Nee, valt wel mee.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:49 schreef moussy het volgende:
waait het nog zo hard spin?
Nee, tegen het weerquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:41 schreef Sugar het volgende:
Heb je het tegen mij, Miss-D?![]()
Oe das sneu! Sowieso de hele dag niet?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Collega'tje zou gaan shoppen in Londen maar de boot gaat niet...
Dan baal jequote:Op vrijdag 19 november 2004 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Waar in Den Haag zit je?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Hier in Den Haag waait het nog steeds heftig. Wij zitten in een soort van tochtgat, dus een heleboel herrie langs de ramen...
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:12 schreef moussy het volgende:
Sterkte malle![]()
Ik zit naast het Centraal Station, tijd voor een bakkie helaas niet...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:03 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Waar in Den Haag zit je?
Hebbie tijd voor een bakkie?
Dat is niet zo gek ver hier vandaanquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit naast het Centraal Station, tijd voor een bakkie helaas niet...
Officieel ben ik aan het werk zeg maar.
Jij woont dus in Den Haag begrijp ik? Is idd wel gezellig dichtbijquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:36 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek ver hier vandaan
Nou ja, werkze en als je eens tijd hebt ben je welkom![]()
Jah das waar. Maar misschien dit jaar, je weet het niet! Er is toch een mogelijk strenge winter voorspeld?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:44 schreef snoopy het volgende:
Natuurijs blijft toch het allerleukste![]()
Helaas is het nogal zeldzaam geworden.
Ik gok dat Tom nog eerder kan schaatsen dan Jasperquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:42 schreef moussy het volgende:
Coolbabe, is Jasper al eens wezen schaatsen in de uithof, René vindt dat zo gaaf, dus ik denk dat wij binnenkort weer eens gaan
Kan ik me voorstellen. Maar het initiatief van de stad vind ik best leuk, volgens mij lijkt het best gezellig.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En da's nou net waar mijn zus tegenop ziet.Nog meer herrie voor de deur.
Hypermobiel, fijn he? Als ik een aardappel probeer te prakken die nog niet helemaal gaar is prak ik mijn schouder uit de komquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Vooral de kermis is erg lawaaiig, zo pal voor de deur. Maarre... het is toch best een gezellig gezicht, al die schaatsende mensen. Zelf kan ik er geen hout van. Zeer zwakke enkels (alles zit heel los bij mij, een dokter noemde het overstrekking van gewrichten) en in de tijd dat ik schaatsen leerde (not) hadden ze nog niet van die mooie harde schoenen, zodat je enkel niet meer om kan klappen. En dan nog, een knie is ook snel geforceerd bij mij. Geen schaatsen voor mij dus![]()
Ik woon 5 minuten bij de rand van Den Haag vandaan, op het randje van het Westland.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij woont dus in Den Haag begrijp ik? Is idd wel gezellig dichtbij![]()
I'll keep it in mind!
rode sokjes?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga ff was ophangen. nuttige post he![]()
Ojé, hoe leg ik dit nu uitquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik weet niet wat je bedoelt![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:05 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Hypermobiel, fijn he? Als ik een aardappel probeer te prakken die nog niet helemaal gaar is prak ik mijn schouder uit de kom
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ojé, hoe leg ik dit nu uit
Het is iets uit de radiouitzending van Fokradio over "Oud"
Dat wij ouders over meer dingen praten dan het ophangen van rode sokjes aan de waslijn alleen![]()
Dus nu jij het over het ophangen van de was had, schoot me dat ineens weer te binnen![]()
pfieuwquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gelukkig was ik me bewust van mijn geneuzel
![]()
Teveel uur heeft dat gekost, klote Groene Amsterdammer met hun zeer goed verborgen archiefquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Wauw Syrena, hoeveel uur heeft dat nog gekost?Post een paar regels van het gedicht in een duitse zoekmachien (google.de), misschien helpt dat.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:22 schreef beefcake het volgende:
Ik wil een keer naar Syrena's werk
Laten we daar een fokmeet organiseren![]()
Die gozer met mij bedoel je...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef beefcake het volgende:
Nee nee, niet bij je collega's, we willen zien hoe jij in de papierbak gaat zitten en met die gozer sjanst![]()
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:29 schreef Rewimo het volgende:
We doen een flashmob en gaan daar allemaal luid staan bellen op de drempel
Veel plezier, als je in de Hema komt bij de koffieshop doe dan de groetenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Wij vertrekken richting Roosendaal, tot vanavond
Ik hoef er al geen meer !! Wuuuuhhhhh klef gedoequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:49 schreef Zabb het volgende:
Syrena, niet zo verlegen, zo krijg je nooit een vent!![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik hoef er al geen meer !! Wuuuuhhhhh klef gedoeEn al zeker niet op m'n werk
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef jolene het volgende:
[..]
juist toch leuk, samen eten, samen wandelen, briefjes sturen
![]()
Troel, wat is de bedoeling van zulke kreten, het viel me al 2x eerder op dat je melding deed van "een wat iets".quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb een ladder in mijn panty
Het is toch tegenwoordig hip omze dan om je blote armen te knopen, duim door een gat, zodat je je shirtjes met korte mouwen nog kan dragenquote:[b]
Troel toch, gewoon uittrekken die panty en als haarband gebruiken
MANNEN!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Het is toch tegenwoordig hip omze dan om je blote armen te knopen, duim door een gat, zodat je je shirtjes met korte mouwen nog kan dragen
Ik stond weer pinpasloos bij de supermarkt, Peet was gister naar de stad geweest.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
MANNEN!!!
Bij mijn bank wordt de oude dan pas geblokkeerd wanneer je de nieuwe voor het eerst gebruikt!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:16 schreef snoopy het volgende:
Pinpasloos![]()
Ik kan ff geen geld pinnen want ik heb een nieuwe pas aangevraagd en dan blokkeren ze de huidige. Lekker handig![]()
Ow ja, ook zoiets, zit er 1,50 in mn knip, gepast en zo, zodat René dat mee kan voor het overblijven, haalt ie het er uit, want hij heeft geen zin om al dat kleine geld te gaan zitten tellen en hij had helemaaaaaal niks meerquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:17 schreef Kleintje het volgende:
mijn vent vroeg of ik shag voor hem wilde halen.
Tuurlijk, maar doe dat lekker zelf, jij hebt mijn laatste geld zomaar uit mijn portemonee gehaald
Ik word bang van veel aandacht en geen actie! Want dan krijg ik de tijd om 'm goed te bestuderen, en ik ben echt überkritisch (ook op mezelf) en dan zie ik bultjes op bovenarmen, rare kont, een baard & een snor, dan wordt ik kriebelig van de smalltalk etc.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef beefcake het volgende:
Syrena, maar is die gozer dan wel leuk? Want dan zou ik er wel voor gaan hoor! En als ie niet leuk is, kan je hem nog altijd laten denken dat je hem wel leuk vind![]()
Nah, sommige hebben alleen her-opvoeding nodig na een paar jaarquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:24 schreef Kleintje het volgende:
Moussy, zullen we mannen gewoon afschaffen?
Mijn buik borrelt nog steeds als een net geopende volle fles cola, maar ik hoef niet meer te racenquote:Hoe is het eigenlijk met je buik? Weer wat rust???
Doe je goed, relaties zijn zoooo vorige eeuw . .quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef Syrena het volgende:
Dus nee, ik blijf nog wel ff gezellig allenig.
Had je me dat niet kunnen zeggen voor de problemen bij mijn relatie kwamenquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je goed, relaties zijn zoooo vorige eeuw . .
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:24 schreef Kleintje het volgende:
Moussy, zullen we mannen gewoon afschaffen?
wat hebben de vrouwen dan aan jou als de relaties zo vorige eeuw zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bel 0906-Thunderchild...quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:37 schreef moussy het volgende:
wat hebben de vrouwen dan aan jou als de relaties zo vorige eeuw zijn
Om seks te hebben hoef je geen relatie te hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:37 schreef moussy het volgende:
[..]
wat hebben de vrouwen dan aan jou als de relaties zo vorige eeuw zijn
Ehm... tell me.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bel 0906-Thunderchild...
Goed advies komt altijd te laat . . .quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Had je me dat niet kunnen zeggen voor de problemen bij mijn relatie kwamen
Helemaal niks . . .quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:37 schreef moussy het volgende:
wat hebben de vrouwen dan aan jou als de relaties zo vorige eeuw zijn![]()
ik dacht dat het een hete sexlijn wasquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:40 schreef Kleintje het volgende:
Ehm... tell me.
Ik bel dat nummer en ik krijg stichting korrelatie.
Hoe zit dat?
En hoeveel eurocent is dat per minuut?
Sex met een vrouw kan ook, dus daar hebben we geen man voor nodigquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Om seks te hebben hoef je geen relatie te hebben
alhoewel ik het me afvraag of je voor seks tc wel wil hebben
Kom je echt niet vanavondquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Sex met een vrouw kan ook, dus daar hebben we geen man voor nodig![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kom je echt niet vanavond
(damn, dat is dubbelzinnig)
Een beetje een steek onder water hoor kleintje...quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
alhoewel ik het me afvraag of je voor seks tc wel wil hebben
Heee, spreek jij uit ervaringquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Een beetje een steek onder water hoor kleintje...
Misschien issie wel heel goed in bed!![]()
nee, ik weet het niet, maar het zou toch kunnen... Niet alle mannen zijn toch per definitie slecht in bedquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heee, spreek jij uit ervaring
Was niet als steek bedoelt, was half om half bedoelt. Beetje steek, beetje lollig.
Das mijn humor... sorry
moet je dan niet eerst overleggen of ie ook wel seks wil als je zwanger bentquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Nee, dat weet ik ook wel. Ik blijf alleen bij mijn vent om de seks![]()
Oe jee, dat kun je nu niet hebben met die rotkou, moet dat ding niet ontlucht worden of bijgevuld ofzoietsquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:51 schreef Neva het volgende:
hier is de verwarming volgens mij stukthermosding staat op 26
en nog blijft me verwarming koud
overleggen? Met een man?quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
moet je dan niet eerst overleggen of ie ook wel seks wil als je zwanger benten nadat je bevallen bent
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
overleggen? Met een man?
Heeft die ook rechten dan?
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:52 schreef coolbabe het volgende:
Luchtbel
Ik zag trouwens vanmorgen een poncho bij de Hans Textiel, hij was wel rrrrroze dus ik weet niet of je dat wel ziet zitten maar goed..ze hebben ze in elk geval
Jawel en zelfs meer dan alleen het aanrechtquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:55 schreef Kleintje het volgende:
overleggen? Met een man?
Heeft die ook rechten dan?
![]()
![]()
![]()
Jemig... wat een luxequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel en zelfs meer dan alleen het aanrecht![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze heeft er al 1 gekregen! Van Sugar, kwam zomaar met de post van de week echt te lief!
http://members.ams.chello.nl/w.franck/ponchoo.jpg
kippevel nummerquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:59 schreef Kleintje het volgende:
Neva, ik vul jouw songtekst uit je onderschrift (of is dat nou signature) even aan...
supermooi nummer
Heb ik iets volledig gemist? Toch een breuk?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:51 schreef Angelic1 het volgende:
Met Justin gaat het goed. Hij loopt, rent en springt weer en vorige week een foto laten maken weer en was het al voor 60% herstelt. Nog ca. 2 weekjes en dan is de breuk helemaal genezen.
wishfull thinkingquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel en zelfs meer dan alleen het aanrecht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:12 schreef Neva het volgende:
[..]
kippevel nummer![]()
ja, dat bleek een tijdje geleden al herinner ik me.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik iets volledig gemist? Toch een breuk?
Na jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Misschien is ze nog wel een net meisje en nog niet zo verpest als haar moeder![]()
owww, zie je nou hoe slecht ik ben...quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Na ja![]()
well you little devilquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
owww, zie je nou hoe slecht ik ben...
Aan wiequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef jolene het volgende:
[..]
Veel plezier, als je in de Hema komt bij de koffieshop doe dan de groeten
die vind ik zoooooooo mooi hequote:Op vrijdag 19 november 2004 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Nieuwe boekenkast/roomdivider:
[afbeelding]
Andere dingen kan ik zo snel niet vinden
Haha.. ja, dan heb je blijkbaar wat gemist. Toen we voor de tweede keer foto's gingen maken bleek er wel een breuk te zitten die ze de eerste keer gemist hadden. Het zat net onder de knie.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb ik iets volledig gemist? Toch een breuk?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:29 schreef clauwheee het volgende:
Ow enne.....wat zat er net in mn mailbox!?? Een 8.3 voor mijn tentamen van vorige week![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Danosaaaaaaa ben je ons afspraakje vergeten?![]()
Wéér maar 3 mensen op de chat. Inclusief mezelf nog wel!
![]()
zo juist is afgesproken dat we voor een feestmaand gaan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alweer een belachelijk late reactie.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:33 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Haha.. ja, dan heb je blijkbaar wat gemist. Toen we voor de tweede keer foto's gingen maken bleek er wel een breuk te zitten die ze de eerste keer gemist hadden. Het zat net onder de knie.
naar TRU ermeequote:Op zaterdag 20 november 2004 09:37 schreef daniman het volgende:
het spookt in mijn huis
vanuit het niets ging mijn stereo van Video/Dat (voor mijn computer) zomaar ineens over naar Tuner...
Sja, misschien vind jij hem wel goed. Maar ik vond het verhaal voorspelbaar, slap, weinig actie en dan gaat het irriteren dat de film ook zo goedkoop gemaakt is.quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:10 schreef Spindizzy het volgende:
Open water wil ik al een tijdje zien! Was er heel erg benieuwd naar... Dus ik kan hem maar beter op de internetvideotheek halen, zeg maar?
Al we toch filmtips aan het geven zijn: iedereen moet naar The Incredibles! Hij is leuk
Ikquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:53 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand nog iets aan 7 C1000 zegels?
Ik heb nog nooit een film gezien die ik even leuk vond als een boek
Wij gaan lekker niks doen vandaag
Mail me je adres maar ff op mun msn adres dan doe ik ze maandag op de post, ik krijg zo'n kaart ook nooit meer vol natuurlijk. Ik ga straks nog boodschappen doen dus misschien komt er nog wat bijquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:41 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ikwij doen blijkbaar niet genoeg boodschappen want ik krijg die rotkaart maar niet vol
![]()
![]()
gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:25 schreef Beaker het volgende:
Martineke!whahaha ik kan op kraamvisite komen
![]()
Je hebt hete mailquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mail me je adres maar ff op mun msn adres dan doe ik ze maandag op de post, ik krijg zo'n kaart ook nooit meer vol natuurlijk. Ik ga straks nog boodschappen doen dus misschien komt er nog wat bij![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:37 schreef danosa het volgende:
Open Water, dat gaat toch over een stel wat aan het duiken is en bij bovenkomst blijkt het schip te zijn vertrokken?
oww ik dacht uit mn knip, daar dus wel uitquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:04 schreef danosa het volgende:
ben je nu ook veel kwijt geraakt?
Ik bedoel van je gecrashde schijf?
Maak me gek zegquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:01 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Je hebt hete mail
Harstikke gezelligquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:55 schreef Martineke het volgende:
[..]
gezellig
ik kom zowat elke dag in r'kerk met me werk, ok over 1 week ff niet meer maar goed, dalijk ga je ook nog vertellen dat je bij een klant werkt waar ik komt zou zomaar kunnen
ik bij een koerier (kweet niet of die bij jou op je werk komt) met witte wagens met rode opdruk schuin eroverheen (valt erg op!) noem geen namen, maar kom op de rijksstraatweg, keurmeesterstr (en alles erom heen daar) kastanjelaan, ringdijk, boelewerf e.d.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:00 schreef Beaker het volgende:
[..]
Harstikke gezellig
bij werk jij dan en bij welke klanten kom je zoal? Beaker is wel nieuwschierig nu
Neequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:52 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik bij een koerier (kweet niet of die bij jou op je werk komt) met witte wagens met rode opdruk schuin eroverheen (valt erg op!) noem geen namen, maar kom op de rijksstraatweg, keurmeesterstr (en alles erom heen daar) kastanjelaan, ringdijk, boelewerf e.d.
Ja hoor er is ook een rode. Maar wij hebben (heel saai vind jij waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:32 schreef danosa het volgende:
Oei een triptrap Snoopy is wel erg cool!!! Welke kleur heb je, ik zou zo graag die groene willen, of de paarse, hebben ze ook een rode trouwens? en...en....en...
waar zit jij dan ergens?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:59 schreef Beaker het volgende:
Lady-wrbwoon jij ook in de buurt? Leuk zeg!
nou t was alleen een avond hoor! ik heb eigenlijk niks gedaan. ik zat erbij en ik keek ernaar. ik had wel een voorwerp ingeleverd, maar het werd er deze avond niet uitgekozen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:47 schreef jessie het volgende:
He wat leuk Lady-wrb zo'n paranormale dag. Wat heb je allemaal gedaan daar?
Oe das wel iets voor mams! *smst!*quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef jessie het volgende:
Op ned 3 nu over stofwisselingsziektes. Wel intressant.
dus je weet 't.. Geen kaarsjes op de verjaardagstaart laten branden!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:37 schreef clauwheee het volgende:
Wat een toestand ET
*kuch pctje te koop heeft staan..quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:31 schreef E.T. het volgende:
Ik wil een nieuwe pc![]()
Of iig een nieuwe (grote) HD, een nieuwe (snelle) videokaart met veel geheugen en een nieuwe geluidskaart. En als we toch bezig zijn.. doe ook maar wat extra intern geheugen..
De sims hapert steedsEn 't laden duurt echt meeeeeeeeeega-lang
![]()
En doordat ie haperde net, heeft ie m'n pauze-knop niet gepakt en nu zijn al m'n sims doodEr was brand in de keuken uitgebroken (vast een kaarsje van de verjaardagstaart).. En ze wilden nog wel zo graag nog een kindje en deden daar heel veel moeite voor (de 2 volwassenen in 't huis dus)
![]()
ik hoorde van een vriendin van mij dat je dan het beste in de koop-katalogus onder electronica op het afstandsbedieninkje kan klikken, en daar staat dan een rookmelder. Als je die koopt dan is de brandweer er binnen no time, wat dus een hoop scheelt. Ook kan je een alarm kopen tegen inbrekers (volgens die vriendin een aanrader)quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:31 schreef E.T. het volgende:
Ik wil een nieuwe pc![]()
Of iig een nieuwe (grote) HD, een nieuwe (snelle) videokaart met veel geheugen en een nieuwe geluidskaart. En als we toch bezig zijn.. doe ook maar wat extra intern geheugen..
De sims hapert steedsEn 't laden duurt echt meeeeeeeeeega-lang
![]()
En doordat ie haperde net, heeft ie m'n pauze-knop niet gepakt en nu zijn al m'n sims doodEr was brand in de keuken uitgebroken (vast een kaarsje van de verjaardagstaart).. En ze wilden nog wel zo graag nog een kindje en deden daar heel veel moeite voor (de 2 volwassenen in 't huis dus)
![]()
jawel, ik ga 3 dagen werken ipv 5quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:36 schreef Beaker het volgende:
[..]
Needat ken ik niet geloof ik! Stop je helemaal met werken of wil je het wel weer gaan oppakken als de baby geboren is?
Wat jammer dat je niet aan de beurt bent gekomen lady-wrb. Ik ben zelf nogal een zweefteef en leg voornamelijk Tarotkaarten. Sinds een paar weken ben ik met een cursus chanelling bezig waarin ik o.a. via automatisch schrift contact maak met mijn gidsen en met overledenen. Volgend keer gaan met oefenen met psychometrie (zoals die vrouw waar jij naar toe bent geweest). Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie gevenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
(of had ik dit in TRU moeten zetten? ik wil er geen discussie over starten hoor)
wat leuk slaapmeisje! is het al gelukt met dat automatisch schrift?quote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet aan de beurt bent gekomen lady-wrb. Ik ben zelf nogal een zweefteef en leg voornamelijk Tarotkaarten. Sinds een paar weken ben ik met een cursus chanelling bezig waarin ik o.a. via automatisch schrift contact maak met mijn gidsen en met overledenen. Volgend keer gaan met oefenen met psychometrie (zoals die vrouw waar jij naar toe bent geweest). Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie geven![]()
Ik vind dit soort dingen wel interessant, maar het lijkt me ontzettend eng om te doen!quote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat jammer dat je niet aan de beurt bent gekomen lady-wrb. Ik ben zelf nogal een zweefteef en leg voornamelijk Tarotkaarten. Sinds een paar weken ben ik met een cursus chanelling bezig waarin ik o.a. via automatisch schrift contact maak met mijn gidsen en met overledenen. Volgend keer gaan met oefenen met psychometrie (zoals die vrouw waar jij naar toe bent geweest). Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie geven![]()
Afgesprokenquote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even kijken of dat me goed afgaat dan kan ik misschien bij een OUD meeting even een demonstratie geven![]()
je mag ook met recht trots wezen..quote:Op zondag 21 november 2004 13:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja Zabb, BE![]()
Wat een leuke reacties! *trots is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |