ikquote:Op woensdag 24 november 2004 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
tenzij mijn oog valt op een fotogeniek ie(mand / ts)
Hij is errrg handig ja. Ik heb hem ook liggen. Baalde vanochtend wel dat ik mijn camera niet bij me had. Op weg naar mijn werk, wit weiland, mist aan de grond en opkomende zon... NICE! Maar goed, een 300D neem je nou niet elke dag mee naar je werk op de fiets...quote:Op woensdag 24 november 2004 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind hem handig. Hij is wel EUR 30. Wil je hem een keertje doorkijken?
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:10 schreef freud het volgende:
een 300D neem je nou niet elke dag mee naar je werk op de fiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |