2-1 tegen san marino... de belgen zeggen nu zeker "ja er zijn geen kleine voetballanden meer"quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
en Belgie op 1-2
litouwen heeft wel al 2x san marino gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:53 schreef VoreG het volgende:
België ligt er gewoon uit, schande zeg Litouwen boven je te hebben.
Spanje doet het ook niet geweldig, zo'n sterke poule is het niet
Maar elke realist weet dat het exit voor de Belgen isquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:12 schreef BramK het volgende:
Nee, na die 6/6 is er ten minste opnieuw een beetje hoop, en das meer dan dat elke belg nog dacht enkele weken geleden ...
Najah, is dat zo ? Belgie heeft op dit moment eigenlijk gewoon terug bijna alles in eigen handen. Alles winnen en Belgie is groepswinnaar. 2 punten achter op Spanje met nog een match tegen hen tegoed , 2 punten achter op Litouwen (dat al 2x San Marino had) met nog een match tegen hen tegoed, en 4 punten achter op Servie dat al 2x tegen San Marino speelde en nog een match tegen hen tegoed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar elke realist weet dat het exit voor de Belgen is
Aan de andere kant krijgt San Marino thuis meestal nooit echt veel goals tegen hoor. Servie won er ook maar met 0-3 , Litouwen met 0-1quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Ik acht de Belgen nog niet geheel kansloos, zo florissant speelt Spanje inderdaad ook niet. Maar 1-2 is wel een beetje een beschamende score. Overigens kan ook Servië, met al die labiele jongens, het plots gaan verprutsen.
Op het moment dat ik dat postte had ik een andere groepsstand in mijn gedachte met een grotere puntenachterstand.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Najah, is dat zo ? Belgie heeft op dit moment eigenlijk gewoon terug bijna alles in eigen handen. Alles winnen en Belgie is groepswinnaar. 2 punten achter op Spanje met nog een match tegen hen tegoed , 2 punten achter op Litouwen (dat al 2x San Marino had) met nog een match tegen hen tegoed, en 4 punten achter op Servie dat al 2x tegen San Marino speelde en nog een match tegen hen tegoed.
en ik hoop dat Milan die f*** interisti nog maar eens neerhalen en dat die smerige materazzi rood krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Belgie het WK niet haalt
Ik hoop dat Materazzi iemand breekt van Milan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef BramK het volgende:
[..]
en ik hoop dat Milan die f*** interisti nog maar eens neerhalen en dat die smerige materazzi rood krijgt![]()
Het zou mij niet veel uitmaken of Belgie het wel of niet zou halen het zou wel leuk zijn maar of ik nou moet zeggen dat ik zonder belgie geen leuk WK kan hebben lijkt me ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Belgie het WK niet haalt
zowat heel Belgie hoopt dat NL het WK niet haalt maar dan moet je niet gaan lopen piepen als zoiets andersom wordt gezegd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef BramK het volgende:
[..]
en ik hoop dat Milan die f*** interisti nog maar eens neerhalen en dat die smerige materazzi rood krijgt![]()
Maar nee. We hopen dat Nederland het WK haalt, schitterend voetbal speelt en in de finale onverdiend verliest met 1-0 van Duitsland.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zowat heel Belgie hoopt dat NL het WK niet haalt maar dan moet je niet gaan lopen piepen als zoiets andersom wordt gezegd.
en hiermee geef je meteen de materazzi-mentaliteit aan, proficiat hoe je voor zo'n speler kan supporteren ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Materazzi iemand breekt van Milan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |