In 95/96 heb ik in sneeuwduinen gestaan van een centimeter of 40.quote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef nozem het volgende:
De laatste serieuze vorstperiode met sneeuw die lang bleef liggen en goed schaatsijs dateert alweer van midden jaren '80. De koude winters van '95/'96 en de ijzige periode rond de jaarwisseling van '96/'97 leverden weliswaar uitstekend schaatsijs op, maar met de sneeuw viel het toen enorm tegen.
Waar? NO-Nederland? Overigens heb ik foto's gezien uit Groningen in die winter en daar hadden zich inderdaad flinke sneeuwduinen gevormd, maar daar moet bij gezegd worden dat er op de velden amper nog wat lag, alles was door de harde ooster tegen de slootkanten gewaaid, dat wil op den duur wel met de duintjes natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2004 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
In 95/96 heb ik in sneeuwduinen gestaan van een centimeter of 40.![]()
Amersfoort, op een groot sportveld. Wel was alle sneeuw aan de andere kant van veld weg. Dat lag allemaal aan de overkant.quote:Op maandag 22 november 2004 17:53 schreef nozem het volgende:
Waar? NO-Nederland?
Lijkt me wel hoezo?quote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef Steijn het volgende:
SpeedyGJ zit jij ook bij Weerwoord?
Nou, omdat ik foto's van ene Gerrit-Jan zag dus ik dacht gelijk aan de Gerrit-Jan van Fok!quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoezo?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou, omdat ik foto's van ene Gerrit-Jan zag dus ik dacht gelijk aan de Gerrit-Jan van Fok!
Eigenlijk heel simpel.quote:Op maandag 22 november 2004 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier lekker droog.
Morgen in het noorden heeeel veel zon
joekurr??
Hoe heb je die kaart eigenlijk gemaakt?
Vind em namelijk wel verdomd handig
Hiero ook alleen motregen, de lucht is alweer verder getrokken...quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:19 schreef JoeKurr het volgende:
Het enige wat eruit valt is motregen, hier in Gilze is alles nat, grijs en somber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |