Begeyn is te vergelijken met Peersman. Vorig jaar een van de beste doelmannen in België, dit jaar stond hij met knikkende knieën tussen de palen de ene blunder na de andere te begaan ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandendriessche vind ik erg overschat, nooit begrepen waarom die altijd bij de selectie zat. Lemmens is reserve-keeper bij Espanyol, Van Steenberghe 3e keeper van Anderlecht.
Waarom keept Begeyn nauwelijks nog bij Cercle? Die deed het toch altijd best aardig.
Zo hebben ze er wel meer bij Club. Stijnen , ook Vanderbauwenhede schijnt een groot talent te zijn, en ook Mollez (dit jaar uitgeleend aan Cercle) is een sterke keeper (die zou ik nog de beste van die 3 durven noemen hoor)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonde trouwens dat Stijn Stijnen stilstaat, omdat hij 2e man is achter Butina. Stijnen is in potentie een Belgisch international.
Die zit al het hele seizoen op de bank voor Luciano ...quote:
Ik heb alle 1e en 2e doelmannen er bij gezet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zowat de helft die jij opnoemt zijn reservedoelmannen ook hé, Cherrymoon ...
En Butina. Zet Butina bij Anderlecht en Anderlecht is probleemloos kampioen. Al kan je ook argumenteren dat het aan Zitka en Peersman lag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laquait vind ik een goede keeper, Runje ook en Luciano is ook wel aardig. Milojevic een twijfelgevalletje. Dat zijn er 3,5.
Butina kan me nog niet echt overtuigen. Als je hem bij Anderlecht zou zetten dan is Anderlecht kampioen inderdaad, maar dat zegt meer over Zitka en Peersman dan over Butina. In het land der blinden....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Butina. Zet Butina bij Anderlecht en Anderlecht is probleemloos kampioen. Al kan je ook argumenteren dat het aan Zitka en Peersman lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |