Begeyn is te vergelijken met Peersman. Vorig jaar een van de beste doelmannen in België, dit jaar stond hij met knikkende knieën tussen de palen de ene blunder na de andere te begaan ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandendriessche vind ik erg overschat, nooit begrepen waarom die altijd bij de selectie zat. Lemmens is reserve-keeper bij Espanyol, Van Steenberghe 3e keeper van Anderlecht.
Waarom keept Begeyn nauwelijks nog bij Cercle? Die deed het toch altijd best aardig.
Zo hebben ze er wel meer bij Club. Stijnen , ook Vanderbauwenhede schijnt een groot talent te zijn, en ook Mollez (dit jaar uitgeleend aan Cercle) is een sterke keeper (die zou ik nog de beste van die 3 durven noemen hoor)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonde trouwens dat Stijn Stijnen stilstaat, omdat hij 2e man is achter Butina. Stijnen is in potentie een Belgisch international.
Die zit al het hele seizoen op de bank voor Luciano ...quote:
Ik heb alle 1e en 2e doelmannen er bij gezet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zowat de helft die jij opnoemt zijn reservedoelmannen ook hé, Cherrymoon ...
En Butina. Zet Butina bij Anderlecht en Anderlecht is probleemloos kampioen. Al kan je ook argumenteren dat het aan Zitka en Peersman lag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laquait vind ik een goede keeper, Runje ook en Luciano is ook wel aardig. Milojevic een twijfelgevalletje. Dat zijn er 3,5.
Butina kan me nog niet echt overtuigen. Als je hem bij Anderlecht zou zetten dan is Anderlecht kampioen inderdaad, maar dat zegt meer over Zitka en Peersman dan over Butina. In het land der blinden....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Butina. Zet Butina bij Anderlecht en Anderlecht is probleemloos kampioen. Al kan je ook argumenteren dat het aan Zitka en Peersman lag.
Butina heeft hier dit jaar écht punten gepakt voor Club hoor ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Butina kan me nog niet echt overtuigen. Als je hem bij Anderlecht zou zetten dan is Anderlecht kampioen inderdaad, maar dat zegt meer over Zitka en Peersman dan over Butina. In het land der blinden....
Ik vind het niet echt een geweldige keeper. Dit jaar beter dan vorig jaar, toen was het echt een drama. Stijnen was zeker zo goed geweest als hij het krediet had gehad van Butina.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Butina heeft hier dit jaar écht punten gepakt voor Club hoor ...
Weet ik. Schandalig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die zit al het hele seizoen op de bank voor Luciano ...
Niet indien Luciano beter is.quote:
Puntje vasthouden he.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef placebeau het volgende:
An,theunis was weer schitterend. Daerden was de beste man op het veld, de enige die kansen creëerder, en net hij wordt vervangen door f**king leonard
En hij is verdomme nog tevreden met de uitslag ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Puntje vasthouden he.Ik zeg niet dat België zonder Antheunis opeens het WK gaat halen, maar het zal ongetwijfeld beter gaan dan met Antheunis.
De uitslag is niet verkeerd. 0 - 0 uit bij Servïe is niet verkeerd, alleen op dit moment heeft België er gewoon geen kut aan, aan deze uitslag.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
En hij is verdomme nog tevreden met de uitslag ook
Ook Vanderhaeghe is "tevreden" en vindt dat we "een pluim op onze hoed mogen steken"quote:Op zondag 5 juni 2005 00:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
En hij is verdomme nog tevreden met de uitslag ook
Hoe dan ook, hijzelf was een van de weinige lichtpuntjes vandaag ... (veelzeggend, niet ?)quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanderhaeghe vind ik een gruwelijk overschatte vogelverschrikker.
Haal die kruisjes maar weg,we zijn wel wat gewend hierquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef placebeau het volgende:
An,theunis was weer schitterend. Daerden was de beste man op het veld, de enige die kansen creëerder, en net hij wordt vervangen door f**king leonard
Ah, servië speelde helemaal niet zo goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De uitslag is niet verkeerd. 0 - 0 uit bij Servïe is niet verkeerd, alleen op dit moment heeft België er gewoon geen kut aan, aan deze uitslag.
Dat is veelzeggend. Vanderhaeghe is namelijk een ploeteraar die niets anders kan dan ploeteren en de motoriek heeft van een tractor, de draaicirkel van een vrachtwagen met 'n lekke band. Nee, ik ben niet zo'n fan van hem, maar als de rest slecht is bij Anderlecht valt hij weleens in positieve zin op. Vandaar dat hij gewaardeerd wordt bij Anderlecht, de rest is namelijk erg vaak niet al te best.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe dan ook, hijzelf was een van de weinige lichtpuntjes vandaag ... (veelzeggend, niet ?)
Antheunis is een eikel. België doet zes wK's mee aan een stuk, en Antheunis komt het in een goed doenbare groep eventjes verkloten voor ons.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Haal die kruisjes maar weg,we zijn wel wat gewend hier
Onvrijwillig speelt hier géén enkele rol want de bal werd in het penaltygebied met de hand tegengehouden. Blijkbaar heerst er zo een zweem dat dit "bewust" moet zijn om een penalty te fluiten, dat is dus totaal NIET zo hé. Servië werd hier 2 zuivere penalty's onthouden. Zo is het nu eenmaal ...quote:Op zondag 5 juni 2005 06:11 schreef BramK het volgende:
Ten 2de, vandaag verdienden we niet meer dan 0-0, maar 2 pen's ? Zwaar overdreven hoor, was 2x onvrijwillig handsspel, en ging weer zo typisch geweest zijn voor de belgen om daarvoor penalty tegen te krijgen. Voor de 'tackle' van VD Borre kon eventueel wel penalty gefloten worden.
Bij die fout die ik zag hield hij zijn armen duidelijk tegen het lichaam, geen penalty dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Onvrijwillig speelt hier géén enkele rol want de bal werd in het penaltygebied met de hand tegengehouden. Blijkbaar heerst er zo een zweem dat dit "bewust" moet zijn om een penalty te fluiten, dat is dus totaal NIET zo hé. Servië werd hier 2 zuivere penalty's onthouden. Zo is het nu eenmaal ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |