Ik had het door, bedankt tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voor verschillen in tijd/moment dat ze aankomen moet je eens met Hours/Time spelen.
En de starttijden staan bij "Start".
Als dat zo is is dat alleen maar gunstig voor Tchaguine, dan kunnen monteurs tenminste geen proefritje maken als hij weer gerepareerd isquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).
Vast tijdsinterval. (Om de minuut) Maar de vrachtwagens starten vandaag voor het eerst tussen de auto's dus er kan best wel wat tijd tussen zitten omdat er wat auto's tussen zaten. (de 2e vrachtwagen hoeft dus niet 1 minuut na de eerste gestart te zijn het kan zijn dat daar wat auto's tussen zaten)quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:40 schreef komrad het volgende:
nu die andere kamaz nog ff in de problemen zien komen.
Starten ze bij dit soort etappen tegelijk of met een vast tijdsinterval??
Tijden zijn in GMT, dus het is een kwartiertje geleden en ik zie het in het "live" scherm.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef komrad het volgende:
dat is meer als een uur geleden, waarom staat dat er nog niet op en waar heb je dat gezien?
Volgens mij wel. Alleen vanavond niet, dan moeten de voertuigen het parc fermé in.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef jozef444 het volgende:
maar ehm mogen ze eigenlijk deze proef wel assistentie ontvangen van trucks in de proef zelf ook ?
je hebt gelijk, sorry ben compleet gaar, was natuurlijk de klap van Gordonquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:38 schreef ASroma het volgende:
zijn toch geen beelden van of wel?
Over de afgelopen 26 jaar gezien hebben ze volgesn mij de meeste overwinningen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef jozef444 het volgende:
mja maar t tatra team staat niet op zo'n eenzame hoogte als de kamazzen in mijn boekje maar ok
(niet dat ik t t hele jaar actief volg hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |