dat maakt de avond ook niet beterquote:Op donderdag 18 november 2004 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik had er geen zin in. Heb Troy gehuurd.
Is dat niet die historisch onverantwoorde film?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:40 schreef Suijk het volgende:
U571 gekekeken. Was ook wel geinig.
Haha, vast wel. Niet waar gebeurd in ieder geval, maar voor een avondje wel aardig om te zien.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat niet die historisch onverantwoorde film?
Desondanks blijf je Fok!'s top-topicopener, want voor elke post die je wilt zetten en je te beroert bent om even te kijken of er niet al een bestaand lopend topic over is, kan je over het algemeen je eieren kwijt, ondanks mijn strenge regime en slotjes.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:17 schreef tong80 het volgende:
Zo weer een slotje van Golfert te pakken.
Arcee zou eens moeten kijken hoevaak die ouwe zak me al op slot heeft gegooid.
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Desondanks blijf je Fok!'s top-topicopener, want voor elke post die je wilt zetten en je te beroert bent om even te kijken of er niet al een bestaand lopend topic over is, kan je over het algemeen je eieren kwijt, ondanks mijn strenge regime en slotjes.
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:58 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij jaag ik iedereen weg
ik ga maar is slapenbye
Dom, dommer.domst.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:28 schreef pascalheister het volgende:
zit net dat filmpje van fok tv te kijken
wat een doos ook die georgina...
Ik heb die stoere vuilnisman net weggestuurd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:19 schreef SCH het volgende:
komt er nog iemand op me liggen?
* Bluezz ligt in het midden jah, met kriebel ernaastquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:19 schreef SCH het volgende:
komt er nog iemand op me liggen?
Heeft ie ook al platjes en SCHaamluis dan, dat ie kriebelt?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:35 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz me ligt in het midden jah, met kriebel ernaast
ook goedemorgenquote:Op vrijdag 19 november 2004 03:10 schreef tong80 het volgende:
Trusten en goedemorgen voor de vroege vogels.
Mogguh! Net 2 oude zitelementen voor het grofvuil buitengezetquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:22 schreef golfer het volgende:
Het grof afval wordt volgende maand pas weer opgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |