Het bewuste topic is inmiddels vol. Maar als je zo'n grote bek op zet ("net zo'n dikke plaat voor je kop als die himalayasized versie van Akkersloot") getuigt het misschien wel van fatsoen als je antwoord gaf op de volgende vraagquote:woensdag 17 november 18.22 schreef Dagonet het volgende
Je blijft maar dom intolerant blaten en je 20e eeuwse opvattingen toepassen op iemand uit de 7e eeuw, hoe dom ben jij nou eigenlijk? Heb je echt net zo'n dikke plaat voor je kop als die himalaya-sized versie van akkersloot?
Je hoeft niet te antwoorden. Ik vraag me namelijk alleen af waarom je als gerespecteerde moderator met "een plaat voor je kop" moet komen als mijn visie op Mohammed gebaseerd is op een vrij algemeen statement. Namelijk dat een God alwetend en vooruitziend is en dat onze moderne opvattingen opleggen aan een "profeet" is dus wel degelijk O.K. is.quote:Waarom mogen we aan een 7e eeuwse vermeende boodschapper van God niet de opvattingen van 2004 toepassen. Goddelijke wijsheid geldt toch voor alle tijden
Nou in elk geval wel over mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Ik had het niet tegen jou of wel soms?
quote:Heb je echt net zo'n dikke plaat voor je kop als die himalaya-sized versie van akkersloot?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Ja, dat geloof ik nou eenmaal.
En een ieder die dat niet voor aannemelijk houdt of vindt dat dat niets met het bewuste onderwerp te maken heeft, heeft dus "net zo'n dikke plaat voor je kop als die himalayasized versie van Akkersloot".quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:14 schreef Dagonet het volgende:
Oh en een vooruitziende god druist tegen het principe van de vrije wil in.
Het gaat niet om een NWS topic dus je bent hier echt op de verkeerde plek. Als je meent dat een mod zoiets niet mag zeggen kun je naar een FA mailen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
En een ieder die dat niet voor aannemelijk houdt of vindt dat dat niets met het bewuste onderwerp te maken heeft, heeft dus "net zo'n dikke plaat voor je kop als die himalayasized versie van Akkersloot".![]()
Het gaat mij niet om het betreffende onderwerp maar om de manier zo als jij gediscussieerd hebt
Hoe zo "een omweg". Een autochtone Nederlander die zich bekeerd heeft tot de islam mag ook wel een verhaaltje over "Allah" horen hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:24 schreef Meh7 het volgende:
en mensen inelkaar slaat. Maar zoals ik al zei, ik vind dat het recht op die terrein tekort schiet. Als je iemand beledigd op zijn ras is het strafbaar, maar je mag hem zo erg beledigen als je wil als je hem via een omweg pakt.
thanx!!quote:Op maandag 22 november 2004 00:05 schreef Dagonet het volgende:
merge aangevraagd
Dankquote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Dagonet het volgende:
Het 19 jarige topic
Ogenblikje terwijl ik even wat verzin op de titel zodat je niet tig reacties krijgt van users die op de titel afkomen
Ik heb begrepen dat ondertussen één van de vier verdachten is vrijgelaten omdat hij niets met de zaak te maken zou hebben. Ik weet niet wie het is en dat wil ik ook niet weten. Ik blijf het zowiezo bijzonder onsmakelijk vinden dat mensen op basis van halve geruchten publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
19-Jarige jongen overlijdt na vechtpartij
Zie het posten van linkjes naar profielpagina's van personen die volgens het geruchtencircuit iemand zouden hebben doodgeschopt. Mensen met naam en foto aanwijzen als moordenaars, terwijl ze vooralsnog alleen mogelijk verdacht zijn, kan dat?
Open het nog eens maar met een wat rustigere OP, niet zo schreeuwerig, ga desnoods in op het feit en niet op de dader, dát het gebeurt is vele malen belangrijker dan wíe het doet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Meki het volgende:
Dagonet waarom is de topic over de ned. criminelen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |