Ik vind het lekker om vroeg te werken.. Als ik les moet geven begint dat om 8:30, en ben ik hier voor 8en. Als geen les, dan probeer ik hier ook vroeg te zijn, maarja het komt er toch op neer dat ik meestal tot 18:00 - 18:30 op mijn werk zit, dan uit eten en dan ook pas om 20:00 thuis...quote:Op vrijdag 19 november 2004 06:36 schreef KNAK het volgende:
Morgen!
Net wakker , 11 uur nu, heb t wel getroffen met mijn officetiming, kan UITSLAPEN, ELKE DAG!(alhoewel ik pas rond 9 a 10 uur thuis ben elke avond)
Zo ff plens water over me heen, wat van die gare muesli vreten en op naar t werk waar de naans en paratha's te liggen wachten voor lunch
...en uiteraard:
Bijna weekend![]()
![]()
Al plannen voor deze 2 dagen off daaaro in Sing- A-Pore?
merci....quote:Op vrijdag 19 november 2004 06:42 schreef Libris het volgende:
[..]
Upgedate
Wat doe je daar? Baggeren?quote:Op vrijdag 19 november 2004 07:56 schreef LookItsme het volgende:
[Ahum] * Libris in Dubai, Verenigde Arabische Emiraten....
Nee zeg, dan krijg ik vieze handenquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:01 schreef Libris het volgende:
[..]
Wat doe je daar? Baggeren?
Misschien een keer doordeweeks? Of kunnen we hier beter verder over praten in ons 'eigen' topic vanaf nu? Maar het lijkt me echt super om eens te meeten!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:23 schreef iamredleader het volgende:
Nokia
Weekend van 3-5 December zit ik net niet in Londen, ga met mijn meissie op verrassingsweekend weg, kan niks zeggen. Sorry, we moeten een andere dag vinden.
Hoe zit het met de Engelse mannen (als vrouw in Londen)? Vind het zelf wel meevallen met die algemene kennis van de Engelsen hoor. Tot nu toe weet ik in ieder geval iedereen dat de hoofdstad van Nederland Amsterdam isquote:Op woensdag 24 november 2004 14:31 schreef CANARIS het volgende:
97/ 3 regel
97% van de engelse vrouwen zijn niet om aan te zien
Maar die 3% zijn metteen de mooiste vrouwen op deze wereld.
(en pittig geemancipeerd. Wat natuurlijk ook betekend dat ze nooit van hun levensdagen in de keuken zullen staan. Daar sta jij dus , als geemancipeerde man :-) ........... Maar je kan met ze lachen en ze zuipen net zoveel als elke doorsnee man. En wat leerden wij over dronken vrouwen ? Iets met engeltjes.....)
Als het om willig zou gaan , hadden we het over een 2:98 regel
:-)
IK heb er gewerkt en ik had geen vriend onder Graduate niveau. Juist dat is zo teleurstellend.
Vraag een doorsnee Graduate of hij de kaart van Europa grof kan tekenen en daarop Nederland aankruizen.
je zult je blaue wonder nog beleven
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:54 schreef Appie_HK het volgende:
...
Chinezen mensen zijn ook niet al te slim moet ik zeggen, vooral bijgelovig.Maar de mensen zijn wel ok, het zijn soms de kleine dingetjes die mij soms kunnen ergeren hier. Laten wij het maar op cultuur verschil houden.
het eerste is totaal vreemd voor mequote:Op vrijdag 26 november 2004 08:20 schreef Libris het volgende:
(..), aan de andere kant wil ik misschien iets dichter naar Nederland. Nederland zefl staat niet in mijn top 10...
Geen zin om een langere tijd in het buitenland te zitten?quote:Op zondag 28 november 2004 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk topic!
Ondanks dat ik gewoon in Nld zit.
Ik kom eigenlijk alleen maar met reizen in het buitenland.quote:Op maandag 29 november 2004 02:43 schreef Libris het volgende:
[..]
Geen zin om een langere tijd in het buitenland te zitten?
Hier in Singapore nog alles goed... Gezellig weekend gehad, zondagochtend om 7:00 ontbijten na uitgaan met 2 vriendinnen was erg grappig..![]()
Het is trouwens lekker koel in Singapore op het moment, d.w.z. 23 graden 's nachts en 28 overdag, ben bang dat ik het over 3 weken in Nederland erg koud ga krijgen![]()
...ehh... We hebben 1 antarctische dag gehad en de rest is gewoon ijskoud!quote:Op maandag 29 november 2004 15:37 schreef Public_NME het volgende:
Was idd gezellig! Waren met z'n 7en. En Nokia, je moet je niet aanstellen! Het is pas 1 dag echt koud geweest!Wat me soms ook opvalt is dat het weer tussen bijv. noord en zuid London echt heel verschillend is. (qua regen)
Ik vind dat we nog wat vaker moeten meeten, vind het erg lekker om weer eens ff NL te praten... (doe ik veels te weinig)
Wat is de minimum temperatuur bij jou eigenlijk? Hier is het altijd warmer dan 23 graden (dus ook 's nachts). Aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in lekker de kou in te gaan, meer dan 1 laag kleren, een jas aan, sjaal om. Klinkt nu erg vreemdquote:Op maandag 29 november 2004 16:11 schreef qwerty_x het volgende:
Ik weet wat je bedoelt Libris: ik moet volgende week naar Europa en ik zie nou al tegen de temperaturen op (hier momenteel 35+, hartje zomer)
Volgens mij krijg ik een hartverzakkingl als ik de luchthaven uitstap ....
Vragen zijn goedquote:Op woensdag 1 december 2004 01:35 schreef LaZZ het volgende:
Hoe bevalt Singapore nou eigenlijk qua levensstandaard etc?
Ik ben namelijk ook van plan daar in niet al te lange termijn stage te gaan lopen/werken. Het lijkt namelijk heel vernieuwend etc. Maar is het een leuke stad? Leuke mensen? Goed eten?
En waarom willen sommigen eigenlijk niet meer terug naar Europa?
Ik weet het ja, veel vragen. Maar de wijde wereld intrekken trekt me, het settelen ergens dus ook.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ten eerste bedankt voor je lange uitleg
Nu heb ik weer meer motivatie om daarheen te vertrekken, de laatste tijd hier in Nederland is het inderdaad toch een soort angstig sfeertje. Je stapt in de trein en de mensen die durven je geeneens aan te kijken/spreken.
Dan heb ik het inderdaad vooral over de randstad. In bijvoorbeeld de provinciesteden moet ik zeggen dat het daar nog wel meevalt heb ik vandaag weer ervaren.
Maargoed, ik wijk af
Wat ik er in ieder geval uit opmaak is dat het daar gewoon heel goed vertoeven is, iets wat ik al verwachtte. Verder spreekt Azie in het algemeen mij gewoon aan. Nu alleen nog een manier vinden om daar stage te gaan lopen/ ooit een baan te vinden.
Ik zie je daar nog wel eens, misschien.![]()
-O_ de week doormiddenquote:Op woensdag 8 december 2004 08:22 schreef KNAK het volgende:
Horen jullie de zaag?
Week gaat vandaag door midden
..leuke foto's, wel mooie omgeving al zou ik er niet willen wonen![]()
Heb dat gezien met de Himalaya;s hier in het noorden van India
, ik kan niet in/tussen/naast bergen/heuvels wonen
He Public_NME, beterschap! Voel me momenteel ook niet zo lekker, steeds erg misselijk. Misschien buikgriep? Had vandaag afgesproken met Iamredleader en zijn vriendin (correctie: verloofdequote:Op woensdag 8 december 2004 10:43 schreef Public_NME het volgende:
Het enige echte Londonse weer/het harde feesten heeft zijn tol geeist... Ik ben ziekSnel weer beter worden want vrijdag komt er familie op bezoek. Voor de rest nog 2 weekies voordat ik ff een lange week naar huis ga voor de feestdagen.
@Redleader: tot wanneer blijf jij eigenlijk in London?
Ik begin al wat op te knappen. Gister/vanmorgen was ik echt gaaaar...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:05 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
He Public_NME, beterschap! Voel me momenteel ook niet zo lekker, steeds erg misselijk. Misschien buikgriep? Had vandaag afgesproken met Iamredleader en zijn vriendin (correctie: verloofde) maar heb dat helaas af moeten zeggen. Echt balen! Nog meer balen is dat ik morgenochtend een tentamen heb en die ECHT niet kan missen. Hopen dat het morgen weer beter gaat!
Die kroketten waren zeker lekker! Weet niet of ik nog naar de Hems ga voordat ik naar NL ga, ga namelijk al over 8 dagen en ik zit redelijk volgepland tot danquote:Op woensdag 8 december 2004 19:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik begin al wat op te knappen. Gister/vanmorgen was ik echt gaaaar...Heb alweer eetlust etc; dus morgen maar weer aan het werk! (bijna weekend woei)
Jij ook sterkte! Ga denk ik voordat ik naar huis ga ook nog wel keertje naar de Hems. (die kroketjes waren toch eigenlijk wel heel erg lekker)
Niet overdrijven. Ik kwam na 2 jaar California (Zomers: 30+ graden, s'winters vaak nog rond de 20, momenteel 17, 18 graden) weer terug in Nederland voor 10 dagen en vondt de kou en de regen eigenlijk wel weer fijntjes...... voor een week ofzo hahaquote:Op maandag 29 november 2004 16:11 schreef qwerty_x het volgende:
Ik weet wat je bedoelt Libris: ik moet volgende week naar Europa en ik zie nou al tegen de temperaturen op (hier momenteel 35+, hartje zomer)
Volgens mij krijg ik een hartverzakkingl als ik de luchthaven uitstap ....
Het gaat weer een stuk beter gelukkig (eindelijk niet meer misselijk! Nou goed, nauwelijks...) Heb net tentamen gemaakt en ging erg goed eigenlijk! Wist overal een antwoord op te geven dus dat is wel positiefquote:Op woensdag 8 december 2004 20:42 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga de 24e pas naar huis... Ik zit het weekend ook al vol. Misschien ga ik zondag studio sport kijken... (fey vs psv)
Hopen dat je het tentamen haalt! *ben nu CL kijken*
Ah das mooi! Ben wel jaloers hoor, zou ook wel weekje eerder naar huis willen. Heb veel afspraken en erg weinig tijd... Wordt weer proppen haha.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Het gaat weer een stuk beter gelukkig (eindelijk niet meer misselijk! Nou goed, nauwelijks...) Heb net tentamen gemaakt en ging erg goed eigenlijk! Wist overal een antwoord op te geven dus dat is wel positief
Oh en wat is CL?Zal wel iets met voetbal te maken hebben vermoed ik
Ik keek gisteren naar de livestream van de bijzetting van Bernard, en toen twijfelde ik ook even of het wel een goed idee was om naar Nederland te gaan in december...quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:22 schreef KNAK het volgende:
Iedereen naar NL met kerst
Veel te koud!!
Ik luister tijdens mijn werk Nederlandsche radio en ik hoor elk uur meerdere keren hoe koud het wel niet is daar.
En dan loop ik hier in een korte broek over straat![]()
*gniffel*
Hoe is het leven in Phoenix? Ik ben er twee keer (kort) geweest, maar ik zag elke keer bijna niemand op straat, zelfs niet in downtown... Waar is iedereen?quote:Op zondag 12 december 2004 07:16 schreef M_tha_Man het volgende:
Ik woon in Phoenix, Arizona
Jij vindt dus dat wij allemaal stoer zijn?quote:Op zondag 12 december 2004 07:16 schreef M_tha_Man het volgende:
Ik woon in Phoenix, Arizona
ben ik nu ook stoer?
Winter in Helsinki is juist supervet! Het ziet er buiten misschien wat depressief uit, nogal gek heh als het megakoud en donker is.quote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef CANARIS het volgende:
De Winter. Alleen in Helsinkie ( Sorrie Nokia) is het nog depresiever.
Het leven hier is best te doen, qua klimaat is er zeker niets te klagen. Bijna nooit veel wind, wolken of regen. En lekker warm natuurlijk. Ik ben hier voor school een half jaartje dus anders dan de meeste anderen die Nederland ontvluchten uit interesse heb ik de locatie niet direct zelf uitgezocht. Ik vind Amerika eigenlijk nogal saai. Wat je zegt: net simcity, heel recht toe recht aan en je ziet geen hond op straat. Ik ben hiervoor nog nooit in Amerika geweest dus ik weet niet of dit aan de staat ligt of aan het land.quote:Op maandag 13 december 2004 09:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is het leven in Phoenix? Ik ben er twee keer (kort) geweest, maar ik zag elke keer bijna niemand op straat, zelfs niet in downtown... Waar is iedereen?
Mooie moderne stad in het beste deel van de US (SW), maar het doet me een beetje denken aan Sim City... Heel erg nieuw en niet veel te beleven of heb ik niet in de goede plaatsen gekeken?
Zeer stoerquote:Op maandag 13 december 2004 09:49 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat wij allemaal stoer zijn?
Phoenix is inderdaad saai, waarschijnlijk de meest saaie stad die ik ooit heb gezien, maar dat is absoluut niet representatief voor de rest van Amerika. Ik heb in Albuquerque gewoond (paar uur naar het oosten vanuit Phoenix) en dat is alweer een heel ander verhaal!quote:Op donderdag 16 december 2004 06:58 schreef M_tha_Man het volgende:
[..]
Het leven hier is best te doen, qua klimaat is er zeker niets te klagen. Bijna nooit veel wind, wolken of regen. En lekker warm natuurlijk. Ik ben hier voor school een half jaartje dus anders dan de meeste anderen die Nederland ontvluchten uit interesse heb ik de locatie niet direct zelf uitgezocht. Ik vind Amerika eigenlijk nogal saai. Wat je zegt: net simcity, heel recht toe recht aan en je ziet geen hond op straat. Ik ben hiervoor nog nooit in Amerika geweest dus ik weet niet of dit aan de staat ligt of aan het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |