quote:Op donderdag 18 november 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Jij ben net een minuutje eerder :')
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:44 schreef PatrickM het volgende:
Maareh, dit zijn ook nog twee liefdes
Suzuku Marauder 1600:
[afbeelding]
Suzuki Intruder 800:
[afbeelding]
En die zit mij ook vele malen beter dan de 1500...quote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja ik vind KTM's mooi.
Dus van alle fokkers hebben wij samen een niet-gelijk-maar-alleenstaande-smaak.![]()
Heel mooi die choppie's dus.
![]()
Die Intruder 800 ziet er trouwens wel lekker dik uit.
Hoe kom je daarbij, pannenkoek?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Patrick281 het volgende:
alleenstaande-smaak.![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet nog slapen
Maar ik ben te hyper
¤13.750,-quote:De tijd dat KTM uitsluitend terreinmotoren maakte, ligt ver achter ons. Momenteel richt de Oostenrijkse fabrikant zich ook nadrukkelijk op de weg, zoals blijkt uit de Super Duke.
Ik heb al ontbeten inclusief koffie (anders krijg ik knor in mijn buik en lukt slapen ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem nog een koffie dan.
![]()
Wat heb je in hemelsnaam uitgevreten.![]()
Ik ben meer andersom, niet meer moeten slapen en super relaxed.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:07 schreef hollander172 het volgende:
Hoe kom je daarbij, pannenkoek?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:21 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb al ontbeten inclusief koffie (anders krijg ik knor in mijn buik en lukt slapen ook niet)
En ook al gedoucht
Ik rol zo mijn mandje in hoor ook al ben ik vrijquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja dan is je biologische rikketik net zo van slag als je mentale gesteldheid.
![]()
Weltrusten over 4 uurtjes dan. Verder zeker vrij vandaag.This I hope..
En dat is zielig ..quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:21 schreef ondeugend het volgende:
(anders krijg ik knor in mijn buik en lukt slapen ook niet)
Knor in mijn buik is erger inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat is zielig ..
[afbeelding]
En niet goed voor je vetpercentage.
Ik wil je wel een douw klap-voor-je-kop-geven, dan slaap je gelijk lekker diep.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik rol zo mijn mandje in hoor ook al ben ik vrij
Helaas dat plezier ga ik je niet gunnenquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een douw klap-voor-je-kop-geven, dan slaap je gelijk lekker diep.![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:37 schreef ondeugend het volgende:
Helaas dat plezier ga ik je niet gunnen![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:19 schreef ZX9R het volgende:
Speciaal voor Pep:
[afbeelding]
[..]
¤13.750,-
http://www.990superduke.at
Wie denk je dat die als eerste hier gepost heeft @ forum?quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
Had je die mooie supersport al gezien van KTM ?
Voorlopig alleen test/conceptmotor om te kijken of er publieke belangstelling voor is.
Waarom die lui al meer dan 10 jaar in de GP's meerijden met wegracers was mij altijd al een raadsel.
Dat doe je als merk om je verkopen te promoten.
Hier vannacht ook ! Natte sneeuw, hagel, regen en onweer !quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
Het was trouwens een apart sfeertje net in de auto ..
Toen ik de Botlektunnel hier uitreed begon het gigantisch te waaien en te hagelen..
.. en er kwam ook nog even bliksem bij.![]()
[afbeelding]
Huh ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:50 schreef ZX9R het volgende:
Hier is op dit moment alles wit
klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:50 schreef ondeugend het volgende:
Hier vannacht ook ! Natte sneeuw, hagel, regen en onweer !
Wel gezellig altijd
Volgens mij is dat hagel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:51 schreef ondeugend het volgende:
Huh ?
Hagel of sneeuw ?
* naar buiten kijken gaat
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Ehmm .. jij..quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:46 schreef ZX9R het volgende:
Wie denk je dat die als eerste hier gepost heeft @ forum?
[afbeelding]
Het lijkt wel het regenseizoen. De afgelopen dagen was natter dan ooit.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:50 schreef ondeugend het volgende:
Hier vannacht ook ! Natte sneeuw, hagel, regen en onweer !
Wel gezellig altijd
Als je de Renault Clio reclame mag geloven is dat ook zo.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
Het lijkt wel het regenseizoen.
Natuurlijk wel !!quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk wel !!
Iglo's bouwen, sneeuwballen gooien, inpeperen, ijsbanen maken en ravotten !
En het allermooiste ........ je voetstappen zetten in verse sneeuw
Je moet sneeuw niet opeten natuurlijk !quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Don't eat yellow snowquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:05 schreef ondeugend het volgende:
Je moet sneeuw niet opeten natuurlijk !
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je moet sneeuw niet opeten natuurlijk !
Heb je ook nog wat nuttigs te melden?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Whehehehe sjagerijn !!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat nuttigs te melden?![]()
Slaap zequote:Op vrijdag 19 november 2004 09:10 schreef ondeugend het volgende:
Whehehehe sjagerijn !!!
Ik duik er in ... weltrusten allemaal
Ghehehe..quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:34 schreef stinkie het volgende:
Altijd fijn om een politieauto te zien worden weggetakeld door zijn collega's
quote:Hallo Pepijn
Het is jammer dat je de motor al hebt verkocht, altans voor mij, maar ik zat nog even in mij foto boek te bladeren en wat schets mijn verbazing, kijk zelf maar in de bijlage, heb deze gemaakt tijdens het Jubileum weekend van de KNMV op de TT baan in Assen, en heb toen gezegt dat ik z'n motor wilde en mijn dochter was gelijk vekocht en zie Pap die moet je kopen maar dat kaartje hing er toen niet aan, erg jammer voor mijn. Hoop dat je de reactie en de foto mooi vind.
Groetjes Henk
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:
Oh, en ook weer speciaal voor Pep:
Er staat nu ook een duurtest in van een r1100s.
ongeveer 90000 kilometer en in nieuwstaat!
kopen is goedkoper denk ik!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog 70.000 meer dan mijn R1100S. En meer dan ik ws er ooit mee zal rijden.
![]()
Stuur maar ff op dat blad.![]()
Uiteraard van beneden naar boven lezen, zijn antwoorden zijn vet geschreven.quote:Ik zou er nog maar eens goed over nadenken. Ik heb nog wel een schijfmaat in mijn la liggen. Die motor van mij past werkelijk nergens in zonder het stuur te demonteren...........
-----Oorspronkelijk bericht-----
Verzonden: vrijdag 19 november 2004 10:15
Onderwerp: RE: [Fwd: R1100S]
Ehmm ik dacht dat deze juist in de schuur paste?!
(schuin er doorheen..)
Verzonden: vrijdag 19 november 2004 10:09
Wat moet je nou met zo'n crosser. Die kan je nergens binnenzetten door het brede stuur.
Verzonden: vrijdag 19 november 2004 9:58
Als iemand de volle mep betaald.
KTM moet er komen! haha
Verzonden: vrijdag 19 november 2004 9:53
Ga je die motor nou ook weer verkopen dan?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:34 schreef ZX9R het volgende:
kopen is goedkoper denk ik!
Midden volgende week is snel genoeg.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:
in ieder geval sneller!
Hahaha.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Post is niet zo duur. Jij hebt hem toch al uit. Ik hoop wel zonder vlekken.
![]()
[..]
Midden volgende week is snel genoeg.![]()
zo te zien van de weg geraakt, kon alleen zo snel geen schade ontdekken, hij stond met de neus gedeeltelijk in de bermquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ghehehe..
Van de weg geraakt?
Kapot gereden?
Kortom: VERTEL!![]()
WTF is een schijfmaat?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Collega van mij is bijdehand ..
![]()
![]()
[..]
Uiteraard van beneden naar boven lezen, zijn antwoorden zijn vet geschreven.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:43 schreef stinkie het volgende:
zo te zien van de weg geraakt, kon alleen zo snel geen schade ontdekken, hij stond met de neus gedeeltelijk in de berm
een bevriende schijf ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
WTF is een schijfmaat?
Heb jij die ook al in je vriendenkring?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een bevriende schijf ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:59 schreef hollander172 het volgende:
WTF is een schijfmaat?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha.
Ik ga dat blad echt niet opsturen!
Dan heb ik hem zelf niet meer namelijk.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:39 schreef ZX9R het volgende:
Hij heb wel gelijk
Kicken he .. en dat iemand in dat uurtje dat je er bent er een foto van maakt en later mekaar weer zo tegen komt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
Kewl!
Gerako's RSV, mijn Z en Ralf's Fazer staan er ook nog op!
Nee dat mag hij niet want als hij al knullige fouten in de interne communicatie dan is de kans groot dat hij dat naar buiten toe ook doet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mag hij ook een typo maken. (en hij weet niet dat het gepubliceerd zou worden op het www
)
Maar het is een intern grapje, ik ben pas mijn schuifmaat kwijt en moet die steeds bij hem lenen.
(moeten nog wel eens produkten nameten, vormwerk aanbieden, binnengekregen monsters vertalen naar papier)
ik had geen idee, nu nog niet eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb jij die ook al in je vriendenkring?
Zeikerd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:22 schreef hollander172 het volgende:
Nee dat mag hij niet want als hij al knullige fouten in de interne communicatie dan is de kans groot dat hij dat naar buiten toe ook doet.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[...]![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:28 schreef RB het volgende:
Up date eerste dell van theorie examen gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week tweede deelkijken wat het wordt
Denk dat die klap de doorslag gegeven heeft voor het halen van het eerste deelquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Feli .. ondanks al die gedode hersencellen van afgelopen weekend.
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:45 schreef ZX9R het volgende:
Feli Ralf!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:02 schreef ZX9R het volgende:
Kut chocolademuffins van de super de boer
Zitten er 4 in een pakje.
1 zat schimmel op dus die weggepleurd. 3 over.
Eet ik de tweede, heb ik die net op, zit er een klein stukje glas in
Geen schade opgelopen, glas uit de bek en dooreten maar.
Vierde eet ik denk ik niet meer
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:28 schreef RB het volgende:
Up date eerste deel van theorie examen gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hij hep een paar saaits gevonden waarvan hij mij de linkjes zou sturen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt me een smileys hemaak je die zelf of...?
posten die handelquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:40 schreef ZX9R het volgende:
Hij hep een paar saaits gevonden waarvan hij mij de linkjes zou sturen.
Ik zit nog steeds te wachten.
sorry was het vergetenquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij hep een paar saaits gevonden waarvan hij mij de linkjes zou sturen.
Ik zit nog steeds te wachten.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt me een smileys hemaak je die zelf of...?
Ja wanneer ga jij mij daar een demo over geven ??quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als hij Imageready aan de praat heeft gekregen ..
Heb ik al 2 keer aangeboden .. bijvoorbeeld via extern bureaublad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja wanneer ga jij mij daar een demo over geven ??
via Extern bureaublad zie ik niet zitten ( heb dat soort dingen uit mijn pc gesloopt)quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ik al 2 keer aangeboden .. bijvoorbeeld via extern bureaublad.![]()
Maar je kan ook even langskomen hoor .. altijd welkom.![]()
Alleen doordeweeks moet ik slapen tussen 23:59 en 6:57.
Je meent het.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
via Extern bureaublad zie ik niet zitten ( heb dat soort dingen uit mijn pc gesloopt)
De voorlichting duurt maar 10 seconden zo simpel is het.quote:Maar ik wil best een keer langskomen om mij te laten inlichten door jou,![]()
sub]ook ik slaap tussen 23:59 en 6:57 meestal [/sub]
Voor je motormaatjes maak je toch wel even 15 seconden tijd ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je meent het.
Nee ik weet dat de meeste mensen op hun privacy gesteld zijn.
[..]
De voorlichting duurt maar 10 seconden zo simpel is het.![]()
Als ik nog eens tijd over heb dan maak ik de komende dagen ergens wel een screendumpje.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Voor je motormaatjes maak je toch wel even 15 seconden tijd ?die 5 zijn extra voor als ik het niet begrijp
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:59 schreef ZX9R het volgende:laters!
Super!! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:28 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----------------quote:Een agent houdt een Belgische motorrijder aan :
"Zozo mijnheer, dat ziet er niet best uit. uw achterband is versleten, uw
remmen werken niet en uw licht is kapot !
Dat gaat u 150 Euro kosten!"
"Akkoord," zegt de Belg,
"Maar dan moet hij wel morgen klaar zijn!"
klein beetje,quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ik hoop dat je wel weet hoe lagen in Photoshop werken.
Anders duurt het weken voordat het principe in je hoofd zit.![]()
[..]
Feliquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:28 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bandit 1200 Yoshimura is een 2004 model. En in een oplage van 75, welke ze nu ws. nogsteeds mee zitten...quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Patrick
Hier is nog een test van de door jou op de RAI geteste Bandit 1200
Bandit 1200 Yosimura uitvoering
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een ex lid die een winstje wilt boeken[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
tja...das al de 2e...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom dan nooit meer goedendag zeggen. Zijn wij zo vervelend.
![]()
Ben benieuwd wat ie nu gaat rijden...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een ex lid die een winstje wilt boeken[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
Er staat als reden dat de motor teveel uitnodigt tot hard rijden ..quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:18 schreef PatrickM het volgende:
Ben benieuwd wat ie nu gaat rijden...
Hij kent mij nog niet.quote:Weet jij trouwens wat KTM betekent?
Kein Trottl Mag's
Dit is oostenrijks voor: geen gek wil'm
Leuk he?
Jij bent dus niet gek!
Voor zover ik het me kan herinneren begon die ellende toch de week voor Sinterklaas?quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Stond'ie nog niet in de winterstalling ? Je ging scôôten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:21 schreef PatrickM het volgende:
ff een vraagje (advies), mijn voorband zit nu op ongeveer 1,5 tot 2 mm profiel. Zal ik 'm vervangen of nog niet?
Een betrokken vader staat daar bij stil zou ik dan als reply krijgen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:45 schreef hollander172 het volgende:
Voor zover ik het me kan herinneren begon die ellende toch de week voor Sinterklaas?
Ik mocht vroeger maar een week mijn schoen zetten.
Volgens mij treft jou geen blaam en volgend jaar mag je ex je wel van dat soort dingen op de hoogte stellen. (lijkt me dat zij zich ook voor kan stellen dat jij dat niet allemaal bij houd.)
Wat een bullshit, jij kan het Sinterklaasbeleid van je ex toch niet ruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
Een betrokken vader staat daar bij stil zou ik dan als reply krijgen.![]()
Ik ook, dat schoenzetten is traditioneel de week ervoor voor zover ik weet.quote:Maar ik vind het op zijn zachtst gezegt idioot dat hij al 3 keer iets in zijn schoen heeft gekregen.
Bovendien is de ME33A Laser een klote band en wil ik eigenlijk best wel aan de BT-45 aan de voorzijde...quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stond'ie nog niet in de winterstalling ? Je ging scôôten.
Volgens mij kan je er normaal nog wel even mee doen, maar t'is wel winter he.![]()
Kan verraderlijk zijn .. soms pas ineens onderweg .. zoals vorige week met die hagel onderweg naar Grûnn.
Teveel om op te noemen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:19 schreef Makster het volgende:
Hooiiiii
Nog noemenswaardige dingen gebeurd sinds ik voor het laatst heb gepost?
U vervalt in herhaling.quote:Ben er niet zo vaak meer moet ik helaas constateren![]()
Ik zag hetquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen.
[..]
U vervalt in herhaling.![]()
![]()
We hadden je wel gespot op MF trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:48 schreef Makster het volgende:
Ik zag het
Heb je een mooi voorstel gedaan, je stalt je BMW gewooon bij mij in de garage....iedereen blij
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En voor het verplaatsen (je weet nooit) neem je zeker ook de sleutel in bewaring ?
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:02 schreef Makster het volgende:
Lijkt me verstandig![]()
Hij moet toch af en toe even lekker draaien
Inderdaad, beetje jammerquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ideaal een stalling met zo'n goede stalmeester ..
Maar zelfs al was het gratiz dan was het toch even te ver. Als ik zin heb om te rijden wil ik er wel binnen 5 minuten opzitten.![]()
Hemelsbreed zitten we maar een kwartier rijden uit mekaar zo'n beetje.![]()
.. ze moesten alleen zonodig bochten en stoplichten bouwen tussen ons.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi mensen
quote:Raus had weer hele goede ideeën, heleboel kasten gekocht,
En raad eens wie dat in elkaar mag gaan zetten![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:34 schreef Makster het volgende:
Volgens mij begin in trouwens te geilen op een Kawa Z750![]()
Een naked zou voor mij geen probleem zijn, vind het zelfs wel stoerquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker.
![]()
Al zie ik jou niet zo snel op een naked rijden.
Je wil zeker een model met gouden bling bling wielen.![]()
Verder kwam ik net bij de auto.
Zie deze post.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:02 schreef Makster het volgende:
Een naked zou voor mij geen probleem zijn, vind het zelfs wel stoerVooral met een mooie Bellypan vind ik die Z750 echt opper stoer.
quote:En doe wat aan die verschrikkelijke nummerplaathouder![]()
Show off is die Z750 zeker, en knoeien doe ik op alle fietsen dus daar hangt mijn keus niet meer vanafquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Eigelijk was ik al weg... short reply dan.![]()
[..]Ja het is wel een show off naked die bij jou zou kunnen passen.
![]()
Ik ben gewoon gewend dat jij op een supersport aan het knoeien bent.
Maar neem er dan ook een KTM bij voor mij .. kunnen we samen naar het strand.![]()
[..]
![]()
!!USA-USA-USA!!
Kut Amerikanen.. hij zat er al op die houder.
Laters ..
Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Zie deze post.
nee hoor, dat ga ik nu doenquote:Op zondag 21 november 2004 03:20 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen al weer slapen zeker
Bah wat saaiquote:Op zondag 21 november 2004 03:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee hoor, dat ga ik nu doen
what the fucking fuck??quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Zie deze post.
Nee hoor, ben weer wakkerquote:Op zondag 21 november 2004 03:20 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen al weer slapen zeker
quote:Op zondag 21 november 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
Heuglijk feit ondanks dat onze tweede spaarrekening weer een historisch dieptepunt tegemoet gaat.
Het is de tweede he? We hebben er nog eentje.quote:Op zondag 21 november 2004 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]als je dat voor een andere motor deed, ok maar voor een hond
![]()
24 jaarquote:Op zondag 21 november 2004 10:00 schreef PatrickM het volgende:
check m'n ondertitel en signature![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 november 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Doe maar niet, heb nogal losse handjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
coolquote:Op zondag 21 november 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Het is de tweede he? We hebben er nog eentje.
ben benieuwdquote:Ach de hond is het geld dubbel en dwars waard, zodra ik hem heb post ik wel wat plaatjes. Het is in ieder geval geen doorsnee labrador of golden retriever.![]()
Ben opgegroeid met honden om me heen, kan me niet herinneren ooit zonder honden gezeten te hebben. Meestal 1 maar het grootste deel van mijn jeugd 2.quote:Op zondag 21 november 2004 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cooldat je zo gek op honden kunt zijn
(ben zelf meer een katliefhebber, maar er komen zeker geen huisdieren in mijn huis
)
Ik hou jullie wel op de hoogte middels een plaatje af en toe.quote:ben benieuwd
Van Harte gefeliciteerd van Raus en Mijquote:Op zondag 21 november 2004 10:00 schreef PatrickM het volgende:
check m'n ondertitel en signature
Dan moeten we jou ook feliciteren met dit heuglijke feit,quote:Op zondag 21 november 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
te melden dat ons huishouden volgende week vergroot wordt naar 4.
quote:Op zondag 21 november 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks, ik zal vanaf volgende week ook wat minder posten vrees ik. De beestjes zijn volgens de fokker al bijna niet meer te houden.quote:Op zondag 21 november 2004 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan moeten we jou ook feliciteren met dit heuglijke feit,![]()
![]()
![]()
kost da, als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 november 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
Deze is nog 2 keer duurder dan bovengenoemde rassen.
Wat is het voor een ras dan ?quote:Op zondag 21 november 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
Deze is nog 2 keer duurder dan bovengenoemde rassen.![]()
Normaal gesproken zo 1250,- minimaal. Fokker hier een stad verderop vraagt er 1500,- voor.quote:Op zondag 21 november 2004 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kost da, als ik vragen mag?
Dogo Argentinoquote:Op zondag 21 november 2004 12:20 schreef Free-Spirit het volgende:
Wat is het voor een ras dan ?
Argentijnse dog heet dat in het Nederlands.quote:Op zondag 21 november 2004 12:24 schreef hollander172 het volgende:
Dogo Argentino![]()
Weet ik maar ik verbaster het nooit naar het nederlands. (nederlands is ook niet mijn moerstaal.)quote:Op zondag 21 november 2004 12:26 schreef Free-Spirit het volgende:
Argentijnse dog heet dat in het Nederlands.
Ik weet het, "papa" is ook een bruut van ruim 60 kg.quote:Dat wordt een aardig bakbeest.
Hoe groot is je huis?
En daar gaan wij hem ook voor gebruiken, niet de jacht zelf natuurlijk maar we willen wel met hem gaan trainen. Heb al eens de "boef" gespeeld bij een bijttraining voor molossers en ondanks dat ik net er voor 7 kleuren stront scheet is het me toch goed bevallen.quote:De Argentijnse Dog (Dogo Argentino) is door de strenge en wetenschappelijke leiding van bioloog en jager A. Nores Martinez tot stand gekomen met behulp van Engelse Bulldog, Duitse Dog, Pyrenese Mastin, Bordeaux-dog, Boxer, Bull-terrier en de oerhond van Cordoba. Het ras is gefokt voor de jacht op de poema en het wilde zwijn voor de jagers in Patagonië, Gran Chaco en de Pampa's. Behalve op moed en kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, werd sterk geselecteerd op neus witte kleur (dekkleur op de Pampa's en onderscheiding van het zwarte zwijn) en grijpkracht van de kaken.
We willen wel een paar foto's van het mormel in dit topic natuurlijk he !quote:Op zondag 21 november 2004 12:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, ik zal vanaf volgende week ook wat minder posten vrees ik. De beestjes zijn volgens de fokker al bijna niet meer te houden.![]()
Anders dan menselijke babies hebben pups vanaf een week of 4 bijna geen rust meer nodig.Als ze al slapen dan is dat maar heel even en heel diep, daarna gaan ze weer.
Toch hebben ze veel ruimte nodig.quote:Op zondag 21 november 2004 12:39 schreef hollander172 het volgende:
De andere hond is maar een kleintje.Jij had toch 2 pitbulls?
Geen probleem, had er eerder al twee gepost van toen ze nog maar 4 dagen oud waren.quote:Op zondag 21 november 2004 12:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
We willen wel een paar foto's van het mormel in dit topic natuurlijk he !
Ik weet dat ze ruimte nodig hebben, we wonen in een kleine eengezinswoning overigens.quote:Op zondag 21 november 2004 12:56 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Toch hebben ze veel ruimte nodig.
Mijn hond heeft hier thuis eigenlijk al niet genoeg ruimte soms, en dan heb ik nog een open keuken en vier verdiepingen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:34 schreef Makster het volgende:
Volgens mij begin in trouwens te geilen op een Kawa Z750![]()
Ben de hele middag bezig geweest met het maken van zo'n ligkussen voor de nieuwe hond.quote:Op zondag 21 november 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:
Tis vanavond ook wel erg druk in onze topicje zo te zien![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
Pep, bij het zien van de foto van je R1100S zei m'n neefje: "Wow, die is echt vettttttttt"
quote:Op zondag 21 november 2004 19:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heej,
Na mijn digitale zoektocht naar ZXR400's, FZR400's, GPZ's, CBR600's, enz enz ben ik uiteindelijk beloond met een ernstig gave FZR600. Pics zullen snel volgen
Volgens mij was je al eerder los, kijk even een paar posts boven je naar een gekraakt account.quote:Op zondag 21 november 2004 19:30 schreef Patrick281 het volgende:Weekendpappa is weer los.
![]()
feliquote:Op zondag 21 november 2004 19:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heej,
Na mijn digitale zoektocht naar ZXR400's, FZR400's, GPZ's, CBR600's, enz enz ben ik uiteindelijk beloond met een ernstig gave FZR600. Pics zullen snel volgen
Thnx, ik ben er erg blij mee ook. Hij is compleet zwart, fel oranje velgen en een ondoorzichtig fel oranje kuipruit. Het is een monoseater.quote:Op zondag 21 november 2004 19:34 schreef Patrick281 het volgende:
Zo lopen dat soort dingen .. leuke fiets die FZR .. is het een R uitvoering ?
Wel uit kijken tot en met maart he voor die verraderlijke gladheid.![]()
Rond April gaan wij met een groot deel van de groep op het circuit rijden, dus bij deze ben je uitgenodigd.![]()
Als ik even voor iedereen mag spreken.![]()
Gekraakte account?quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij was je al eerder los, kijk even een paar posts boven je naar een gekraakt account.
quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Kan ik volgende week weer een beroep doen op je creatieve photoshop uitspattingen?
quote:Op zondag 21 november 2004 19:49 schreef Makster het volgende:
Hoooiiiiii............
Lees nu alweer voor de 4e keer iets over Zolder. Wanneer is dat het plan?
En is het op Zolder ook zo dat je een leerpak uit 1stuk (overal) dus moet hebben, en een backprotector enzo? Weet dat het bij sommige circuits namelijk verplichte kost is.
Als dat zo is zullen er namelijk niet zoveel van ons legaal op dat circuit komen
Mijn excuses.quote:Op zondag 21 november 2004 19:48 schreef Free-Spirit het volgende:
Gekraakte account?
Moet hij eerst mijn wachtwoorden kunnen raden en die zijn niet zo logisch als bij anderen.![]()
Ook jij mijn excuses.quote:Op zondag 21 november 2004 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb geen account gehacked, FS heeft zelf de postjes gedaan terwijl ik op visite ben.
Mooi, zoals je misschien had gelezen krijgen we zeer binnenkort gezinsuitbreiding.quote:![]()
Off course my friend.
Deauville is leuk als een lichte toermotor, maar niet erg spannend en flitsend qua vermogen en sturen...quote:Op zondag 21 november 2004 20:07 schreef jozef444 het volgende:
maarja nou dus ff vraagje van mijn kant een honda 650 deauville is dat een beetje fatsoenlijke beginnersmotor of ?
in april is er een aanbieding bij Zolder, pepijn weet er alles van.quote:Op zondag 21 november 2004 19:49 schreef Makster het volgende:
Hoooiiiiii............
Lees nu alweer voor de 4e keer iets over Zolder. Wanneer is dat het plan?
minderquote:En is het op Zolder ook zo dat je een leerpak uit 1stuk (overal) dus moet hebben, en een backprotector enzo? Weet dat het bij sommige circuits namelijk verplichte kost is.
Als dat zo is zullen er namelijk niet zoveel van ons legaal op dat circuit komen
Beginnersmotor zou ik niet direct zeggen (wat is daar de definitie van ?) , maar je zal inderdaad niet snel door het vermogen een wegglippende achterband hebben.quote:Op zondag 21 november 2004 20:07 schreef jozef444 het volgende:
maarja nou dus ff vraagje van mijn kant een honda 650 deauville is dat een beetje fatsoenlijke beginnersmotor of ?![]()
Lurken .. er zijn zelfs mensen die iedere dag Fok! volgen en nooit registreren.quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef hollander172 het volgende:
Rest mij nog de vraag waarom FS zolang afwezig is geweest.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in april is er een aanbieding bij Zolder, pepijn weet er alles van.
Die NTV-650 voelde meer als een middenklasse motor.quote:Op zondag 21 november 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Deauville is leuk als een lichte toermotor, maar niet erg spannend en flitsend qua vermogen en sturen...
't is maar net waar je voorkeur naar uitgaat qua rijden. Wil je sportief rijden, dan is het niets, wil je lekker rustig toeren is het een topmachine (voor een lichte machine dan). En als je er met z'n tweeen op gaat zitten houdt het vermogen ook niet echt over
Zat jij nou te fokken terwijl Topgear op een welbekend circuit bij onze oosterburen doorbracht ?quote:Op zondag 21 november 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2004 23:23 schreef PatrickM het volgende:
Tja, mijn hart klopt toch stiekum ook wel bij een supersport![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Zat jij nou te fokken terwijl Topgear op een welbekend circuit bij onze oosterburen doorbracht ?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 08:57 schreef ZX9R het volgende:
sssssttt.
er zitten hier mensen te werken.
Maar ik heb TG niet gezien. Zat in de Sixtijnse Kapel gisteravond.
Heerlijk gegeten en een flesje wijn erbij.
Maar vertel maar eens! :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
Exit Jeremy
quote:Op maandag 22 november 2004 10:08 schreef ZX9R het volgende:
De hamster eruit!
Duitse erin
Je zegt het zelf. Duitsequote:Op maandag 22 november 2004 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke, blonde, jonge Duitse !
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 10:13 schreef ZX9R het volgende:
Je zegt het zelf. Duitse
sorry Ralf
Ik krijg het idee dat er toch weinig animo voor isquote:Op zondag 21 november 2004 21:24 schreef Patrick281 het volgende:Ik heb van de week bij mijn vrije dagen alle info weggegooid met opruimen.
Maar ja info voor volgend seizoen moeten ze nog vrijgeven .. tot voor kort althans nog.
Ik houd het in de gaten.![]()
Ik meen het ook ..quote:Op maandag 22 november 2004 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik krijg het idee dat er toch weinig animo voor is![]()
als ik iets zeg dan meen ik dat ook...tuurlijk zullen we moeten kijken wat de eisen zijn en anders gaan we toch een keer naar zandvoort?
En PatrickM zit momenteel in de gevoelige fase dat wij hem even een Aprilia RS-250 aanpraten.quote:Op zondag 21 november 2004 23:23 schreef PatrickM het volgende:
Tja, mijn hart klopt toch stiekum ook wel bij een supersport![]()
Eeehm er was al een deel 10 van motormeetquote:Op zondag 21 november 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder
ik heb gewoon het oude lijstje erbij gepakt, april is nog ver weg. wie weet wat er nog allemaal kan gebeurenik hoop dat iig dat iedereen die nu op het lijstje staat mee wilt/kan
Coolquote:Op maandag 22 november 2004 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik meen het ook ..
Zandvoort is sowiezo een autocircuit.
Maar ik zal z.s.m. uitzoeken waar/wat hoe, prijzen/eisen en data.
To be continued.![]()
Expected release date somewhere around next week.
ff wachten dus totdat hij zich hier vertoontquote:Op maandag 22 november 2004 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Plo zien we ook erg weinig de laatste tijd hier totdat het woord circuit valt...
Mail maar wat je vind dan doen we geen dubbel werk.quote:Op maandag 22 november 2004 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Klasseik ga deze week ook ff op het net kijken wat ik kan vinden
quote:Op maandag 22 november 2004 13:38 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Wie reed er vanochtend op een (licht)gele motor (geen BMW) op de A13 Rdam-> Den Haag iets voor negenen tussen de file door?
Wie reed er vanochtend op een (licht)gele motor (geen BMW) op de A13 Rdam-> Den Haag iets voor negenen tussen de file door?
.. (licht)gele motor (geen BMW)
Wist dat het iemand van hier was, had die motor hier al weleens zien staan.quote:Op maandag 22 november 2004 13:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Naar welke sportschool ga jij trouwens, dat Glenn Mills (?)/Achmea ding?quote:Op maandag 22 november 2004 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
Over het algemeen kom ik <idd> niet verder dan Schiedam.
quote:Op maandag 22 november 2004 13:59 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Naar welke sportschool ga jij trouwens, dat Glenn Mills (?)/Achmea ding?
Ja, staat ook foto van in mijn fotoboek. En ik haal geloof ik wel vaker iemand van hier inquote:Op maandag 22 november 2004 13:59 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Wist dat het iemand van hier was, had die motor hier al weleens zien staan.
[..]
gaat hier ook al een beetje op het fitnesstopic lijken zegquote:Naar welke sportschool ga jij trouwens, dat Glenn Mills (?)/Achmea ding?
quote:Op maandag 22 november 2004 14:06 schreef stinkie het volgende:
gaat hier ook al een beetje op het fitnesstopic lijken zeg
Dat ik over een paar uur weer aan het oud-ijzer ga hangenquote:Op maandag 22 november 2004 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat is jouw bijdrage ..
Ga je weer aan het stuur van je gele brommer hangen dan?quote:Op maandag 22 november 2004 14:49 schreef stinkie het volgende:
Dat ik over een paar uur weer aan het oud-ijzer ga hangen![]()
Afhankelijk van de hoeveelheid regen begint het met aanlopen als warming-upquote:Op maandag 22 november 2004 14:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ga je weer aan het stuur van je gele brommer hangen dan?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 14:51 schreef ZX9R het volgende:
Ga je weer aan het stuur van je gele brommer hangen dan?![]()
Vandaag gewoon met redelijk meer geluid naar het werk gereden.quote:Op maandag 22 november 2004 15:04 schreef ZX9R het volgende:
Hoe is het daarmee afgelopen?
quote:Heb je al vervanging gevonden?
Kunt merken dat je niet zo in de koekblikken zit Pepquote:Op maandag 22 november 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jeremy Bhoe schrijf zijn naam.. ging een Mercedes Diesel met 220 pk testen of deze auto een beetje snel over de ring kon.
quote:Op maandag 22 november 2004 16:26 schreef RB het volgende:
Kunt merken dat je niet zo in de koekblikken zit Pep![]()
![]()
Het was geen mercedesHet was een Jaguar XJK diesel
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 16:42 schreef ZX9R het volgende:
Dan is het nog wel BRG oftewel British Racing Green.
Dat je het verschil niet ziet tussen een Jag en een Merc
quote:Op maandag 22 november 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
Nou je het zegt, hij had een enorme bolle chromen grill.![]()
Het kon dus ook een Daewoo zijn.
Interieur was een Jag onwaardig in ieder geval.
mijn MX-5 is British Racing Greenquote:Op maandag 22 november 2004 16:42 schreef ZX9R het volgende:
Dan is het nog wel BRG oftewel British Racing Green.
quote:Op maandag 22 november 2004 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
Luc! Een verhaaltje ..
ok, dus ga ik driftig op zoek naar een 2ehandse originele demperquote:Ik heb een open uitlaat, mag ik daarmee op Zolder rijden?
Neen, tijdens alle activiteiten van de Motorsportschool Zolder geldt een limiet van 95 DB (met uitzondering van de Moto AcXtion Days op 14 en 15 juni). Motoren voorzien van een race-uitlaat zullen bijgevolg worden geweigerd.
Vermogen valt wel mee .. koppel he .. al vanaf 2.400 toeren 80 Nm.quote:Op maandag 22 november 2004 20:41 schreef generalist het volgende:
Zo mannen, nog steeds aan het keuvelen over van alles en nog wat hiero. Hoe gaat het leventje?
Ik las dat Pat281 zichzelf een beemer cadeau heeft gedaan. Leuke machine, BMW is helemaal bezig de sport-markt op te pakken en die nieuwe fiets van P281 is volgens mij een blok op de weg met veel vermogen. Hoe rijdt het?
quote:Wanneer ik weer helemaal retour ben zal ik een KTM of een Husqvarna nemen. Ik heb inmiddels al de nodige off-road ervaring en vond dat wel heel erg leuk.
Of gewoon in een ander deel van Nederland gaan wonen waar je wat minder snel problemen hebt met de wet.quote:Misschien kan ik wanneer ik een dergelijke motor heb me eens aan de snelheid houden![]()
quote:onderwerp: fiero
Ik zag een stoer mannetje voor een fiero staan ,
ik heb echter geen geld voor de auto , maar wie weet vind dat menneke
de video wel leuk in deze link..
Groetjes , Robby Knight !!
http://www.level42collector.nl/KnightRiderHomeVideo.wmv
quote:onderwerp: r1100s
uitlaat apart te koop?
groeten
quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:21 schreef ZX9R het volgende:
doe es editten!
Je bent iig nog niet zo daadkrachtig in het Fok!ken
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:06 schreef ZX9R het volgende:
Gewoon een paar dagen te ver doorgeschoven.
volgende keer wel op vrijdag! (of op zaterdag)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:26 schreef ZX9R het volgende:
vreselijk.
En dan ? Er is geen sprake van dat je iets langer kan werken daar ?quote:nog maar 2 daagjes hier werken en ik ben weer arbeidsloos
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:37 schreef ZX9R het volgende:
Ach joh.
Donderdag ga ik naast de telefoon en achter de kompjoeter zitten.
Ga ik de hele dag bellen en afspraken maken met potentiële werkgevers.
Dan heb ik ws. binnen een paar weken weer een nieuwe baan en die tijd is wel te overbruggen zonder uitkering oid.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
Heb al een saab 90 zien staan voor ¤ 300,-
Lijkt me wel wat voor ff. (gekeurd tot april)
Echt zo'n auto voor iemand van Milieudefensie e.d.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
Heb al een saab 90 zien staan voor ¤ 300,-
Lijkt me wel wat voor ff. (gekeurd tot april)
Bomen- en hamsterknuffelaarsquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Echt zo'n auto voor iemand van Milieudefensie e.d.![]()
![]()
Terwijl juist oude auto's de meest vervuilende zijn ..
The page is currently unavailablequote:Op dinsdag 23 november 2004 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Saab 90 volgens Google.![]()
Niet gek maar hoe ga je die onderhouden.![]()
En je grasveldje achter het huis is te soppig om te landen ..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
The page is currently unavailable
Due to current high demand, the page you are looking for cannot be delivered right now.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:49 schreef ZX9R het volgende:
ik vermoed van niet![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
Your'e bloody fast.
Dat had ik gezien ja. Maar dan denk ik alsnog dat ie niet in je schuur past.quote:T'is een Kawa trouwens.![]()
Leuk vliegtuigje!quote:Zie edit hierboven trouwens.
Smakelijk.quote:*zak pinda's opentrekt wegens schreeuwhonger*
Lag nog in de kofferbak van afgelopen weekend.
quote:Minicross LEM automaat
Prijs: Bieden
Beschrijving: TK Minicrosser merk LEM automaat
In zeer goede staat
Vervangen zijn alle lagers vh motorblok, alle keerringen, zuiger, achterwiellagers, remmen, ketting, tandwielen, carburateur, verder een nieuwe race koppeling en carburateur.
De voorvok is gereviseerd.
Verder is de motor in goede staat.
De crosser is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.
Nu te koop wegens aanschaf 80 cc.Inruil 80cc kleine wielen bespreekbaar
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
Kunnen jullie samen door de duinen gaan raggen![]()
.. en vlak daarna heeft hij zelf al een andere advertentie gezet met een linkje.quote:Heej! Dit lijkt erop, maar is het niet helemaal. Het motorblok op deze motor
is wat 'gevoeliger'. Dit model heb ik ook getest, maar was niet wat we
zochten. Ik zet er vandaag ook 1 op marktplaats om daar eens te checken.
110cc, EUR. 750,= inc. BTW
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:31 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik zal ook eens even gedag zeggenRaar als je een dagje of een paar daagjes mist.
Wat opzich ook weer geen gek idee is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
Kunnen jullie samen door de duinen gaan raggen![]()
Nee nog niet helemaal, maar doe het nu rustig aan. Ik moet wel want ik wil geen motorrijles meer missen. Nog een paar weekjes en dan heb ik al examen. Ik moet het dan gewoon halen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie hebben weinig gemist hoor. T ís fokking stil hier.
De klap van vorige week al een beetje te boven ?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee nog niet helemaal, maar doe het nu rustig aan. Ik moet wel want ik wil geen motorrijles meer missen. Nog een paar weekjes en dan heb ik al examen. Ik moet het dan gewoon halen!
of een jointje...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
slecht idee: Drink een borrel voordat je gaat rijden! Dat ontspant je
Vertel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:00 schreef Rausdouwer het volgende:
of een jointje...![]()
Ik zit een beetje vol van die pinda's.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:03 schreef ZX9R het volgende:
lunch![]()
Het ging toch om middelen om je te ontspannen voor het examen? Verstandig is het niet natuurlijk. Ik denk dat ik de zenuwen zo maar de baas moet zijn, maar het valt niet mee. Nu heb ik er nog niet zo'n last van want ik heb nog een paar weekjes, maar het komt wel dichterbij. Als ik dit nou ook mooi in 1x kan halen dan kan ik lekker op mijn eigen CBR rijden!quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertel.![]()
[..]
quote:Ik zou geen automaat nemen als ik jou was. Hoe oud is je zoontje? Automaat
rijden is wel makkelijk, maar de lol is er een beetje snel af. Als hij het
leuk vind en ermee door wil, moet hij straks ineens leren schakelen, wat
weer ten koste gaat van zijn techniek.
Deze mini-motoren zijn behoorlijk fel. Ik trek hem in zijn 2, als ik een beetje
mijn best doe, nog op het achterwiel. Is 110cc he.
Voor 1 weekquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Als ik dit nou ook mooi in 1x kan halen dan kan ik lekker op mijn eigen CBR rijden!![]()
ik weet wel zeker dat je het zonder ook heel goed kan dus lijkt me niet verstandig om een joint te roken voor je examen,quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het ging toch om middelen om je te ontspannen voor het examen? Verstandig is het niet natuurlijk. Ik denk dat ik de zenuwen zo maar de baas moet zijn, maar het valt niet mee. Nu heb ik er nog niet zo'n last van want ik heb nog een paar weekjes, maar het komt wel dichterbij. Als ik dit nou ook mooi in 1x kan halen dan kan ik lekker op mijn eigen CBR rijden!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Het ging toch om middelen om je te ontspannen voor het examen?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:19 schreef ZX9R het volgende:
Voor 1 week
Zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij wil hij Raus verliefd maken op dat ding en er zelf met de CBR vandoor.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:23 schreef ZX9R het volgende:
krentenbollen en pakje vifit vitamel zijn al weer op
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij wil hij Raus verliefd maken op dat ding en er zelf met de CBR vandoor.![]()
Daar kan ik niet op leven ..quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef ZX9R het volgende:
Voor mij is dat zelfs een combo van ontbijt en lunch!
mijn eetpatroon:quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
Daar kan ik niet op leven ..
1 uur na een goed ontbijt moet ik een dergelijk tussendoortje hebben.
[sub]Sinds wanneer zitten er belangrijke voedingstoffen in krentebroodjes.. die bovendien je maag echt een beetje vullen de komende uren.. dit zijn zogenaamde lege calorieen ..Verteerd ook veel te snel om een energy boost te geven enkele uren.
Met de lunch eet ik 4~6 bruine boterhammen met beleg. (tonijnsalade bijvoorbeeld)
En daar komt wat groente bij -in de regel een paprika en een tomaat, elke 3 dagen afgewisseld door een zak sla.![]()
Wat tist?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat maar,![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat maar,![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef ZX9R het volgende:
off-road on on/all-road?
speciaal gevonden voor Pep.
Maksterkloonquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:![]()
De naam en ondertitel van de Topicstarter ..
![]()
Could be' benne allemaal rare toppieke's waar het menneke een respons in gedropt hebbe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:31 schreef ZX9R het volgende:
Maksterkloon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |