Ik dacht aan 1081: Een Zeer Zinnig Topic.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
What's love got to do with it vind ik wel een goeie titel.
Maar dat is mijn persoonlijke mening..
1. Ik heb geen cam.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:12 schreef G_E het volgende:
Waarom ben jij dan nog niet diepdonkerblauw?.
Zou zo'n gyneacoloog ook veel openingszinnen nodig hebben?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
En met deze tvp sluit ik m'n avond af. Morgen wederom vroeg aan de Arbeit..
Feliquote:Op donderdag 18 november 2004 00:20 schreef Jerruh het volgende:
ow ruud en ik hebben een maand!!!!.
Dit was trouwens mijn 18.000ste post.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
1. Ik heb geen cam..
2. Ik heb yvonne niet in m'n MSN..
Zie je nou niet dat beav wel heel diepdonkerblauw is? (bijna tegen het zwarte aan)quote:Op donderdag 18 november 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
1. Ik heb geen cam..
2. Ik heb yvonne niet in m'n MSN..
Ik ben net zo diepdonkerblauw als PR en Inseau.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zie je nou niet dat beav wel heel diepdonkerblauw is? (bijna tegen het zwarte aan)![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn 18.000ste post.
En dat in 1 jaar tijd..
.
Je zegt gewoon dat je heel snel kunt typen?quote:Aantal posts: 18002 (gemiddeld 50 per dag
Dat ook.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Je zegt gewoon dat je heel snel kunt typen?![]()
amateurquote:Op donderdag 18 november 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat in 1 jaar tijd..
.
En daarom ben ik ook niet blauw.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
amateur.
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat in 1 jaar tijd..
.
Op het eind van een topic lijkt het altijd leuker te zijn, dan gaat ie een stuk sneller.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Is de rest er vandoor?.
Hallo!! Wakker worden! Zijn jullie er nog?! stelletje kutheaumeaux.
Dat kan helemaal niet!.
Nee, ik heb niet gedronken. Echt niet..
ik wel, 1 flesquote:Op donderdag 18 november 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Is de rest er vandoor?.
Hallo!! Wakker worden! Zijn jullie er nog?! stelletje kutheaumeaux.
Dat kan helemaal niet!.
Nee, ik heb niet gedronken. Echt niet..
ik heb me blauw verlorenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daarom ben ik ook niet blauw.
Ik wil niet blauw worden anders verlies ik m'n amateur status..
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:28 schreef WAik het volgende:
[..]!
quote:3149 (gemiddeld 11 per dag)
ja omdat je aangaf het te druk te krijgen geloof ikquote:Op donderdag 18 november 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb me blauw verloren.
das wel wat anders danquote:Op donderdag 18 november 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]!
quote:Aantal posts: 18007 (gemiddeld 50 per dag)
Ze zitten zich een RSi arm te F5enquote:Op donderdag 18 november 2004 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Op het eind van een topic lijkt het altijd leuker te zijn, dan gaat ie een stuk sneller.
Of ze zitten allemaal al een kwartier een hele intelligente reactie te typen die ze nog in 1080 willen posten.![]()
Moet je de boel ook maar beter opruimen. Dan verlies je ook niks.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb me blauw verloren.
Ja anders herhaal je het nog eens even.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:30 schreef WAik het volgende:
[..]
das wel wat anders dan
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja anders herhaal je het nog eens even..
ik ben nog bezig met mobstar.cc en een ander forumquote:Op donderdag 18 november 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Post ik nou zo snel of jullie zo langzaam?.
nou ja, ik ruimde te veel opquote:Op donderdag 18 november 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je de boel ook maar beter opruimen. Dan verlies je ook niks..
Inderdaad. En toch ging het topic op slot dus ging ik even iets anders doen.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Op het eind van een topic lijkt het altijd leuker te zijn, dan gaat ie een stuk sneller.
Of ze zitten allemaal al een kwartier een hele intelligente reactie te typen die ze nog in 1080 willen posten.![]()
Oeh! Pas op met wat je zegt, want dat lijstje wat ik laatst had gemaakt is me niet in dank afgenomen. Zelfs bij de meet kwam men erop terug. En schoppen dat ze deden! Heel gemeen! "Wat een kutlijstje! *trap* En waarom was ik niet gekoppeld metquote:Op donderdag 18 november 2004 00:11 schreef WAik het volgende:
genoeg singles over in dit topic!
Dat zei ik dus al, jij typt net zo snel als je op de H&M-KL-collectie afvliegt.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Post ik nou zo snel of jullie zo langzaam?.
Ja vind je het gek?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, ik ruimde te veel op.
ik had gewoon geen users meer over in mijn forum
maar ik koppel nietquote:Op donderdag 18 november 2004 00:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Inderdaad. En toch ging het topic op slot dus ging ik even iets anders doen.. Myst IV.
Maar hier komt-ie dan:
[..]
Oeh! Pas op met wat je zegt, want dat lijstje wat ik laatst had gemaakt is me niet in dank afgenomen. Zelfs bij de meet kwam men erop terug. En schoppen dat ze deden! Heel gemeen! "Wat een kutlijstje! *trap* En waarom was ik niet gekoppeld met*schop*
En pijn dat heet deed!.
Ik post de laatste tijd een stuk minder anders. (Ja echt!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:32 schreef WAik het volgende:
[..]
verslaafdehoe krijg je het trouwens ook voor mekaar? volgens mij stond je een klein poosje terug nog een heel stuk lager qua posts...
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh
Maar ja. Ik heb een drukke baan. Hard werken, druk-druk-druk, geen tijd om hier een beetje de heledag te niksen.quote:Aantal posts: 1866 (gemiddeld 5 per dag)
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd een stuk minder anders. (Ja echt!.)
Zeg euhm.. jij was zaterdag toch niet in E. he?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, jij typt net zo snel als je op de H&M-KL-collectie afvliegt.![]()
Bedoel je E. of E.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg euhm.. jij was zaterdag toch niet in E. he?.
.
.
Man, wat weet jij nou van het bifi-topic?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:37 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
sinds het bifi-topic![]()
G_E-E.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Bedoel je E. of E..
In mijn telefoon zit zo'n grappig cameraatje...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg euhm.. jij was zaterdag toch niet in E. he?.
.
.
Moet je wel de posts van Great_Expectations erbij tellen he.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar ja. Ik heb een drukke baan. Hard werken, druk-druk-druk, geen tijd om hier een beetje de heledag te niksen.. Zo'n promotie komt uit ook niet uit de lucht vallen.
.
jij... jij....quote:Op donderdag 18 november 2004 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
In mijn telefoon zit zo'n grappig cameraatje...![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Man, wat weet jij nou van het bifi-topic?.
Je kwam ook eens kijken in het laatste topic..
Die foto's zitten je wel dwars he?.
Grmbl!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je wel de posts van Great_Expectations erbij tellen he..
niet de users buiten SEXquote:Op donderdag 18 november 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja vind je het gek?
De users van SEX zijn te druk bezig om te kunnen posten..
dusquote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
ik zeg tegen waik ik zeg ik zie aan die ogen wat jij wil maar je doettet niet he je doettet niet maar je wil wel ik zie het nou zegt hij tegen mij met een duidelijke eurocamptent in zijn broek hij zegt ik wacht ik wacht op de tijd die komen gaat maarja wanneer gaatie komen dat weet ik niet maar dat maakt het spannend he ik zeg joh groot gelijk gewoon doen waar je achter staat zegt hij jamaar dat is het nu juist.
Hai!
Ik kan nu veel zeggen maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
ik zeg tegen waik ik zeg ik zie aan die ogen wat jij wil maar je doettet niet he je doettet niet maar je wil wel ik zie het nou zegt hij tegen mij met een duidelijke eurocamptent in zijn broek hij zegt ik wacht ik wacht op de tijd die komen gaat maarja wanneer gaatie komen dat weet ik niet maar dat maakt het spannend he ik zeg joh groot gelijk gewoon doen waar je achter staat zegt hij jamaar dat is het nu juist.
Hai!
Dit lijkt een onvervalste Waxxer.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Ik hoor het wel als je er nog een paar mist.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:42 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
msn lost vele frustaties op...![]()
![]()
ik wil graag van de serie beaverhausen 'standje met yvonne'...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je er nog een paar mist..
U wilde zeggen, mijnheer?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jij... jij....!
.
Wat was je trouwens opeens snel weg in je bifitopic?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet de users buiten SEX
jaja!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Graipje Waik![]()
*aai*
Hoest hier?
Euhm... ehh..hoi Nuvolequote:Op donderdag 18 november 2004 00:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U wilde zeggen, mijnheer?
We proberen ons kwartetspel compleet te maken.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Graipje Waik![]()
*aai*
Hoest hier?
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:44 schreef WAik het volgende:
[..]
ik wil graag van de serie beaverhausen 'standje met yvonne'...![]()
Sorry, niet aanwezig in mijn collectie.quote:U hebt gezocht op stanje:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Ik heb alleen dequote:Op donderdag 18 november 2004 00:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
We proberen ons kwartetspel compleet te maken.
Heb jij van de WAik deof de
?
Goh, toen ik zaterdag dat laatste T-shirt met Lagerfeld-opdruk voor je neus van de tafel pakte, meende ik toch iets anders te hebben gehoord...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm... ehh..hoi Nuvole.
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goh, toen ik zaterdag dat laatste T-shirt met Lagerfeld-opdruk voor je neus van de tafel pakte, meende ik toch iets te hebben gehoord...
Oke, geef maar hier, dan krijg je van mij twee steen en één graan.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb alleen de. van WAik.
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb alleen de. van WAik.
poepquote:Op donderdag 18 november 2004 00:51 schreef G_E het volgende:
Sex! Altijd draait het hier om sex! Kunnen jullie nou nooit eens één keertje iets fatsoenlijks posten!.
Doe even opnieuw quoten als je wilquote:Op donderdag 18 november 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Euhm... ik weet niet waar je het over hebt..
Ik post kei netjes! ook eens een keer.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:51 schreef G_E het volgende:
Sex! Altijd draait het hier om sex! Kunnen jullie nou nooit eens één keertje iets fatsoenlijks posten!.
Ik ken maar één striptekenaar in dit topic,quote:Op donderdag 18 november 2004 00:52 schreef Waxxer het volgende:
ik heb waik in demet
op het
terwijl
met
![]()
doet en het
alle kanten
en met de keukenrol
en dat weergegeven als een soort stripje
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:51 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
Als jij daar een kick van krijgt, mag je je van mij uitleven op je poll.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef G_E het volgende:
Mag ik weer eens een Poll posten? Aww toe aww toe awww toe?
doe eens niet voorspelbaarquote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef G_E het volgende:
Sinds wanneer vraag je daar toetstemming voor?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef G_E het volgende:
Oeh, nee hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ken maar één striptekenaar in dit topic,
Zie ik hier een verband?![]()
Definieer 'het'.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:55 schreef G_E het volgende:
Poll: Hoe vaak doe je het?
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, nee hoorIK ben door een bepaald imand weergegeven met Balkenende haar dussehhh...
posten in dit topicquote:Op donderdag 18 november 2004 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Definieer 'het'.
ga es meepostenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:56 schreef Ang3l het volgende:
TVP 8)
Pffft... Weet je dat niet eens...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Definieer 'het'.
Egniequote:Op donderdag 18 november 2004 00:57 schreef WAik het volgende:
[..]
ga es meeposten![]()
*Met betreffende joeser eensch is.*quote:Op donderdag 18 november 2004 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Definieer 'het'.
definieer 'slapen'quote:Op donderdag 18 november 2004 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie
Ik ga slapen
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
*Met betreffende joeser eensch is.*
ofozoiets
Nou ik kan wel een paar vermoedens gaan opnoemen maar dan krijg waarschijnlijk weer commentaar van bepaalde niet nader te noemen users.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Pffft... Weet je dat niet eens....
Eerst estafette!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie
Ik ga slapen
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:59 schreef G_E het volgende:
[..].
"Het" is wat Waik "slapen" noemt, omdat hij nietmag zeggen.
.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet de laatste keer is dat ik die opmerking hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:58 schreef WAik het volgende:
ik voel me beav...net zo snel posten als KL-clothes wegsnaaien
Dan zeg ik het toch gewoon?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:59 schreef G_E het volgende:
[..].
"Het" is wat Waik "slapen" noemt, omdat hij nietmag zeggen.
.
nee. -10 originaliteitquote:Op donderdag 18 november 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet de laatste keer is dat ik die opmerking hoor..
ook wel n-e-u-k-e-n genoemd.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:00 schreef WAik het volgende:
[..]= keihard in de kont nemen?
Nou, als jij dat onder slapen verstaat, dan zul je wel flinke wallen onder je ogen hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:00 schreef WAik het volgende:
[..]= keihard in de kont nemen?
ob-ses-siequote:Op donderdag 18 november 2004 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ook wel n-e-u-k-e-n genoemd.
neuken neuken neuken neuken neuken neuken
Dit vraagt natuurlijk om een weergave, dat snap je toch wel, Waxx?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, nee hoorIK ben door een bepaald imand weergegeven met Balkenende haar dussehhh...
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef G_E het volgende:
[..]
Nou, als jij dat onder slapen verstaat, dan zul je wel flinke wallen onder je ogen hebben..
En een uitgelubberde kont.
hebben?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een weergave, dat snap je toch wel, Waxx?![]()
Be my guest.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:04 schreef WAik het volgende:
[..]
hebben?
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:03 schreef WAik het volgende:
[..]! en dat door G_E
Franse meneren schijnen 'het' het meest te doen op de hele wereld vergeleken met andere meneren.
vind Waxje niet goedquote:Op donderdag 18 november 2004 01:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Be my guest.
Oeh! Je bedoelt onderwerpen als "wat is de favoriete nachtkleding van iedereen (met foto)"?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef WAik het volgende:
[..]
ob-ses-sie
ofzo
nu weer G_E onderwerpjes dan maar weer?
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:03 schreef WAik het volgende:
[..]! en dat door G_E
Franse meneren schijnen 'het' het meest te doen op de hele wereld vergeleken met andere meneren. jij zult wel een type hangmat kont hebben?![]()
![]()
papa fumé un...quote:Op donderdag 18 november 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
*alvast z'n Frans bijspijker*
"Ding dong, ou est la bibliotheque?"
dusch... wat bedoel je hier nou weer mee?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoest met jouw achterste dan? Kun je er al sinaasappels mee persen of heb je zoiets van joh hey dat gaat me niet lukken?
Dat is een boekwinkel.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
*alvast z'n Frans bijspijker*
"Ding dong, ou est la bibliotheque?"
... sur la toilette.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:06 schreef WAik het volgende:
[..]
papa fumé un...pipe...
Mag jij wel kont zeggen van de wijkouderling?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:03 schreef WAik het volgende:
[..]! en dat door G_E
Franse meneren schijnen 'het' het meest te doen op de hele wereld vergeleken met andere meneren. jij zult wel een type hangmat kont hebben?![]()
![]()
oew!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Mag jij wel kont zeggen van de wijkouderling?.
Waarom neem je automatisch aan dat beavje nooit naar een boekwinkel zou kunnen vragen?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is een boekwinkel.
Jij bedoelt waarschijnlijk "la librairie".![]()
Heb je eindelijk je rel!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:09 schreef G_E het volgende:
Leuk is dit hè, zo'n beetje rellen over en weer?.
nuecken?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:09 schreef G_E het volgende:
Leuk is dit hè, zo'n beetje rellen over en weer?.
Heb je na het kledingkopen dan nog geld over voor boeken?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom neem je automatisch aan dat beavje nooit naar een boekwinkel zou kunnen vragen?.
wanneer moest jij ook alweer tappen in het COC Zwolle?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het is n-e-u-k-e-n
Maar nuecken is fok!iaans.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het is n-e-u-k-e-n
Pik, je mag wel pik zeggen hoor. Je kunt het, kom op! Of penis, als je dat liever hebt. Of piemel. Maar pik is in deze context meer gebruikelijk.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:09 schreef WAik het volgende:
[..]
oew!op zijn p.. teentjes getrapt
gaatie?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
Dus Waik meteen een cursus Frans doen, Renault rijden, wijn drinken alsf het limonade is....e dan hhhhop daar gaatie hoor
Ken jij mij soms ofzo?!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je na het kledingkopen dan nog geld over voor boeken?![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:51 schreef G_E het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Pik, je mag wel pik zeggen hoor. Je kunt het, kom op! Of penis, als je dat liever hebt. Of piemel. Maar pik is in deze context meer gebruikelijk.
En on topic: Tsja, als je een grote pik hebt, dan loop je sneller kans dat iemand ehm... erop gaat staan..
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ken jij mij soms ofzo?!.
*nerveus om zich heen kijk*.
hmmm wilde net met je over soixante-neuk... eehhh neuf beginnen....quote:Op donderdag 18 november 2004 01:13 schreef WAik het volgende:
[..]
wanneer moest jij ook alweer tappen in het COC Zwolle?geef me dan maar een 'cursus' nederlands
Ik vind jou Eng.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Jaja, niet alleen christenen kunnen hypocriet zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:14 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
owkee, ik denk dat het tijd wordt om te slapen. slapen in de zin van ogen dicht, rem-slaap, uitrusten etcquote:Op donderdag 18 november 2004 01:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hmmm wilde net met je over soixante-neuk... eehhh neuf beginnen....![]()
kut. 1-0quote:Op donderdag 18 november 2004 01:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Jaja, niet alleen christenen kunnen hypocriet zijn..
Is dit een referentie aan een bepaald bifi-topic?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Pik, je mag wel pik zeggen hoor. Je kunt het, kom op! Of penis, als je dat liever hebt. Of piemel. Maar pik is in deze context meer gebruikelijk.
En on topic: Tsja, als je een grote pik hebt, dan loop je sneller kans dat iemand ehm... erop gaat staan..
'slaap' ze.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:16 schreef WAik het volgende:
[..]
owkee, ik denk dat het tijd wordt om te slapen. slapen in de zin van ogen dicht, rem-slaap, uitrusten etc
bis später meine Herren! es war wieder hammergeil!
ja, dank je. en jij niet teveel piekeren en nadenken over van alles en nog watquote:Op donderdag 18 november 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
'slaap' ze..
.
rem-slaap....? Wat gebeurt er dan lichamelijk met jou...? Hmmmm.....quote:Op donderdag 18 november 2004 01:16 schreef WAik het volgende:
[..]
owkee, ik denk dat het tijd wordt om te slapen. slapen in de zin van ogen dicht, rem-slaap, uitrusten etc
bis später meine Herren! es war wieder hammergeil!
Slaap lekker! En niet te lang 5 om 1 spelen hè?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:17 schreef WAik het volgende:
[..]
kut. 1-0
Ik kan niks beloven maar ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:18 schreef WAik het volgende:
[..]
ja, dank je. en jij niet teveel piekeren en nadenken over van alles en nog wat
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
rem-slaap....? Wat gebeurt er dan lichamelijk met jou...? Hmmmm.....
Und Hammergeil?? Wie geil ist deiner Hammer, du Kleine...?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Slaap lekker! En niet te lang 5 om 1 spelen hè?
Jij bent ook leuk.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind jou Eng..
Ongeveer 8 keer per nacht was het?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
rem-slaap....? Wat gebeurt er dan lichamelijk met jou...? Hmmmm.....
*opeens Waxje voor zich ziet in een slechte Duitse (ja dat is dubbelop) porno*.quote:Und Hammergeil?? Wie geil ist deiner Hammer, du Kleine...?![]()
![]()
![]()
Ga daar maar eens over nadenken!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:19 schreef WAik het volgende:
[..]
hihihiquote:Op donderdag 18 november 2004 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk..
Er ist hammergeil....quote:Op donderdag 18 november 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
Waik gaat zometeen gewoon zooooo uit zijn dak..........
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Er ist hammergeil....![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga daar maar eens over nadenken!.
Zo moeilijk issie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Inderdaad..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waik's zesde versnelling?![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Inderdaad..
bifi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Only the good die young.
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waik's zesde versnelling?
Alleen yvonne heeft er 12.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
bifi?![]()
En stiekem geniet je ervan met je broek op de enkels, geef nou maar toe.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Oh Ielhl! Ik zie nu WAik voor me in allerlei on-gggristelijke scenarios..
.
Bief is stief?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:29 schreef G_E het volgende:
[..]
En stiekem geniet je ervan met je broek op de enkels, geef nou maar toe..
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bief is stief?
Hup naar bed jij... anders STRAF!!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:29 schreef Waxxer het volgende:
Nounonounou
Goed, ik ga in slaap vallenSee you he!
Ikdachthetduseffeniethequote:Op donderdag 18 november 2004 01:29 schreef G_E het volgende:
[..]
En stiekem geniet je ervan met je broek op de enkels, geef nou maar toe..
Watch it ontstoppermond.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bief is stief?
quote:Op donderdag 18 november 2004 01:32 schreef Nuvole het volgende:
Nu ga ik ook snel, straks zit ik hier nog helemaal remi..
Mooi dat we beav z'n postaantal weer wat hebben kunnen opkrikken..
Trusten mannen!.
jajajajaja you want morequote:Op donderdag 18 november 2004 01:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Watch it ontstoppermond..
.
Trusten Waxjequote:Op donderdag 18 november 2004 01:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajajaja you want more
Hey sjor the night, ik ben weg
Je moet iets met je leven he...quote:Op donderdag 18 november 2004 09:41 schreef Cybart het volgende:
gaap...
ja dan maar opstaan
nou ik had nog kunnen slapen...quote:Op donderdag 18 november 2004 09:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je moet iets met je leven he...
euhm... tja....quote:Op donderdag 18 november 2004 09:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom vertrek ik in godsnaam elke dag net 5 minuten te laat waardoor ik keihard moet fietsen en helemaal bezweet en gestresst aankom..![]()
tja, hoe vroeg ik ook opsta, op 1 of andere manier slaag ik erin te treuzelen en moet ik op het laatste moment toch nog haasten en vertrek ik net iets te laatquote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm... tja....
je geeft de oplossing zelf eigenlijk al aan?
haha goeie eigenschapquote:Op donderdag 18 november 2004 10:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tja, hoe vroeg ik ook opsta, op 1 of andere manier slaag ik erin te treuzelen en moet ik op het laatste moment toch nog haasten en vertrek ik net iets te laat![]()
HHHHEEEUUUJJJ!!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Halloow![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik eis dat vanavond de postbode mijn nieuwe telefoon brengthad trouwens nog wel een berichtje van die kale enge meneer
ik ga mn telefoon dus echt niet aan mn moeder geven
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik kan niet zo goed nee zeggenen was even vergeten dat mn moeder mn telefoon wilde
aaaawwww en toen ging jequote:Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee dat nietwel ritmisch mijn plas opgehouden..
En toen inene de bekleding van tech's auto helemaal natquote:Op donderdag 18 november 2004 12:25 schreef Blubberzwijn het volgende:nee hoor het was zo ver lopen door al die mensen pff dan moet je iedereen weer aanstoten zo van 'mag ik er langs?' pfff vreselijk
Haaaajquote:Op donderdag 18 november 2004 13:12 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En toen inene de bekleding van tech's auto helemaal nat![]()
-is dat van jou?
-ja
-doe je dat expres????
-ja
-maak je het ook schoon????
-ja
-en dan samen douchen hoor!!!
-ja
-Ben je nou helemaal besodemieterd!!!!
-ja
-dat meeeeennn je niet!!!!
-ja
-echt waar????
-ja
Heb je een stofzuiger gekocht?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
pfff net in de pauze ging het over programmeren, dat bijna geen vrouwen dat werk doen, maak ik de opmerking 'mannen gaan toch ook niet stofzuigen?'..
alsof ik een bom naar binnengooide
![]()
gelijk allemaal in de aanval huhuhuhu
ja heb hem toch gekocht..
We zijn toch al getrouwd?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaj
Hoe staat het met de trouwplannen?
uh uh uhu!!! Baby baby baby!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 13:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We zijn toch al getrouwd?
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
uh uh uhu!!! Baby baby baby!!!!!
mijn stofzuiger wat doe jequote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je een stofzuiger gekocht?
Niks, hoezo?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn stofzuiger wat doe je![]()
OMG blubber heeft een kloon!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomden ik heb em niet eens geopend
alleen vandaag maar?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
Desperate Housewives bij Oprah..
Ik zie het jahquote:Op donderdag 18 november 2004 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
Desperate Housewives bij Oprah..
rustig?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, laat ik ook eens de kalmte, rust en beheersdheid van Maqui-Marque aannemen
Hallo allemaalpoeh poeh
he?![]()
Jaquote:Op donderdag 18 november 2004 15:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
rustig?
kalm?
beheersd?
ik?
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
beheersd?
Hij had het goed hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mwah. Dat komt wel weer.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
alleen vandaag maar?.
beaverlein! alles weer beetje goe?
Is een erg leuke serie (vind ik)quote:Op donderdag 18 november 2004 15:55 schreef wizarddragon het volgende:
Lijkt me wel een leuke serie. The desperate housewives.
Eva Longoria
spellingnazi!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
goedzo!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mwah. Dat komt wel weer..
[..]
Is een erg leuke serie (vind ik).
NOU GODVERDOMME VRETEN DIE HAP DAN!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
spellingnazi!!!.
EN HET IS GODVERDOMME GEEN BRIE! GEWOON BOEREN BELEGEN GOUDSE KAAS!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 18 november 2004 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NOU GODVERDOMME VRETEN DIE HAP DAN!!!!!
In zijn geval denk ik eerder aan Milano, Bali of Nicequote:Op donderdag 18 november 2004 16:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goedzo!.
neem m anders es mee op een weekendje ergens heen! berlijn ofzo, of londen.
daarom: stap af van het normalequote:Op donderdag 18 november 2004 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In zijn geval denk ik eerder aan Milano, Bali of Nice
DIE MAGNETRON STAAT HIER NIET OM WEG TE ROTTEN JA??? Maar idd joh, gesmolten kaas op een boterham..... nee...... dat komt mij persoonlijk iets te dicht in de buurt van een herpesvagina ofzoquote:Op donderdag 18 november 2004 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEE
NEEE!
en vooral niet in gesmolten toestand!
hey markske!.
.
hahahaahaquote:Op donderdag 18 november 2004 16:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom: stap af van het normale.
of ga naarkalkar
.
.
de helft van mijn collega's eet gesmolte kaas op broodquote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
DIE MAGNETRON STAAT HIER NIET OM WEG TE ROTTEN JA??? Maar idd joh, gesmolten kaas op een boterham..... nee...... dat komt mij persoonlijk iets te dicht in de buurt van een herpesvagina ofzohe??
Hai Mark!Ben je er nog wel?
een koeltoren is niet voor niets een koeltorenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaaha!
Jij..... en ik...... samen........ in Kalkar....... met zijn beiden..... jij....... en ik.........
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We zijn toch al getrouwd?
Dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 18 november 2004 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]We trouwden toch pas met Kerst?
Of heb jij stiekem 's nachts een ring om m'n.. eh.. ringvinger geschoven?
Gelukkig hebben we Waxje om het topic te reanimeren.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
het topique is dood
HAHAHAAHA LOLquote:Op donderdag 18 november 2004 19:05 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
ik heb keelpijn
waxxah!!! volgende week vrijdag waarschijnlijk!!!!.
dan kom ik er van terugquote:Op donderdag 18 november 2004 19:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HAHAHAAHA LOLdie smiley!!!
Heeeeuuuujjjjjj dan ga je weer naar Winschoterdiepernijeveen??![]()
OMFG!!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
Haaaai!
Tering...Wat een dag wat een dag
Morgen om half 3 aangifte gaan doen van mishandeling van de coordinator van onze afdeling. Ik had een lastige klant aan de balie en ik kwam er niet uit. Hij wilde persé een meerdere spreken. Dus hij naar de balie, elle lange discussie. Zegt die klant Ïk denk het niet... lulletje". Goed, toen was het gesprek wel zo goed als over. Wil m'n collega naar achter lopen, grijpt de klant hem over de balie heen bij z'n vest en probeert hem te slaan! Eén keer schampt ie zijn gezicht. Ik stond erbij, en sja, ik begin niet zoveel tegen zo iemand. Dus meteen naar achteren gegaan en backup gehaald. Op een gegeven moment stonden dan zo'n beetje alle afdelingshoofden + de directeuren aan de balie. M'n chef over de balie heen en die kerel in bedwang proberen te houden. Vent was echt geschift. Hij's weggelopen godzijdank. Morgen dus aangifte tegen hem doen.
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:56 schreef Manias het volgende:
hoi! test!
vlarp mindor :/
Vanmiddag ging het wel weer hoor... maar inderdaad, het was even een puinzooi bij ons. Situatie achter de schermen uitleggen aan de directeuren enzo..quote:Op donderdag 18 november 2004 19:58 schreef Deamonine het volgende:
[..]
OMFG!!
Wat een geweldige uhm.. werksfeer zal dat gecreëerd hebben....
(and it's been a while since i've last been here)
Giechelen en gothic... dat past toch niet bij elkaar?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
can you pool?
last time that i asked you and ronald toplay pool, you just giggled.
never thought that you wear courage under your gothic clothes.
.
I giggled? I didn't giggle... Maybe you were mistaking a thoughtful look for giggling?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
can you pool?
last time that i asked you and ronald toplay pool, you just giggled.
never thought that you wear courage under your gothic clothes.
.
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoekquote:Op donderdag 18 november 2004 20:30 schreef Manias het volgende:
DNA techniques? what ru studyin?sounds like what im doing
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2004 20:15 schreef Deamonine het volgende:
I'm fine!! A bit tired after a hard day of school, (we had a practice DNA techniques. And that SUCKS!). And tonight joining my classmates in a pooltournament. Should be fun as well..
Urgh... Veel elektroforese en southern blotting. PCR's en DNA knippen met restrictie enzymen.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik ook!!! (Biochemische Analysemethoden bij de studie Scheikunde)
Oeh... Gezellig met Indra en Michiel!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:34 schreef Manias het volgende:
ik biomedische wetenschappen
Mwa, pipetteren is dan nog wel het leukste van PDNA... En dan ook nog bedenken dat ik dit GEKOZEN heb...quote:Op donderdag 18 november 2004 20:38 schreef Manias het volgende:
oh joy... als er iets ook is wat ik haat is t wel pipeteren en gels zetten enzo brr
pcr is gelukkig nog kwak dingetje a bij dingetje b en zet het in de broedblaatdinges
Ik ben 't, arrogante waxxerquote:Op donderdag 18 november 2004 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
oh.. [afbeelding]
Wil zoveel... eens hard gaan nadenken...quote:Op donderdag 18 november 2004 20:57 schreef Manias het volgende:
really? enig idee wat al?
kom ook bio/biomdische doenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wil zoveel... eens hard gaan nadenken...
iet ies aaai, sluttty jerrrrr!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 't, arrogante waxxer
Is duur..quote:Op donderdag 18 november 2004 21:06 schreef Manias het volgende:
[..]
kom ook bio/biomdische doen
Dat ja.. in Bredaquote:Op donderdag 18 november 2004 21:08 schreef Manias het volgende:
KMA? koninklijke militaire academie?
dat is dubbelop.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sluttty jerrrrr!
ja, iets teveel rr'en getyptquote:Op donderdag 18 november 2004 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat is dubbelop..
Jij arrogant?... pfffffffff goeie grapquote:Op donderdag 18 november 2004 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 't, arrogante waxxer
Rrrrroooaaaarrrr!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iet ies aaai, sluttty jerrrrr!
je krijgt een basis training.. ook schietcursus enzo..quote:Op donderdag 18 november 2004 21:11 schreef Manias het volgende:
word je dan ook eerst soldaat en alles?
oegh, ai toot joe nevurrrr aaskt mie det! kis mie wiet joor hot smoet fisjlips ent tietsj mie soom hut luvvvv *sing me sing me a sjasoooon*quote:Op donderdag 18 november 2004 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Rrrrroooaaaarrrr!!!!
Soo wat doe joe want from mie toedee mai dier?
Nou poes, als het erop aankomt.....quote:Op donderdag 18 november 2004 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij arrogant?... pfffffffff goeie grap![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
je krijgt een basis training.. ook schietcursus enzo..
moet iedereen, in tijden van oorlog moet je gewoon dat soort dingen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |