Zijn er geen celebrities in Nederland vandaag om te stalken?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kverveel me:(
meid!quote:in het vorige topic schreef ang3l :
There's things I haven't told you, I go out late at night
Niet echt..morgen weer de boys van Popstars zienquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Zijn er geen celebrities in Nederland vandaag om te stalken?![]()
Damn ik ben echt jaloers op je....die popstars zijn echt supercool,vooral die enequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet echt..morgen weer de boys van Popstars zien
Er zitten wel een paar lekkertjes tussenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet echt..morgen weer de boys van Popstars zien
OOOH diequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Damn ik ben echt jaloers op je....die popstars zijn echt supercool,vooral die ene
Zoals?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar lekkertjes tussen
JIj msn't met popstarsquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Nils
Mark
whaha Nils vroeg op MSN aan me of ik m leuk vond...
Roman was erg jummie jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals?
Ik vond Roman op zich wel ok, maar die's er uit.
De rest vind ik ... uh... niks.Nee.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Nils
Mark
whaha Nils vroeg op MSN aan me of ik m leuk vond...
Gewoon platmeppen met je handtasje.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Er zit een ENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORME spin op de muur!
Haal 'm weg haal 'm weg haal 'm weg!
Plet 'm stomp 'm laat hem vrij eet 'm op I don't care!
Maar dat vond ik van de 10 uitverkorenen dan ook echt de enige eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roman was erg jummie ja
A. Dat geeft vlekken op de muurquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon platmeppen met je handtasje..
beafje!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
You had me
You lost me
You're wasted
You cost me
I don't want you here messing with my mind.
*denk*quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik verdenk Jose ook nog wel om homo/bi te zijn...
en moving on: Iemand de nieuwe Kelly Clarkson al gehoord? IIT
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Dat geeft vlekken op de muur
B. Da's zielig
C. Die heb ik geen (dat past meer bij ugly uggs)
Die met dat kroezekopje.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*denk*
Jose?
Que est-ce que c'est?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
trut..
O ja.. die helemaal gek werd.. en z'n moeder enzo ging knuffelen enzo toch?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die met dat kroezekopje.
Zingt wel lekker soul-achtig.
Gadde gij nar innercity ook trouwens?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:16 schreef Jerruh het volgende:
als we dan toch gaan patsen:
ik ga morgen de audio bullies aanraken!!!! en daarna ricky rivaro!.
en de hele avond rgatis!!!!!.
.
re-postquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:16 schreef Jerruh het volgende:
als we dan toch gaan patsen:
ik ga morgen de audio bullies aanraken!!!! en daarna ricky rivaro!.
en de hele avond rgatis!!!!!.
.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gadde gij nar innercity ook trouwens?
Alhoewel.. de lineup valt erg tegen.. heb hem voor innercity wel veel indrukwekkender gezien..quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ook
Bobby is biquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Die met dat aapjeshoofd die er al uit is was toch ook homo?
Dan heb je grote kans. Alle kaarten zijn ineens voor 2 personen. Dus iedereen die al kaartjes heeft, heeft e rei'k ineens over. Moet je gewoon marktplaats afstruinen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ook
tuurlijK!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gadde gij nar innercity ook trouwens?
Dat was ook wel erg extreem overduidelijk. Ik herkende z'n kop volgens mij zelfs van gay.nl (of nog van VU2)quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bobby is biMaar schijnt wel elke week i/d Gaypalace te zitten
http://www.id-t.nl check out het berichtquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tuurlijK!
wordt mijn lustrumfeest!
en miss kittin komt!!!.
uhoh...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.id-t.nl check out het bericht
was ie ook wel toen k m mocht interviewenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Bobbi jah....leek net zo'n lief harig aapje![]()
Jeuj.. door Duncan zelf geschreven...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.id-t.nl check out het bericht
Exactly. Je hebt dus nu ineens 2 kaartjes in je bezit i.p.v. 1quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhoh...
Nou dit jaar voor t 1st naar Sensation Black geweest en toch wel lol gehad!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Al die dancefeesten zijn kut
Ik ga liever naar een goed concert
Met wie mag ik mee?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly. Je hebt dus nu ineens 2 kaartjes in je bezit i.p.v. 1![]()
Ja ok, maar voor de helft van de prijs valt het te overwegen natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Btw.. de lineup valt toch echt wel tegen...
Ach joh ik zeg maar wat......I'm so fucking boredquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou dit jaar voor t 1st naar Sensation Black geweest en toch wel lol gehad!
BN'ers is in dit geval een rekbaar begrip en je mist er niks aan hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Doe 's foto's? Ik ken al die BN'ers i.o. niet..
Kom, we gaan z elief aankijkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met wie mag ik mee?
Aaah another bored person...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach joh ik zeg maar wat......I'm so fucking bored
Ik ben 1 keer naar Trance Energy geweest, zelfs dat vond ik wel leuk ondanks dat ik totaal niet van die muziek hou
ik sta op de gastenlijstquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly. Je hebt dus nu ineens 2 kaartjes in je bezit i.p.v. 1![]()
Ferry, Cor en David zijn voor mij de meest interssante.. al sta ik ook vast wel bij Marco Vquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, maar voor de helft van de prijs valt het te overwegen natuurlijk...
Marco V
Ferry Corsten
Roger Sanchez
Josh Wink
Dana
Yves de Ruyter
Miss Kitten
Michel de Hey
Rank 1 DJ set
Cor Fijneman
David Guetta
Hmmz, dat telt dan vast niet OOK als 2 he?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik sta op de gastenlijst.
Nah, ik dok de helft van het kaartje wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom, we gaan z elief aankijken![]()
[afbeelding]
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:26 schreef Markie-Mark het volgende:
BN'ers is in dit geval een rekbaar begrip en je mist er niks aan hoor
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik sta op de gastenlijst.
Steven is leuk, alleen beetje raar...noemde de Mark Fans gajes...en ga morgen dus ff vragen hoe dat zitquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh wacht die ik leuk vindt heet Anno niet Mark
Die met dat kale hoofd is vervelend zag ik vorige week
Ja doe dat...ga maar vragenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Steven is leuk, alleen beetje raar...noemde de Mark Fans gajes...en ga morgen dus ff vragen hoe dat zit
jawelquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, dat telt dan vast niet OOK als 2 he?
*duwt elleboog* Ja, me2quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, ik dok de helft van het kaartje wel hoor
Ik hou van jou ik hou van jou ik hou van jooouuuu!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jawel.
rot op schnoll!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt elleboog* Ja, me2
doris houdt ook van mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van jou ik hou van jou ik hou van jooouuuu!!!
Ik ken doris niet. Ik kan leuk dansenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doris houdt ook van mij.
ja, ik ga nie naar innercity om 10 uur lang een dansende nicht naast me te hebben hangen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken doris niet. Ik kan leuk dansen
LOLquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik ga nie naar innercity om 10 uur lang een dansende nicht naast me te hebben hangen!.
Psssssssh!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik ga nie naar innercity om 10 uur lang een dansende nicht naast me te hebben hangen!.
jij hebt je kansen al verspeeld jongeman!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
LOL
Dan moe je mij meenemen
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij hebt je kansen al verspeeld jongeman!.
met jou naast me laten ze me nie eens binnenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psssssssh!
Ik gebruik je ook alleen om binnen te komen, darana huppel ik weg
En welke zoent het lekkerst?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark is in t echt leuuk..Nils super en Steven is grappig..Anno liev en schattig en Jose gaat wel..alleen Eshan vind k nix
Nee dan moet je via de artisten ingangquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met jou naast me laten ze me nie eens binnen.
Kheb geen van allen gezoend hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
En welke zoent het lekkerst?
mij 4 jaar mislopenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat he'k nou weer gedaan?
Pfff waarom interview je ze dan....ik neem aan niet om al het boeiends dat ze te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb geen van allen gezoend hoor![]()
Yeah rightquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb geen van allen gezoend hoor![]()
watch it young manquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mij 4 jaar mislopen.
Omdat het mn werk is?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Pfff waarom interview je ze dan....ik neem aan niet om al het boeiends dat ze te vertellen hebben
Maarem, zit je ook nog op school? Ik neem aan dat popstars stalken geen fulltime baan isquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat het mn werk is?
Nee ben een jaartje gestopt..quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maarem, zit je ook nog op school? Ik neem aan dat popstars stalken geen fulltime baan is
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ben een jaartje gestopt..
16 en OMG: ik sta op gaykrant.nl kijk dat ik over 2 weekjes in t blad sta is nog te doen maar dit is TOO much whahah *gelukkig wel op de jongeren pagina haha*quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe oud ben je dan?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
watch it young man
leerplicht?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
16
vrijstelling van partiele leerplicht?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
leerplicht?
kssst ga es weg jijquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:59 schreef tech het volgende:
tvp
zover k weet nie.. maar hij's wel vrijgezel dus wie turnt m om?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:59 schreef Weemz het volgende:
Maarum... is Nils homo/bi?
JIj hebt zn msn...jij bent vrijgezel....doe je best zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zover k weet nie.. maar hij's wel vrijgezel dus wie turnt m om?
verbetering: Ik heb zn zusje op MSN waar hij soms op zit.. maar ach kga morgen mn charmes op m loslaten;)quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
JIj hebt zn msn...jij bent vrijgezel....doe je best zou ik zeggen
Dat wil ik ook wel weten...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:59 schreef Weemz het volgende:
Maarum... is Nils homo/bi?
Dat is correctquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:08 schreef Cybart het volgende:
ja avond!
zou je denken?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is correct
Jer!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:10 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!
brrr koud!
gimme some good hot hug bro!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jer!!!
ja zeker wel koud ja
maar wat doe je er aan?
jiiiihaaaa!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gimme some good hot hug bro!.
Ik ken ze ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:17 schreef Cybart het volgende:
Vlarp, Markie !!!!
ik ken geen c-bn'ers in het echt...
mag ik dan toch mee lullen?
Bad vol laten lopen, verwarming aan, kaarsen op d ebadrand, fles wijn en gla sook, boekkie, muziekjequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jer!!!
ja zeker wel koud ja
maar wat doe je er aan?
ik ken ze ook nie en ik bler hier toch ook tussendoor?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:17 schreef Cybart het volgende:
Vlarp, Markie !!!!
Ja maar ja maar ja maar wij kennen Danny Rook en hij deed Tilly Von Broekhausen voor ons naquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:17 schreef Cybart het volgende:
Vlarp, Markie !!!!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar wij kennen Danny Rook en hij deed Tilly Von Broekhausen voor ons na
CDP eat your heart out![]()
Wééééél *hug*quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
ow
nou
ik hoor er dus nie bij
okay, ja ik las net ff snel over de afgelopen pagina's vandaar....quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet
wij denken hetzelfde...quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bad vol laten lopen, verwarming aan, kaarsen op de badrand, fles wijn en gla sook, boekkie, muziekje
duurt me alleen te lang dus ik doe 't niet
waarnaar????quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ken ze ook nie en ik bler hier toch ook tussendoor?!
zeg, enne, eh, eh, ngggg? *wijst*waneer?
waarna Caz hem nog leuk even voor nicht uitmaaktequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar wij kennen Danny Rook en hij deed Tilly Von Broekhausen voor ons na
CDP eat your heart out![]()
tsss er niet bij horenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
ow
nou
ik hoor er dus nie bij
Erg is dat he... je kunt vanalles gaan doen om het je leuk te maken, maar je bent te lam om uit de stoel te komen.... zelfs de cola is op en ik heb een droge bek!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:23 schreef Cybart het volgende:
wij denken hetzelfde...
ben te lam om iets te ondernemen, maar nog net te wakker om naar bed te gaan
tuurlijk.... jij wel...quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Ben ik een slet?
mzzzquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk.... jij wel...
jij stouterd
Water?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is dat he... je kunt vanalles gaan doen om het je leuk te maken, maar je bent te lam om uit de stoel te komen.... zelfs de cola is op en ik heb een droge bek!!!
en dan nog teveel werk hequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is dat he... je kunt vanalles gaan doen om het je leuk te maken, maar je bent te lam om uit de stoel te komen.... zelfs de cola is op en ik heb een droge bek!!!
Dat komt uit de kraan, de kraan is in de keuken... de koelkast ook.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Water?
Ik heb een slaaf nodigquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan nog teveel werk he
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
mzzz![]()
Cola is slecht voor jequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt uit de kraan, de kraan is in de keuken... de koelkast ook.
Dan kan ik net zo goed cola pakken
Ik ben van de week al twee keer slet genoemd...niet op een hatelijke manier maar toch....zet je toch aan het denkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
geeft mijn mening wel zo'n beetje weer
Als ik alles moets laten wat slecht voor me was...... Pff, bóóóóring!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Cola is slecht voor je
zouden ze dan toch gelijk hebben...quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben van de week al twee keer slet genoemd...niet op een hatelijke manier maar toch....zet je toch aan het denken
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
zouden ze dan toch gelijk hebben...
hey, die foto op mn tel die ik jou vorige week liet zien he...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee jij danquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
JIj slet![]()
Ik ben een nette jongenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jij dan
(en dat was 3)
gelukkig weten we beterquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen![]()
*kuch hoest*quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen![]()
*hoopt dat ik bij de NIET helft hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Sommige mensen zijn hopeloos ouderwets
Bruno zegt:
en waar woon je??
Bruno zegt:
thuis of alleen??
Sunspot zegt:
woon samen
Sunspot zegt:
samen met wie je vriend??
Sunspot zegt:
ja
Bruno -> Heb een Kodak digitale fototoestel!!.. zegt:
en je chat met mij
Sunspot zegt:
ja?
lijkt me niet verstandig
Sunspot zegt:
omdat?
waar woon je??
omdat jij een vriend hebt
*zucht*
Alof ik iedereen in m'n MSN lijst wil nuecken ofzo
Tss, echt hooguit de helft maar hoor!
Sta je in m'n MSN dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*hoopt dat ik bij de NIET helft hoor*
*klik block* Welke Bruno?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Pfff stomme Bruno
ja maar .... chatten is toch ook een soort voorspel?????quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Sommige mensen zijn hopeloos ouderwets
<verhaal>
*zucht*
Alof ik iedereen in m'n MSN lijst wil nuecken ofzo
Tss, echt hooguit de helft maar hoor!
Whehehe, ja uhuhquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja maar .... chatten is toch ook een soort voorspel?????
tegenvallerquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe, ja uhuh
De cam stond uit hoor
Is that a good thing?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sta je in m'n MSN dan?Was je alweer vergeten
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
tegenvaller
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
HOOOOEEERRRRRRR!!!!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
HOOOOEEERRRRRRR!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
HOOOOEEERRRRRRR!!!!
dat zeg jijquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]enorm!
Zat ik net ff lekker te rukken... heeft ie toch wat gemist
wha-eva mênquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:44 schreef Gerdo het volgende:
[..].
Dat is correctquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zeg jij
Niet alleen hierquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Oeh het wordt nu wel lekker stout hier![]()
ja, dat gaan we ff kijken wanneer we dat inplannen.. denk dat dat na sinterklaas gaat worden...quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:43 schreef Jerruh het volgende:
bruna santanera!!!!.
ik ken geen A-B-C-BN'ers.
en bart: eten!!!.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:43 schreef Gerdo het volgende:
Blubbie-slet?.
Dammit...ik moet toch maar eens een vriendje gaan kiezen zo voor de koude dagen voor kerstquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen hier
Maar dat weet ik toch lieverd! Je hoeft me ook heel niet aardig te vinden, 't is juist lkkr om zo nu en dan ff goed door jou afgezeken te worden!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:45 schreef blublub het volgende:
[..]
wha-eva mên
ik haat mannen
Pup is (weer) werkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dammit...ik moet toch maar eens een vriendje gaan kiezen zo voor de koude dagen voor kerst
Ik wil ook stout![]()
you sluttquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dammit...ik moet toch maar eens een vriendje gaan kiezen zo voor de koude dagen voor kerst
Ik wil ook stout![]()
That schould be mequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]. G ...g .....g-g-g... GERDO!!!
U houdt van watersport?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:47 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Maar dat weet ik toch lieverd! Je hoeft me ook heel niet aardig te vinden, 't is juist lkkr om zo nu en dan ff goed door jou afgezeken te worden!\.
JA WANT DIE OUZO MAG IK OOK NOG STEEDS EEN ENKELTJE SIGMOID JA!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:47 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Maar dat weet ik toch lieverd! Je hoeft me ook heel niet aardig te vinden, 't is juist lkkr om zo nu en dan ff goed door jou afgezeken te worden!\.
Trouwens ik weet nu waar mijn ideale vriendje aan moet voldoenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
you slutt![]()
![]()
![]()
Alsof ie d'r zo en stel in een line-up heeft staan hequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
you slutt![]()
![]()
![]()
Toucheren enzo hè?! Ik heb je sms'je nog steeds, zó lief!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:48 schreef blublub het volgende:
[..]
JA WANT DIE OUZO MAG IK OOK NOG STEEDS EEN ENKELTJE SIGMOID JA!!!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:45 schreef blublub het volgende:
[..]
wha-eva mên
ik haat mannen
daar stikt het hiervan !quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Trouwens ik weet nu waar mijn ideale vriendje aan moet voldoen
Hij moet voldoen aan de drie B's![]()
Brabant
Buikje
Bier
Ik bedoel dat is toch niet te veel gevraagd![]()
een soort van Idols, of politie opstelling?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ie d'r zo en stel in een line-up heeft staan he
"Nr 1... stap naar voren en draai om!"
Uhuh!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Als dat Jip en Jannekeniet zijn!
Eventjes speelkwartier tussen het lief-zijn-voor-elkaar door?
Alhoewel ze nooit echt lief doet hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:50 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Uhuh!.
Janneke is een HOER!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Als dat Jip en Jannekeniet zijn!
Eventjes speelkwartier tussen het lief-zijn-voor-elkaar door?
En daar is Waxxepaxje ook al!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Hhhhhhhhheeeeuuuujjjjj B@rt!
enne.... de rest
Misschien moet je nog stouter doen danquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:51 schreef Jerruh het volgende:
ik wil allemaal stout doen tegen ruud maar het lukt nie
hij vind me ideaal.
haha. en hoe wilde je dan stout doen????quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:51 schreef Jerruh het volgende:
hij vind me ideaal.
Waar komen jullie zo opeens vandaan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:50 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Uhuh!.
Gaat wel weer over.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:51 schreef Jerruh het volgende:
hij vind me ideaal.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Misschien moet je nog stouter doen dan
Ik kan wel wat dingen bedenken![]()
Maar ja zo ben ik dan weer
Ik doelde op dat laatste, maar dat eerste kan ook wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
een soort van Idols, of politie opstelling?
Oude herinneringen ophalen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waar komen jullie zo opeens vandaan?
Waar hebben we hier de eer aan te danken?![]()
nee volgensmij is markie zo nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op dat laatste, maar dat eerste kan ook wel.
"Goedemiddag nr 1... doet u maar een kunstje"
*plukt woorden uit mond* YOU SLUTTTT!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nee, ik doe het niet... ik houd mn mond
ik heb een baaldag, dan wil die lieve schat van een Gerdo me wel eens helpen met homootjebashenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waar komen jullie zo opeens vandaan?
Waar hebben we hier de eer aan te danken?![]()
K neem t op.. An Audience with GA was leuk!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee volgensmij is markie zo niet
(girls aloud is niet echt toonvast...zowiezo volume/vibratievast nu op BBC)
tuurlijk niet....quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Oke oke ik ga me wagen door de kou...nog ff kroegen
Fijne avond nog allemaal en niet te stout he!
Sweety! Heb je nou al en stropdas bij je blauwe fluwelen pak?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
een sneaky tvp'tje maar..
uh hoi
en doei
Alleen soms?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef Gerdo het volgende:
Ik wil soms ook wel hoer zijn trouwens.....
Goede of slechte?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Oude herinneringen ophalen!.
ik wil je wel les geven....quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef Gerdo het volgende:
Ik wil soms ook wel hoer zijn trouwens.....
Nee, met makkelijke 16-jarige sletjes met te strakke shirtjes...quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen soms?
Ik ben 26, geen 16quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Nee, met makkelijke 16-jarige sletjes met te strakke shirtjes...
Ik ben een heul ietsje ouder dan 16 maar ik wel een strak shirtje aantrekken als jij dat fijn vind.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Nee, met makkelijke 16-jarige sletjes met te strakke shirtjes...
Neequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 26, geen 16was vast een typfout he?
nou ja, ik ben in bepaalde dingen best oed, en hard, en ruwquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha. en hoe wilde je dan stout doen????
Geweldige die constateringen van jou altijdquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan me steeds minder van de indruk onttrekken dat Markie-Mark en Cybart samen stout zijn geweest![]()
Maarja wie ben ik....... ik zie bij elke rook vuur, zelfs bij een sigarettenwolkje kan ik nog een bosbrand zien
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb een baaldag, dan wil die lieve schat van een Gerdo me wel eens helpen met homootjebashen
Kan d'r ff iemand een ranzigheidsfilter op dit topic zetten!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, ik ben in bepaalde dingen best oed, en hard, en ruw.
Ik kan ook met een handtasje lopen en met m'n handjes wapperen....quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef Gerdo het volgende:
vrouwelijke.... als het kan....
Een vrouwelijk shirtje? Die heb ik niet maar ik kan wel wat lenen als je dat perse wil.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef Gerdo het volgende:
Dan is 't Blub, want voor de rest zit je hier verkeerdquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef Gerdo het volgende:
Nee man! het topic is eindelijk weer eens ouderwets rellerig!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan d'r ff iemand een ranzigheidsfilter op dit topic zetten!
What will the children think!!!!
Jij snapt het... alleen de leeftijd klopt niet.... en Blub heeft een eigen mening, das ook niet de bedoeling.... Maar verder klopt het....quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is 't Blub, want voor de rest zit je hier verkeerd
Ik heb nog geen rel gezienquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee man! het topic is eindelijk weer eens ouderwets rellerig!
*bordje op topic spijker*quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*sugt*quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rel gezien
Jij kunt het alleen klaarspelen bij meiden zonder eigen mening?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:00 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij snapt het... alleen de leeftijd klopt niet.... en Blub heeft een eigen mening, das ook niet de bedoeling.... Maar verder klopt het....
Krijgen we nu ook een rating?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*bordje op topic spijker*
[afbeelding] Warning. Ranzigheid Inside!
Klopt!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kunt het alleen klaarspelen bij meiden zonder eigen mening?
Zegt meer over jou dan de meiden
"Ga liggen en wordt geneukt! "Oke Gerdo... *giechel*"
*I'm Back*quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tssk moeten ze maar nie in dit topic komen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon opquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef Manias het volgende:
hm moet toch es leren quoten
hallo zeg sinds wanneer heb ik dan weer een eigen mening?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Klopt!.
En ik maar denken dat je zo'n geweldige minnaar bent.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Klopt!.
Zeik niet!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:03 schreef blublub het volgende:
[..]
hallo zeg sinds wanneer heb ik dan weer een eigen mening?
Och welnee...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef Weemz het volgende:We halen het licht hier in zo snel...
Het is vrijdag lief, die kindjes zitten aan de 3e breezer, die gana zo Stratums Eind opquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*I'm Back*![]()
Nou niks.. die kindjes moesten allang in bed liggen.
Je zult het nooit weten!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n geweldige minnaar bent..
M'n Gerdoow wat doe je?!.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geweldige die constateringen van jou altijd
Opaquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och welnee...
vroegâh toen spamden we in een half uur een heel topic vol....
Meeste extreme geval was het net iets meer dan 10 minuten geloof ik
Ze zijn wel stil nu jij dat gezegd hebtquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooit kom ik er wel hoor![]()
N..niet?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je zult het nooit weten!.
de goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och welnee...
vroegâh toen spamden we in een half uur een heel topic vol....
Meeste extreme geval was het net iets meer dan 10 minuten geloof ik
Ow godquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is vrijdag lief, die kindjes zitten aan de 3e breezer, die gana zo Stratums Eind op
Je bent ouder dan mij wijfiequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opa
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd.
toen ik de 300 posts per dag haalde.
ik ga es slapen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ZIek!!
Slaapse jerquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga es slapen!![]()
.
Trustenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga es slapen!![]()
.
Kom maar bij papa dan *mept op schoot*quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow god![]()
Alhoewel.. kheb ook wel zin in een breezer![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Nueckze Gerdoow & Blub!.
Ja Cybart moest iemand welterusten wensenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze zijn wel stil nu jij dat gezegd hebt
Nueckze Markie_Mark & Cybartquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar zijn Markie_Mark en Cybart?
Vind je't erg als ik alles skip en over ga naar de Yum yum? DAT begrijp ik tenminstequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja Cybart moest iemand welterusten wensenMaar misschien moet je dat lezen als 'ho ho, voordat jij de kroeg induikt, wens je me eerst welterusten'
en dan heb ik het nog niet eens over de losse flarden over voetmassage enz, en DAT is alleen al wat hier gepost is, dus als je erbij nadenkt wat er dan nog allemaal prive wordt besproken....
het verbaast me niets als het een gevalletje "yum, yum, gimme some!" is
Ik zou dat soort vermoedens dus nooooooit zo open en bloot in het topic neerzettenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja Cybart moest iemand welterusten wensenMaar misschien moet je dat lezen als 'ho ho, voordat jij de kroeg induikt, wens je me eerst welterusten'
en dan heb ik het nog niet eens over de losse flarden over voetmassage enz, en DAT is alleen al wat hier gepost is, dus als je erbij nadenkt wat er dan nog allemaal prive wordt besproken....
het verbaast me niets als het een gevalletje "yum, yum, gimme some!" is
Uhm.. want?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp!!!!!!!![]()
Wat is er tekstueel met jou aan de hand de laatste dagen??
![]()
![]()
!!
Whoeeeeeeeeei.. is coolquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom maar bij papa dan *mept op schoot*
Gael is d'r ook. Party party!
love? welnee... daar doen homo's niet aan.. love staat voor nueckquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whoeeeeeeeeei.. is cool
ps: Ik leeszo het 1e ander hier
, maar hebben we een nieuwe "love-duo" in het midden?
![]()
Mag ik GVD ook weer eens ouderwets veel posten????quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Vlarp is tekstueel bezig?.
Da's waarquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
love? welnee... daar doen homo's niet aan.. love staat voor nueck
En dan doet ie dat Zahara pakje aanquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whoeeeeeeeeei.. is cool
Hahaha geen idee... naja, dan komt er weer zo'n Waxxer-verhaalquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. want?
Wij zijn toch niet nieuw meer gekkie?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
maar hebben we een nieuwe "love-duo" in het midden?![]()
Tuulk jungske. Post maar een end weg.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik GVD ook weer eens ouderwets veel posten????
Vroegâh postte ik soms 3 berichten per minuut...
Ja! Lief zijn voor DeVlarpquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef Waxxer het volgende:
<knip>
maargoed ik zal vast wel niet te volgen zijn of mijn bewoordingen worden dermate vreemd gevonden dat 'negeren die hap' als snel op mij van toepassing wordt, dus beschouw me vandaag maar als verminderd toerekeningsvatbaar...
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Angel heeft z'n vleugels terug, en z'n blanke huidquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef Manias het volgende:
[..]
Ja! Lief zijn voor DeVlarp
Weer zo'n waxje-verhaal dat je denkt:quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha geen idee... naja, dan komt er weer zo'n Waxxer-verhaal
*knip*
Onze "relatie" is altijd nieuw, anders wordt het zo'n sleurquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn toch niet nieuw meer gekkie? [afbeelding]
En ik moet morgen ook al fokking werkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk jungske. Post maar een end weg..
.
Iedereen is lief voor Vlarpske.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef Manias het volgende:
[..]
Ja! Lief zijn voor DeVlarp
Hij's bezetquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel heeft z'n vleugels terug, en z'n blanke huid
Zo, dat wilde ik ff kwijt.
Ben jij knap? [afbeelding]
Really? Retransplantatie ofzow? Hoe ! Hoe ! Tell me!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel heeft z'n vleugels terug, en z'n blanke huid
Zo, dat wilde ik ff kwijt.
Ben jij knap? [afbeelding]
O ja, klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onze "relatie" is altijd nieuw, anders wordt het zo'n sleur![]()
Het is waarquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij's bezet
Had jij nou al eens heel lief een foto gepost?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iedereen is lief voor Vlarpske..
Dus? Hasn't stopped me beforequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij's bezet
Ik weet niet hoequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:16 schreef Manias het volgende:
[..]
Really? Retransplantatie ofzow? Hoe ! Hoe ! Tell me!
En ermm ja hoor
Slet!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus? Hasn't stopped me before
Jaloers?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn god ik kijk even een film en er is al een nieuw topic dat helemaal vol zit
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slet!!!
Hoest met je tel??quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Lieg niet!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]*wijst naar MM* HIJ!
Als je nou f meldt welke film het was, en het was een goede, dan vergeven we't jequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had jij nou al eens heel lief een foto gepost?
HMmmmmmmmmmmmmmmm k zal es kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeMaar dat zij Kugari-Ken op msn
Enne, ja? Knap? Mooi zo
Just checking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |