Nee, de temperatuur is dacht is nog niet boven nul geweest in De Bilt, Schiphol zat dacht ik afgelopen nacht nog even boven 0. Maar gelukkig telt alleen De Bilt.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:34 schreef Againzender het volgende:
Schiphol zit ook nog onder nul zie ik! Net als De Bilt, zal dit dan een ijsdag worden, of is de temepratuur nog boven nul geweest vandaag?
Update, nu meld 703 dat de eerste ijsdag van dit jaar in de Bilt idd een feit is.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef -Carioca- het volgende:
Volgens de Teletekst 703 is het vandaag in de Bilt een temperatuurrecord voor 25 november: Laagste maximumtemperatuur, het vriest daar nog steeds
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:03 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Update, nu meld 703 dat de eerste ijsdag van dit jaar in de Bilt idd een feit is.![]()
Van dit jaar?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:03 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Update, nu meld 703 dat de eerste ijsdag van dit jaar in de Bilt idd een feit is.![]()
Van dit seizoenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van dit jaar?
Dat kan niet.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef -Mk- het volgende:
Shot van Finland @ the moment
[afbeelding]
Eerste ijsdag deze winter dus.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef -Carioca- het volgende:
Volgens de Teletekst 703 is het vandaag in de Bilt een temperatuurrecord voor 25 november: Laagste maximumtemperatuur, het vriest daar nog steeds
Nee, het is de 2e van dit jaar...quote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van dit jaar?
Dat kan niet.
En dat is best triest eigenlijk, vorige winter maar één ijsdag.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, het is de 2e van dit jaar...
Ja, vorige winter was echt de slechtste van het nieuwe millenium. Ik heb vorige winter niet een keer op natuurijs kunnen schaatsen, alle voorgaande winters kon dat minstens 1 dag.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dat is best triest eigenlijk, vorige winter maar één ijsdag.
Vorig jaar november verhuisd naar een huis aan het water, en dan krijg je zo'n winterquote:Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, vorige winter was echt de slechtste van het nieuwe millenium. Ik heb vorige winter niet een keer op natuurijs kunnen schaatsen, alle voorgaande winters kon dat minstens 1 dag.![]()
Van dit winterseizoen danquote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van dit jaar?
Dat kan niet.
Is dit Flash? Daar gaat mijn computer van over de zeikquote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het voorbeeld van de website
[afbeelding]
Er komen nog veel meer dingen bij, het is maar een beetje kaal.
Aangezien de officele lyout niet echt wil mee werken doe ik het maar op deze manier.
Dit moet ook wel voldoende zijn lijkt mij.
Mededeling
Haha flash??quote:Op donderdag 25 november 2004 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dit Flash? Daar gaat mijn computer van over de zeik![]()
Maar laat je door mijn prehistorische meuk niet tegenhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |