thanxquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:44 schreef Klingon het volgende:
Garbage op 4 juni:
06-04-05 Nürburgring Germany Zeppenlinfeld
WT heeft al een keer op het talent forum gespeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:26 schreef Klingon het volgende:
Within Temptation en Slipknot op vrijdag. Gok dat WT op Talent-Forum speelt en Slipknot op Alterna (ivm grote bands op de Centerstage vrijdag). Lacuna Coil speelt zondag.
Ik denk niet dat Maroon 5 op het centerstage komt te staan eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:31 schreef Klingon het volgende:
De vrijdag is een goed bezette dag. De meeste namen zijn al bekend voor deze dag, ik gok op de volgende indeling (in willekeurige volgorde):
Centerstage: Apocalyptica, Incubus, Green Day, REM, Maroon 5
Alternastage: Tocotronic, Subway To Sally, Weezer, The Prodigy, Slipknot
Talent-Forum: Still Remains, 3 Inches Of Blood, Trivum, Adam Green, Within Temptation
Apocalyptica op Centerstage zou nog evt. kunnen wisselen met Slipknot op Alterna, maar aangezien Apocalyptica al eerder op Center heeft gestaan gok ik het zo. Zie nog weinig ruimte voor Within Temptation op de Alternastage, maar ben benieuwd
Caesars trouwens ook onofficieel bevestigd, onbekend bij mij.
REM als headliner....quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:31 schreef Klingon het volgende:
REM is een headliner, Iron Maiden ook. Green Day zie ik eerder als co-headliner. Als de organisatie Limp Bizkit ook als headliner ziet, dan is het rijtje dus compleet voor de drie dagen. Toch hoop ik op zondag dat er een betere afsluiter komt
Woensdag?!?!?!?quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef diedlaughing het volgende:
Gaan er nog meer mensen al op woensdag?
Zou leuk zijn als dream theater en motorhead ook kwamen.
Motorhead vorig jaar op graspop gezien, errug vet optreden.
Lemmy rules.
dat kan ook, maar vanaf woesdag gaat de camping open Vorig jaar kwamen wij ook donderdagavond aan. Nu gaan we donderdagochtend op pad. Des te later je bent des te minder ruimte uiteraard voor je tent dicht bij het festivalterreinquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:14 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Woensdag?!?!?!?
Dit wordt mijn eerste RaR maar is het niet gewoon daar dat ja een avond vantevoren of misschien wel dezelfde ochtend aankomt daar? Net als bij andere festivals?
die rit met de shuttle duurt minimaal 1 uur...dan weet je het vastquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef Klingon het volgende:
Wij pakken donderdagochtend de trein vanuit Arnhem, natuurlijk onder het genot van de eerste biertjes. Ongeveer 2,5 uur later zijn we in Koblenz, daarna met de shuttle bus door naar de Nürburgring.
Ach, dat vind ik helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:22 schreef SCS het volgende:
Niet op R am R:Lenny Kravitz Moby Audioslave Rammstein Iggy Pop Keane Coldplay System of a Down Nine Inch Nails U2 Söhne Mannheims The Used Queens of the Stone Age Oasis Metallica Def Leppard Bryan Adams Linkin Park Duran Duran
bron
Foo Fighters vind ik wel jammer dat ze niet komen, heb ze een keer op lowlands gezien.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:32 schreef Klingon het volgende:
Foo Fighters & The Pixies komen definitief niet. Zijn exclusief bevestigd voor Highfields (ander Duits festival in augustus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |