In 1957, future U.S. president, Rep Gerald Ford and others gave the U.S. Pentagon permission to aggressively deploy offensive biological agents. There are no recorded cases of AIDS prior to the 1957 creation of “Special Operation-X.” (The SOX) program served as the immediate prototype program for the Special Virus program to begin in 1962.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:31 schreef Knarf het volgende:
[..]
Oftewel:
Er is bloed afgenomen bij afrikanen in de jaren 60.
Deze afrikanen blijken anti-stoffen te hebben voor HIV.
Dit zegt niets over de oorsprong van AIDS, alleen dat er in de jaren 60 al afrikanen met anti-stoffen rondliepen. Dus zij zijn in die tijd al in aanraking gekomen met HIV, maar er wordt niet bij verteld waar zij het vandaan gekregen hebben.
thanks... is niet echt te begrijpen voor een leek als ik... voor de rest vind ik het een merkwaardig iets om te zeggen dat AIDS opzettelijk is verspreid, nog merkwaardiger zou ik het vinden als het later echt zo blijkt te zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.
Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.
Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef CrackerJack het volgende:
Want er was ook sprake in dat boek dat zwarte mensen in feite geen aids kunnen krijgen (weet niet meer over welke stof ze beschikten waardoor dat niet kon)
Tegen de 100% zelfs van de mensen die aids hebben, werd volgens de auteur met opzet besmet.
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.
Inderdaad, tegen de 100% is met opzet besmet.. aids is namelijk bewezen als supplemet geleverd aan de Pokken vaccins.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:33 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.
nu moet ik mezelf nog quoten hehe.
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?quote:Wij zitten met high quality condooms, en de hele dag door tv over Aids.. geen westerling die het hier zal oplopen, enkel als die persoon erg dom is.
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.quote:Ten 2e, een tegengif wordt nu gefabriceerd, na de vondst van sectie 6 van de flowchart.
Men ontwikkeld nu medicijnen, met de hulp van de kennis. dat de personen die het creeerden, allereerst Macro virussen op Vee uitprobeerden
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.quote:Ten 3e, Het is als supplement geleverd bij 2 pokken vaccinatie verspreidingen,
1 in New York,. en 1 in Afrika.
Deze plaatsen zijn universeel bekend als de plaatsen waar de eerste uitbraken van Aids waren.
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.quote:Tevens is er voor het jaar 1957 geen enkel spoor van Aids terug te vinden
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.quote:En is bewezen dat Afrikanen, voor de aanpassingen immuun waren voor deze ziekte.
Het is erg vreemd om te denken, dat deze ziekte zich automatisch heeft gemuteerd, om zwarte mensen en homos te doden.
Ehm, de ontdekking van het bestaan van Macro Virussen, in Microplasma, dat deze zich kunnen verspreiden door bloed, of door structuren in bepaalde graansoorten.. Is al bekend sinds de 19e eeuw.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?
[..]
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.
[..]
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.
[..]
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.
[..]
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.
Waaruit blijkt dat de authenticiteit gewaarborgd is vanwege deze quote ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.
De authenticiteit is gewaarborgd, tenzij je denkt dat de Amerikaanse Regering voor de fun zo'n flowchart maakt.
quote:Dit is de waarheid, en de enige waarheid, doe er mee wat je er mee wil doen.
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baajquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind
Men was vlak na de 2e WO al met virussen en het combineren van virussen bezig. En het is bekend dat er in de zestiger jaren speciaal onderzoek werd gedaan naar het creeeren van virussen als biologische wapens. Zowel door de Amerikanen als de Russen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
ik geef je verdorie de Flowchart, uit handen van de regering.. en nog zeur jequote:Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baaj
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind.
Ik onderbouw mijn statements naar alle redelijkheid, doe jij dat dan ook?
Ik doe al jaren onderzoek naar de invloed van dergelijke grote racisten, en ik weet dan ook van project Paperclip, met behulp van Ex Nazi geleerden.
Ik weet ook dat het illuminati gebeuren hierdoor dichterbij komt.
Wat ik ook weet, is dat mensen als jij, gedoemd zijn, jij zal bij de grote oorlog in je stulpje zitten.. en als de bom valt.. dan zal jij het niet weten.
In 1 ooghoek heb ik medelijden met je, de andere ooghoek, verafschuw ik je voor het "belachelijk" maken van het onderwerp, omdat ik je daarmee zie als een potentiele moordenaar.
Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het feit dat er in deze topic nog geen enkel tegensprekend argument is opgedoken, vind ik voor mezelf ook al veel zeggend.
Immers, een ieder die onderzoekt zal het zelfde vinden.
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef Chewie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |