Ik ben niet zo bekend met jullie slowchat voorwaarden .. maar ik neem aan dat ik met 325 verder moet.quote:Completely restored 1967-68 Mustang fastback
New Carroll Shelby 325-horsepower 302
Reconditioned automatic or 4-speed
Air conditioning and heater
New 17-inch Edelbrock wheels with 245/40ZR17 tires
Interior
Custom deluxe vinyl black interior
AutoMeter Phantom II gauges
160 MPH reverse-reading speedometer
10,000 rpm tachometer
1 1/2-inch roll bar assembly
Eclipse stereo with CD
Exterior
Cobra emblems
Paint and stripes
Functional GT-style gas door
2 1/2-inch Flowmaster mufflers
2 1/2-inch aluminum side exhaust system
Sequential taillights
PIAA lights
PERFORMANCE PACKAGE — GT-500E ($120,000)
Engine
Shelby Performance 351/392 cubic-inches, 430 horsepower
8-quart Canton oil pan
750 cfm Holley carburetor
NOS 125-horsepower nitrous system
Hooker headers
Transmission
T56 6-speed
Heavy-duty front and rear u-joints
Balanced aluminum driveshaft
30-pound SFI-approved flywheel
Tilton hydraulic clutch kit
Rear End
Nine-inch housing with 3.50-3.90 gearing
31-spline axles
Posi-traction differential
Steering
Total Control Products power steering pump kit
Total Control Products rack and pinion steering kit
Baer Tracker bump steer adjustable tie rods
Brakes
Front: Baer 13 x 1.1-inch Track System
Rear: Baer 12 x .81-inch Touring System
Slotted, cross-drilled, and zinc-washed rotors
Adjustable rear bias proportioning valve
Electrical
MSD Ignition Control
MSD coil
Trunk-mounted battery
Fuel
1/2-inch stainless fuel line
Electric fuel pump
Fuel Safe 22-gallon fuel cell
Exhaust
Hooker Super Competition Headers
Dual 2 1/2-inch exhaust with H-pipe
Walker DynoMax 2 1/2-inch mufflers
Cooling
Griffin cross-flow radiator
SPAL 16-inch electric fan
Chassis
Total Control Products outside weld-in subframe connectors
Total Control Products center section bolt-in kit
Total Control Products shock tower brace kit
Driveshaft safety loop
4-point roll bar
Suspension
Front: Total Control Products coil-over kit
Rear: Koni gas shocks
Traction Master traction bars
Rear anti-sway bar
Lowering blocks
Wheels
PS Engineering S/C Cobra replica
Front: 17 x 8
Rear: 17 x 9.5
Interior
High performance seats provided by customer
3-inch racing seat belts
SUPER SNAKE PACKAGE — GT-500SS ($150,000)
Carroll Shelby Performance 427 aluminum engine
Shelby Vortex supercharger, 750 horsepower
Upgraded 6-speed transmission
Total Control Products suspension
Special Super Snake badging
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:41 schreef Hugster het volgende:
dit gaan jullie niet geloven!!!
Ik wordt nu (02:00 snachts) opgehaald met de 360 spider en we gaan rijden, en de garage bekijken
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 08:56 schreef Tjabbo het volgende:
MC snikkels killen de slowchat
Het nummer moet op een auto/motor/vliegtuig/boot/trein slaan oid
quote:Op donderdag 18 november 2004 08:56 schreef Tjabbo het volgende:
MC snikkels killen de slowchat
Het nummer moet op een auto/motor/vliegtuig/boot/trein slaan oid
ik denk omdat het lekker stil op de weg is en dat hij in de buurt was en de auto tot z,n beschikking heeft?quote:Op donderdag 18 november 2004 08:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zal gelijk nog even aftrappen met mijn laatste post. Als Hugster uitgeslapen is dan kan ze gelijk doorrammen.![]()
![]()
![]()
[..]
Waarom moet dat midden in de nacht.
![]()
Niet dat je daar mij niet voor wakker kan maken.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:04 schreef ZX9R het volgende:
Eigen foto van eenzelfde auto:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doet het ook .. ik heb het even uitgezocht en het is een Shelby Ford rebuild met 325 pk.
Altijd nog beter dan weer starten met een BMW325.![]()
![]()
![]()
Edit: OP maar even aangepast en verduidelijkt.
het is gisteren in 2 zinnen gebeurtquote:Op donderdag 18 november 2004 09:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk omdat het lekker stil op de weg is en dat hij in de buurt was en de auto tot z,n beschikking heeft?
fotow?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is gisteren in 2 zinnen gebeurt
"hoe laat ga je slapen?"
ikke: laat
"ik heb de 360 voor de deur, heb je zin?"
ikke![]()
ik zal ff een snapshot met adobe premiere maken, filmpje ga ik ook nog wel ff afmaken een keerquote:Op donderdag 18 november 2004 09:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
fotow?
hmmmm.. I know some other cars that would get it done 2.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:24 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, op een een bereidwillige blonde schone na, is om 2:00 uur 's nachts een Ferarri voor je deur toch het beste wat je kan gebeuren volgens mij
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:45 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ff tanken, en gassen onder de kap van de Schell, lekker echo
Is het niet de bedrijfswagen van shell?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:45 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ff tanken, en gassen onder de kap van de Schell, lekker echo
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:45 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ff tanken, en gassen onder de kap van de Shell, lekker echo
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:The engine sounds like nothing else at all. It screams, with a mesmerising note that you just have keep listening to, intently.
Mijnes :quote:Op donderdag 18 november 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Mijn favoriete auto
Alfa GT
quote:
Heb hiervoor 206cc gereden.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
kwijl
![]()
Dit was mijn autootje (en brommertjes) voordat ik ontslagen werd (financiële gronden) bij mijn vorige baas.
[afbeelding]
Ik had zelfs al een keer gereden in een GT (de 150 pk dieselaar) om hem misschien als opvolger van de 156 te kiezen.
Nu moet ik het doen met een 206
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:08 schreef Thermo het volgende:
Betere tijden komen wel weer![]()
Dan weer bella rijden![]()
Leuke bjommer ook die groeneuh![]()
Is dat niet een beetje tequote:Op donderdag 18 november 2004 11:10 schreef Thermo het volgende:
Ik wil ook 320 paardjes in me GT![]()
neequote:Op donderdag 18 november 2004 11:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te![]()
Het is toch geen achterwielaandrijver?
Kan die voorwielophanging zoveel paarden op de weg zetten dan?
op welke vraag?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:18 schreef Youp het volgende:
nee![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:12 schreef ZX9R het volgende:
ja had ik toch al gezegtquote:Op donderdag 18 november 2004 11:34 schreef Ballebek het volgende:
Hey ook_gek nu zeggen: zondag naar Duiven of niet?
Als autodelta net zo'n prestatie als bij de 147 gta 3.7 neerzet is het geen probleem.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je valt, valt het tegenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Steve-O2 het volgende:Is hier net ene bouwvakker van 3 hoog op het beton gevallen 2 ambulances en een trauma chopper
Jeremy rocksquote:Now that’s all very well and good, but the standard car cannot cope with the power from its 3.2 litre, 247bhp engine. If you even think about going near the throttle, its front wheels light up like Catherine wheels and you go nowhere in a cloud of expensive Pirelli smoke.
The trick is to trickle away from the lights, wondering why you didn’t simply buy the 1.6 litre version, and then floor it. But even then you need to be careful, because torque steer will put you straight into the nearest tree.
The fact is that you cannot put large power outputs through the front wheels alone. They’ve got their work cut out doing the steering and the last thing they need is to be distracted from the job with all those angry Italian horsepowers.
Engineers at Saab once told me that the most power you could realistically entrust to a front-wheel-drive car is 220bhp. A point they proved recently by launching an unwieldy 250bhp front-driver called the Hot Aero.
And yet here’s Autodelta putting 328bhp through those front wheels. Are they mad? Do they want to kill only their customers, or are they after people coming the other way as well? Driving a front-wheel-drive hatchback with 328bhp is like playing Russian roulette with a fully loaded gun. It’s like trying to fly a helicopter gunship while drunk: you’re going to crash, and you’re going to die.
The accident, I knew within moments, was going to be a big one, because this car isn’t ferociously fast. It’s much quicker than that. Ferrari throttle? Forget it. When you stamp on the accelerator it’s like you’ve hit the Millennium Falcon’s hyperdrive. Suddenly all the stars are fluorescent tubes.
No, really, the damn thing’s a barnacle. Normally, in a tight bend, a front-drive car will spin the inside wheel uselessly, which means the one on the outside suddenly has to do all the steering and power-handling. But obviously it can’t and you understeer off the road. But with that diff, the inside wheel doesn’t spin, it grips and grips and then it grips some more.
Yes, bumps will cause some violent tugging at the wheel, and yes, it graunches horribly while reversing at slow speed, but the upside is a whole new chapter written into the laws of physics.
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:57 schreef Thermo het volgende:
http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-1089132,00.html
[zeer mooi JC stukje]
Jeremy rocks
Wat uiteindelijk de dochter van een bekende van mij bleek te zijnquote:Op donderdag 18 november 2004 11:57 schreef jozef444 het volgende:
He ook_gek je gaat toch niet weer dat aardige meisje achter de kassa van de mac lastig vallen he ?
op die of hij 350pk op de voorwielen kwijt kanquote:Op donderdag 18 november 2004 11:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
op welke vraag?
Ik hoop op de eerste
Blijkbaar dus welquote:Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef Youp het volgende:
[..]
op die of hij 350pk op de voorwielen kwijt kannee dus
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef Youp het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk de dochter van een bekende van mij bleek te zijn
Dat zou betekenen dat je geen darkie meer kunt trekken.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Hele goede traction control misschien?
![]()
Raar dat er nog geen motorfietsen met TC zijn.Nieuwe modellen ca. 180 pk bij 170 kilo.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:54 schreef BoJo het volgende:
Oi,.. ik heb training vandaag en morgen lekker niet werken![]()
pauze is over ik ga weer![]()
![]()
Heb geen idee waar ze het over hebbenquote:Op donderdag 18 november 2004 12:30 schreef D-Devil het volgende:
[..].
Hij had het vergeten te vragenquote:Op donderdag 18 november 2004 12:40 schreef BoJo het volgende:
HUGSTER !!! ja of nee?![]()
wel dus, bmw nerdquote:Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:07 schreef Thermo het volgende:
OMG @)_#@)_()_
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=658311
"I went through a house today. ""
Whoehahaha....quote:Op donderdag 18 november 2004 13:07 schreef Thermo het volgende:
OMG @)_#@)_()_
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=658311
"I went through a house today. ""
Ja dwars door een huis gegaan manquote:Op donderdag 18 november 2004 14:27 schreef Xtreem het volgende:
omfg @ die impreza...
Stilte voor de storm ?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:47 schreef Xtreem het volgende:
't is rustig op het forum
Open jij de volgende dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef Lega-Nord het volgende:
Een goede wraak op deze streek, een MC-slowchat door een van PTA'ers openen?
Daarom ook die "quote:Op donderdag 18 november 2004 16:39 schreef BazzoS het volgende:
@Peu wat voor baard heb jij dan staan, als je met het rustig scheren nodig hebt tot 18:15?
Nog 1.5 uurquote:Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook die "" ik moet ook nog eten en mn TopShift auto tunen btw
Dames checkenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:
trianing is al bijna een uur klaar, wat doe ik nog op m'n werk![]()
dat is best een leuk planquote:Op donderdag 18 november 2004 16:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dames checken
Maar dat is fijn nieuwsquote:Op donderdag 18 november 2004 17:00 schreef BoJo het volgende:
Ik lees net dat er op wethouder Aboutaleb ook een aanslag beraamd werd
Ik heb die kerel de laatste 2 weken voor Brussaard best vaak gereden![]()
![]()
![]()
De chauffeur is altijd als eerst de lul![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is best een leuk plan![]()
ik ga alsnog gevarengeld eisen denk ikquote:Op donderdag 18 november 2004 17:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Maar dat is fijn nieuws
Daar heb ik ook geen zin inquote:Op donderdag 18 november 2004 19:34 schreef BoJo het volgende:
* ook_gek xbox aangooit![]()
Hij is wel een mediesch wonder na al die openratie,squote:Op donderdag 18 november 2004 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
Shalala
Wat een ophef over Prins Bernard, die knar is 93, wat had 'ie gewilt? De 1000 halen?
waterpoloquote:Op donderdag 18 november 2004 19:52 schreef Fugie het volgende:
de training was afgelast, het veld staat blank
nee trainer wou gewoon rondjes door de stad gaan lopen, maar de helft had alleen voetbalschoenen bij dus dat ging niet door (gelukkig)quote:Op donderdag 18 november 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waterpolo![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef Lega-Nord het volgende:
Een goede wraak op deze streek, een MC-slowchat door een van PTA'ers openen?
Dat is al een maandje of 2.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben jij toevallig de MCer die door iedereen is uitgekotst de laatse paar dagen? OF was dat nu rietvaerder?
Vertel eens wat is er gebeurdquote:Op donderdag 18 november 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is al een maandje of 2.En hij heeft zichzelf uitgekotst. Hij hoefde namelijk niet weg.
![]()
Jij hebt ws nog een laatste hersenspinsel voorbij zien komen terwijl hij eigenlijk al even weg was..
Ik wilde idd even bij de motormuizen informeren of er iemand iets meer wist over de bestelwagens van Harley Davidsonquote:Op donderdag 18 november 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is al een maandje of 2.En hij heeft zichzelf uitgekotst. Hij hoefde namelijk niet weg.
![]()
Jij hebt ws nog een laatste hersenspinsel voorbij zien komen terwijl hij eigenlijk al even weg was..
Beetje lang verhaal.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:11 schreef ook_gek het volgende:
Vertel eens wat is er gebeurd![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
wel blij dat de TT is aangepast btw![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
wel blij dat de TT is aangepast btw![]()
Kan je ondeugend niet hier heen slepenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje lang verhaal.![]()
Maar we zijn allemaal zoals gewoonlijk een beetje eigenwijs maar als iemand dat persoonlijk aantrekt en goed bedoelde adviezen als irritante betweterigheid gaat beschouwen en mensen persoonlijk aanvalt dan is het einde zoek.
En een grapje en een dolletje moet ook weer niet uit zijn verband getrokken worden natuurlijk.
Als mensen het dan niet kunnen en niet willen goedmaken .. ja dan komen partijen nooit bij elkaar.
Meer wil ik er niet over zeggen.![]()
![]()
Helaas ben ik voor jullie vandaag ook niet meer van waarde dan slechts 3-4 postjes hier.. wel de OP niet te vergeten!
Psst .. wat schuift dat ?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:28 schreef ook_gek het volgende:
Kan je ondeugend niet hier heen slepen
quote:
ben nu bellenquote:Date Time Location Status
18 Nov 2004 22:54 Arnhem Out For Delivery
had ik gelijk of had ik gelijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 07:29 schreef Hugster het volgende:
BoJo![]()
me powerbook komt vandaag!
[..]
ben nu bellen![]()
bij ons nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:52 schreef ThaFreak het volgende:
oe wat een kut tijd zeg![]()
en het is fucking koud![]()
en het heeft vannacht gesneeuwd![]()
weet niet als dat gaat lukken, moest vandaag vroeg beginnen op werkquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bij ons niet
Hey heb je vandaag tijd, kom dan een lekker bakkie koffie halen.
waar woon jij danquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:52 schreef ThaFreak het volgende:
oe wat een kut tijd zeg![]()
en het is fucking koud![]()
en het heeft vannacht gesneeuwd![]()
enschedequote:Op vrijdag 19 november 2004 09:05 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
waar woon jij dan
hier schijnt de zon
Sorry.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:06 schreef ThaFreak het volgende:
enschede![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik heb op dit moment een schijthekel aan Enschede.
komt omdat ik van de Provincie Overijssel 260 verschillende locaties heb gekregen om daar een beoordeling over te geven m.b.t. bodemverontreiniging.
Het is nog maar een paar daagjes dossierploeteren en dan is dat ook weer gedaan.
Wat een kutwerk.
Zit nu met een locatie, welke bestaat uit 26 (!!!!!!!!) dossiers.
En die locatie bestaat niet eens meer (vuurwerkramp heeft het weggevaagd)
Zo te zien vind jij het ook een kloteplaatsquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:19 schreef ThaFreak het volgende:
sorry![]()
in de winter wel......quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zo te zien vind jij het ook een kloteplaats![]()
He jammer. Het is net zo lekker rustig vanochtend. Hopen dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet niet als dat gaat lukken, moest vandaag vroeg beginnen op werk![]()
![]()
zal wel weer het nodige moeten gebeuren ben ik bang![]()
en ik ben vroeg opstaan ook niet meer zo gewend......![]()
moet trouwens ook nog een keer de supra komen bekijken![]()
Daar kun je toch ook op wachten met een vrouw achter het stuur!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:52 schreef D-Devil het volgende:
Aanrijding gehad...
Ik moet ook nog een wasstraat doenquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:52 schreef BoJo het volgende:
Ik heb weer een dagje training![]()
zo lekker man, het is bijna net zo lekker als een dagje vrij![]()
Hoelaat moeten we in Duiven zijn eigenlijk? (moet m'n auto nog door een wassstraat halen)
ik ga naar beneden, straks in m'n pauze terug.
Ohja Xtreem ik kan vanavond niet. sorry dude.![]()
ik nog een sletje, maarja ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 19 november 2004 11:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een wasstraat doen
Geen idee, vast welquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:41 schreef BazzoS het volgende:
@D-Devil: Als je stuur ineens scheef staat, heeft die aanrijding dan geen gevolgen gehad voor je stuurstangen en die zooi ?
Heb je die nog niet dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:41 schreef Kreator het volgende:
Oeh! Ghostrider 3 (incl rit tussen a'dam en r'dam) is uit!Maar dat wisten jullie natuurlijk al...
Nee, ik wist niet dattie eraan zat te komen... maarik haal em nu binnen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb je die nog niet dan?
ah okay. ik heb btw de dvd voor als je alleen de avi hebt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dattie eraan zat te komen... maarik haal em nu binnen...
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah okay. ik heb btw de dvd voor als je alleen de avi hebt.
Maar het gedoe enzo sucks altijd zo...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zit in een klein hoekje, is niet erg.. Krijg wellicht toch alles betaald.
...maar dat is niet thuis neem ik aan...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:36 schreef D-Devil het volgende:
Ik kan hier sneller uppen dan jij kan downen.
Ik kom niet buiten een select groepje topicsquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom Volvo beter is dan een Mercedes.
DUH!
Dank je.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
weetje, jij bent nog vager dan ik terwijl ik bezopen, stoned en onder de coke zit....
Mazda heeft toch ook een 1800 V6 geleverd in de MX-3?quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
Was aan het browsen op mijn pc, kom ik ineens deze pict. tegen.
Toevallig nog een toyota blok ook, maar dat zag ik later pas.
een 6 cli. 2 liter blok. erg zeldsaam en in een gelimiteerde oplage in de supra MKIII geleverd.
[afbeelding]
Klopt, met een dikke 140 peekaatjes.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mazda heeft toch ook een 1800 V6 geleverd in de MX-3?
klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mazda heeft toch ook een 1800 V6 geleverd in de MX-3?
en nog steeds.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:31 schreef PeuRac het volgende:
idd, dat was de kleinste V6 ooit![]()
Er was ook niet echt een link, maar de reden dat ik ineens bij dat mazda blok kwam was zo: Ik dacht: een 2 liter 6 cilinder is klein, maar er was nog een kleinere toch?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt.
maar wat heeft dit blok met mazda te maken?
1) toyota is niet mazda
2) 6 in lijn is niet v6
3) 2.0i is niet 1.8i
4) supra is niet mx.
Geen flame hoor, maar ik begrijp de link compleet niet.
Die dingen rijden super fijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:01 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb afgezien van die alfa![]()
Morgen ga ik kijken naar deze:
[afbeelding]
406 Coupé 3.0 V6 24v
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef ThaFreak het volgende:
mensen solliciteren hier voor een ban zie ik wel
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef ThaFreak het volgende:
mensen solliciteren hier voor een ban zie ik wel
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:27 schreef ThaFreak het volgende:
warez![]()
Smaakvol.. de 406 coupé werd in den beginnen ook naast de alfa GT getest.. echte GT's zijn het allebijquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:01 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb afgezien van die alfa![]()
Morgen ga ik kijken naar deze:
[afbeelding]
406 Coupé 3.0 V6 24v
Ben benieuwd
leven enzo,werken enzo, pc beeldscherm kapot......quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat was vanmiddag al
Dit is een automaat, da's één héél groot minpuntquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die dingen rijden super fijnben met een ex wel eens met zo'n auto een weekend weg geweest. (was de auto van mn baas). Snelle auto (rond de 7sec naar 100), en toch ruim, 4 volwassenen passen makkelijk, en de kofferbak is ook gigantisch.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
pc beeldscherm kapot......
dacht dat het forum bruin was.......met nieuwe beeldsscherm is die grijs![]()
Heb ik ook een tijdje gehad... M'n beeld was ineens helemaal roze...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
leven enzo,werken enzo, pc beeldscherm kapot......
dacht dat het forum bruin was.......met nieuwe beeldsscherm is die grijs![]()
kabeltje stukquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad... M'n beeld was ineens helemaal roze...
Rij er maar mee, en roep dan nog eens oprecht dat je de automaat vervelend vindt. Het enige is dat het een 4-traps automaat is, maar verder is die erg fijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dit is een automaat, da's één héél groot minpunt![]()
Nee, Steve-02 heeft een ban...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:07 schreef Steve-O het volgende:
Steve-0 heb een ban
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, Steve-02 heeft een ban...
kleurenkanon naar de klote...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kabeltje stuk.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Hugster het volgende:
Hey![]()
PowerBook is binnen
das klote zo'n bakbeestquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
kleurenkanon naar de klote...
Ik bedoelde eik dat die automaat 'langzaam' is. iig langzamer dan de auto die ik nu heb gok ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij er maar mee, en roep dan nog eens oprecht dat je de automaat vervelend vindt. Het enige is dat het een 4-traps automaat is, maar verder is die erg fijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:22 schreef PeuRac het volgende:
over 10min Jeremy Clarkson meeting the neigbours![]()
psst Steve-02quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:02 schreef MutZ het volgende:
Tot morgen...
ja foei enzoquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:42 schreef ThaFreak het volgende:
warez gedoe verwijderd, blijft not done op FOK!
niet direct om vragen, zeker geen torrent zaken hier plaatsen dus ook geen superdupernova......en download site van deze clients
FAQ Plains, Trains & Automobiles
Iedereen maakt wel eens fouten, ik heb hem echter al te vaak gemaaktquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
2.5![]()
balenquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:32 schreef Hugster het volgende:
Bo, dennis kan niet
Mietjequote:Op zaterdag 20 november 2004 11:25 schreef ook_gek het volgende:
* BazzoS gaat weg![]()
ik ga dood![]()
dude ik ga altijd met collegas fitnissen na m'n werkquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:12 schreef Xtreem het volgende:
En, Bo.... lekker gefitnisst?
Peu, wat/hoe/ werken?
* BoJo gisteren een A6 met klant van Haarlem naar A'dam... en daarna zonder klant van A'dam naar Arnhemin totaal zeker 2 uur file
quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:12 schreef Xtreem het volgende:
En, Bo.... lekker gefitnisst?
Peu, wat/hoe/ werken?
* PeuRac gisteren een A6 met klant van Haarlem naar A'dam... en daarna zonder klant van A'dam naar Arnhemin totaal zeker 2 uur file
ja, hopelijk blijft het droog morgenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:06 schreef Fugie het volgende:
hoimorgen meet ?
verdienen ze niet eens meer per auto?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:20 schreef PeuRac het volgende:
Volgende week veel geld verdienen![]()
![]()
![]()
2dagen voor Lathouwers Den Bosch (Opel dealer) in de Autotron auto's verkopen, 75 euro per dag, plus 45 euro per auto
![]()
Ze geven 1500 euro korting op ELKE auto. Misschien staat er nog wel een mooie auto voor jou bij BoJoquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
verdienen ze niet eens meer per auto?![]()
Dan neem je em toch mee? Kan hij zien hoe z'n papie de banden in gedrukt wordtquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:36 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn auto is niet verkocht vandaag, de koper (prijs al accoord via internet) komt misschien pas volgende week langs.
Misschien hadden jullie het meegekregen: hij zou eerst om 10:00 komen, en later was hij verhinderd en kon alleen laat in de middag komen NA het sluiten van het postkantoor .. en dat leek mij geen goed idee om iemand die in Zeeland woont -net zijn rijbewijs heeft en tussen de flitspalen woont een 3.0 liter V6 mee te geven nog op mijn naam.
Maar misschien kon hij pas laat in de middag komen omdat er ineens allemaal Fiero's staan op Marktplaats voor minder en was ik als laatste ingepland na alle andere afspraken.
![]()
Ik twijfel alleen of ik het nog wel door wil laten gaan.![]()
![]()
.. hou toch wel een beetjeveelvan dat ding.
Alleen die fokking wegenbelasting bij +1.400 kilo.![]()
Maar morgen kan ik niet meeten omdat ik om de 2 weken mijn zoontje heb van 6 jaar.
(ja ik was er best vroeg bij) Er zou van weekend gewisseld worden en toen ineens niet meer.
![]()
ik zie mn postsquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:36 schreef Hugster het volgende:
gisteren
[afbeelding]
[afbeelding]
icurve en bureau opriumen zou wel lekker zijn
opelquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze geven 1500 euro korting op ELKE auto. Misschien staat er nog wel een mooie auto voor jou bij BoJo
Ik heb een 15 pagina's lang draaiboek gekregenen het is 3 dagen trouwens, vrijdag zaterdag en zondag
ff spammen: www.autotron-occasionshow.nl
Er staan 600 auto's van alle merken, dus niet alleen Opel. En het betaald goed, dus daarom ga ik dit doen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
opel![]()
maar 1 alfaquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er staan 600 auto's van alle merken, dus niet alleen Opel. En het betaald goed, dus daarom ga ik dit doen.
Ik zie net wat de show kost![]()
![]()
daar kun je bijna een Maserati Quattroporte van kopen
Mensen met smaak kopen ook geen Opel/Deawooquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar 1 alfa![]()
Same herequote:Op zaterdag 20 november 2004 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |