Dode man gevonden op homo-ontmoetingsplek.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit laat me denken aan mn introductie op school..
we voerden een jongen helemaal dronken
sloten hem op in de kofferbak van een auto
reden hem naar een afgelegen plek in het bos
...
Nee, de boel bij elkaar houdenquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:51 schreef Disorder het volgende:
De gebruikelijke manier van oplossen?
Ja, en als het even kan in een kust van Transavia....quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:56 schreef kwib het volgende:
[..]
Nee, de boel bij elkaar houden
Hij zal het wel uitgelokt hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:49 schreef nikk het volgende:
Het zijn maar incidenten, het valt allemaal reuze mee, alles komt goed en de Islam is de religie van tolerantie en vrede
Ja vast...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij zal het wel uitgelokt hebben.![]()
ja dat praat het goed natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij zal het wel uitgelokt hebben.![]()
Dan moet je het ook niet raar vinden als je inelkaar getrapt wordt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:01 schreef VOMiT het volgende:
Bah, ik wou dat ik 1 van die klootzakken voor me had, dan had ik allah van alle kanten beledigd, dit doet hun meer pijn dan een beste tik tegen de kop.
Gek genoeg vind ik dat nou net wél raar !quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet raar vinden als je inelkaar getrapt wordt.
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:05 schreef deedeetee het volgende:
Gek genoeg vind ik dat nou net wél raar !
Maaja ik ben dan ook een gewone ouderweste * hollander *
Flikker toch op.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?
Nee dat heeft met cultuur niks te maken maar dat heeft iemand in elkaar slaan om dat hij iets zegt wat je niet aanstaat óók niet, en lichamelijk geweld is veel erger als een rotopmerking die degene die ze uit, zelf niet echt ernstig vind.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?
Standaardreactie: "ja nee, maar de meeste Moslims denken niet zo hoor..."quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee dat heeft met cultuur niks te maken maar dat heeft iemand in elkaar slaan om dat hij iets zegt wat je niet aanstaat óók niet, en lichamelijk geweld is veel erger als een rotopmerking die degene die ze uit, zelf niet echt ernstig vind.
Als geweld wel een onderdeel van je cultuur is dan is er iets ernstig mis met je cultuur en ben je hard aan verbetering daarvan toe.
stomme idiootquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet raar vinden als je inelkaar getrapt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |