die ligt in een stinkend hokje bij de tgp (postkantoor iig) weg te rottenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoest met je tel??
Lieg niet!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja..
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dit ligt in een stinkend hokje bij de tgp weg te rotten
Hehe... ben je fan van Celine Dionquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*bored and lonely.. nu maar w8en op Ms Winfrey*
Ik ben nooit slet geweest en nu heb ik een vaste vriend en woon samen... mag ik dan iig online nog wel een beetje leven vanaf m'n middel naar benee?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lieg niet!!
indeed.. gelukkig is dr nu een film (bijna afgelopen) met Goldie Hawnquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*bored and lonely.. nu maar w8en op Ms Winfrey*
Je loopt gewoon je euhm.. schwanz achterna...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit slet geweest en nu heb ik een vaste vriend en woon samen... mag ik dan iig online nog wel een beetje leven vanaf m'n middel naar benee?
Hee je bent net als ik zo te horenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit slet geweest en nu heb ik een vaste vriend en woon samen... mag ik dan iig online nog wel een beetje leven vanaf m'n middel naar benee?
Wa's da?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen naar de hoeve (ofzo)
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe... ben je fan van Celine Dion?
Hey, geef mijn piemeltje eens geen Duitse naam ja!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je loopt gewoon je euhm.. schwanz achterna...
iets heel engsquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wa's da?
Ik doe wat ik wil...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, geef mijn piemeltje eens geen Duitse naam ja!![]()
euhm, ik zou deel 1 nog ff huren..quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed ff tussendoor.
Is het ook verstandig om deel 1 van Bridget Jones te kijken voordat je naar deel 2 van Bridget Jones gaat of maakt het allemaal niet uit omdat het 2 losstaande films zijn?
Dat wilde ik ff weten voor volgende week.![]()
De clip of t liedje??quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef Cybart het volgende:
ben je ff weg.. wordt er weer van alles gesugereerd
heb zojuist Band Aid 20 binnengehaald....
mmm deze versie is wel ff wennen...
weet niet welke versie ik het leukst vind...
origineel of deze (deel 2 was natuurlijk rubish)
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben slapenciao ciao en welterusten!
Het zit 'm in de Angel hequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:26 schreef Manias het volgende:
[..]
Hee je bent net als ik zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |