die ligt in een stinkend hokje bij de tgp (postkantoor iig) weg te rottenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoest met je tel??
Lieg niet!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja..
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dit ligt in een stinkend hokje bij de tgp weg te rotten
Hehe... ben je fan van Celine Dionquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*bored and lonely.. nu maar w8en op Ms Winfrey*
Ik ben nooit slet geweest en nu heb ik een vaste vriend en woon samen... mag ik dan iig online nog wel een beetje leven vanaf m'n middel naar benee?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lieg niet!!
indeed.. gelukkig is dr nu een film (bijna afgelopen) met Goldie Hawnquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*bored and lonely.. nu maar w8en op Ms Winfrey*
Je loopt gewoon je euhm.. schwanz achterna...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit slet geweest en nu heb ik een vaste vriend en woon samen... mag ik dan iig online nog wel een beetje leven vanaf m'n middel naar benee?
Hee je bent net als ik zo te horenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit slet geweest en nu heb ik een vaste vriend en woon samen... mag ik dan iig online nog wel een beetje leven vanaf m'n middel naar benee?
Wa's da?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen naar de hoeve (ofzo)
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe... ben je fan van Celine Dion?
Hey, geef mijn piemeltje eens geen Duitse naam ja!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je loopt gewoon je euhm.. schwanz achterna...
iets heel engsquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wa's da?
Ik doe wat ik wil...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, geef mijn piemeltje eens geen Duitse naam ja!![]()
euhm, ik zou deel 1 nog ff huren..quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed ff tussendoor.
Is het ook verstandig om deel 1 van Bridget Jones te kijken voordat je naar deel 2 van Bridget Jones gaat of maakt het allemaal niet uit omdat het 2 losstaande films zijn?
Dat wilde ik ff weten voor volgende week.![]()
De clip of t liedje??quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef Cybart het volgende:
ben je ff weg.. wordt er weer van alles gesugereerd
heb zojuist Band Aid 20 binnengehaald....
mmm deze versie is wel ff wennen...
weet niet welke versie ik het leukst vind...
origineel of deze (deel 2 was natuurlijk rubish)
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben slapenciao ciao en welterusten!
Het zit 'm in de Angel hequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:26 schreef Manias het volgende:
[..]
Hee je bent net als ik zo te horen
het liedjequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De clip of t liedje??
okeej die heb k ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
het liedje
quote:Chris Martin:
It's Christmastime, there's no need to be afraid
At Christmastime, we let in light and we banish shade
Dido:
And in our world of plenty we can spread a smile of joy
Throw your arms around the world at Christmastime
Robbie Williams:
But say a prayer, Pray for the other ones
At Christmastime it's hard, but when you're having fun
Sugababes:
There's a world outside your window
And it's a world of dread and fear
Fran Healy:
Where the only water flowing
Fran Healy & Sugarbabes:
Is the bitter sting of tears
Fran Healy & Justin Hawkins:
And the Christmas bells that ring there are the clanging chimes of doom
Bono:
Well tonight thank God it's them instead of you
Will Young & Jamelia:
And there won't be snow in Africa this Christmastime
The greatest gift they'll get this year is life
Ms Dynamite & Beverly Knight:
Where nothing ever grows
No rain nor rivers flow
Group of ten and Joss Stone:
Do they know it's Christmastime at all?
Tom Chaplin (Keane):
Here's to you
Justin Hawkins (Darkness):
Raise a glass for everyone
Dizzee Rascal:
Spare a thought this yuletide for the deprived
If the table was turned would you survive
Busted:
Here's to them
Justin Hawkins (Darkness):
Underneath that burning sun
Dizzee Rascal:
You ain’t gotta feel guilt just selfless
Give a little help to the helpless
Joss Stone & Justin Hawkins:
Do they know it's Christmastime at all?
Tom Chaplin:
Feed the world
Tom Chaplin & Chris Martin:
Feed the world
Tom Chaplin & Chris Martin & Sugababes:
Feed the world
Tom Chaplin & Chris Martin & Sugababes:
Feed the world
Everyone in full chorus line.
Feed the world
Let them know it's Christmastime again – repeated
Group of ten:
Feed the world
Everyone in full chorus line.
Feed the world – repeated to end
Joss Stone
Ad libs over outro
Indeed! Aangenaam friend!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit 'm in de Angel he
Doei doei en trustequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben slapenciao ciao en welterusten!
ook al zo'n overrated homoquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
okeej die heb k ookWill
... en vraag niet waarom!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil...
Als je zn 2e Cd hoort, en m live ziet spreek je anders..quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook al zo'n overrated homo
Ah okay.. thanxquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ik zou deel 1 nog ff huren..
opzich kan ie wel los... maar toch....
Ik hoorde de tekst al in m'n kop toen ik dat tikte...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... en vraag niet waarom!
tja je moet er van houden...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je zn 2e Cd hoort, en m live ziet spreek je anders..
WEMBLEY!!!Can't wait!
zeker wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah okay.. thanx
Dat wordt dus double fun![]()
Ik lieg niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lieg niet!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:36 schreef Manias het volgende:
SATC! jeej
Whateverquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lieg niet..
Ik heb foto's gepost. Alleen niet in dit topic..
*schud schud*quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:31 schreef Manias het volgende:
[..]
Indeed! Aangenaam friend!*handjeschud*
Ach, je krijgt niet eens cumshots...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
sex-cetera is de bom
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whatever
Pfff... flutquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:40 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ach, je krijgt niet eens cumshots...![]()
![]()
Dat hebbik niequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:45 schreef Manias het volgende:
Oh jee happy hardcore op the box"I'm a raverrr can't you seee do you wannaa rave all night with meeee*
Lipstick.. "jeugdsentiment"quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:45 schreef Manias het volgende:
Oh jee happy hardcore op the box"I'm a raverrr can't you seee do you wannaa rave all night with meeee*
LOVE THIS SONGquote:Kelly Clarkson - Since You've Been Gone
Here's the thing we started off friends
It was cool but it was all pretend
Yeah yeah
Since you've been gone
You dedicated you took the time
Wasn't long till I called to mind
Yeah
Since you've been gone
And all you'd ever hear me say
Is how I pictured me with you
That's all you'd ever hear me say
But since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you
Now I get
What I want
Since you've been gone
How can I put it? you put me on
I even fell for that stupid love song
Yeah yeah
Since you've been gone
How come I never hear you say
I just wanna be with you
I guess you never felt that way
But since you've been gone
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you
Now I get
I get what I want
Since you've been gone
You had your chance you blew it
Out of sight, out of mind
Shut your mouth I just can't take it
Again and again and again and again
Since you've been gone
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you (thanks to you)
Now I get
I get what I want
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you (thanks to you)
Now I get (I get)
You should know (you should know)
That I get
I get what I want
Since you've been gone 3x
Kelly Clarkson - Beautiful Disaster 's ook errrrrug sjeunquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
LOVE THIS SONG
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
nieuwe liedje van anouk is nog best aardig
gelukkig heeft ze weer witte voortanden!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
Jawel.. Anouk is ook wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
Zit jij daar ook al mee?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog een fatsoenlijke versie in MP3
't werd tijdquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:53 schreef Manias het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze weer witte voortanden!
egt wel!! biggest mistake everquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't werd tijd
heel nederland geloof ik...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit jij daar ook al mee?
Zijn allemaal lege
*toevoeg*quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cybart... ik heb m..en Ang3l wil m nie accepteren!
trustuh vlarpy!quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen...
Slaap lekker koters
oh.. als jij 'm binnenkort even doorstuurtquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
*toevoeg*
ik ben nu net omgeslagen naar Nep door het argument van druipkaarsen....quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
trustegroetjes aan de kaarsjes (die overigens wel echt zijn)
tuurlijk!quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
oh.. als jij 'm binnenkort even doorstuurt
Truste Vlarpquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen...
Slaap lekker koters
Jij ook trustequote:Op zaterdag 20 november 2004 00:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
trustegroetjes aan de kaarsjes (die overigens wel echt zijn)
Wellesquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cybart... ik heb m..en Ang3l wil m nie accepteren!
ghe ghe en nu doen de mannen duran duranquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:08 schreef Cybart het volgende:
kan alleen in de UK he...
dat je nieuwslezers Bananarama laat coveren en optreden he...
wat zou er ooit van francois boulanger gekomen zijn i wonder... (frans bakker maar ja lingo moet toch interessant doen met enge clownachtigen)quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
dat is goed! dan mag u nu 20 ballen uit de bak pakken..
41.329
uhmm.. staaaaaaaat NIET op de kaart!
g1 dank!quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:30 schreef Cybart het volgende:
over 7 uur gaat de wekker......
trusten
(en CDP nogmaals bedankt !!!)
Kheb Y Tu Mama Tambien ff afgekeken.. Wel een lief coming of age queeste film.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:46 schreef Ang3l het volgende:
Net Cabin Fever gekeken .....
Ik mag echt hopen dat de regisseur dit niet als serieuze film bedoelde ...
Mee eensch..quote:Op zaterdag 20 november 2004 07:33 schreef Vlarp het volgende:
Nou... sjees...
Het is fokking veel te vroeg voor een zaterdag
*probeert zich G_E gillend rondrennend voor te stellen*quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:28 schreef G_E het volgende:
Ik heb een nieuwe auto! Ik heb een nieuwe auto! *gillend rondren*
quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:58 schreef ajuu het volgende:
beaverhausen!!!
voor als je wakker wordt...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4025653.stm
*stil*quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:35 schreef G_E het volgende:
Hij heeft een afstandsbediening, waarmee je 'm op grote afstand kan laten toeteren. Bedoeld om je auto terug te vinden op een donker parkeerterrein, maar vooral heel geschikt om de kleutermaffa dwars te gaan zitten..
someone needs to get laid....quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:54 schreef Jerruh het volgende:
hebben bart en mark wat?!!!!
.
en de topic titel: bezet.,...en dan? NEUKUHHHHHHHHHHH, HARDE SEKS MET LIEFDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ofzo.
ow ik kom zat aan mijn trekken in mijn relaasie heurquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:56 schreef Manias het volgende:
[..]
someone needs to get laid....![]()
hapquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ik kom zat aan mijn trekken in mijn relaasie heur!
maar ja, dat terzijde, da ga ik hier nie rondmauwen.
ik ga zo es douchen, net trug vanw erk.
lik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hap
we gaan je aan wiz koppelen! dan kan je hem vertellen wat er gebeurt als je ebzet bent! en dan deel je al je ervaringen in dit topic en dan kunnen wij weer 10 delen verder spammenquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:59 schreef ajuu het volgende:
I'm so bored...
others have boyfriends
they lay them on beds
and whisper.....
and whisper ajuu will rock you? Wow!quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:59 schreef ajuu het volgende:
I'm so bored...
others have boyfriends
they lay them on beds
and whisper.....
in this bleak mid-winter
nog altijd met diezelfde?quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ik kom zat aan mijn trekken in mijn relaasie heur!
maar ja, dat terzijde, da ga ik hier nie rondmauwen.
ik ga zo es douchen, net trug vanw erk.
nou ja, een half jaar geleden ging het uit met tim, in de zomer leerde ik ruud kennen en da klikte steeds maar weer en sinds een maand en wa daagjes gaan we met elkaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:01 schreef Manias het volgende:
[..]
nog altijd met diezelfde?
try me,...ik ben nog vacant. wil wiz wel?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we gaan je aan wiz koppelen! dan kan je hem vertellen wat er gebeurt als je ebzet bent! en dan deel je al je ervaringen in dit topic en dan kunnen wij weer 10 delen verder spammen
Ja hequote:Op zaterdag 20 november 2004 02:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb Y Tu Mama Tambien ff afgekeken.. Wel een lief coming of age queeste film.
Moet ik wel ff de trouwerij afblazen danquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
try me,...ik ben nog vacant. wil wiz wel?
vast wel!quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
try me,...ik ben nog vacant. wil wiz wel?
pix! pix! pix!quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, een half jaar geleden ging het uit met tim, in de zomer leerde ik ruud kennen en da klikte steeds maar weer en sinds een maand en wa daagjes gaan we met elkaar
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:07 schreef Manias het volgende:
[..]
pix! pix! pix!
en de kindjes "return to sender" sturenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik wel ff de trouwerij afblazen dan
as if he would ever noticequote:Op zaterdag 20 november 2004 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vast wel!
nogmaals; vast welquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
as if he would ever notice
as if he would ever care!
![]()
O ja.... of misschien wil ajuu die da wel overnemenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:08 schreef Manias het volgende:
[..]
en de kindjes "return to sender" sturen
aah, you control the strings to his cock?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nogmaals; vast wel
Doesn't everyone?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
aah, you control the strings to his cock?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja.... of misschien wil ajuu die da wel overnemen
Mensen die er prijs op stellen om hun gezicht te laten zien, hebben meestal een Fok! fotoboek.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:21 schreef Manias het volgende:
niet allemaal tegelijk
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:21 schreef Manias het volgende:
niet allemaal tegelijk
zo stom is dat toch niet?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:28 schreef Manias het volgende:
En ik: [afbeelding]
nou jaquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:32 schreef tech het volgende:
[..]
zo stom is dat toch niet?
niet meer of minder stom dan de mijnequote:Op zaterdag 20 november 2004 13:33 schreef Manias het volgende:
[..]
nou ja
Jouwe's tog niet stom?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
niet meer of minder stom dan de mijne![]()
Verrek een bekend gezicht.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:28 schreef Manias het volgende:
En ik: [afbeelding]
*ook dacht*quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verrek een bekend gezicht.
nee ik zie er alleen uit alsof ik 12 ben. terwijl hij toch pakweg een week geleden genomen is.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
niet meer of minder stom dan de mijne![]()
Ooh? Wie ben jij danquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Loik!! Is't een dj oid?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
toen nog met eigen haarkleur.
lol iedereen haat zn eigen fotosquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ik zie er alleen uit alsof ik 12 ben. terwijl hij toch pakweg een week geleden genomen is.![]()
oh, please hit me.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:10 schreef Manias het volgende:
[..]
lol iedereen haat zn eigen fotos
jupquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:09 schreef Manias het volgende:
[..]
Loik!! Is't een dj oid?
Jah ik ken em ook ergens vanquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
wie herkent m niequote:Op zaterdag 20 november 2004 14:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jah ik ken em ook ergens van
Hee zwagerquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jah ik ken em ook ergens van
OMG das waar ook ja hahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:42 schreef Manias het volgende:
[..]
Hee zwager
hoezo? als dit lelijk bedoelt is laat maarquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
OMG das waar ook ja hahahaha
ik vond het trouwens een hilarisch moment toen ik joost sprak en hij zei da hij het broerke van sjoerd was. en ik wilde het maar nie geloven
.
ehm, ik lach, ik gebruik lachsmilies, als ik iets lelijk bedoel, zeg ik het wel direct hoor, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:18 schreef Manias het volgende:
[..]
hoezo? als dit lelijk bedoelt is laat maar
gewoon ff aan inso of yvonne om foto's vragenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lieg niet..
Ik heb foto's gepost. Alleen niet in dit topic..
koppelnichtquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik lach, ik gebruik lachsmilies, als ik iets lelijk bedoel, zeg ik het wel direct hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
crouching tiger, wizard dragon...quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
Ze lijken gewoon niet op elkaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik lach, ik gebruik lachsmilies, als ik iets lelijk bedoel, zeg ik het wel direct hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Wat een HELquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Pupje zit achter de Xbox geplakt
(ja...tis wat, we hebben nu ook een xbox )
Jah... zit ik daar Parleur te pesten met z'n tyfuslelijke xbox tegenover onze mooie PS2.... haalt pup een xbox in huisquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat een HEL![]()
ps2 is veel koeler dan xbox!quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah... zit ik daar Parleur te pesten met z'n tyfuslelijke xbox tegenover onze mooie PS2.... haalt pup een xbox in huis
quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah... zit ik daar Parleur te pesten met z'n tyfuslelijke xbox tegenover onze mooie PS2.... haalt pup een xbox in huis
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:48 schreef Manias het volgende:
[..]
ps2 is veel koeler dan xbox!
En dan geeft ie'm ook nog eens cadeau aan mij!!quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
nou ja, ik had joost al es gezien toen hij emt oud en nieuw bij alex en sjoerd langs kwam en ik daar was en toen vond ik het beetje een ruigere gozer, en een half jaar later spreek ik een of andere metalgozer op irc en na een paar uur praten begint ie over dat zijn broer ook op irc zat en dat dat [Q] was. en dan zie je diezelfde gozer met oud en nieuw weer in die woonkamer staan. da vond ik gewoon best hilarisch en coolquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ze lijken gewoon niet op elkaar
ik weet niet eens hoe die dingen er uitzien, maar ik geloof je graag (=geen plaatjes, doe maar niet)quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan geeft ie'm ook nog eens cadeau aan mij!!
Zit IK met dat lelijke gedrocht en hij met die mooie PS2!!!
Nee?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe die dingen er uitzien, maar ik geloof je graag (=geen plaatjes, doe maar niet)
cube EN ps2!quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
de ps2 en xbox komen niet eens in de buurt van de cube
bubble en bobblequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
C64.
Die heb ik op de PS2quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bubble en bobbleuren gespeeld met van die joystickjes
![]()
bustamove/puzzle bobble rulz hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
niet dat stomme puzzelspeldat lieve spel met die draakjes en dan moet je beesjes in bellen vangen enzo
wij hebben er nog eentje boven staan geloof ik... we hebben er uren op gespeeld, ook een spelleke met ene onderzeeer, die je zoor een gang moest leidenquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bubble en bobbleuren gespeeld met van die joystickjes
![]()
X is ook RPG... Fablequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:54 schreef Manias het volgende:
[..]
cube EN ps2!dat zijn tenminste rpg-consoles. Xbox games zijn niet mijn ding..
Waar je nog best een flinke pc voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:55 schreef Manias het volgende:
dr zijn zat c64/amiga/enz emulators tegenwoordig voor de pc
quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
en op dat stukje van het scherm hadden we een pleister geplakt![]()
fable is er dan 1quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
X is ook RPG... Fable
Maar ik vind de GC echt niks. De spellen die er dan speciaal voor de GC zijn (en dus niet op de PS2 zijn) zijn vook zo kinderachtig blij. Ik bedoel.... FFCrystal Chronicles .. iew, leijk in dat genre. Super Mario Sunshine en Cart en de reutemeteut?Pokemon etc?
Niet mijn ding.
Ik heb dezequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:59 schreef wizarddragon het volgende:
De game + doos heb ik nog. De Nes-8bit console is onvindbaar
[afbeelding]
Daarom wilde pup de X, allen voor Fable. Bwhehehe, sukkelquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:01 schreef Manias het volgende:
[..]
fable is er dan 1(die heel kort is ook nog
ik ben meer van de final fantasy's n dark chronicle en nu star ocean bijv
kingdom hearts is wel de allerkoelste ooitquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom wilde pup de X, allen voor Fable. Bwhehehe, sukkel
Ik ben ook meer van de FF's. FF-X ...Ben ook bezig in FF-X2 en in Kingdom Hearts, en Silent Hill 3... ik doe te veel tegelijk. O ja, En Prince of Persia Sands of Time.
Wel een beetje girly he?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:06 schreef Manias het volgende:
we zijn ook iets van 80 uur met ffx-2 bezig geweest.. ah good times
beetje raar systeem met die jurkjesquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een beetje girly he?
Maar op zich wel leuk bedachtquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:12 schreef Manias het volgende:
[..]
beetje raar systeem met die jurkjes
H&M KL?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond net dit plaatje... jij kan me vast wel uitleggen wlek pakje dat is?
[afbeelding]
Naar mijn weten is dat geen echte ingame hoor.. vast concept art ofzow (ik had alle jurkjes gehad en voglens mij was dit er geenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:10 schreef Manias het volgende:
PSP wordt ook gaaf alleen vast wel batterij/accuvreter
en ps1 games als Tales of Eternaquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.Ik neem aan (moet wel) dat het oplaadbare accu's zijn, dus opzich nog te doen. Maar de spellen zien er wel indrukwekkend uit zoals Metal Gear: Acid en NFS Underground: Rivals.
Lijkt wel zo'n blue magic ding.. (of is dat niet in ffx-2?).quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Nee hij kwam me dus ook niet bekend voor. Maar ja ik heb ze ook nog lang niet allemaal. Bv die trainer jurk... die kan ik denk ik wel vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:17 schreef Manias het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat geen echte ingame hoor.. vast concept art ofzow (ik had alle jurkjes gehad en voglens mij was dit er geen)
Die krijg je nooit zonder faq wat je moet antwoorden steedsquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij kwam me dus ook niet bekend voor. Maar ja ik heb ze ook nog lang niet allemaal. Bv die trainer jurk... die kan ik denk ik wel vergeten
Dat is de Gunmage dan, maar dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n blue magic ding.. (of is dat niet in ffx-2?).
http://www.ffshrine.org/ffx2/ffx2_dresssphere.phpquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de Gunmage dan, maar dat is 'm niet.
Erg he, als je nergens over mee kunt pratenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:27 schreef Jerruh het volgende:
eerst allemaal C-BNers, daarna alle soorten games....
baaaaaaart!.
Hehe ja zoiets had ik dus ookquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:27 schreef Manias het volgende:
k vind die DS er zo uit zien als oude games als donkey kong.. dus zo'n aparaatje met maar 1 game erop met 2 screens boven elkaarSuper lelijk lcd was dat toen..
jah!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he, als je nergens over mee kunt praten
hahahaha JAAAA diequote:Op zaterdag 20 november 2004 16:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets had ik dus ook
[afbeelding]
toendertijd was dat absoluut niet lelijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:27 schreef Manias het volgende:
Super lelijk lcd was dat toen..
De PS2 speelt die dna ook divx? Ik dacht allen dvd?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:34 schreef Manias het volgende:
Trouwens Ang3l die xbox is wel leuk te gebruiken voor divxjes en dat soort meukps2 kan dat ook wel maar die player is minder compatible ivm xbox
nice!! die iwl ik graag ik een keer zien en spelen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Prince of Persia: Sands of Time (erg mooi!)
Hebben wij ook wel eens hoor, dat we niet mee kunnen pratenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!
--> GAM
Je weet waar de boerderij staatquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:36 schreef Prego het volgende:
[..]
nice!! die iwl ik graag ik een keer zien en spelen!
monkey ball 2 is leuker vind ikquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:23 schreef Prego het volgende:
GC is ok, de spellen zien er blij uit (nintendo heeft nou eenmaal een grote doelgroep...) maar ze zijn wel leuk!
mijn favo: [afbeelding]
Chip doet wonderenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De PS2 speelt die dna ook divx? Ik dacht allen dvd?
die heb ik nog niet gezien. die staat op het programma aan het eind vd maandquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
monkey ball 2 is leuker vind ik![]()
nice!! binnenkort bel ik wel ik wel een keer als ik tijd heb, om te kijken of jullie dan tijd hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet waar de boerderij staat
Dreamcast emulatorquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:43 schreef wizarddragon het volgende:
Niemand een Dreamcast?![]()
monkey bowlen is cool, vooral met die bewegende banenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:43 schreef Prego het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien. die staat op het programma aan het eind vd maand
speelt er iemand dan ook weleens monkey bowling? * Blubberzwijn is trots op zijn 284 als score![]()
kom dan HE!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel eens hoor, dat we niet mee kunnen praten
--> MSN![]()
Ow zijn die er al? Ik d8 dat die dingen nog in een ontwikkelingsfase zitten..quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:44 schreef Manias het volgende:
[..]
Dreamcast emulator![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:41 schreef Manias het volgende:
X-Men Legends (helaas buttonbashing k dacht dat deze phat zou zijn:( )
Waarom dat dan? Zo'n ding is maar 15 tot 20,-!quote:Dance dance revolution (zonder mat!)
dat is niet aan te raden wanneer je amaretto op hebt en ene joint hebt gerookt. ik kon all that she wants van ace of base al nie meer bijhoudenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:44 schreef Manias het volgende:
[..]
Dreamcast emulator![]()
werkt 100%quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow zijn die er al? Ik d8 dat die dingen nog in een ontwikkelingsfase zitten..
I know! Maar we wilden eerst ps2 -> pc controller convertor hebben en mat komt soonquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die wil ik heel graag!
Da's toch de nieuwste? Die rpg-achtige?
[..]
Waarom dat dan? Zo'n ding is maar 15 tot 20,-!
je bedoelt vast dance dance revolution niet dreamcast emulatorquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:55 schreef Prego het volgende:
[..]
dat is niet aan te raden wanneer je amaretto op hebt en ene joint hebt gerookt. ik kon all that she wants van ace of base al nie meer bijhouden
is de film van r.e. eiglk wat? moet ik nog steeds zienquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb wel eens met vriendjes van 2 tot 5 's nachts resident evil gespeeld, en eternal darkness..![]()
Wist niet dat ie al uit was............quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:01 schreef Manias het volgende:
[..]
I know! Maar we wilden eerst ps2 -> pc controller convertor hebben en mat komt soon
Die x-men is inderdaad de nieuwste! T is stoer maar beetje te easy gewoon rammen op knopjes met wolverine en alles gaat doodMaar wel gaaf qua speach en characters en verhaal enzo!!!
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat ie al uit was............
ik hoorde inderdaad alleen maar slechte dingen eroverquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee dat is een afschuwelijke kutfilmze verpesten het helemaal.. het was een horrorspel en dan maken ze er een actiefilm van
die nieuwste RE film heb ik nog niet gezien btw.
die heb ik laatst gekocht. geweldig!quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:12 schreef Manias het volgende:
k wil nog zo graag Zelda spelen op de cube..
Hij schijnt op de xbox minder lange laadtijden te hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:07 schreef Manias het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:20 schreef tech het volgende:
[..]
Wat is dat, Jerre?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:24 schreef Jerruh het volgende:
iemand zin in convertible vanavond?.
soort electrofeest, met audio bullies enzo.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:25 schreef tech het volgende:
[..]
Wat is dat, Jerre?
nee, ruud kan nie meer mee, dus ik kan niet meer. maar ja, eigenlijk kan dat ook nie, want het zijn gastenlijstnamen... zucht... dus ik kan ze ook nie verkopen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:29 schreef tech het volgende:
Zegt me nog niks...Maar je wilt ergens naartoe met wat mensen van hier... (samenvattend)
ach erm jong. tis dat ik al plannen heb, anders ging ik wel mee als 2e/3e/4e.. keusquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, ruud kan nie meer mee, dus ik kan niet meer. maar ja, eigenlijk kan dat ook nie, want het zijn gastenlijstnamen... zucht... dus ik kan ze ook nie verkopen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
you can go your own waaaaaaaaaaaaaay..
you can call it another lonely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |