Hey je verbreekt de "quote:Op donderdag 18 november 2004 22:34 schreef mhr-zip het volgende:
Ooit wel eens een kapotte Toyota Corolla gezien?
Ik wel, Ik wel :p
Al kijk ik niet eens vreemd op, als tie nog zou starten ook.
Is dat weer nieuw? Ik ben 3 dagen ziek geweestquote:Op donderdag 18 november 2004 22:37 schreef babba het volgende:
[..]
Hey je verbreekt de "! " -reeks
![]()
De concurrent uit de sloot vissen jaquote:Op donderdag 18 november 2004 22:40 schreef Sportguy het volgende:
Mooie reclame voor dat bedrijf van Michael Long.
volgens mij is het een toyota carollaquote:Op donderdag 18 november 2004 22:26 schreef Intelligence het volgende:
Ik snapte m al niet...een peugeot aan t takelen
recente foto?
Op de 2de foto zie je hem links van het hondje.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:14 schreef Furby het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waar de machinist is gebleven. Ik kan 'm niet zien op de foto waar de mercedes gaat kijken of er meer auto's op de bodem liggen.
[afbeelding]
Idd., het zag er op die voorgaande foto al naar uit dat het fout zou gaan, zal wel zo slim geweest zijn om er af te springen.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Op de 2de foto zie je hem links van het hondje.
Nou, gezien de hoek tussen de steunpoot en het chassis van de mercedes, lijkt het er mij wel verdacht veel op dat die wel afbrak...quote:Op donderdag 18 november 2004 23:14 schreef Furby het volgende:
Het is niet de arm van de mercedes die brak overigens. Zo te zien heeft hij z'n pootje net op de rand gezet en is die over de rand geschoten, de truck (mercedes) viel ook niet om toen hij al 2 meter boven het water hing.
Wat ik me wel afvraag is waar de machinist is gebleven. Ik kan 'm niet zien op de foto waar de mercedes gaat kijken of er meer auto's op de bodem liggen.
Is you username niet wat te lang boefke?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:16 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
De heer long gebruikt trouwens iets zwaarder materiaal als de eerste takelaar/sleper/duiker
Zover naast het middelpunt van die lichte truck gaan takelen kan eigenlijk niet goed gaan/
(Vooral ook omdat de auto die ongeveer 1,2 ton weegt nu nat is en vol zit met water)
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Het mooiste is nog dat dit belgen betreft wheheheh
Ik gok op ieren... Al die lochs en rechts sturende vrachtwagens in belgiequote:Op vrijdag 19 november 2004 10:18 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou bij?
Inderdaad.. en raar ook dat die mensen er maar gewoon bij staan te kijken terwijl dat ding erin geflikkerd was..quote:Op donderdag 18 november 2004 23:14 schreef Furby het volgende:
Het is niet de arm van de mercedes die brak overigens. Zo te zien heeft hij z'n pootje net op de rand gezet en is die over de rand geschoten, de truck (mercedes) viel ook niet om toen hij al 2 meter boven het water hing.
moeten ze hem tegenhouden of eruit trekken dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.. en raar ook dat die mensen er maar gewoon bij staan te kijken terwijl dat ding erin geflikkerd was..![]()
Nou, misschien zit er iemand in?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
moeten ze hem tegenhouden of eruit trekken dan?
Ehm... Nee... want dat is niet zo.quote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Iedereen zit wel schaapachtig te lachen, maar niemand die effe bedenkt dat de chaffeur er nog weleens in zou kunnen zitten?
Wat niet wegneemt dat de vrachtwagen hem/haar een flinke optater in het gezicht kan hebben gegeven...quote:Op zondag 21 november 2004 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ehm... Nee... want dat is niet zo.
Besturing van de kraan is altijd vanaf de buitenkant en niet vanuit de cabine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |