hehehe..... en hoe is het om weer ff "thuis" te zijn??quote:Op donderdag 16 december 2004 17:25 schreef Libris het volgende:
Godver wat is het koud!
Sinds 6:00 vanmorgen in Nederland...
Kerst is een periode die je met je familie door brengt, dus daarvoor gaat iedereen naar huis. Ik vind december altijd wel gezellig, binnen is het warm en knus!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp dat niet, mensen die met kerst terug naar Nederland gaan.
Ja als je uit de UK komt is het overal goedkoopquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:40 schreef Public_NME het volgende:
Wel zin om ff naar NL te gaan, lekker goedkoop!
Ja idd, kan niet wachten tot ik weer in mijn plaatselijke stamkroeg een flesje Heineken bestel en maar Eur 1,50 moet betalen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja als je uit de UK komt is het overal goedkoop
(daar heb ik ook een klein jaartje gewoond)
Daar ben ik het helemaal mee eens! Dinsdag vertrek ik naar Buenos Aires om daar Kerst te vieren en dan de 29ste naar Fortalza om O&N met m'n broer te vieren! Zon, warmte en de mooiste vrouwen op deze planeet! Woohoo!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp dat niet, mensen die met kerst terug naar Nederland gaan.
Als er nou één periode is dat je NIET in NL wilt zijn dan is dat wel in de winter.
Donker en koud, maar ook weer niet zo koud dat het weer leuk is (bijvoorbeeld een echte winter met sneeuw en ijs is weer wel leuk).
De zomers in NL zijn daarentegen zwaar okee. Lekker temperatuurtje en het blijft licht tot 23:00u.
in dat geval: vergeet je creditcard en condooms nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:00 schreef Individual het volgende:
[..]
(..)Fortalza (..)en de mooiste vrouwen op deze planeet! Woohoo!
Ik vind het ook koud en dan kom ik nog wel uit de winter van Granadaquote:ik ben net twee dagen terug van een week Europa
... en ja, het was &¨$%# koud !!
Ik ben vanaf de 27e in Bs ASquote:Daar ben ik het helemaal mee eens! Dinsdag vertrek ik naar Buenos Aires om daar Kerst te vieren en dan de 29ste naar Fortalza om O&N met m'n broer te vieren! Zon, warmte en de mooiste vrouwen op deze planeet! Woohoo!
De 2 K's kan ik wel plaatsen maar ik ben heel benieuwd wat je bedoelt met met Functionerende openbare orde en geestelijke cultuurquote:de criteria voor mij
Klimaat
Geestelijke cultuur
Keuken
Funktionerende openbare orde.
Singapore? Houdt ons op de hoogtequote:Op maandag 20 december 2004 08:37 schreef oYo het volgende:
* oYo sluit zich later dit jaar ook aan bij dit groepje
Exacte locatie is nog niet bepaald, maar ik onderhandel op dit moment.
Regio = Zuid-Oost Azie.
Leuk leuk leuk, wat ga je daar (/hier) doen? Die weblog heb ik opgezet met pivot (www.pivotlog.net), werkt erg fijn, maar ik ben nu bezig met een eigen systeempje opzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:35 schreef SedikitMabuk het volgende:
He Libris,
ik zit nu nog in Nl maar over iets meer dan drie maanden zit ik ook in Singapore, in ieder geval voor de komende twee jaar. Kun je een dubbele stip in Singapore zetten!
Mooie weblog heb je. Hoe begin je zoiets?
PS qwerty, hoe is het leven in Sao Paulo? Was daar paar maanden terug voor mijn werk, maar het sprak me niet erg aan. Iedereen bleef me maar waarschuwen voor gevaar en sommigen reden in kogelvrije auto's rond. Wel lekker weer en goed eten!![]()
Is een mogelijkheid.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:07 schreef Libris het volgende:
[..]
Singapore? Houdt ons op de hoogte
Misschien zit er dan ooit nog een meet in.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:42 schreef Libris het volgende:
KL is ook erg leuk, succes met het uitwerken in ieder geval
Er zit er nog eentje (Indira) in Bangladesh, misschien vakantiegaande fokkers in Thailand...quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Wel eng allemaal hoor!
Zitten er nog fokkers in de rampgebieden eigenlijk??
Met Indira is niets aan de handquote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Er zit er nog eentje (Indira) in Bangladesh, misschien vakantiegaande fokkers in Thailand...
ik las dat jij in NYC woont. Mag ik vragen hoe jij daar belandt ben? Ben er namelijk erg nieuwsgierig naar, ik zou ook heel graag in NYC willen wonen. Heb je daar werk, studeer je daar?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef jesmarus het volgende:
Whoopsie. Ik was dit forum even vergeten! Maar wel een mededeling. met de kerst ben ik in Nederland!
Verloedering van de Nederlandsche taalquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:30 schreef Vampier het volgende:
If an earthquake of this magnitude would occur in California (around the greater area of LA) more people would have died. But the big one will strike here too..... 'better there then here'... I know it sounds selfish but it's a selfish thought. It's horrible wherever!
(don't feel like typing dutch)
Ik ga werken voor mijn huidige werkgever, Rabobank, en ik ga mijn huidige werkzaamheden proberen op- en voor te zetten in Singapore. Ik heb al begrepen dat het lange dagen gaan worden, maar dat ben ik hier ook gewend. Het lijkt me een heel gave uitdaging om in zo'n andere omgeving te werken en iets voor mekaar te krijgen. Ook het wonen in Singapore lijkt me gaaf, al hoor ik daar heel verschillende verhalen over. Jij schijnt het wel leuk te vindenquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:05 schreef Libris het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk, wat ga je daar (/hier) doen? Die weblog heb ik opgezet met pivot (www.pivotlog.net), werkt erg fijn, maar ik ben nu bezig met een eigen systeempje opzetten.
Daar moet je via zijn signature makkelijk achter kunnen komen!quote:Op zondag 26 december 2004 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt LocalMotion dan wel vandaan?
Mijn hart ligt daar ook nog steeds...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:18 schreef Natalie het volgende:
zou ik graag richting Scandinavië of Finland willen. De laatste heeft echt mijn hart gestolen. Ik ga zeker nog eens terug.
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:56 schreef Libris het volgende:
mooie Aziatische meisjes met korte rokjes
Zeker niet alle Braziliaanse meisjes die ik ken hebben een dikke kont, de meeste niet zelfs. Maar die ruime week dat ik er was heb ik wel veel dikke konten gezien!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Qwerty, hebben alle Braziliaanse dames een dikke kont of lijkt dat maar zo?
Hoeft overigens niet per definitie lelijk te zijn bij een Braziliaanse
je hebt werkelijk weer eens geen flauw idee waar je over praatquote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Qwerty, hebben alle Braziliaanse dames een dikke kont of lijkt dat maar zo?
Hoeft overigens niet per definitie lelijk te zijn bij een Braziliaanse
Het weer is hier nu heerlijk, 10:00 en 26 graden, wel hoge luchtvochtigheid.... Wederom naar Thailand? Hoeveel vakantiedagen heb je per jaar?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:15 schreef KNAK het volgende:
32 graden... geen werk vandaag
ga zo rustig van werk naar de pub op mn gemakje!
...over 2 weken naar Thailand 8)
Deze maand flink chillen
Tis hier een graad of 24, lage luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:44 schreef Libris het volgende:
Het weer is hier nu heerlijk, 10:00 en 26 graden, wel hoge luchtvochtigheid....
Maar blijkbaar includeerd die ervaring in ieder geval een dikke reetquote:Op maandag 17 januari 2005 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
je hebt werkelijk weer eens geen flauw idee waar je over praat
-----------------------
Mijn ervaring met Braziliaanse vrouwen reikt verder dan dames waar je portmonee moet trekken in Fortaleza
Hier nu 29, feels like 33... gelukkig zit ik binnen in de aircoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis hier een graad of 24, lage luchtvochtigheid
TIn huntington Beach was het vandaag 29 gradenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis hier een graad of 24, lage luchtvochtigheid
Wat komt u doen in Singapret?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef SedikitMabuk het volgende:
Nog effe, 5 nachtjes slapen, en ik mag ook zweten in feels like 33 graden ....eindelijk!
Sing a Song ... hou je vast!
Ik moet inderdaad ook eens kijken naar unpaid leaves.. Collega vroeg me ok 2 weken te gaan backpacken in Tibet.. Alleen heb ik de vrije dagen eigenlijk niet. Jij hebt ook een Hari Raja op vrijdag Knak?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:44 schreef KNAK het volgende:
dinsdag
weer geen flikker te doen hier.. 2 uurtjes aanwezig zijn en dan op naar ergens waar je kan zitten in t zonnetje en wat kan zuipen
Thailand alweer ja... het is wat, heb hier ongeveer iets minder dan 2 weken per jaar vakantie en anders gewoon unpaid leaves erboven op
Asia is zoooooo veel beter dan Europa
Ik kom eerst een weekje het intellect van mijn collega's aanscherpen (of andersom, zit er dik in) en daarna mag ik een weekje op huizenjacht...en vanaf april zit ik er dan eindelijk echt voor in ieder geval twee jaar ... dan mag ik pas echt meespreken in dit topic ...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Wat komt u doen in Singapret?
Op het moment een heerlijke 24, feels like 26... (wel om 8:00 's ochtends)
Half jaartje ruilen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:36 schreef Yakko het volgende:
Monterrey, México!!
Tenminste wat anders dan London haha, ook al lijkt me dat ook wel gaaf voor een half jaar ofzo!
Ja hier in London waren ze het ook aardig aan het vieren, al mijn vrienden zaten in de Walkabout (aussie pub chain) en waren natuurlijk zo zat als een kanarie... (zoals het hoort bij echte Aussies)quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:19 schreef Fiep het volgende:
Er kan nog een stipje op de kaart bij: Perth, Australie.
Gisteren een vrije dag wegens Australia Day (of: oztreejjah deej) in het lokale dialect, dus deze donderdag had beslist een maandag-bijsmaak...
Welcome!quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:19 schreef Fiep het volgende:
Er kan nog een stipje op de kaart bij: Perth, Australie.
Gisteren een vrije dag wegens Australia Day (of: oztreejjah deej) in het lokale dialect, dus deze donderdag had beslist een maandag-bijsmaak...
Ja zij, maar ik zoek geen info.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:14 schreef Libris het volgende:
Jesmares, http://forum.fok.nl/user/history/103675, bedoel je? Nope, niet gezien.. Maar ze heeft maar 25 posts in totaal... Zoek je info over NY?
Email staat in profiel, dus je kan mailen: jesmarusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:49 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ja zij, maar ik zoek geen info.Misschien kan ze is wat posten in NY topic in TRV.
KL is een leuke stad, moet er ook weer eens een weekendje heen. Het is iets meer chaotisch dan Singapore, maar heeft zeker zijn charme... En elke keer als ik die Twin Towers zie, vind ik ze toch weer erg mooiquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef oYo het volgende:
* oYo is net terug uit KL en SG.
Ben even bij recruiters langsgeweest. Helpt altijd wel als je even persoonlijk een bezoekje brengt.
In KL ook een interviewronde gehad met een werkgever die me een voorstel had gedaan. Toch vond ie mijn looneis een beetje hoog. Even afwachten maar.
KL lijkt me best wel een uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |