Net als Melkert.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wees op de feiten en die logen er niet om.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets aan de kaak stellen is iets anders dan een doodsbedreiging, snap je het verschil een beetje?
Melkert is ook niet medeplichtig aan moord, dus neem dat even terug.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van Gogh is niet medeplichtig aan moord, hij waarschuwde juist voor moordenaars.![]()
Absoluut.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Je legt me woorden in de mond.
Ik verbaas me hier slechts over degenen die zich zo opwinden over de bedreigingen aan het adres van AHA, maar tegelijk de bedreigingen van Melkert goed praten. Beiden zijn verwerpelijk.
Nee, dat gebeurde pas NA de moord op Fortuyn, leugenaar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker.
Melkert stelde de politieke ideeën van Fortuyn aan de kaak en werd vervolgens met de dood bedreigd.
dus hij is voor niets met de stille trom vertrokken? als hij het anders had gezien was ie wel aangebleven. maar nee meneer is terecht weggegaan. nu heb ik je genoeg input gegeven om de zaken ook eens van twee kanten objectief te kunnen aanschouwen. einde discussie weer met jou ff.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, als je dat van Melkert volhoudt dan is de dood van Van Gogh nog veel meer zijn eigen schuld. Hoe kom je toch tot zo'n krankjorume bewering, schandalig.
Fortuyn was een moordenaar? Man, wat ben jij ontzettend inconsequent.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als Melkert.
Sorry to burst your bubble, maar je bent niet de enige die kennis heeft van de Islam.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent verblind door de islam.
Ik weet er iets meer vanaf en kennis maakt een mens minder bang.
Hij is het wel, dus ik neem niets terug. Sue me zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Melkert is ook niet medeplichtig aan moord, dus neem dat even terug.
hij is op zijn slechtst als hij zijn gelijk niet krijgt, zumquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fortuyn was een moordenaar? Man, wat ben jij ontzettend inconsequent.![]()
![]()
![]()
Ontken ik dat ergens?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef Snik het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde pas NA de moord op Fortuyn, leugenaar.
Mooi moment om te gaan eten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is op zijn slechtst als hij zijn gelijk niet krijgt, zum![]()
lol ja. maar nog ff wachten op de koerier.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan eten.
Melkert is weggegaan vanwege de bedreigingen en de intolerante sfeer in Nederland.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus hij is voor niets met de stille trom vertrokken? als hij het anders had gezien was ie wel aangebleven. maar nee meneer is terecht weggegaan. nu heb ik je genoeg input gegeven om de zaken ook eens van twee kanten objectief te kunnen aanschouwen. einde discussie weer met jou ff.
In jouw theorie is dus Van Gogh ook de schuld van zijn eigen dood. Leuk voor de familie.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is het wel, dus ik neem niets terug. Sue me zou ik zeggen.
Nee, maar jij hebt er weinig kaas van gegeten getuige je opmerkingen. Of je hebt alleen maar college van Hans Jansen gehad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar je bent niet de enige die kennis heeft van de Islam.
wat ik al eerder zei, basta met jou voor even.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Melkert is weggegaan vanwege de bedreigingen en de intolerante sfeer in Nederland.
Zolang je hem mede-verantwoordelijk houdt voor de dood van Fortuyn, ben je geen knip voor de neus waard.
Jij hebt geen koran gelezen noch ben jij opgegroeid temidden van moslims, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt er weinig kaas van gegeten getuige je opmerkingen. Of je hebt alleen maar college van Hans Jansen gehad.
Dat is jouw conclusie niet de mijne. Verklaar maar hoe je aan zo'n waanzinnige conclusie komt. Jij noemt indirect Fortuyn een moordenaar, dat is pas echt kwalijk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
In jouw theorie is dus Van Gogh ook de schuld van zijn eigen dood. Leuk voor de familie.
Kennelijk zie jij in al je naiviteit niet de ellende die de Islam teweegbrengt in de wereld.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt er weinig kaas van gegeten getuige je opmerkingen. Of je hebt alleen maar college van Hans Jansen gehad.
Hoezo niet? Die zie ik wel degelijk, net als heel veel andere ellende - maar die wentel ik niet af op mijn islamitische buurman hier in Nederland.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Kennelijk zie jij in al je naiviteit niet de ellende die de Islam teweegbrengt in de wereld.
Demonisering leidt tot moord, zeg jij. Tel uit je winstquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie niet de mijne. Verklaar maar hoe je aan zo'n waanzinnige conclusie komt.
quote:Jij noemt indirect Fortuyn een moordenaar, dat is pas echt kwalijk.
Dat doe ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die zie ik wel degelijk, net als heel veel andere ellende - maar die wentel ik niet af op mijn islamitische buurman hier in Nederland.
Vertel dat maar aan Melkert.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
Demonisering leidt tot moord, zeg jij. Tel uit je winst
Lees je eigen teksten nog eens door, dan ga ik fijn eten. Ik noem de islam niet moordenaars, dat deed Van Gogh ook niet. Wel de mensen die namens de Islam daadwerkelijk tot moorden overgingen of er toe opriepen.quote:Dat heb je toch echt verkeerd gelezen. In de opmerking waarop jij zo hysterisch reageerde zei ik slechts dat Melkert louter terechte kritiek op Fortuyn gaf, weer een reactie op dat jij zei dat Van Gogh louter terechte kritiek op de islam gaf, of zoals jij de islam dan noemt: moordenaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |