achja we kunnen ook niet ALTIJD aanwezig zijn hé, 6x na elkaar gekwalificeerd geweest, niemand doet het ons na.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:12 schreef Shreyas het volgende:
Is het inmiddels al tijd om de Belgen hard uit te lachen (zoals zij deden toen wij niet naar het WK in 2002 gingen) of is het nog te vroeg?![]()
en hoeveel bekers heeft dat Belgie opgeleverd?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef BramK het volgende:
[..]
achja we kunnen ook niet ALTIJD aanwezig zijn hé, 6x na elkaar gekwalificeerd geweest, niemand doet het ons na.
Evenveel als Nederland ?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en hoeveel bekers heeft dat Belgie opgeleverd?
Precies,en dat met minder deelnames als Belgie,zijn wie dus iets minder slechtquote:
Belgie is er normaal ALTIJD bij, Nederland niet, maar als ze er wel bij zijn doet ze het wel goed meestal. Maar desalmiettemin blijft het mooi, 6x op rij kwalificeren voor het wk.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,en dat met minder deelnames als Belgie,zijn wie dus iets minder slecht![]()
Ik zal wel een leuk spandoek maken wat boven de weg naar Antwerpen komt te hangen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:12 schreef Shreyas het volgende:
Is het inmiddels al tijd om de Belgen hard uit te lachen (zoals zij deden toen wij niet naar het WK in 2002 gingen) of is het nog te vroeg?![]()
Vooral die beker die je er voor hebt gekregen zal mooi staan in jullie prijzenkast...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef BramK het volgende:
Maar desalmiettemin blijft het mooi, 6x op rij kwalificeren voor het wk.
Wat is je punt?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vooral die beker die je er voor hebt gekregen zal mooi staan in jullie prijzenkast...
is het ook maar of je nu 1x of 33x aanwezig bent geweest,als je die beker niet wint heb je er geen kut aanquote:Op zondag 5 juni 2005 18:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Het is toch leuk als je eigen land er bij is op een WK.
Nu ja, je kunt toch minstens drie wedstrijden vloeken en meeleven voor het scherm. Ik vind dat wel fijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is het ook maar of je nu 1x of 33x aanwezig bent geweest,als je die beker niet wint heb je er geen kut aan
U mag lachen, de Belgen liggen er niet wakker van (ik toch niet). Ze zetten zichzelf dan ook niet op een dergelijk hoog voetstuk dat ze erg diep vallen wanneer er gefaald wordt.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:12 schreef Shreyas het volgende:
Nee,ik til daar niet al te zwaar aan,jammer maar helaas.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:26 schreef BramK het volgende:
dus die 2 finales van NL id jaren 70 vind jij niks speciaals dan ? Ahja, enkel winnen telt zeg je, dus met 2 finales ben je ook niks ! Wereldkampioen worden is toch geen sinecure, volgens mij zijn er nog maar 7 landen in geslaagd om een wk te winnen ... Dus is toch leuk als je er altijd aanwezig kan zijn ?
tja ze vroegen er inderdaad om hé, Van Gaal die luid riep dat Nederland wereldkampioen ging worden, de De Boers die zeiden dat Nederland de beste ploeg van Europa heeft, en dan uitgeschakeld worden door Ierland ...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
U mag lachen, de Belgen liggen er niet wakker van (ik toch niet). Ze zetten zichzelf dan ook niet op een dergelijk hoog voetstuk dat ze erg diep vallen wanneer er gefaald wordt.
Enkele koeien staan nu zwaar onder de indruk toe te kijken, want zoveel stierenstront hadden ze nog niet vaak bij mekaar gezien.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:49 schreef Ixnay het volgende:
België in 2002.
In een poule met Rusland, Japan en Tunesië hoe makkelijk wil je het hebben? En die nog niet winnen, ik durf te wedden dat Nederland 9 punten had en een doelsaldo van 10-1 ofzo.
En dan in de 8ste finale verliezen van Brazilië die maar hun B-elftal opgesteld had, omdat ze hun goeie spelers wilden bewaren voor Engeland.
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Enkele koeien staan nu zwaar onder de indruk toe te kijken, want zoveel stierenstront hadden ze nog niet vaak bij mekaar gezien.
wat lul jij hier eigenlijk ?? Nederland was niet aanwezig dus moet je niet beginnen dat ze 9/9 gingen gehaald hebben. Door wie werden ze weer uitgeschakeld , o ja ... voetbalgrootmacht Ierland zeker ?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:49 schreef Ixnay het volgende:
België in 2002.
In een poule met Rusland, Japan en Tunesië hoe makkelijk wil je het hebben? En die nog niet winnen, ik durf te wedden dat Nederland 9 punten had en een doelsaldo van 10-1 ofzo.
En dan in de 8ste finale verliezen van Brazilië die maar hun B-elftal opgesteld had, omdat ze hun goeie spelers wilden bewaren voor Engeland.
zeg ik dat dan ?? Maar hij komt hier af met het feit dat NL 9/9 had gepakt tegen die ploegen terwijl ze er zelf uitlagen tegen Ierland ...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is maar goed dat Servië, Bosnië en Litouwen wel wereldploegen zijn.
dat is inderdaad een onjectieve analyse. Tegen tunesie en japan werd matig gekijk gespeeld, tegen de russen werd wel sterk gespeeld en gewonnen. Tegen brazilie was een fantastische match, maar dan hebben topploegen net dat tikje geluk (lees arbiter) mee ...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rusland, Tunesïe en Japan is niet bepaald de sterkste poule, dat mag gezegd worden, net zoals dat Brazilië best wel wat geluk had tegen België.
Al met al is België zonder al te veel indruk te maken doorgerold naar de volgende ronde in een zwakke poule en zijn ze er met pech uitgevlogen tegen Brazilië. Zoals Nederland dat ook weleens had, in 1994 bijvoorbeeld.
En dan eigenlijk in de volgende ronde onterecht ( de befaamde "Rotlisberger" (scheids die omgekocht was) match met oa de niet gefloten moordaanslag op Weber) verloren van Duitsland.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:56 schreef BramK het volgende:
En dat is dan typisch belgie ook op het wk 94, marokko en nederland kloppen, en zo goed als poulewinnaar zijn en het dan laten afweten tegen arabieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |