[sub ] TEKST [/sub ]quote:Op zondag 26 december 2004 21:30 schreef jessie het volgende:
Hoe krijg je die kleine lettertjes? En zou dat bovenaan bij het handige dingen topic kunnen?
Is op zich een heel goed idee. Maar vanuit hogerhand is besloten om eigenlijk het liefst maar 1 sticky per subforum te hebben (+af en toe een tijdelijke). Vandaar ook dat onze FAQ en historie is samengevoegd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef Luckepuk het volgende:
Is het geen idee om ouders verjaardagstopic deel 9 sticky te maken? Door dat ie elke keer wegzakt vergeet ik er in te kijken en mis dan vaak verjaardagen (vaak?? altijd..) en volgens mij ben ik daarmee niet de enige....
Eentje maar? Je gooit er gelijk 185 op de schrootquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef poemojn het volgende:
Er mag een speeltuinbankje weg..Het Speeltuinbankje - nr 185
Ja goh, hoe doen jullie dat eik? Ik wil alles wel sticky maken volgens mij op FEE.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:Jullie zijn wel HET subforum met de minste stickies
HULDE
Tijdje terug een gesprek over geweest in + en aan de hand daarvan hebben we de stickies die we al hadden hier samengevoegd tot eentje.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:15 schreef dutchie het volgende:
Ja goh, hoe doen jullie dat eik? Ik wil alles wel sticky maken volgens mij op FEE.![]()
Daar was ik nou zó bang voorquote:
Hoe je die blauwe jompel meisje maken kan, kan ik ook nergens vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:Jullie zijn wel HET subforum met de minste stickies
HULDE
Maare.. waar ik voor kom. Jullie overzicht mist twee smilies:= c _ /
= o O <
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |