Dat wordt morgen pas denk ik, dan komt ze deze kant opquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat Marchien je op je nek zit.
Ze achtervolgt me al de hele daqquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Ze was er alquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Stalkers; altijd leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze achtervolgt me al de hele daq
Vooral als ze weten waar je woontquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Stalkers; altijd leuk.
Dat heeft ze van jouquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vooral als ze weten waar je woont
Precies.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:34 schreef Atrimar het volgende:
Het is Goftedomme ook net Sesamstraat hier.
Grover: Nu ben ik hierrrrrrrr.... nu ben ik weer daarrrrrrr
Is dit dan de digitalefile op de digitale snelwegquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef marchien het volgende:
Alhoewel: misschien achtervolg ik je wel, maar niet bewustik heb nog niet naar je myat gekeken oid
Ik moet gewoon de zelfde kant op op de digitale snelweg!
Ze vindt je gewoon leuk, Atrimar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:37 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Is dit dan de digitalefile op de digitale snelweg
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:34 schreef Atrimar het volgende:
Het is Goftedomme ook net Sesamstraat hier.
Grover: Nu ben ik hierrrrrrrr.... nu ben ik weer daarrrrrrr
dat zou kunnen... toch...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:37 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Is dit dan de digitalefile op de digitale snelweg
Nee, ik vind de huisgenoot van Atrimar en Isabeau bijzonder aantrekkelijk en probeer op deze manier in contact te komenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ze vindt je gewoon leuk, Atrimar.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef marchien het volgende:
[..]
Nee, ik vind de huisgenoot van Atrimar en Isabeau bijzonder aantrekkelijk en probeer op deze manier in contact te komen![]()
Heil Grover!quote:
Hij is al bezet hoor. Sorry.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef marchien het volgende:
Nee, ik vind de huisgenoot van Atrimar en Isabeau bijzonder aantrekkelijk en probeer op deze manier in contact te komen![]()
o... fuckquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Hij is al bezet hoor. Sorry.
lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus je komt morgen.
Atrimar, wat gaan we morgen doen? Iets buitenshuis graag.
Morgen zou toch aangevangen worden met het kluizenaarsbestaan van onze huisgenoot? ... Iets met inmetselen ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus je komt morgen.
Atrimar, wat gaan we morgen doen? Iets buitenshuis graag.
Dat klinkt helemaal niet gezond....weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Atrimar het volgende:
Morgen zou toch aangevangen worden met het kluizenaarsbestaan van onze huisgenoot? ... Iets met inmetselen ofzo?
Ik geef alleen het bericht door hunny...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet gezond....weet je dat wel zeker?
Bij nader inzien is Groningen wel een erg veilig plekjequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Morgen zou toch aangevangen worden met het kluizenaarsbestaan van onze huisgenoot? ... Iets met inmetselen ofzo?
Pfff...van jou winnen met voetbalmanager 2005 is iets anders dan interesse krijgen in voetbalquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:46 schreef Atrimar het volgende:
Ik heb Isabeau aan het waarderen van voetbal gekregen
Why wasn't I notified?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Nou, ik moet eigenlijk om 15:54 de trein hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Tara heb je zin om een spelletje te doen?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:53 schreef Isabeau het volgende:
hmm...laat maar dan. Wat ga je doen vanmiddag? We zouden toch nog een wandeling door Hoogeveen maken![]()
Wiequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
oh leuk, ben jij de vervanger van Inso?
HEILIGSCHENNIS!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wie
volgens mij bedoelde hij meer wie nu die vervanger wasquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HEILIGSCHENNIS!!!
Oh, zeg dat danquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef marchien het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde hij meer wie nu die vervanger was
Ik bedoelde idd wie de vervanger was. Inso is net als mij voormalig crew, weet heus wel wie dat is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan![]()
Euhm, de TS he, die is blauw
Die is al heel lang blauwquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan![]()
Euhm, de TS he, die is blauw
Ga jij anders alvast naar het station fietsen ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd wie de vervanger was. Inso is net als mij voormalig crew, weet heus wel wie dat is.
Isabeau is al mod sinds, eh, boel tijd geleden, van LIT/K&L/TTK (of wat de huidige naam ook moge wezen)
Kreeg net als bijnaampje spaanse vlieg, maar hoe dat jou heeft weten te beïnvloeden snap ik niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:31 schreef Robertje het volgende:
Slotje...opgeiltopic![]()
Ben nogal gevoeligquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kreeg net als bijnaampje spaanse vlieg, maar hoe dat jou heeft weten te beïnvloeden snap ik niet hoor
En Pinokkio heeft een lange neus...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:24 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ben nogal gevoelig
of zoals Tweakers zeggen: een draadjequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:13 schreef Conflict het volgende:
Dit is een topic.
Hey Barb!! Nog een Fok!beebquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:51 schreef Barb het volgende:
Hoi Isa,.
Zie ook de mail die ik heb gestuurdquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Zeg het eens
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef Seborik het volgende:
Isabeau, ik heb op je weblog gepost.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je bent een held en echt geweldig. Ik ben je echt heel dankbaar!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef DjDev het volgende:
Isabeau ik zoek je al heel lang..
Omdat ik in een ander topic heel erg naar je verlang
Nou, ik probeer nog iets leuks te verzinnen om te vragen aan sinterklaasquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:42 schreef Isabeau het volgende:
He RemCow!
Kan ik nog iets voor je doen.
Mijn verloofde vind mn baard juist lekker kietelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, de Mach-3 is uit, sorry![]()
...maar met de Mach-4 mèt meloenscheerzeep ben je een chick-magnet![]()
die vriendin komt er dus gratis bij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |