Wordt BVO mod?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:57 schreef static het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren als jullie zo doorgaan. Nokken dus.
tuurlijk, Claire is altijd liefquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Was ze ooit lief?
Ik hoop dat ze Dr. Stinkerd Knoeier Coffeeboy 't hoofd nog flink op hol brengt.
Claire vals lachend?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Wup het volgende:
[..]
tuurlijk, Claire is altijd lief
nee ik had al besloten dat ze hem de dood in gaat jagen
als ie teveel pilletjes gesnoept heeft
ze verschijnt vals lachend in een droom en duwt hem in een ravijn .....
ze was best leuk, beetje kort, maar ze mocht in een lijntje met Claire dus dat staat erg goed op je CV,quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op RTL4 was er net een commercial met die Suzanne Belfort of hoe heette ze nogeens.... die mensen schnabbelen dat het niet meer normaal is, zeg......
OMG, hoe vals ben jij als je Claire lief vindt?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Wup het volgende:
tuurlijk, Claire is altijd lief
Toch niet weer sluikreclame voor een Serestafabrikant?quote:als ie teveel pilletjes gesnoept heeft
Is Halewig terug?quote:ze verschijnt vals lachend in een droom en duwt hem in een ravijn .....
heb je foto van der.. ik heb echt totaal geen idee over wie jullie het hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ze was best leuk, beetje kort, maar ze mocht in een lijntje met Claire dus dat staat erg goed op je CV,
vandaar dat ze nu dingetjes mag verkopen:)
Suzanne (weet haar echte naam ff niet) acteert goed en ze heeft een prettig uiterlijk. Had idd langer mogen blijven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
ze was best leuk, beetje kort, maar ze mocht in een lijntje met Claire dus dat staat erg goed op je CV,
vandaar dat ze nu dingetjes mag verkopen:)
Volgens mij heeft Wup er een cap van, want ik bekeek alle van haar gejatte jpegs als slideshow en toen zag ik een foto waarop Suzanne samen met Danny de Kok staat. Zeker een scène uit Goudkust, o.i.d.?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef Airelle het volgende:
heb je foto van der.. ik heb echt totaal geen idee over wie jullie het hebben
Kim nam voor zover ik 't weet zelf ontslag. Ik verwacht niet dat ze terugkomt.quote:Misschien brengt ze de kerstvakantie bij Chris door... maar ik heb toch zo m'n twijfels of Kim Pieters nog even terugkomt.
uit ONM, uit die recalme weet ik haar niet,quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef Airelle het volgende:
heb je foto van der.. ik heb echt totaal geen idee over wie jullie het hebben
dat zal uit Swingers geweest zijn, Danny de Kok was daarin haar echtgenootquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bedoel een andere jpeg. Zij staat er samen met Danny de Kok op. Ik zal es kijken of ik 'm vind.....
Bespaar jezelf de zoektocht... Wup heeft gelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bedoel een andere jpeg. Zij staat er samen met Danny de Kok op. Ik zal es kijken of ik 'm vind.....
As always.....quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
... Wup heeft gelijk.
Wie is die allochtoon?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat snuffelt Woefdram nu naar boven?
Dat is Taralalala.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Wie is die allochtoon?
En zijn reactie à la: sodemieter op, rimpelkut! Hahahahahaha! Komt straks. Was gisteren bij de credits.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:34 schreef pberends het volgende:
Gister was het dikke humor met Froman aan de telefoon en dat vrouwtje dat "Dokter" riep
Ik dacht dat hij van die blonde lokken uit z'n onderbroek had.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:35 schreef Wup het volgende:
getver die Stijn half naakt:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |