was hij al kwijt, zei hij laatst in een interview, hij zou hem voor de kerst nog ff bij je ophalen !quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Heb nog een shirtje van hem liggen, van L'OM uiteraard
Zie ik eruit als een kale clown met handschoenen aan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was hij al kwijt, zei hij laatst in een interview, hij zou hem voor de kerst nog ff bij je ophalen !
dan krijg je eenop je voorhoofd van hem
dat ben jij toch ??quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Zie ik eruit als een kale clown met handschoenen aan?
Wat denk je wel niet van me, ik weet wel hoe ik met een terugspeelbal moet omgaan hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat ben jij toch ??
dat weet ik wel, maar voor de rest kan jij toch ook niet keepenquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Wat denk je wel niet van me, ik weet wel hoe ik met een terugspeelbal moet omgaan hoor!
1 uur = geen uurquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:11 schreef golfer het volgende:
Golfert gaat weer even uurtje klussen in nieuwe huisje.
Rooney wannabequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:23 schreef Suijk het volgende:
Ok, we kunnen weer rellen.
*duwt bjoro
* schopt Suijk tegen zijn schenen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:23 schreef Suijk het volgende:
Ok, we kunnen weer rellen.
*duwt bjoro
Wacht ff, ff m'n honkbalknuppel uit de kofferbak halen, gisteren gratis op mogen halen bij AA Gent.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:51 schreef SCH het volgende:
Komt binnenkachelen en slaat DIGGER op zijn bek
quote:Breskens-speler Esad Osmanovski (23) overleden
GOES - Esad Osmanovski is in de nacht van woensdag op donderdag in het ziekenhuis van Brugge overleden. De 23-jarige voetballer van zondag-derdeklasser Breskens werd dinsdagavond tijdens de training getroffen door een hartstilstand.
Nadat zijn toestand woensdagavond wat leek te verbeteren, werd een tweede hartstilstand hem gisterochtend vroeg fataal.
Familie van Esad Osmanovski, medespelers, supporters en bestuursleden van de club konden gisterochtend in de kantine van de vereniging terecht voor opvang. ’s Avonds is daar een herdenkingsdienst gehouden.
Door het overlijden van Esad Osmanovski zijn alle wedstrijden van Breskens voor komend weekeinde afgelast.
Ik wil sumo-worstelenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Eindelijk weer eens wat actie in Hools!
tering....ik ga stoppen met voetballenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En de tweede in twee weken...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |