er zijn nog steeds veel (en lange) filmpjes, maar wel hele rete coole!!, en maak je over de verhouding filmpjes/zelf spelen maar niet druk, dat zit wel goedquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Ja joh..net als bij MGS wanneer je in die ventilatieschacht ligt te kijken naar hoe die chick in der lingerie aan t stretchen is![]()
Hoe is de verhouding filmpjes/zelf spelen eigenlijk? Bij MGS2 waren t echt teveel filmpjes..![]()
T was sowieso al kut met die gare Raiden,,.. ook al was t dan misschien geen vr training..t blijft een pussy imo.![]()
De verhouding filmpjes/zelf spelen is een stuk beter dan bij deel 2. Verder zijn alle cutscenes dit keer ook echt leuk om naar te kijken! Geen dom filosofisch geblaat meer, maar pure actie! Er zijn wel meer filmpjes dan in 2 (en 1) maar er is ook veel meer gameplay en de totale omgeving is véél groter. Dit is ook de eerste MGS waarbij je amper codecgesprekken krijgt. Hier moet je zelf de codecgesprekken aangaan, maar ook hier is dit veel leuker dan bij vorige delen. Ik heb af en toe zelfs in een scheur gelegen bij MGS3 tijdens (vrijwillige) codecgesprekken!quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef Odin83 het volgende:
Ja joh..net als bij MGS wanneer je in die ventilatieschacht ligt te kijken naar hoe die chick in der lingerie aan t stretchen is![]()
Hoe is de verhouding filmpjes/zelf spelen eigenlijk? Bij MGS2 waren t echt teveel filmpjes..![]()
T was sowieso al kut met die gare Raiden,,.. ook al was t dan misschien geen vr training..t blijft een pussy imo.![]()
nou als je voor mgs2 kiest kun je het raiden masker houden, maar ik weet niet wat er gebeurd als je nooit MGS gespeeld aankliktquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef peristilius het volgende:
Ik ben nu net aangekomen in Groznygrad (?) en vind het echt een vet spel, alleen jammer dat het op normal zo ontzettend makkelijk is. Ga hem waarschijnlijk nog wel een keer op hogere moeilijkheidsgraad spelen.
Weet iemand trouwens wat het verschil is als je aan het begin kiest voor:
- Nooit MGS gespeeld
- MGS1
- MGS2
Heb maar voor MGS 1 gekozen... die vind ik nog steeds het best
Ik heb met mgs1 het raiden masker ook?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:25 schreef Cerby het volgende:
[..]
nou als je voor mgs2 kiest kun je het raiden masker houden, maar ik weet niet wat er gebeurd als je nooit MGS gespeeld aanklikt
Dan doe ik de volgende keer maar I like MGS2quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:32 schreef Cerby het volgende:
[quote]Op donderdag 17 maart 2005 20:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op gamefaqs.com.
What do you like?
When beginning a new game you are prompted with three questions:
"This is my first MGS game"
"I like MGS1"
"I like MGS2"
Selecting this is my first MGS game has the regular opening. Selecting I like MGS1 has Snake with no beard in the opening. Selecting I like MGS2 gets you a special intro.
De eerste keer dat ik 'm speelde had ik ook "I like MGS2" geselecteerd en ik schrok me rot tijdens de eerste paar minuten van het spel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef peristilius het volgende:
Dan doe ik de volgende keer maar I like MGS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zo goed vind aan MGS3 is dat je zo'n beetje gedwongen wordt ècht te sneaken. Bij vorige Metal Gear Solids (ik heb de originele Metal Gears helaas nooit gespeeld) kwam je er nog wel eens mee weg om alles en iedereen neer te knallen. Hier wordt het je een stuk moeilijker gemaakt en je moet je echt aanpassen aan de omgevingen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef MSXUser het volgende:
Van alle Metal Gear delen (incl. MSX), vind ik dit veruit de moeilijkste. Ik ben geen fanatiek gamer en misschien ligt het daar ook wel aan. Wel handig dat je in Snake vs Monkey in ieder geval een beetje kunt oefenen wat betreft snelheid en dergelijke
'Sons of Liberty' wandelde ik zo'n beetje door, bij 'Snake Eater' heb ik in het begin al zoiets van: "Ok... en nu??". Heeft er vooral mee te maken dat je nu op veel meer dingen moet letten in vergelijking met andere delen en volgens mij heeft de vijand nu ook veel betere ogen en oren.
Maargoed, doe ik er wat langer over... uitspelen zal ik het (net als alle andere delen op een eerlijke manier).
Klopt.. bij 'Sons of liberty' had ik nog wel eens zoiets van: 'hoezo besluipen en dergelijke, terwijl 1 schot met de M9 een stuk efficienter is?'quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef P-Style het volgende:
Wat ik zo goed vind aan MGS3 is dat je zo'n beetje gedwongen wordt ècht te sneaken. Bij vorige Metal Gear Solids (ik heb de originele Metal Gears helaas nooit gespeeld) kwam je er nog wel eens mee weg om alles en iedereen neer te knallen. Hier wordt het je een stuk moeilijker gemaakt en je moet je echt aanpassen aan de omgevingen!
ik vind 2 nog steeds het vetst...dat sneaken ligt met niet zo als het zo overdreven moet...quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
De verhouding filmpjes/zelf spelen is een stuk beter dan bij deel 2. Verder zijn alle cutscenes dit keer ook echt leuk om naar te kijken! Geen dom filosofisch geblaat meer, maar pure actie! Er zijn wel meer filmpjes dan in 2 (en 1) maar er is ook veel meer gameplay en de totale omgeving is véél groter. Dit is ook de eerste MGS waarbij je amper codecgesprekken krijgt. Hier moet je zelf de codecgesprekken aangaan, maar ook hier is dit veel leuker dan bij vorige delen. Ik heb af en toe zelfs in een scheur gelegen bij MGS3 tijdens (vrijwillige) codecgesprekken!Ja... MGS3 is wat mij betreft in ALLE opzichten beter dan z'n voorgangers! Een echt topspel.
ik speelde em op normal en ik heb het eerste half uur gesneaked...daarna niet meer, gewoon knallen, en strotjes doorsnijden...bijquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat ik zo goed vind aan MGS3 is dat je zo'n beetje gedwongen wordt ècht te sneaken. Bij vorige Metal Gear Solids (ik heb de originele Metal Gears helaas nooit gespeeld) kwam je er nog wel eens mee weg om alles en iedereen neer te knallen. Hier wordt het je een stuk moeilijker gemaakt en je moet je echt aanpassen aan de omgevingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat puur door recht op de vijand af te stappen en em te pakkenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Als ik zo de reacties poll en de reviews moet geloven is deel 3 de beste uit de reeks ! Ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 20 maart 2005 14:39 schreef Markster het volgende:
Deel 1 vind ik nog steeds de beste. Misschien veranderd dat als ik zelf MGS3 krijg.
Ik heb hem even bij mijn zwager mogen spelen, en de eerste indrukken waren meer dan goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik zo de reacties poll en de reviews moet geloven is deel 3 de beste uit de reeks ! Ben ook erg benieuwd
In deel 3 moet je echt heel veel geduld hebben is mijn conclusie. Elke stap die je zet kan je laatste zijn. Daarnaast moet je met veel meer zaken rekening houden wat betreft Snake's gezondheid, kan electronische apparatuur onbruikbaar worden (bijv. lege batterijen), enz. Het is niet meer domweg in de rondte maaien, wat je dat in vorige delen wel kon overwegen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Als ik zo de reacties poll en de reviews moet geloven is deel 3 de beste uit de reeks ! Ben ook erg benieuwd
ik vind 2 persoonlijk beter...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik speel het ook op die manier, maar dan is het een beetje te makkelijkquote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind 2 persoonlijk beter...
de camera van 3 is zo nu en dan irritant, en dat kruipen door het gras en niks killen is niks voor mij, ik speel het dus gewoon alla 2, nek doorsnijden en weer door
jammer aleen dat die twin snakes remake zo vernaait is, elke cutscene is een rip off van de matrix en alle extra moves die je hebt maken het spel TE makkelijkquote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik speel het ook op die manier, maar dan is het een beetje te makkelijk
Ik vind hem beter dan 2, maar 1 is nog steeds de beste
Overal zijn die dingen wel te krijgen, ik heb mijn meeste supressors echter van soldaatjes "gejat"quote:Op zondag 20 maart 2005 23:58 schreef BDisOKE het volgende:
Weet iemand trouwens of ik ergens nog een supressor voor mijn guns kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind juist MGS: 2 vele malen cooler dan MGS:1. Al dat gezeur altijd over teveel codec gesprekken / teveel filmpjes / raiden is gay.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
De verhouding filmpjes/zelf spelen is een stuk beter dan bij deel 2. Verder zijn alle cutscenes dit keer ook echt leuk om naar te kijken! Geen dom filosofisch geblaat meer, maar pure actie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |