Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef bruut het volgende:
Hopelijk blijft-ie komend seizoen voor de FC spelen.
Tot 2008.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe zit het met zijn contract?
Heb ik ook niet maar dat is toch positief voor jullie?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het niet zo op Groningen had.![]()
Niet dus, gelukkig als je het mij vraagt. Iemand die met z'n hand heeft gescoord in het Oosterpark verdient het niet om het groen-wit van de FC te dragen.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:34 schreef csar het volgende:
NELISSE NAAR FC GRONINGEN
Ja, 't was maar een geintje.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ik ook niet maar dat is toch positief voor jullie?
Tja, dat weet ik nog niet echt eigenlijk. Volgens mij zit hij bij Groningen wel goed en zou hij het in de top 3 moeilijker hebben. Is een gevoel. Sowieso omdat hij daar nauwelijks status mee zou brengen en dus minder krediet heeft. Bij Groningen mag ie best een duel niet scoren.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou een goeie zijn voor de topclubs, hopelijk blijft ie.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zit hij bij Groningen wel goed
Bij Feyenoord zou hij volgens mij best passen. Maar niet zo goed als bij Groningen natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Geen Ajax, PSV of Feijenoord-materiaal maar bij Groningen kan hij uitgroeien tot de overtreffende trap van Djurovski.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |