Ho ho ho.. Ik heb 5 kaarten en 4 ervan zijn Fok!kers van het eerste uur, ze posten alleen niet zo veelquote:dat zal dan een kleine meet worden, met 4 users (die ik in dit topic tel) die zeker heen gaan
Tssss en ik dacht dat ik wat bijzonders in huis had!quote:[b]Op dinsdag 8 maart 2005 15:09 schreef Klingon het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat ze geen kaarten meer kunnen krijgen:
There are enough tickets left. The event never
was sold out. .............
toch wel goed bezig met al die vertalingen enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Klingon het volgende:
Heb de kaarten inmiddels ook binnenOp officiele site staat trouwens onder Rund ums festival nieuwe info over openingstijden camping, kassa's, armbandjes uitgaves enz. Voor de personen die geen zin hebben om Duits te lezen, zie FAQ @ http://rockamring.cjb.net
overigens komen alle campings direct rond het terrein wel volquote:Op maandag 21 maart 2005 10:07 schreef diedlaughing het volgende:
aangezien we op woensdag al gaan moet het volgens mij geen probleem zijn om die vol te krijgen
offtopic:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:18 schreef The_Hives het volgende:
offtopic:
ik zat op hattrick te kijken, maar heb jij daar ook een team?
[..]
overigens komen alle campings direct rond het terrein wel vol.
okayquote:Op maandag 21 maart 2005 10:34 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
offtopic:
Yup team Garbage? , is een combinatie van de bands Garbage en Therapy?![]()
zelfde probleem als vorig jaarquote:Op maandag 21 maart 2005 12:58 schreef Komakie het volgende:
hmmmm ik hoop dat ik iemand zo ver krijg dat ie mee gaat met me
yeahquote:
WT op Talent-Forum, lijkt met sterk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:26 schreef Klingon het volgende:
Within Temptation en Slipknot op vrijdag. Gok dat WT op Talent-Forum speelt en Slipknot op Alterna (ivm grote bands op de Centerstage vrijdag). Lacuna Coil speelt zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |