dit speelt wel degelijk een rol, als je onbewust de bal tegen de arm krijgt, zonder echt doelgevaar af te nemen, dient er helemaal niet gefloten te worden. Je kan je armen niet id grond gaan stoppen soms hé ...quote:Op zondag 5 juni 2005 11:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Onvrijwillig speelt hier géén enkele rol want de bal werd in het penaltygebied met de hand tegengehouden. Blijkbaar heerst er zo een zweem dat dit "bewust" moet zijn om een penalty te fluiten, dat is dus totaal NIET zo hé. Servië werd hier 2 zuivere penalty's onthouden. Zo is het nu eenmaal ...
Hij kreeg de bal eerst tegen de voorarm, daarna tegen de elleboog (naast het lichaam) ...quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij die fout die ik zag hield hij zijn armen duidelijk tegen het lichaam, geen penalty dus.
Het speelt géén rol volgens de reglementen. Je armen moet je trouwens reglementair strak naast je bovenlichaam houden. Niet voor je , niet verder naast je ...quote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef BramK het volgende:
[..]
dit speelt wel degelijk een rol, als je onbewust de bal tegen de arm krijgt, zonder echt doelgevaar af te nemen, dient er helemaal niet gefloten te worden. Je kan je armen niet id grond gaan stoppen soms hé ...
En VD haeghe is heel goed id nationale ploeg met een voetballende speler naast zich, je hebt brekers ook nodig op je middenveld. Maar bisconti naast vd haeghe is van het goede te veel.
Vandereycken natuurlijk. Dat is onze laatste hoop.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie moet volgens jullie de nieuwe bondscoach worden?
Rene Vandereycken? Eric Gerets? Jacky Mathijssen? D'Onofrio?
Inderdaad :quote:Op zondag 5 juni 2005 11:54 schreef BramK het volgende:
'misschien' kunnen we wel iets pakken tegen de spanjaarden ... Man man man, ik weet niet of die vent de stand bekeken heeft, maar het is van MOETEN pakken tegen spanje hoor ... een 12/12 moet he worden, niet minder.
Waar gaan we naar toe met België als we al tevreden zijn met een gelijkspel tegen fokking servië.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vandereycken natuurlijk. Dat is onze laatste hoop.
maar er komt geen nieuwe bondscoach hoor :
Aimé Anthuenis roemde zijn spelers. "Ik
ben zeer tevreden over de inzet. De Ro-
de Duivels hebben vandaag hun truitje
natgemaakt. Ze zullen goed slapen."
Jan Peeters (bondsvoorzitter): "Ik zag
een zeer goeie match van de Belgen. Op
zich is het resultaat schitterend, maar
het helpt natuurlijk niet veel. We heb-
ben nog een kans, hoe klein die ook is.
Misschien kunnen we thuis wel iets pak-
ken tegen de Spanjaarden?"
nog even geduldquote:Op zondag 5 juni 2005 16:12 schreef Shreyas het volgende:
Is het inmiddels al tijd om de Belgen hard uit te lachen (zoals zij deden toen wij niet naar het WK in 2002 gingen) of is het nog te vroeg?![]()
3 september uit tegen Bosnië-Herzegovinaquote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef Suijk het volgende:
Tegen wie moet Belgie de resterende duels nog spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |